Wellicht iets doorgeschoten ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Maar diegene die het tentamen maakt moet wel duidelijk zijn wát er precies gevraagd wordt. Het feit dat ze er vorig jaar dus min of meer zelf ingetrapt zijn toont wel aan dat deze vraag gewoon slecht geformuleerd is, aangezien ze er pas bij de nabespreking zelf achter kwamen dat er meerdere antwoorden mogelijk zijn, afhankelijk van hoe je de vraag interpreteert.
Waarbij wel opgemerkt moet worden dat er maar één antwoord goed isquote:Op woensdag 19 december 2012 15:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Maar diegene die het tentamen maakt moet wel duidelijk zijn wát er precies gevraagd wordt. Het feit dat ze er vorig jaar dus min of meer zelf ingetrapt zijn toont wel aan dat deze vraag gewoon slecht geformuleerd is, aangezien ze er pas bij de nabespreking zelf achter kwamen dat er meerdere antwoorden mogelijk zijn, afhankelijk van hoe je de vraag interpreteert.
Klopt, daar heb je zeker gelijk in. Maar het feit dat ze daar pas achter kwamen nadat een student ze daar achteraf op wees toont wel aan dat er wel het een en ander verbeterd kan worden aan de duidelijkheid van de vraag.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarbij wel opgemerkt moet worden dat er maar één antwoord goed isDe andere interpretatie is gewoon fout.
Oh! Wacht ja ik moet natuurlijk voor jullie opkomen! Sorry.quote:
3 januariquote:Op woensdag 19 december 2012 15:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wanneer is het volgende tentamen Pax?
Die is er niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bespeur enige spottende ondertoon
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zeker niet bij het prachtigste vak dat de studie je te bieden heeft.
Geen ervaring met de RuG, maar als je geen extra blaadje mag en ook niet op je tentamen zelf mag schrijven zou me dat erg verbazen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef Valid het volgende:
Weet iemand trouwens of je ook een kladblaadje bij je tt krijgt (@RuG)? Of is dat niet bij alle vakken hetzelfde? Het zou heel handig zijn om casussen even uit te kunnen tekenen.
Je krijgt 2 grote bladen met 4 kanten elkquote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef Valid het volgende:
Weet iemand trouwens of je ook een kladblaadje bij je tt krijgt (@RuG)? Of is dat niet bij alle vakken hetzelfde? Het zou heel handig zijn om casussen even uit te kunnen tekenen.
Een uitdaging is nooit weg.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen onaardig vak, maar wel verreweg het moeilijkste tot nu toe
Links posten met niets anders er bij aan informatie dan de PI, ook zo'n bezigheidquote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo geinig dat communiceren door middel van het louter quoten van iemand anders.
Je moet wat om je van de straat te houden hè.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Links posten met niets anders er bij aan informatie dan de PI, ook zo'n bezigheid
Maar wel boeiend, waardoor ik er erg veel tijd in stak en dat heft de moeilijkheid weer opquote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moeilijk ja? Vind je verbintenissenrecht makkelijker?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi hoe dat gaat hè? Passie enzulks. Had ik ook bij goederenrecht.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar wel boeiend, waardoor ik er erg veel tijd in stak en dat heft de moeilijkheid weer op
Veel makkelijker. Daar haalde ik zonder enige moeite een zes op. Waar ik overigens erg spijt van hebquote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Moeilijk ja? Vind je verbintenissenrecht makkelijker?
Wat vind je dan de moeilijkheid van goederenrecht?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel makkelijker. Daar haalde ik zonder enige moeite een zes op. Waar ik overigens erg spijt van heb
Vooral bezit/eigendomsvragen, pandrecht en verhaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat vind je dan de moeilijkheid van goederenrecht?![]()
staat allemaal letterlijk in de wet johquote:Op woensdag 19 december 2012 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral bezit/eigendomsvragen, pandrecht en verhaal.
Dàt zijn de leuke dingen juist.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:09 schreef Tchock het volgende:
Laatste week stof van Goederenrecht ontgaat me volledigVerhaal, retentierecht, voorrecht, voordeel
Hoe ging Inleiding ?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef Boterbartje het volgende:
pax succes 3 januari
zo'n mooie dag dat
De fiscus komt maar heel kort in beeld hoor. Dit is voor finance belangrijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
,
Haha, als ik fiscaal wil gaan doen moet ik hier wel op shinen eigenlijk natuurlijk.
Hoezo? Bodemrecht van de fiscus enzulks?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
,
Haha, als ik fiscaal wil gaan doen moet ik hier wel op shinen eigenlijk natuurlijk.
Mhm. Daar snap ik echt helemaal niets vanquote:Op woensdag 19 december 2012 16:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoezo? Bodemrecht van de fiscus enzulks?
Dat is niet direct core business van fiscaal hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mhm. Daar snap ik echt helemaal niets van
Nee, dat snap ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 16:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is niet direct core business van fiscaal hoor.
Fiscus mag alles op de bodum in beslag nemen. Kijk de colleges daarover even terug.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mhm. Daar snap ik echt helemaal niets van
Of pak dat prachtige ding dat de Invorderingswet 1990 heet erbij. Of beide.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fiscus mag alles op de bodum in beslag nemen. Kijk de colleges daarover even terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |