Met een kabeltje?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
Stomme foto's. Hoe krijg ik die nu vanaf mn iPhone op mn laptop??
ah okequote:Op woensdag 19 december 2012 16:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In de uitzending van half 8 zeiden ze net.
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Via usb aan sluiten en dan naar deze computer dan komt hij daar bij te staan, gewoon openen en je foto's gaan laden.
Dat lukt dus helaas niet. Volgens mij omdat er teveel foto's op mn iPhone staan. Even wat schrappen dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Via usb aan sluiten en dan naar deze computer dan komt hij daar bij te staan, gewoon openen en je foto's gaan laden.
vorig jaar was het toch ook al ebay dat de veiling deed?quote:
Tering wat slechtquote:Op woensdag 19 december 2012 16:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan maar 5 foto's per mail via iPhone en iPad, bij mij tenminste.
Kun je ook niet met bluetooth een paar versturen?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Dat lukt dus helaas niet. Volgens mij omdat er teveel foto's op mn iPhone staan. Even wat schrappen dus.
Uploaden naar je gratis icloud?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Dat lukt dus helaas niet. Volgens mij omdat er teveel foto's op mn iPhone staan. Even wat schrappen dus.
Bluetooth heb ik nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Kun je ook niet met bluetooth een paar versturen?
Marktplaats is van ebay, dus dat kan idd.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar was het toch ook al ebay dat de veiling deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |