Oohja, dat heb ik eerder gelezenquote:Op zondag 16 december 2012 21:28 schreef Suikertante het volgende:
Dat uiltje is een muziekdoos van Lief!
Ik heb hem vorig jaar in de uitverkoop gekocht, dus weet niet of hij nog ergens te vinden is.
Wel heel leuk eigenlijk dat hij dan zó perfect bij de kamer past! Echt een jongenskamerquote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hem hier nog niet laten zien, Lars heeft een nieuwe lamp op zijn kamer. Zelf samengesteld, en door www.roozje.nl laten maken.
afbeelding
Mooi printje & ziet er zacht uit jaquote:Op maandag 17 december 2012 10:43 schreef bellelena het volgende:
Lamb, die kastjes zijn leuk geworden!!
Suikertante, prachtige kleur!
Ik heb deze in de post gekregen![]()
Ben helemaal verliefd, zo lekker zacht en past mooi bij de spulletjes die wel al hebben:
[ afbeelding ]
In het echt wat zachter geel, helemaal perfect!
Jou uiltjes krijgen ook nog een andere plek uiteindelijk, voor nu staan ze prima op zijn bedquote:
Volgens mij deze:quote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef Mangostine het volgende:
Bar wat hangt daar voor lamp?
Mooi sfeertje op die kamer!
een knuffelwand is ook vrij simpel zelf te maken, maar ik zal es zoeken bij DIY thxquote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef Lamb29 het volgende:
Bar op Pinterest staan ook heel leuke DIY snoezeldingen.. maak ze wel eens voor mijn werk..
Zo'n echte waterbuis is echt gruwelijk duur
Je kan ook even bij mijn board 'school' kijken.. daar staan wat kleine dingenquote:Op maandag 17 december 2012 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
een knuffelwand is ook vrij simpel zelf te maken, maar ik zal es zoeken bij DIY thx
Een deken! Om het babybedje mee op te makenquote:Op maandag 17 december 2012 10:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mooi printje & ziet er zacht uit jaMaar wat is het precies?
lang leve een nutteloze schoorsteen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Suikertante het volgende:
Wat leuk dat er ook net een rand in de muur zit, zodat het zo precies past!
De onderste rij de witte... Dat wordt een reservequote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat een leuke kastjes zijn dat geworden lamb!
Ik vraag me alleen af waar dat extra knopje voor iser mist nu toch geen knopje?
Dit is de gehele afbeelding op de muur:quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef Suikertante het volgende:
Wat een ontzettend lieve kamers zeg, echt helemaal af! En ik vind het tof dat die groene buis ook op de muur staat
Ja, 2 meter langquote:Op woensdag 19 december 2012 22:30 schreef Lamb29 het volgende:
Heel erg leuk Inca!
Is Stef zijn bedje een 1 persoons bed?
Haha, daaromquote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Tegen die tijd gaat hij maar het huis uit.
Lena's bed is ook 80 cm breed en daar slaap ik prima in!
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:06 schreef Juud79 het volgende:
Becky, wat is een schappelijke prijs, wol is nu eenmaal prijzig.
Deze is 35 euro, bij grasonderjevoeten, ik vind dat niet duur, veelal zijn ze 45.
[ afbeelding ]
En das een veilige optie toch? Dat breekt/splintert toch niet??quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef Suikertante het volgende:
Als je perspex bedoelt is het inderdaad plexiglas!
Jeps daar had ik hem gevonden... Waar heb jij de jouwe vandaan?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:40 schreef wickie het volgende:
Lamb ik heb 2 van zulke spiegels, daar is niks gevaarlijks aan. Het is gewoon plastic. Ik heb een molen en een beer achtig iets.
Deze is van Studio Ditte toch?
Volgens mij is het gewoon katoen, gezien de prijs ook. Katoenfleece, dat voelt lijkt/wollig inderdaad maar is wel een stuk minder warm. Het dekentje dat Juud postte was ook 'gewoon' een katoenen dekentje, met misleidende schaapjes erop.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
Bellelena, jij hebt dat geel-met-witte dekentje al binnen toch? Is dat nou van wol?
Op de site staat er bij dat het van katoen is... en ik wil eigenlijk een wollen dekentjemaar het ziet er wel wollig uit
Ook beide van Studio Ditte. Een oud collega van me is daar onderdeel van. Dus de molen was een kerstgeschenk voor onze klanten en voor de medewerkers en de ander gekocht voor de babykamer van Mette destijds, maar die hebben ze nu niet meer in de collectie zag ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:41 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Jeps daar had ik hem gevonden... Waar heb jij de jouwe vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |