Ik heb m'n jurk nog aan. Maar ik lig net ff, ik hoop dat ik het straks niet vergeet dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik wil de buik van tico in haar kerstjurkje zien.. Gewoon, omdat het kan
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb m'n jurk nog aan. Maar ik lig net ff, ik hoop dat ik het straks niet vergeet dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zonder opschmuck:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 weken vandaag
[ Bericht 8% gewijzigd door L0t.. op 25-12-2012 21:36:25 ]
Niet inhouden! Zowel buik als drang om foto te makenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:12 schreef L-E het volgende:
Na het kerstdiner lijk ik ineens 10 weken verder zwanger dan ik ben. Ik hou me in een buikfoto te maken.
Ja ik zit nu op 37 weken. Hier begonnen mensen al met bezorgde blik te vragen hoe lang nog. Alsof ik elk moment spontaan kon bevallen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ja geloof het wel! 31 maart uitgerekend, dus ben nu 26 wekenEn jij in januari toch?
Krijg her en der blikken alsof ik zeker al bijna uitgerekend ben
Het is kerst! Ik negeer gewoon even alles wat er mis ging en richt me even op wat kerst voor mij betekent. Morgen weer tijd voor verdriet. En manlief is thuis, en peuter is thuis, en het is gezellig met ons drietjes.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:04 schreef Logician het volgende:
LB dame in zwartmooie foto's en mooie bol al!
Pessie mooi! En wat kijk je heerlijk vrolijk
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is kerst! Ik negeer gewoon even alles wat er mis ging en richt me even op wat kerst voor mij betekent. Morgen weer tijd voor verdriet. En manlief is thuis, en peuter is thuis, en het is gezellig met ons drietjes.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:46 schreef Shandaly het volgende:
Ik zou zeker niet ontevreden zijn na 6 dagen, Becky... nice!
En Sparks een mooi beginbolletje! Tof hoor!
Ik ben halverwege...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You know what I mean?
Ja maar op een gegeven moment kleed zelfs dat niet meer af.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:28 schreef LadyBlack het volgende:
Mn Noppies-kerstjurkje
[ afbeelding ]
En ja, mijn nickname hier is niet voor niets gekozenik hou echt van zwart
Niet?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:34 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar op een gegeven moment kleed zelfs dat niet meer af.
wie weet blijven ze wel zo joekeloekes!quote:Op woensdag 26 december 2012 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
Hij gaat sowieso nog voor oud & nieuw, en ik denk dat ik m niet-zwanger ook nog heel goed aankan
Alhoewel ie toen ik m kocht nog wel wat te groot was rond de borsten. Nu, euh.... niet
Vindikleukquote:Op woensdag 26 december 2012 20:28 schreef Kyara het volgende:
Geldt dit ook als buikfoto?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:29 schreef bellelena het volgende:
L0tWat een leuk gezicht heb jij! En ook van die leuke jurkjes met mooie buik erin
Het is bijna oud&nieuw!quote:Opdonderdag 27 december 2012 17:49 schreef Spirit82 het volgende:
Kyara, dat kereltje is echt te schattig![]()
![]()
En door al die jurkjes wil ik er ook 1, maar de kerst is alweer voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen mooie jurkjes helaas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh, wat tof ja! Ik zit nu ook echt al helemaal uit te kijken naar feestjes en verjaardagen in de maand voor de uitgerekende datum, loop je daar gewoon supermooi hoogzwanger en dolgelukkig te zijn!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:46 schreef bellelena het volgende:
L-E, wat een lief puntje heb jijEn hoog zwanger met kerst is ook heel bijzonder! Ik verheug me ook al op mijn verjaardag, die is 4 weken voor m'n uitgerekende datum, dan heb ik ook zo'n prachtige hoogzwangere bol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Man, ik zie het soms ook niet hoor. Dan lijkt ie weer kleiner en dan zit ik ineens anders en issie echt HUUUGGEEEE zodat ik er zelf van schrikquote:Op zondag 30 december 2012 11:10 schreef Suikertante het volgende:
Ik kan het echt zo moeilijk inschatten, mijn vriend moest me vertellen dat jouw buik groter is dan de mijne
Maar hij zei er ook bij "maar zij is slanker". Dat is waarMooi hoor!!
Zeg je nou dat ik dik ben?!quote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef Suikertante het volgende:
Haha ja het is een compliment, maar hij bedoelt slanker dan ik ben!
Ik had wel wat slankere benen gewild, maar ik ben wel blij met mijn figuur eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |