Wel! En gezond!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
Vind het ook wel weer spannend om te interviewen, maar komt wel goed als ik eenmaal bezig benMoet alleen nog wel even inlezen want ken dit bandje niet
Idem hier: smeerworstquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Soempie het volgende:
Ik geef M. ook dingen op brood die ik niet lekker vind.![]()
Weet ik, maar er bestaat genoeg andere smeerbare meuk om dát niet te hoeven kopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Mark het volgende:
Ja, maar het is zo handig voor beginnende broodeters,net als smeerkaas. De anderen zijn al over op snijworst, kipfilet en andere vleessoorten
PAL, Chappi, Sheeba...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar er bestaat genoeg andere smeerbare meuk om dát niet te hoeven kopen.
Mijn kat jatte vanmorgen de geitenkaas van mijn broodje terwijl ik me bezighield met een luierquote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef Soempie het volgende:
Maar de katten wel. Ze vinden M. ook met de dag liever.
Vind ik eigenlijk op hetzelfde neerkomen als smeerleverworst, ik kocht dat ook alleen voor de hond.quote:
Als ze bij ons de kans krijgen, jatten ze alles wat eetbaar is.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn kat jatte vanmorgen de geitenkaas van mijn broodje terwijl ik me bezighield met een luier
Ik heb het Lennon ook wel gegeven, maar hij vindt het niet lekker.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Soempie het volgende:
Ik geef M. ook dingen op brood die ik niet lekker vind.Maar appelstroop lust ik dan weer wel.
Blote pootjes anderhalf uur in het gras en de pijn is wegquote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef Mark het volgende:
Zolang er maar geen calcium in zit, want dan krijgen ze ontstekingen,he?
Wel of geen calcium of wat dan ook, ze laten zich niet door veel zaken tegenhouden.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef Mark het volgende:
Zolang er maar geen calcium in zit, want dan krijgen ze ontstekingen,he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |