SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zow bammetje doen met ukProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb alle ukkies de bus uit geschopt, heerlijk rustig alleen aan de bammetjesquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Begrijpelijk. De leuke juf wel gehouden voor de warmte ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ben ik weer
Mijn vader stond voor de deur. Of ik even mee wilde naar de Saturn om af te dingen op een iPad 2
Gelukt, 20 euro maar....![]()
![]()
Altijd leuk; Apple producten zijn meestal erg prijsvastquote:Op woensdag 19 december 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik weer
Mijn vader stond voor de deur. Of ik even mee wilde naar de Saturn om af te dingen op een iPad 2
Gelukt, 20 euro maar....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oe en ik ging op de terugweg in de auto zitten, scheurt opeens mijn broekBij mijn kontzak
Was echt een lekkere broek
RIP BROEK![]()
![]()
Rot-zittende broeken hebben die neiging zelden, die blijven tot in de eeuwigheid slijtvast en kont-bedekkend...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Oe en ik ging op de terugweg in de auto zitten, scheurt opeens mijn broekBij mijn kontzak
RIP BROEKProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hij was al versleten op de kont...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rot-zittende broeken hebben die neiging zelden, die blijven tot in de eeuwigheid slijtvast en kont-bedekkend...
Maar tochIk ben echt verdrietig
![]()
![]()
Nee, echt super leuke zitten er niet hier in Hoek van Holland niet helaasquote:Op woensdag 19 december 2012 12:39 schreef fietsie het volgende:
Begrijpelijk. De leuke juf wel gehouden voor de warmte ?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Had ik ook bij zo'n fijn zittende broek. Alleen dan bovenbenen sleten heel snel. Natuurlijk nergens meer een 2e exemplaar te vindenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
RIP BROEK![]()
![]()
Een leuk mens geeft ook warmte hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, echt super leuke zitten er niet hier in Hoek van Holland niet helaas
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb net nog de broek van mijn streepjespak opnieuw zitten stikken vanwege het zit-fijn-slijt-hard probleemquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook bij zo'n fijn zittende broek. Alleen dan bovenbenen sleten heel snel. Natuurlijk nergens meer een 2e exemplaar te vinden
Irritant is datquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook bij zo'n fijn zittende broek. Alleen dan bovenbenen sleten heel snel. Natuurlijk nergens meer een 2e exemplaar te vinden![]()
Die van mij is ook al uit het assortiment![]()
![]()
C_A in de blote kont ja?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij was al versleten op de kont...
Maar tochIk ben echt verdrietig
Vervelend is datquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net nog de broek van mijn streepjespak opnieuw zitten stikken vanwege het zit-fijn-slijt-hard probleem![]()
![]()
Sjah ehm..... nee hoeft nietquote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu wel ja
Ik ga nu een andere broek aantrekken
Meh, balenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irritant is dat![]()
Die van mij is ook al uit het assortiment![]()
![]()
I know, maar zelfs dat halen ze niet echtquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een leuk mens geeft ook warmte hoor
Gewoon chocomelk-rum makenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know, maar zelfs dat halen ze niet echt.
![]()
Pfff werkgever van eega wil dat ze extra komt werken in januari en februari, maar vind dat kinderopvang op die dagen niet hun probleem is...
(En dan hebben we het over een overheid he... diezelfde club die kinderopvang duurder maakt)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nergens voor nodig johquote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu wel ja
Ik ga nu een andere broek aantrekken![]()
Is toch ook niet hun probleem.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef fietsie het volgende:
Pfff werkgever van eega wil dat ze extra komt werken in januari en februari, maar vind dat kinderopvang op die dagen niet hun probleem is...
(En dan hebben we het over een overheid he... diezelfde club die kinderopvang duurder maakt)“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vandaar de PIquote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ho, ik ben nog niet klaar met werken alleen..![]()
![]()
Zow... nu de uk maar eens in bed bonjouren
Warme chocomel kan hij wel drinken, chocomelquote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe dat ook nooit, maar ik zei dat omdat hij aan het werk is.
. Met marshmellows
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mooi! Dan kan uk naar bed!13:00 is slapietijd!
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Warme chocomel kan hij wel drinken, chocomel. Met marshmellows
.
. Hier hebben we van die automaat choco
Het was een garpquote:![]()
![]()
Dan mag jij mijn marshmellows, ik mag ze nietquote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Warme chocomel kan hij wel drinken, chocomel. Met marshmellows
.
Automaatchocoquote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Hier hebben we van die automaat choco
[..]
Het was een garp.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, ik weet hetquote:
Was grappig trouwens.. gisteren sprak ik iemand op MSN (), had ze precies zo'n zelfde soort foto als jij met Rio
.
![]()
Hmz weet iemand of Benco nog bestaat? Of alleen nogmaar Nesquick ?
Want dat geneuzel over sjokomel....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Op het asiel komt er ook een soort van melk bij in en daarna nog een pleur waterquote:Op woensdag 19 december 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal vies. Wij hadden er 1 met echte melk. Dus die smaakt echt romig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: