Exactly my style!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serious RequestHele week luisteren
Geen cent doneren
Alle radio personen die denken grappig te zijn kan ik niet uitstaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]Gerard en Michiel roeleren grote tijd
Mijn schoonmoeder vindt het ongelooflijk dat Kleuter dat mag. Zij heeft haar 3 zoons opgevoed zonder dat ze ooit in de zandbak mochten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef missbehavin het volgende:
En vooral je kind in een smerige zandbak zetten, goed voor zijn weerstand
Ze kunnen beter geld ophalen om in het westen mensen te steriliserenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Die halen miljoenen op om duizenden overbodige kinderen nog wat langer deze wereld te laten vernietigen.
Ik ben een beetje Serious Request moequote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon 3 radioDJ's een week lang zonder eten in een glazen huis om dat te compenseren.
Gerard en Michiel denken het niet alleen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alle radio personen die denken grappig te zijn kan ik niet uitstaan.
iddquote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]Gerard en Michiel roeleren grote tijd
Ben ik heel slecht als ik zeg dat een goed doel als dit me gewoon nauwelijks raakt?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Die halen miljoenen op om duizenden overbodige kinderen nog wat langer deze wereld te laten vernietigen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vindt het ongelooflijk dat Kleuter dat mag. Zij heeft haar 3 zoons opgevoed zonder dat ze ooit in de zandbak mochten.Een trauma voor het leven!
Ja precies... En Giel...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
idd![]()
Non-stop de 2 beste DJ's van Nederland op de radio. En Giel.
Da's nog eens een uitgebreide manier om "Rob Stenders" te zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alle radio personen die denken grappig te zijn kan ik niet uitstaan.
Als het mensen helpt, raakt het mij sowieso niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben ik heel slecht als ik zeg dat een goed doel als dit me gewoon nauwelijks raakt?
Dat heb ik ook. Komt door al die overkill. Het stompt je af. Less is more.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben ik heel slecht als ik zeg dat een goed doel als dit me gewoon nauwelijks raakt?
Afrika heeft me nooit geraakt. Stervende babietjes blijkbaar ook niet. Ik ben dood vanbinnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Komt door al die overkill. Het stompt je af. Less is more.
Whehehequote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Mariah Carey ooit:
Ik moet altijd erg huilen als ik kindjes zie ik hongersnood. Het raakt me zo. Dan denk ik altijd: ik wil ook zo dun zijn.....
Ik maak zo een uitsmijter voor mezelf.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Over kindertjes in Afrika gesproken: de tering wat heb ik honger. Nog 40 minuten en dan lekker lunchen. Vandaag hebben ze een bamisateschijf
Ik heb pate met cranberries op m'n brooooodquote:Op woensdag 19 december 2012 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Over kindertjes in Afrika gesproken: de tering wat heb ik honger. Nog 40 minuten en dan lekker lunchen. Vandaag hebben ze een bamisateschijf
Mijn kind wil dat niet eensquote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vindt het ongelooflijk dat Kleuter dat mag. Zij heeft haar 3 zoons opgevoed zonder dat ze ooit in de zandbak mochten.Een trauma voor het leven!
Neequote:Op woensdag 19 december 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu heb ik hongerquote:Op woensdag 19 december 2012 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik gooi er zo een Old Amsterdam kaasenvelopje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |