Hoekjes zijn niet zo mooi meer, en er zitten een paar kleine deukjes in de kaft, verder ziet ie er goed uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:37 schreef donroyco het volgende:
Wat is de staat van de Grote Bosatlas?
Zie hierboven.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hoekjes zijn niet zo mooi meer, en er zitten een paar kleine deukjes in de kaft, verder ziet ie er goed uit.
Hmm, true!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn 6.75 dus ik vind 13.25 voor die 2 een beetje weinig
Staat in de OPquote:Op woensdag 19 december 2012 15:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
waar evt op te halen
neem aan dat je een TV niet op de post gooit?
Ja, en ik denk dat het net door de brievenbus zal passen!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:54 schreef UltraSven het volgende:
Ik zou graag de examen katernen van geschiedenis overnemen voor je vraagprijs, passen ze in 1 grote bubbelenvelope?
Staat genoteerd, ik denk er nog heel even over na, als er geen andere geïnteresseerden zijn dan mag je em hebbenquote:
Vind ik nog een beetje weinig voor een zo goed als nieuwe tasquote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Fom het volgende:
Hé Weert, 10 euro voor die eastpaktas dan kom ik hem halen van het weekend.
Waar in Amsterdam eventueel ophalen?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Staat genoteerd, ik denk er nog heel even over na, als er geen andere geïnteresseerden zijn dan mag je em hebben
Amsterdam Amstel station, maar liever niet voor 1 dingetje aangezien ik er behoorlijk wat voor moeite voor moet doenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef ava85 het volgende:
[..]
Waar in Amsterdam eventueel ophalen?
Ok, laat dat maar zitten danquote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Amsterdam Amstel station, maar liever niet voor 1 dingetje aangezien ik er behoorlijk wat voor moeite voor moet doen
Oké dan bied ik wel gewoon de vraagprijsquote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vind ik nog een beetje weinig voor een zo goed als nieuwe tas
Als dat er staat dan neem ik ook aan dat je echt akkoord gaat ipv domme geintjes te maken.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:34 schreef Prowl het volgende:
[..]
Als dat er staat dan neem ik ook aan dat je echt akkoord gaat ipv domme geintjes te maken.
Domme doos
Jij gaat akkoord met een normaal bod doos!quote:
Ik heb al een bod gehad van 275 op die 40 inch, dus zo raar zijn mijn vraagprijzen niet, doosquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jij gaat akkoord met een normaal bod doos!
de ene TV is max 100,= waard en de ander 200,= dus mja![]()
Ga naar marktplaats ofzo daar bieden ze je misschien nog de nieuwprijs
In je dromen jaquote:Op woensdag 19 december 2012 21:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb al een bod gehad van 275 op die 40 inch, dus zo raar zijn mijn vraagprijzen niet, doos
Waarom heb je hem dan nog niet verkocht?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb al een bod gehad van 275 op die 40 inch, dus zo raar zijn mijn vraagprijzen niet, doos
24x12mmquote:Op donderdag 20 december 2012 08:07 schreef Gnomestein het volgende:
Wat voor formaat labels zitten er bij die labelprinter?
Vind ik nog iets te weinig, weet ook niet heel zeker of het wel door de brievenbus past..quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef DoctorV64 het volgende:
Griffin usb dual charger, 6,50 incl. Hoef alleen de charger te hebben, doos mag weg wat mij betreft.
omdat het een mp bod was.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan nog niet verkocht?
Nee, was een bod van een FB vriendin.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef marcosta het volgende:
[..]
omdat het een mp bod was.
275 voor een 2ehands 40 inch
veel te klein
USAquote:Op donderdag 20 december 2012 10:23 schreef JeMoeder het volgende:
Iets off topic, maar naar welk land ga je naar emigreren?
Ik twijfel nog een beetje over de prijs, aangezien ik nog een 330 turbowriter heb die het goed doet...quote:
Mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:40 schreef UltraSven het volgende:
Boeken goed binnen gekomen, bedankt en fijne feestdagen!
Die heb ik nog, volgens mij geen navullingen meer helaas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Heb je de Labelmanager nog? En heb je er ook nog navullingen bij?
En is er hier op het forum ook een topic over je emigratie? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik bied 20 inclusief (niet voor de tv's dus).quote:Op maandag 24 december 2012 19:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die heb ik nog, volgens mij geen navullingen meer helaas.
De 40 inch en 32inch tv's zijn trouwens verkocht!
Voor 15 excl ga ik akkoordquote:Op maandag 24 december 2012 22:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bied 20 inclusief (niet voor de tv's dus).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |