PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Oepzzquote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Messi scoort 90x en nog niet in het TOTY
Ze konden er niet omheen. Maar je weet het nooit met EAquote:Op woensdag 19 december 2012 09:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een tyfus TOTW..Ik ben wel blij voor Toefjes dat Benteke er in staat.
Als je Bassong ziet moet je wel snel verkopen, want die is ook net zo hard weer in elkaar gestort.. heb die van mij (zat in mijn oude team, niet specifiek voor de handel gekocht) voor maar 28.5k kunnen dumpen omdat ik te veel vroeg toen de prijs nog omhoog ging en toen voor ik het in de gaten had was die plots 15k goedkoper..quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze konden er niet omheen. Maar je weet het nooit met EAHoop dat Benteke rond de 45 a 50K op gaat leveren, dan pak ik 20K op een kaartje, is toch weer 360K, oftewel iets van 45 euro
Volgens mij is dat de naam van de verkoper van het kaartje wat hij heeft gevondenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus jij bent Iberian Power die gebruik maakt van een auto buyer?
NSB-erquote:
Haha, daarom trance, dit is echt niet mijn type mensen. Ze zijn wel prettiger dan alcohol drinkers trouwens, alcohol in mensenmassa's is meestal knokkenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef Tim86 het volgende:
!
Echt de beste Buitenbeeld ook...die gasten zijn ZO hard naar de tering allemaal..check die ogen ook
Dat is bij deze gasten ook wel zo afgelopen zo te zien hoor, paar zijn zo opgefokt haha. Vooral die gasten op het eindequote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, daarom trance, dit is echt niet mijn type mensen. Ze zijn wel prettiger dan alcohol drinkers trouwens, alcohol in mensenmassa's is meestal knokken
Voordat je die arme jongen laat bannen, dat is gewoon een willekeurige veilingquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus jij bent Iberian Power die gebruik maakt van een auto buyer?
Ik heb m niet helemaal afgekeken, maar persoonlijk zou ik ook best gek worden van die muziekquote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bij deze gasten ook wel zo afgelopen zo te zien hoor, paar zijn zo opgefokt haha. Vooral die gasten op het einde![]()
Is niet erger dan op een avondje stratumseind hoor, denk eerder andersomquote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bij deze gasten ook wel zo afgelopen zo te zien hoor, paar zijn zo opgefokt haha. Vooral die gasten op het einde![]()
Ik gok op basis van de Rob McGhee codequote:Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef DutchSL het volgende:
Van scratch gebouwd die app in visual studio?
Ok, bij deze: kut EA, kut Jumbos, bedankt dat jullie het mij niet gunnen om weer winst te maken met bronze (en eventueel silver) packsquote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef DutchSL het volgende:
De speciale ding die ze op Twitter aankondigden was dus gewoon 24h lang jumbo's in packs...
DS2 will not be pleased
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik gok op basis van de Rob McGhee code
Bouw een team met hem.quote:
Nep Falcao, maar wel geniaalquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Tim86 het volgende:
Altijd wel bizar die spelers met zo'n gigantisch verschil in acceleration en sprint speed..check die Bittencourt: http://www.futhead.com/fifa/players/9725/
90 acc, 75 sprint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |