PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Oepzzquote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Messi scoort 90x en nog niet in het TOTY
Ze konden er niet omheen. Maar je weet het nooit met EAquote:Op woensdag 19 december 2012 09:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een tyfus TOTW..Ik ben wel blij voor Toefjes dat Benteke er in staat.
Als je Bassong ziet moet je wel snel verkopen, want die is ook net zo hard weer in elkaar gestort.. heb die van mij (zat in mijn oude team, niet specifiek voor de handel gekocht) voor maar 28.5k kunnen dumpen omdat ik te veel vroeg toen de prijs nog omhoog ging en toen voor ik het in de gaten had was die plots 15k goedkoper..quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze konden er niet omheen. Maar je weet het nooit met EAHoop dat Benteke rond de 45 a 50K op gaat leveren, dan pak ik 20K op een kaartje, is toch weer 360K, oftewel iets van 45 euro
Volgens mij is dat de naam van de verkoper van het kaartje wat hij heeft gevondenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus jij bent Iberian Power die gebruik maakt van een auto buyer?
NSB-erquote:
Haha, daarom trance, dit is echt niet mijn type mensen. Ze zijn wel prettiger dan alcohol drinkers trouwens, alcohol in mensenmassa's is meestal knokkenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef Tim86 het volgende:
!
Echt de beste Buitenbeeld ook...die gasten zijn ZO hard naar de tering allemaal..check die ogen ook
Dat is bij deze gasten ook wel zo afgelopen zo te zien hoor, paar zijn zo opgefokt haha. Vooral die gasten op het eindequote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, daarom trance, dit is echt niet mijn type mensen. Ze zijn wel prettiger dan alcohol drinkers trouwens, alcohol in mensenmassa's is meestal knokken
Voordat je die arme jongen laat bannen, dat is gewoon een willekeurige veilingquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus jij bent Iberian Power die gebruik maakt van een auto buyer?
Ik heb m niet helemaal afgekeken, maar persoonlijk zou ik ook best gek worden van die muziekquote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bij deze gasten ook wel zo afgelopen zo te zien hoor, paar zijn zo opgefokt haha. Vooral die gasten op het einde![]()
Is niet erger dan op een avondje stratumseind hoor, denk eerder andersomquote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bij deze gasten ook wel zo afgelopen zo te zien hoor, paar zijn zo opgefokt haha. Vooral die gasten op het einde![]()
Ik gok op basis van de Rob McGhee codequote:Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef DutchSL het volgende:
Van scratch gebouwd die app in visual studio?
Ok, bij deze: kut EA, kut Jumbos, bedankt dat jullie het mij niet gunnen om weer winst te maken met bronze (en eventueel silver) packsquote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef DutchSL het volgende:
De speciale ding die ze op Twitter aankondigden was dus gewoon 24h lang jumbo's in packs...
DS2 will not be pleased
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik gok op basis van de Rob McGhee code
Bouw een team met hem.quote:
Nep Falcao, maar wel geniaalquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Tim86 het volgende:
Altijd wel bizar die spelers met zo'n gigantisch verschil in acceleration en sprint speed..check die Bittencourt: http://www.futhead.com/fifa/players/9725/
90 acc, 75 sprint
Modric speelt toch helemaal niet zo vaak bij Real?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:14 schreef DutchSL het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)of-the-season-so-far
Die Inigo Martinez zit niet eens in FUT (de Martinez van Sociedad die wel in FUT zit is een andere).
Meestal als invaller, opmerkelijk dat hij er in staat ja. Vast een Tottenham fan die het heeft gemaakt.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Modric speelt toch helemaal niet zo vaak bij Real?
Er staan ook sterren bij, als je met 25 goals uit 16 wedstrijden nog steeds 4/5* haalt, wanneer haal je dan 5*quote:Op woensdag 19 december 2012 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Modric speelt toch helemaal niet zo vaak bij Real?
Ik gebruik vaste spelers.....quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef zlakto het volgende:
Hebben jullie vaste spelers om in te handelen, of kijken jullie gewoon willekeurig bij spelers of ze de moeite waard zijn om te traden?
schrijf een tooltje/scriptjequote:Op woensdag 19 december 2012 11:43 schreef Zhano het volgende:
Ik heb een map vol plaatjes met als naam "s_111.png" etc en dit moet "s111.png" worden. HELP?!?!
Kan makkelijk via de cmd prompt of een bat file, daar op gezocht ? Zal vast wel kant en klaar ergens staan.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja had al wat dingetjes gegoogled, maar lukt niet echt
Jumbo's, daar zit 1 extra rare in.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:54 schreef DuTank het volgende:
Aangezien ik wat Microsoft punten had gekregen voor Sinterklaas, heb ik een deel in FIFA gestopt.
Jumbo packs of gewone Premium packs?
Ja heb ik gedaan alleen ging foutquote:Op woensdag 19 december 2012 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan makkelijk via de cmd prompt of een bat file, daar op gezocht ? Zal vast wel kant en klaar ergens staan.
Collega van mij raadt deze aan:quote:Op woensdag 19 december 2012 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan alleen ging foutEn kon het niet meer zover CTR+Z'en, dus ben nu opnieuw aan het downloaden. Gelukkig zijn dit niet de meeste files.
Ja, positief verrastquote:
Nope. 15k packquote:Op woensdag 19 december 2012 12:05 schreef DutchSL het volgende:
Reina in een pack is ook insta-profit .
Voor MSP zijn Jumbos misschien beter ja. Al ben ik niet blij dat ze er nu weer zijn, misschien is er morgen een ander soort pack maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jumbo's, daar zit 1 extra rare in.
Denk het wel eigenlijk dat ze elke dag iets anders doen, anders was die aankondiging onzinnig.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor MSP zijn Jumbos misschien beter ja. Al ben ik niet blij dat ze er nu weer zijn, misschien is er morgen een ander soort pack maar dat zal wel niet.
Iedere dag is er een andere verrassing, de jumbo's zullen wel wat vaker voorkomen dan de andere verrassingen, EA kennende.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor MSP zijn Jumbos misschien beter ja. Al ben ik niet blij dat ze er nu weer zijn, misschien is er morgen een ander soort pack maar dat zal wel niet.
DarkChurandy2quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Holy shitquote:Op woensdag 19 december 2012 12:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe episch is dit:
Verder heb ik het idee dat ze elke dag een andere verrassing gaan doen bij FUT, als een soort adventskalender.
geniaalquote:Op woensdag 19 december 2012 12:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe episch is dit:
Verder heb ik het idee dat ze elke dag een andere verrassing gaan doen bij FUT, als een soort adventskalender.
Dafuqquote:Op woensdag 19 december 2012 12:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe episch is dit:
Wtfquote:Op woensdag 19 december 2012 12:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe episch is dit:
Hier ook, 360...quote:
Chiellin ten aller tijden.quote:
Dan kan je beter Chiellini aan de buitenkant zetten hèquote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ze allebei hoor maar ik vraag wie er centraal moet.
O, ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ze allebei hoor maar ik vraag wie er centraal moet.
Waarom? Bij mn andere team heb ik de snellere ook centraal staan en dat loopt opzich wel primaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan kan je beter Chiellini aan de buitenkant zetten hè
In het vorige topic stond wel een printscreen die was uitgelekt.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:47 schreef Vraagje100 het volgende:
Is de nieuwe totw al bekend? iemand linkje?
Aan de buitenkant van het veld is meer ruimte, dus er komt vaker een man overheen rennen van de tegenstander die je moet bijhouden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom? Bij mn andere team heb ik de snellere ook centraal staan en dat loopt opzich wel prima
[ afbeelding ]
Ik zie hem matige totw iddquote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
In het vorige topic stond wel een printscreen die was uitgelekt.
11 nationaliteiten 11 competities.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef ThadCastle het volgende:
Wat zouden de requirements worden van het Xmas toernooi? Waarschijnlijk iets van min 2 competities en min 2 nations ofzo
Waarschijnlijk wordt het toch weer iets waar iedereen Brazilianen gebruikt.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef ThadCastle het volgende:
Wat zouden de requirements worden van het Xmas toernooi? Waarschijnlijk iets van min 2 competities en min 2 nations ofzo
Zou tof zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
11 nationaliteiten 11 competities.
Ja precies.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het toch weer iets waar iedereen Brazilianen gebruikt.
Gewoon 66 chem maximaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meer, je kan spelers op de bank zetten met rare nationaliteiten en leagues.
Ik voel jequote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef DuTank het volgende:
5 jumbo packs geopend en het beste was een IF Sorrentino --> discard
srry hoor maar echt een kutteamquote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef Drolflap het volgende:
Als ik het geld toch had...
[ afbeelding ]
Had ik maar een IF Sorrentino, 6 jumbo packs over drie accounts verdeeld en het beste was Ogbonnaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef DuTank het volgende:
Ja had hem niet moeten discarden want hij is een BEASTMASTERquote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef DuTank het volgende:
Snap ik ook niet nee..realiseer ik me nu pas eigenlijk. Was zo blij met de stats van Benteke dat ik de rest heb gemistquote:Op woensdag 19 december 2012 13:00 schreef wieisboos het volgende:
Beetje triest dat ze Busquets en Adriano een IF geven maar geen Vertonghen wtf is dat!!!!!!!!!
Ja dat is inderdaad wel een beetje erg vreemd, vertonghen had ik wel graag willen hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:00 schreef wieisboos het volgende:
Beetje triest dat ze Busquets en Adriano een IF geven maar geen Vertonghen wtf is dat!!!!!!!!!
Echt he... Twee verdedigers die 1 goal maken in een 4-1 win en niet eens een clean sheet houden (volgens mij was de 0-1 zelfs Busquets zijn schuld), terwijl Vertonghen de winnende maakt + clean sheetquote:Op woensdag 19 december 2012 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet nee..realiseer ik me nu pas eigenlijk. Was zo blij met de stats van Benteke dat ik de rest heb gemist
Teveel Olyquote:Op woensdag 19 december 2012 13:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met je IF Kone
Dit is ook wel een Grieks beest:quote:Op woensdag 19 december 2012 13:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, zie vdm bij Ajax spelersquote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef wieisboos het volgende:
Ik vind het wel altijd grappig hoe al die Real Madrid fanboys op Futhead losgaan op Barca spelersvooral Busquets is de dupe
Ja ik zag hem ook ja, maar Fetfat moet erinquote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is ook wel een Grieks beest:
http://www.futhead.com/fifa/players/5138/
Ik zou 1 van de 2 spits maken en die spits die je nu hebt gewoon vergeten.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik zag hem ook ja, maar Fetfat moet erin
Over Busquets worden nu nog grappen gemaakt voor iets wat 3 jaar geleden is gebeurdquote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef wieisboos het volgende:
Ik vind het wel altijd grappig hoe al die Real Madrid fanboys op Futhead losgaan op Barca spelersvooral Busquets is de dupe
Beidequote:Op woensdag 19 december 2012 13:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja daar spelen de beter zilvere grieken
@DutchSL je wie vergeten Diogo of Mitroglou?
Doe een ander spitsenduo johquote:Op woensdag 19 december 2012 13:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Maniatis of Greco?
En weten jullie een goede alternatief voor Verdi?
Je moet per sé in de kerstboom-formatie spelen?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef ThadCastle het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moet per sé in de kerstboom-formatie spelen?
Ja heb sommige spelers al in 352 en al mijn teams zijn zo, is handig voor hybridsquote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moet per sé in de kerstboom-formatie spelen?
Geen Gekasquote:Op woensdag 19 december 2012 13:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Maniatis of Greco?
En weten jullie een goede alternatief voor Verdi?
Mijn quote ging over je eerdere vraag hequote:Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja heb sommige spelers al in 352 en al mijn teams zijn zo, is handig voor hybrids
Maar als ik die twee spitsen vervang ga ik van 4* naar 3*
Mitrogluo snap ik wel die is wel erg slow
Dat bedoelde hij niet: Xmas toernooi -> kerstboom systeem.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja heb sommige spelers al in 352 en al mijn teams zijn zo, is handig voor hybrids
Maar als ik die twee spitsen vervang ga ik van 4* naar 3*
Mitrogluo snap ik wel die is wel erg slow
1 2 3 4 5 | -----x----- ----x-x---- --x--x--x-- x--x---x--x -----x----- |
Haha lol ik dacht dat het over dat team gingquote:Op woensdag 19 december 2012 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij niet: Xmas toernooi -> kerstboom systeem.
Besides
352 is geen kerstboom, 4321 of 451:
[ code verwijderd ]
En Santana natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
Pique in de spits voor de kerstboom.
Santi Cazorla en Santacroce moeten er ook in
Hopelijk begint Romano Denneboom een trainersloopbaanquote:Op woensdag 19 december 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij niet: Xmas toernooi -> kerstboom systeem.
Besides
352 is geen kerstboom, 4321 of 451:
[ code verwijderd ]
quote:Sinds zijn komst in Tilburg is Co Adriaanse bezig geweest met het modelleren van Willem II naar de Ajax-speelwijze. De Amsterdammer stuitte hierbij op veel weerstand (tot in de koffiekamer) bij de Brabanders. In plaats van de 3-4-3 bij Ajax hanteert hij bij Willem -II de nog aanvallender 'kerstboom-formatie', met drie verdedigers, vijf middenvelders en twee spitsen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
Congratzquote:Op woensdag 19 december 2012 13:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Aangenomen bij nieuwe werkgever op me verjaardag!
Co Adriaanse is stom.quote:
Dubbel gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 december 2012 13:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Aangenomen bij nieuwe werkgever op me verjaardag!
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Co Adriaanse is stom.
De 3atb is een veel te dikke stam, dat is de GK gewoon.
Lol, stam,
Pique
Santi Cazorla - Santana
Santa Cruz-Christodoulopoulos-Santos
Rozeboom-Verboom-Kieboom-Kirschbaum
Stam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft gister in het beker duel van Inter moeten keepen nadat keeper Castelazzi(?) geblesseerd uitviel. Inter had op dat moment al drie keer gewisseld.quote:
Beker telt niet mee, en hij heeft geen pingel gehouden toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heeft gister in het beker duel van Inter moeten keepen nadat keeper Castelazzi(?) geblesseerd uitviel. Inter had op dat moment al drie keer gewisseld.
Oh ik dacht voor het kerst teamquote:Op woensdag 19 december 2012 13:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heeft gister in het beker duel van Inter moeten keepen nadat keeper Castelazzi(?) geblesseerd uitviel. Inter had op dat moment al drie keer gewisseld.
Nee, maar een paar keer de bal goed uit het doel gehouden. En keepte voor langere tijd, Melo heeft alleen een penalty gepakt en daarna was de wedstrijd zo goed als klaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beker telt niet mee, en hij heeft geen pingel gehouden toch?
Die Machado ga ik nu ook in een team stoppenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:41 schreef DutchSL het volgende:
Machado is wel heel superieur zeg![]()
Eens kijken of ik iets leuks met hun en Kone kan maken.
Nee dat was ff een stub, ik laat het van de week nog wel eens zienquote:Op woensdag 19 december 2012 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap alleen niet wat Breuer met kerst te maken heeft maar misschien zie ik het wel verkeerd. Jammer genoeg zit Rudolf niet meer in FUT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Niet 86 Cazorla hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Net alsquote:Op woensdag 19 december 2012 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als die in de BPL zouden spelen, zouden ze dik gehyped worden
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:50 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het een kut systeem is.
6*15k and all i got was a lousy Ogbonnaquote:Op woensdag 19 december 2012 14:20 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik heb weer ff een voorbeeld van een kut 15k packje nodig na vanmorgen bale en aguero in een pakje te hebben gekregen wordt ik weer overmoedig.
Misschien Lucio verder weet ik er geenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=178605 Het zou wat zijn, mensen zeggen hier dat hij zo goed is maar toch is hij bronze![]()
Waren er vorige week niet ineens nieuwe transfers? Misschien vanavond wel weer
ja bij fut 12 kreeg ik ook nooit iets dit jaar nog best veel gelukquote:Op woensdag 19 december 2012 14:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
6*15k and all i got was a lousy Ogbonna
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:20 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik heb weer ff een voorbeeld van een kut 15k packje nodig na vanmorgen bale en aguero in een pakje te hebben gekregen wordt ik weer overmoedig.
Er zijn genoeg lower league transfers zoals die van vorige week (overigens wist ik van bijna geen 1 transfer af van die lijst) Die spelers worden dan wel verhuurd en niet verkocht.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Misschien Lucio verder weet ik er geen
Voor zijn leeftijd is hij echt heel goed. Kongolo is al een erg groot talent, groter talent dan Martins Indi en de Vrij maar Rekik was nog een paar klassen beter in de jeugd.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=178605 Het zou wat zijn, mensen zeggen hier dat hij zo goed is maar toch is hij bronze![]()
Waren er vorige week niet ineens nieuwe transfers? Misschien vanavond wel weer
blijft lekker idd ook al is die er al ffquote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
Zonet een lekker nummertje op SR
Epic van Quintino
Blijft mooi...maar doe mij maar die nieuwe remix van headhunterz (lessons in love)quote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
Zonet een lekker nummertje op SR
Epic van Quintino
Hij heeft in H2H 80 pace staat er bij de comments.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef ThadCastle het volgende:
Geruchten dat Chelsea interesse heeft in hem:
[ afbeelding ]
Met een UP kan het best wel een zieke speler zijn
Je kan eigenlijk best een goede Deense squad maken met Eriksen, Schone, Rommedahl, Junker, Agger, Lindengaard enzquote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef ThadCastle het volgende:
Geruchten dat Chelsea interesse heeft in hem:
[ afbeelding ]
Met een UP kan het best wel een zieke speler zijn
Zanka!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk best een goede Deense squad maken met Eriksen, Schone, Rommedahl, Junker, Agger, Lindengaard enz
Ik vind hem maar mwah mwahquote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijft mooi...maar doe mij maar die nieuwe remix van headhunterz (lessons in love)
Ik vind 'm wel lekker, maar Headhunterz hebben zoiezo vaak vette nummers inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem maar mwah mwaher zijn wel betere nummers van Headhunterz.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Even een Jumbo gekocht...
[ afbeelding ]!!!!!11
Als mijn volgende niet goed is ga ik janken
Rijst tochquote:Op woensdag 19 december 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze maar dat zijn andere gasten
Wat bedoel je nou ?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zie nu pas dat ze eindelijk formatieewisselingen zoekbaar gemaakt hebben!
Als een CDM CM is gemaakt door een kaartje, staat ie nu onder CM bij zoeken, en niet meer onder CDM.quote:
Nee heeft toch net verlengd?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als een CDM CM is gemaakt door een kaartje, staat ie nu onder CM bij zoeken, en niet meer onder CDM.
Koeman nieuwe trainer Barca?
..:oquote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koeman nieuwe trainer Barca?
Alsof dat wat waard is in het voetbal. En wie moet het anders gaan doen?quote:
zo de knetters, hopen voor je dat er geen Upgrade komt van hem, dan ben je mooi in de aap gelogeerdquote:
Mourinhoquote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof dat wat waard is in het voetbal. En wie moet het anders gaan doen?
Die upgrade zullen ze nooit weer 74 rated silver makenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zo de knetters, hopen voor je dat er geen Upgrade komt van hem, dan ben je mooi in de aap gelogeerd
Ik hoop juist dat er een upgrade komt!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zo de knetters, hopen voor je dat er geen Upgrade komt van hem, dan ben je mooi in de aap gelogeerd
Nee veel te veel risico. Koop dan Mbokani, enige gouden spits in Pro League en IF dus die zal wel stijgenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
Ik denk niet dat Bassong veel gaat stijgen, ik koop hem dus niet
Ik koop altijd een hele zooi in op een dag en die verkoop ik voor meer en maak ik 80K meequote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee veel te veel risico. Koop dan Mbokani, enige gouden spits in Pro League en IF dus die zal wel stijgen
Voor de volgende OP:quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor de volgende OP:Lekker skinny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
laat maarquote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef Kamikazie het volgende:
Net in een facebook gesprek met een meisjegebruikt .... AWKWARD!
Zulke meisjes eet ik als ontbijt.quote:
Klassiekerquote:Op woensdag 19 december 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze maar dat zijn andere gasten
Ik ook maar dat zijn vooral bronzes (o.a. Pearce naar Barnet)quote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef ThadCastle het volgende:
Ik weet al een paar spelers die nog getransfered moeten worden
Heb ook even mijn bijdrage geleverd.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
Fucking geniaal topic
ONZ / [PHOTOSHOP] Aanvullen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ook even mijn bijdrage geleverd.
KUT TEAM.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
Over iets meer dan een halfuur zien we de TOTW. Ben benieuwd naar de ingame stats.
[ afbeelding ]
Hahah heb heel dat topic doorgekeken, was echt benieuwd wat jij ging doen. Dat ik dit niet verwachtte hahahaquote:Op woensdag 19 december 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ook even mijn bijdrage geleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na RijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahah heb heel dat topic doorgekeken, was echt benieuwd wat jij ging doen. Dat ik dit niet verwachtte hahaha![]()
Voor degene die te lui zijn:
Voor RijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na RijstDankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahah heb heel dat topic doorgekeken, was echt benieuwd wat jij ging doen. Dat ik dit niet verwachtte hahaha![]()
Voor degene die te lui zijn:
Voor RijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na RijstDIe Marcel verneukt het steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Nee, gewoon CD in de discmanquote:
quote:Je account is tijdelijk geblokkeerd op Xbox LIVE.
Je kunt je niet aanmelden bij Xbox LIVE tot 19-12-2012. Er is meer informatie verzonden naar het e-mailadres van je Microsoft-account.
Zie voor meer informatie over Xbox-beleidsrichtlijnen de Gedragscode Xbox LIVE en de Gebruiksrechtovereenkomst Xbox LIVE
Er staat tot, niet tot en met.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
VANDAAG IS HET 19. WAAROM KAN IK NIET ONLINE?
Nee, dat is voor hipsters.quote:
Ja, maar dat weet de rest niet.quote:
Nee, ik heb 2 moeders.quote:
Ik heb een vader en een moederquote:
Punkertquote:Op woensdag 19 december 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
Linkin Park, dat luisterde ik vroeger heel veel, net als Green day
Neuh, totaal niet. Ik vond het toen wel aardige muziekquote:
In the End jongeeeeeeeeequote:Op woensdag 19 december 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
Die met Jay-Z vind ik wel chill, numb encore
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
Basketcase vond ik altijd wel chill van Greenday ook al was American Idiot de eerste cd die ik van hun had.
Dezeeequote:Op woensdag 19 december 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
Basketcase vond ik altijd wel chill van Greenday ook al was American Idiot de eerste cd die ik van hun had.
Die heb ik hier nog wel liggenquote:
Bij SR? Nee, ze is nu bij haar zusquote:
tegen de tijd dat Toef, Pride en ik komen.... Gaan de meeste alweer naar huis. Moeten op tijd thuis zijn van moedersquote:Op woensdag 19 december 2012 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zullen we een FUT-meet voor het Glazenhuis houden?
Enschede ligt lekker centraal.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:50 schreef Confetti het volgende:
Iemand Xbox munten kopen á 9 euro/100,000?
Ik kap er mee tot FUT 14 want ultimate team gaat echt nergens over dit jaar. Elke jan lul knalt hem van 40 meter in de kruising.
Hoeveel miljoen heb je te koop?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:50 schreef Confetti het volgende:
Iemand Xbox munten kopen á 9 euro/100,000?
Ik kap er mee tot FUT 14 want ultimate team gaat echt nergens over dit jaar. Elke jan lul knalt hem van 40 meter in de kruising.
Best wel episch hoor long shots van 40 mquote:Op woensdag 19 december 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk het speelt voor geen meter dit jaar.
Ik sta er niet meer van te kijken als ze erin vliegenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Best wel episch hoor long shots van 40 m
Vorige week ook al zo'n faal.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denken dat EA op tijd is ha ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |