dat is ook altijd mooi jaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
Jawel alleen dan bleef het bij verkeersborden
Of het slipje van een schone deerne die je van marktplaats hebt gekocht.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:47 schreef LompeHork het volgende:
Terechte klacht, brievenbussen opblazen gaat nergens over, puur vandalisme en het verneuken van andermans plezier. Stel dat er rouwkaarten tussen zaten? Lachen man huhuhu, niet.
Inderdaad, blijkbaar is dit in de gehuchten van ons land nog niet geïnstalleerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze hebben toch zo'n vuurwerkbeveiliging op de brievenbussen tijdens oud en nieuw de laatste jaren?
*kijkt op de kalender* Het is nu nog rond kerst waar mensen kerstkaarten sturen. Vuurwerkbeveiliging komt na kerst geloof ik. Of nee hier plakken ze ze gewoon af.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze hebben toch zo'n vuurwerkbeveiliging op de brievenbussen tijdens oud en nieuw de laatste jaren?
Dat wel maar tape een fatsoenlijke knaller aan de zijkant ofzo en je krijgt het ding wel open...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Inderdaad want met een bermuda driehoekje blaas je die dingen niet opquote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Inderdaad, blijkbaar is dit in de gehuchten van ons land nog niet geïnstalleerd.
Ik hoop dat ze het per ongeluk aan hunzelf vast tapen rennen niet wegkomen en een hand of arm verliezen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Dat wel maar tape een fatsoenlijke knaller aan de zijkant ofzo en je krijgt het ding wel open...
Meteen om de nek, doen ze het in elk geval niet nog een keerquote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het per ongeluk aan hunzelf vast tapen rennen niet wegkomen en een hand of arm verliezen.
Als ik minister president en koning was van dit klote land. Zou ik dat als straf verzinnen. En als mensen rechten organisaties komen zeg ik gewoon 'ze hebben hun kans als mens verspeeld. Een pokerspeler die verliest, krijgt zijn geld ook niet terug.'quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Meteen om de nek, doen ze het in elk geval niet nog een keer
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
Als ik minister president en koning was van dit klote land. Zou ik dat als straf verzinnen. En als mensen rechten organisaties komen zeg ik gewoon 'ze hebben hun kans als mens verspeeld. Een pokerspeler die verliest, krijgt zijn geld ook niet terug.'
Eerst aan het handje als waarschuwing, snappen ze het dan nog niet gewoon op het voorhoofd tapen. Mooi goedkoop en je hebt er nog een beetje plezier van ookquote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
Als ik minister president en koning was van dit klote land. Zou ik dat als straf verzinnen. En als mensen rechten organisaties komen zeg ik gewoon 'ze hebben hun kans als mens verspeeld. Een pokerspeler die verliest, krijgt zijn geld ook niet terug.'
Jaarlijkse executie op het plein.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Akantha het volgende:
Rouwkaarten gaan doorgaans niet in de brievenbus maar moeten worden afgegeven op daarvoor bestemde postkantoren.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:47 schreef LompeHork het volgende:
Terechte klacht, brievenbussen opblazen gaat nergens over, puur vandalisme en het verneuken van andermans plezier. Stel dat er rouwkaarten tussen zaten? Lachen man huhuhu, niet.
Kistje bier en oliebollen erbijquote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jaarlijkse executie op het plein.Voor de show eerst een vuurpijl in hun kont om het ook leuk te maken. Mensen moeten entree betalen geld dat wordt opgehaald, gaat naar de staatskast.
De mindere criminelen zetten we in een hokje, en dan mogen vaders 10 euro betalen of 5 zodat hun zonen rotjes mogen gooien naar de criminelen die dat ding dan moeten ontwijken. Overleven ze de avond komen ze vrij.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Kistje bier en oliebollen erbij
De Paaz belde, je bent verkeerd verbonden en moet terug naar je kamer.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef Flying_eagle het volgende:
He, TS zeg tegen je zusje dat ik haar vanavond niet kom uitwonen. Ik heb iets anders te doen.
Liefs,
Eagle
Nee, juiste adres. Volgens mij ben jij de weg kwijt pater .... ik ben geen klein jongetje. Laat me met rustquote:Op woensdag 19 december 2012 13:07 schreef Akantha het volgende:
[..]
De Paaz belde, je bent verkeerd verbonden en moet terug naar je kamer.
Gr gr Pater Fernandez.
Dit kan ik alleen maar toejuichenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
Onverwachte plottwist dat onze alien jager verkeersborden plaatst om niet op te vallen, en zo te kijken of er aliens zijn die het op verkeersborden hebben gemunt?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit kan ik alleen maar toejuichen![]()
Ik werk namelijk in de verkeersbordenbranche
Dit kan ik alleen maar toejuichenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
Hier zit die beveiliging er al direct na Sinterklaas op.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Akantha het volgende:
[..]
*kijkt op de kalender* Het is nu nog rond kerst waar mensen kerstkaarten sturen. Vuurwerkbeveiliging komt na kerst geloof ik. Of nee hier plakken ze ze gewoon af.
Tokkie buurt waar je woont.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:40 schreef trovey het volgende:
zit die beveiliging er al direct na Sinterklaas op.
Tokkiestad dan blijkbaar.quote:
Je betaaldquote:Op woensdag 19 december 2012 14:33 schreef Redbullkid het volgende:
Fysieke post versturen anno 2012/2013.
Je betaald zeker je belasting ook via de postduif!
Tussen 9 en 5 FOK! ik onder werktijd en ben ik niet aansprakelijk voor eventuele spel/grammaticafouten.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je betaald_!
En nee, dat doe ik niet. En nee, ik verstuur ook geen post fysiek. Lees de klacht dan ook.
Goede reden bro. En ik beschik wel degelijk over dubbelglas. Ga nu maar weer snel opletten in de les.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:57 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Tussen 9 en 5 FOK! ik onder werktijd en ben ik niet aansprakelijk voor eventuele spel/grammaticafouten.
Geen dubbelglas hebben
Wat snap jij niet aan WERKtijd, niet LEStijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:58 schreef Internepper het volgende:
[..]
Goede reden bro. En ik beschik wel degelijk over dubbelglas. Ga nu maar weer snel opletten in de les.
Ze steken bij jou alleen sterretjes af?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan WERKtijd, niet LEStijd.
Vuurwerk horen door dubbelglas heen. TS is opgelicht
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef Haantje_pappie het volgende:
40 cobras 6 en je blaast een hele huis op
Met eentje blaas je al een auto op muahahahaahquote:Op woensdag 19 december 2012 15:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
6 en je blaast een hele huis op
Ik zal eens een keer iets in jouw sterretje stekenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze steken bij jou alleen sterretjes af?
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik zal eens een keer iets in jouw sterretje steken![]()
Ik denk niet dat je dat wilt als je haar om geld vraagt geeft ze je niet eens 1 cent ze is gierig tot het bot ze is een ekte Nederlanderquote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik zal eens een keer iets in jouw sterretje steken![]()
Ach krijgt mijn 30+ CM de kleur dat het hoort te hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:11 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wilt als je haar om geld vraagt geeft ze je niet eens 1 cent ze is gierig tot het bot ze is een ekte Nederlander
Bestaat dat dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit kan ik alleen maar toejuichen![]()
Ik werk namelijk in de verkeersbordenbranche
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |