Beste,
Tijdens het ontlasten voelde ik het al, een flinke hoeveelheid tarrels die zich de laatste paar dagen had opgehoopt. De echte konthaarmannen weten: soms voel je je dikke drol gewoon door de helft gespleten worden door de hardnekkige tarrels die zich vastklampen aan de kontharen en zodoende de vooraf uitgestippelde weg van de drol, volledig anders doen laten varen. Je voelt je drol dan echt met een "draadje" door de helft, of in ieder geval een stukje, worden gehakt. Een soort kaasschaafeffect. Mannen met konthaar, represent.
Goed, de oorzaak: ik had al 2 dagen niet gedoucht wegens drukte: school, werk, externe cursussen, waardoor ik soms pas laat thuis was en absoluut geen zin meer had om te douchen na een lange dag. Als je veel konthaar hebt is het soms lastig om de anus goed te reinigen, en douchen na de ontlasting kan ook niet altijd, dus dan wil het soms niet helemaal schoon raken (no bidet

).
Ik had dus al sinds zondag niet meer gedoucht maar uiteraard wel grote bruine rakkers mijn lichaam uitgeworpen. Net was dus eindelijk het moment daar: douchen.
Met grof geweld ging ik de strijd aan met de tarrels en na lang vechten had ik ze eindelijk, nu zijn het weer allemaal schattige, op zichzelf harende, konthaartjes, geen tarrel meer te voelen. Kan ik mezelf weer lekker kontvingeren zondat een bruine vinger te halen, lekker hoor hmmm.
Welke held weet de 1e keer tarrels verwijderen nog, daar kwam bij mij de schaar wel aan te pas hoor. Op gevoel probeerde je de tarrels weg te knippen, maar soms knipte je verkeerd en kwam er dus allemaal bloed uit.
Tarrels, wat een vervelende dingen maar wat een gemis zou dat zijn.
Voor de echte mannen.