Kloptquote:
Klootzakquote:
Ik gun het jullie ook wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie jullie graag de volgende ronde
ik zou het meest balen als dat Vitesse gaat wordenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gun het jullie ook wel.
Zie ook graag dat jullie weer kampioen worden als wij het niet zijn.
Liever Vitesse dan psvquote:Op woensdag 19 december 2012 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou het meest balen als dat Vitesse gaat worden
weet ik toch.quote:
Ja als het goed is welquote:Op woensdag 19 december 2012 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
weet ik toch.
Kom je nog naar gorinchem 5 jan?
Ik ga niet karten, moet ik nog ff aan engel doorgeven.
Gezellig.quote:
Nee, ga morgen darten kijken denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil mij morgen gezelschap houden tijdens de wedstrijd?
Mezelf kennende kom ik er halverwege de wedstrijd achter dat er een wedstrijd is.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ga morgen darten kijken denk ik
Blondiequote:Op woensdag 19 december 2012 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mezelf kennende kom ik er halverwege de wedstrijd achter dat er een wedstrijd is.
Komt omdat ik alleen kijken echt niet leuk vind. Dan vergeet ik het gewoon.quote:
Ik kijk eigenlijk het liefste alleen.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat ik alleen kijken echt niet leuk vind. Dan vergeet ik het gewoon.
Zo stom dat mn zoon niets om voetbal geeft.
Is dat sinds de nederlaag tegen psv, of was dat altijd al zo?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk het liefste alleen.
Dat was altijd al zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat sinds de nederlaag tegen psv, of was dat altijd al zo?
Logisch.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo.
Vind het wel gezellig om met vrienden te kijken, maar als ik alleen kijk dan kijk ik veel geconcentreerder.
Sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Royco! I don not like your voodoo!
Mag hopen dat je het meent! Anders ga jij de musical maar uitbeelden voor mij.quote:
Is goed hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag hopen dat je het meent! Anders ga jij de musical maar uitbeelden voor mij.![]()
Bah. Man in de trein met zwart haar en een kop vol roos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |