Eet je ook weleens wat anders?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gedver.... is dit echt?
Tosti tijd
Ja, manquote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gedver.... is dit echt?
Tosti tijd
Is vlakbij, een beetje Stijn stangen is natuurlijk wel leuk maar ook makkelijk denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar Leiden centraal ben ik al in 25 minuten met het OV.
Gadver.... ik vind dat soort dingen echt brrrr om te zienquote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, man. Ik heb het wel eens zien gebeuren bij een danswedstrijd. Alleen ging het dan om een arm, dat was echt zo vaag. Die dude was aan het breakdancen en opeens, knap, arm doormidden
.
Ik vond het wel gaaf om te zien. De danser vond het wat minderquote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gadver.... ik vind dat soort dingen echt brrrr om te zien
Moeten ze Guardiola weer inzettenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:
Vilanova rest van het seizoen out bij Barca, schijnt een tumor te hebben
Heeft ie al eerder gehad toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:
Humor.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:
Barcelona gaat sowieso weer moeten bijlenen met een salaris van 16 miljoen voor Messi alleen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten ze Guardiola weer inzetten
Dan is het dus weer terug gekomenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft ie al eerder gehad toch?
Nare shit.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het dus weer terug gekomen
quote:
Niksquote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef DonRaja het volgende:
Wat is hier godsamme gisteravond gebeurd?
Eigenlijk helemaal niks.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef DonRaja het volgende:
Wat is hier godsamme gisteravond gebeurd?
Ja, beetje overdreven. Best een enge sekte in dat 3FM topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |