Krokont!! 11quote:Op woensdag 19 december 2012 10:05 schreef Compliment het volgende:
Ik laat ze 2 dagen zitten altijd, worden ze lekker krokant van.
didn't happen dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen foto's van mijn vieze behaarde anus, ja? Hommo?
Ja dat lijkt me ook een schaamtevol schouwspel. Hard verhaal, lijkt me niet wenselijk, ik weiger om naar de dokter te gaan voor m'n kont, wat er ook moge zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Herkenbaar. Ik heb van die lange anus haren en een pikzwarte bruine oog. Altijd fijn als je zo'n smeuïge drolleke eruit perst en alles uitgesmeerd word over de haartjes i.p.v. de pot.
Ik had een keertje bloed bij mijn ontlasting en ben toen naar de huisarts geweest. Hij zei:"trek je broek naar beneden dan ga ik even kijken". Hij pakte mijn billen vast en spreidde ze, hij keek recht in mijn bruine oog. Ik schaamde me rot en voelde me ook heel vies.
Hij deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was en schreef een zalfje voor. Ik was geschokt en moest gewoon bijna lachen.
Dat je zo'n soort van kunstwerkje poept, of meerdere lagen ook met een verschillende structuur en kleur. Interessant is dat altijd ja. Vraag me af welk dieet je daarvoor moet aanhouden. Ik denk dat het te maken heeft met hoe lang je je poep ophoudt.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wie heeft er wel eens gehad dat de ene helft van je bolus bestond uit donkerbruine brokken en de andere helft uit een dunne, lichtbruine sliert?
Jazeker!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wie heeft er wel eens gehad dat de ene helft van je bolus bestond uit donkerbruine brokken en de andere helft uit een dunne, lichtbruine sliert?
Precies ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat je zo'n soort van kunstwerkje poept, of meerdere lagen ook met een verschillende structuur en kleur. Interessant is dat altijd ja. Vraag me af welk dieet je daarvoor moet aanhouden. Ik denk dat het te maken heeft met hoe lang je je poep ophoudt.
Herkenbaar! Of zo nu en dan een lichtbruin stuk, zoals een dalmatiër bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet daarom ook een bidet aanschaffen. Buiten het feit dat het hygiënisch is ga je als je wat ouder wordt last krijgen van lichte obstipatie. Als je dan die straal op je hol zet gaat schijten praktisch vanzelf.
Ik heb dat altijd al een keer willen proberen maar ik hou niet van dingen in de buurt van m'n anusquote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd al een keer willen proberen maar ik hou niet van dingen in de buurt van m'n anus
Een goede ochtend begint met een verfrissende klysma.quote:
Ja, dat was het! Ik kon niet op het woord komen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een goede ochtend begint met een verfrissende klysma.
Nee gelukkig niet. Hij ging alleen kijken of er wat te zien was.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:23 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook een schaamtevol schouwspel. Hard verhaal, lijkt me niet wenselijk, ik weiger om naar de dokter te gaan voor m'n kont, wat er ook moge zijn.
Heeft ie er ook nog een vinger ingestoken of dat niet? Eventueel met blauwe handschoen natuurlijk.
Wat moet ik hier nou op antwoorden.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
echt niet? Veel vrouwen wel toch
Ik neem het er maar meequote:Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou op antwoorden.
Gezien zijn naam omgekeerd paardepenis is zou ik heel goed daarover nadenken.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef White_Flower het volgende:
[..]
''Ik poep nooit''quote:Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef White_Flower het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien zijn naam omgekeerd paardepenis is zou ik heel goed daarover nadenken.
Zo is dat.quote:
Moet ze wel heel leeg zijn vanbinnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef sinepedraap het volgende:
Ik doelde meer op de drang om lekker gevuld te worden, dat komt vaker voor bij heteroseksuele vrouwen en homoseksuele mannen dan bij heteroseksuele mannen.
Zijn dat niet gewoon normale behoeften dan? Wat ben ik verkniptquote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Moet ze wel heel leeg zijn vanbinnen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef sinepedraap het volgende:
Ik doelde meer op de drang om lekker gevuld te worden, dat komt vaker voor bij heteroseksuele vrouwen en homoseksuele mannen dan bij heteroseksuele mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you lie down with dogs, you get up with fleas.
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ah duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe ondertitel
En nog eens 12.50 voor een gelukkig einde zowel van voor als van achtr, 2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Met tarrels en al naar de salon voor een wax, die Chinezen vragen veelal 7,50 extra ivm tarrels.
Succes!
[..]
Haha, White_Flower is nog nooit van achter genomen, komt wel hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uiteindelijk willen alle vrouwen het.
Meen je niet? Dit lijkt me zo geil tbh.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Haha, White_Flower is nog nooit van achter genomen, komt wel hoor...uiteindelijk willen alle vrouwen het.
Wat?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:46 schreef Gripper het volgende:
Als je zo'n ransaap bent krijg je natuurlijk nooit een triootje voor elkaar TS
Niet dat een gezonde vent met haar op zn kont geen tarrels heeft, maar ik zou er nou ook weer niet mee lopen te pronken. Pauwenveren en roze bavianenbillen, dat zijn mooie dingen om te zien, daarmee bewijst een alfa mannetje zich. Tarrels vallen niet in die categorie.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met wat hierboven staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |