Oohja, dat heb ik eerder gelezenquote:Op zondag 16 december 2012 21:28 schreef Suikertante het volgende:
Dat uiltje is een muziekdoos van Lief!
Ik heb hem vorig jaar in de uitverkoop gekocht, dus weet niet of hij nog ergens te vinden is.
Wel heel leuk eigenlijk dat hij dan zó perfect bij de kamer past! Echt een jongenskamerquote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hem hier nog niet laten zien, Lars heeft een nieuwe lamp op zijn kamer. Zelf samengesteld, en door www.roozje.nl laten maken.
afbeelding
Mooi printje & ziet er zacht uit jaquote:Op maandag 17 december 2012 10:43 schreef bellelena het volgende:
Lamb, die kastjes zijn leuk geworden!!
Suikertante, prachtige kleur!
Ik heb deze in de post gekregen![]()
Ben helemaal verliefd, zo lekker zacht en past mooi bij de spulletjes die wel al hebben:
[ afbeelding ]
In het echt wat zachter geel, helemaal perfect!
Jou uiltjes krijgen ook nog een andere plek uiteindelijk, voor nu staan ze prima op zijn bedquote:
Volgens mij deze:quote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef Mangostine het volgende:
Bar wat hangt daar voor lamp?
Mooi sfeertje op die kamer!
een knuffelwand is ook vrij simpel zelf te maken, maar ik zal es zoeken bij DIY thxquote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef Lamb29 het volgende:
Bar op Pinterest staan ook heel leuke DIY snoezeldingen.. maak ze wel eens voor mijn werk..
Zo'n echte waterbuis is echt gruwelijk duur
Je kan ook even bij mijn board 'school' kijken.. daar staan wat kleine dingenquote:Op maandag 17 december 2012 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
een knuffelwand is ook vrij simpel zelf te maken, maar ik zal es zoeken bij DIY thx
Een deken! Om het babybedje mee op te makenquote:Op maandag 17 december 2012 10:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mooi printje & ziet er zacht uit jaMaar wat is het precies?
lang leve een nutteloze schoorsteen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Suikertante het volgende:
Wat leuk dat er ook net een rand in de muur zit, zodat het zo precies past!
De onderste rij de witte... Dat wordt een reservequote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat een leuke kastjes zijn dat geworden lamb!
Ik vraag me alleen af waar dat extra knopje voor iser mist nu toch geen knopje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |