quote:
Goed plan wel, ik ga ook maar eens pitten.quote:Op woensdag 19 december 2012 04:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja, ik gaat ook maar eens slapen
Tot morgen
quote:Op woensdag 19 december 2012 04:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja, ik gaat ook maar eens slapen
Tot morgen
Weltruste...tot laterquote:Op woensdag 19 december 2012 04:34 schreef JaneDoe het volgende:
ik taai em ook af,
bye bye mannen, bye bye
quote:Op woensdag 19 december 2012 04:34 schreef JaneDoe het volgende:
ik taai em ook af,
bye bye mannen, bye bye
Trustenquote:Op woensdag 19 december 2012 04:34 schreef JaneDoe het volgende:
ik taai em ook af,
bye bye mannen, bye bye
quote:Op woensdag 19 december 2012 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
En nu wat muziek om mee wakker te blijven
Zou die hont het lezen?quote:
Het was wel een goeie hont stond erquote:Op woensdag 19 december 2012 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou die hont het lezen?
(er kijkt toch geen hont)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 04:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet nog een mop voor Frans, wel grof..
Wat is het verschil tussen een dood gereden hond en een dood gereden Marokkaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij danst als Rinus....quote:Op woensdag 19 december 2012 04:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dude met dat roze mutjes en die zanger van TBBB
Have you ever been mellow is dan ook wel de hardste Happy Hardcore evah....quote:Op woensdag 19 december 2012 04:49 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAAAAAAAA HAPPY HARDCORE PARTY ANIMALS MOTHERFUCKER
Mwa doe mij maar Hardcore Vibesquote:Op woensdag 19 december 2012 04:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Have you ever been mellow is dan ook wel de hardste Happy Hardcore evah....
waarom altijd die? En nooit I wanna be stoned.... (lol ik bedoel I want to be a hippy)quote:Op woensdag 19 december 2012 04:49 schreef Melleyn het volgende:
Have you ever been MellowDie wil ik nog wel horen.
Mja ik twijfel ik dacht 5 uur dan taai ik hem afquote:Op woensdag 19 december 2012 04:49 schreef Melleyn het volgende:
Have you ever been MellowDie wil ik nog wel horen.
Slapen is voor mietjes!quote:Op woensdag 19 december 2012 04:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja ik twijfel ik dacht 5 uur dan taai ik hem afmaarja nu...
we zitten voor je klaar...kom maar, kom maarquote:
Over jullie hoofdjes of over wat leuke borstjes van de dames?quote:Op woensdag 19 december 2012 04:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
we zitten voor je klaar...kom maar, kom maar
Altijd, die zoekt altijd chicksquote:Op woensdag 19 december 2012 04:55 schreef waxmask het volgende:
Edwin was dus inderdaad de man met camera buiten....
Echt hequote:Op woensdag 19 december 2012 04:56 schreef waxmask het volgende:
Ga daar dan niet vooraan staan als je niet in beeld wil...snol...
Of met een anonymous masker ofzoquote:Op woensdag 19 december 2012 04:56 schreef waxmask het volgende:
Ga daar dan niet vooraan staan als je niet in beeld wil...snol...
IK WAS OP TEEVEEquote:Op woensdag 19 december 2012 04:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was dat weer een spontaan orgasme?
Wat zei je?quote:
Ik krijg er wel een warm gevoel bijquote:Op woensdag 19 december 2012 05:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou die hoeft zich niet te verstoppen
Truste...laterrrrquote:
Jij een mietje? lijkt mij sterkquote:Op woensdag 19 december 2012 05:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik niks, er stond slapen is voor mietjes met mijn naam erbij
Weltrustequote:Op woensdag 19 december 2012 05:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mietje!
Ik ga ook. Trusten iedereen!
DeLuna!quote:
Ik ga zo trainen dus ben zo weer wegquote:Op woensdag 19 december 2012 05:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
De ene vrouw gaat slapen om plaats te maken voor de volgende chick...
Nee, de conculega uit enschede.quote:
Morgen!quote:
Heimwee naar de legotafel?quote:
Succes.quote:Op woensdag 19 december 2012 05:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga maar eens naar het zwembad!
Tot later deze ochtend
Oeh lekker natte chick dus...quote:Op woensdag 19 december 2012 05:10 schreef DeLuna het volgende:
Tot later deze ochtend
Iets meer denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 05:11 schreef waxmask het volgende:
Super rustig daar nu...schat een man of 20?
Meestal wel met dit soort evenementen. In Eindhoven mag je normaal ook niet met bier door de stad maar wel met optredens en feesten en toen ook bij SR.quote:
Hier ookquote:Op woensdag 19 december 2012 05:21 schreef HiDiHo het volgende:
Het begint nu wel serious rustig te worden daar
Ik ben bijna klaar met werken en ga dan snel naar huis om verder te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 06:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet zo naar mn werk en dus kan ik SR niet volgen
Ik werk met anti-radio mensen op kantoorquote:Op woensdag 19 december 2012 06:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met werken en ga dan snel naar huis om verder te kijken.
quote:Op woensdag 19 december 2012 06:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk met anti-radio mensen op kantoor
het is voor het goede doel, you know? Gewoon aanzetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 06:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Earplugs are your friend!quote:Op woensdag 19 december 2012 06:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in mijn functiequote:
Ik ben zelfs nog naar zn concert geweestquote:Op woensdag 19 december 2012 06:22 schreef waxmask het volgende:
Vanilla Ice.... er was een tijd dat mensen dit daadwerkelijk leuk vonden...
Hahah nee zo erg was ik niet... Wel een bandje met aan de ene kant MC Hammer en de b kan met Vanilla Ice de krantenwijk lopen. Tot iemand mij een bandje met Public Enemy gaf en toen was ik genezen....quote:Op woensdag 19 december 2012 06:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog naar zn concert geweest
mwa...quote:
Candyman stond zeker ook op dat bandje danquote:Op woensdag 19 december 2012 06:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah nee zo erg was ik niet... Wel een bandje met aan de ene kant MC Hammer en de b kan met Vanilla Ice de krantenwijk lopen. Tot iemand mij een bandje met Public Enemy gaf en toen was ik genezen....
Mwah niet echt... Beetje flauw en weinig interactief...en zeer flauwe schunnige mopjes. Leek ook wel of het niet echt klikte met hem en Eknek....quote:
Die genezing kwam bij mij pas toen ik in die lege concertzaal zatquote:Op woensdag 19 december 2012 06:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah nee zo erg was ik niet... Wel een bandje met aan de ene kant MC Hammer en de b kan met Vanilla Ice de krantenwijk lopen. Tot iemand mij een bandje met Public Enemy gaf en toen was ik genezen....
Dat was wel ergens een filler die Knockin Boots....quote:Op woensdag 19 december 2012 06:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Candyman stond zeker ook op dat bandje dan
quote:
Wel gezellig met Gerardquote:Op woensdag 19 december 2012 06:46 schreef Pino112 het volgende:
TLBB gemist lees ik. Hoe was het verder?
Luuuuuuuun!quote:Op woensdag 19 december 2012 05:10 schreef DeLuna het volgende:
Tot later deze ochtend
Neuh viel tegen....dat kunnen ze niet boven de rivieren....quote:Op woensdag 19 december 2012 06:58 schreef PeterPastoor het volgende:
Is de polonaise nog gelukt?![]()
Goedemorgen
Kijk die twitter balk... 28 uur lesmarathon... Damn ik zou bij het derde uur al in slaap zijn gevallen....quote:
zo maak je de 1040 uur trouwens wel volquote:Op woensdag 19 december 2012 07:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk die twitter balk... 28 uur lesmarathon... Damn ik zou bij het derde uur al in slaap zijn gevallen....
Morgen!quote:
Okay... geen hoogtepunt dus.quote:
Niet echt een hoogtepunt nee...quote:Op woensdag 19 december 2012 07:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... geen hoogtepunt dus.
Ik heb me net bedacht dat ik vrijdagmorgen wat later naar mn werk ga en eerst even langs ga bij het Glazen Huis.
Leren Terminator nog meegemaakt?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... geen hoogtepunt dus.
Ik heb me net bedacht dat ik vrijdagmorgen wat later naar mn werk ga en eerst even langs ga bij het Glazen Huis.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:17 schreef franklop het volgende:
Ik woon achter die school die net bij t raam stond
Hahaha. Ik ben eigenlijk niet zo van de spandoeken. Maar als ik er rond 8quote:Op woensdag 19 december 2012 07:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet echt een hoogtepunt nee...
Leuk..wel ff je Fok! spandoek zichtbaar maken hé
Het is nog maar de eerste nacht...quote:Op woensdag 19 december 2012 07:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet echt een hoogtepunt nee...
Leuk..wel ff je Fok! spandoek zichtbaar maken hé
quote:Op woensdag 19 december 2012 07:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leren Terminator nog meegemaakt?
Neequote:Op woensdag 19 december 2012 07:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leren Terminator nog meegemaakt?
Dat is ¤10,- denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 07:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan net niet lezen of dat ook met happy ending is....
Wie?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:20 schreef waxmask het volgende:
Iemand pic van die gast klaar staan? Leren Jas?
mannen met baardenquote:Op woensdag 19 december 2012 07:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn god die Johannes ziet er niet uit.....
quote:Op woensdag 19 december 2012 07:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn god die Johannes ziet er niet uit.....
Beetje op het SMS nivo blijven héquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 07:26 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was em, en was trending topic vannacht op twitter.....
Hahaha zo werkt dat dus niet bij SR he.... Het best werkt om er heen te gaan en op het juiste moment je plaat aan te vragen bij het huis. Met een beetje geluk draaien ze hem meteen.quote:Op woensdag 19 december 2012 07:28 schreef Kaat38 het volgende:
ns (nee niet die spoorwegen) en nu wil ik mijn verzoekje wel even horen!
2 uur geleden aangevraagd.
quote:
Hier nog een half uur langerquote:Op woensdag 19 december 2012 07:32 schreef Kaat38 het volgende:
Heen gaan? eeeeh Alkmaar en Enschede is een stukkie rijden he
Dat kan eerder dan dat de sneekweek samen zal vallen. Zowel met SR als met de elfstedentocht....quote:Op woensdag 19 december 2012 07:35 schreef HiDiHo het volgende:
Als de Elfstedentocht en SR samen komen ga ik volgend jaar![]()
Yup, al geprobeerd?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:41 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat dit het beste tijdstip is om op tv te komen met een sms
Jep... ik ken leukere manieren om jezelf op internet terug te vinden...quote:
Morgen!quote:
Hahaha was jij dat?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:43 schreef Casboy het volgende:
[..]
Jep... ik ken leukere manieren om jezelf op internet terug te vinden...
Anyhow, fantastische nacht gehad daar!
Lol....quote:Op woensdag 19 december 2012 07:43 schreef Casboy het volgende:
[..]
Jazeker... nachtje (redelijk best wel heel erg aangeschoten) doorgehaald, zit nu al weer koffie te hakken op de UT :-)quote:
Mooie hoedquote:Op woensdag 19 december 2012 07:43 schreef Casboy het volgende:
[..]
Door de one-and-only Ekdom erkend te worden als een van de weinigen die "Useless Man" mee kan 'zingen'... ik ben trots hoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 07:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol....![]()
![]()
![]()
Ik zag dat je het naar je zin had ja
Preciesquote:Op woensdag 19 december 2012 07:45 schreef Casboy het volgende:
[..]
Door de one-and-only Ekdom erkend te worden als een van de weinigen die "Useless Man" mee kan 'zingen'... ik ben trots hoor!
quote:Op woensdag 19 december 2012 07:43 schreef Casboy het volgende:
[..]
Was wel leuk hoor en niet heeel erg beschamend. Er waren ergere.....quote:Op woensdag 19 december 2012 07:44 schreef Casboy het volgende:
[..]
Jazeker... nachtje (redelijk best wel heel erg aangeschoten) doorgehaald, zit nu al weer koffie te hakken op de UT :-)
ok...quote:Op woensdag 19 december 2012 07:48 schreef waxmask het volgende:
HiDi let ff op kan sms van mij langskomen...
Net "Goedemorgen"quote:Op woensdag 19 december 2012 07:48 schreef Nattekat het volgende:
Nog geen enkele sms gezien deze ochtend.
quote:
Haha, vet! Heb(ben) jij/jullie enig idee of ik dit soort dingen die over de stream zijn gepompt nog ergens terug kan kijken/vinden?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was wel leuk hoor en niet heeel erg beschamend. Er waren ergere.....
Had je vantevoren ff moeten zeggen, had ik het opgenomenquote:Op woensdag 19 december 2012 07:52 schreef Casboy het volgende:
[..]
Haha, vet! Heb(ben) jij/jullie enig idee of ik dit soort dingen die over de stream zijn gepompt nog ergens terug kan kijken/vinden?
Als ik dit van tevoren had geweten..quote:Op woensdag 19 december 2012 07:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had je vantevoren ff moeten zeggen, had ik het opgenomen
Nee denk niet dat iemand de streams taped nu. Wel paar screencaps.... Mss zit je wel in de update vandaag....quote:Op woensdag 19 december 2012 07:52 schreef Casboy het volgende:
[..]
Haha, vet! Heb(ben) jij/jullie enig idee of ik dit soort dingen die over de stream zijn gepompt nog ergens terug kan kijken/vinden?
Hoelang heb je op die text gestudeerd?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:54 schreef Casboy het volgende:
[..]
Als ik dit van tevoren had geweten..
Het was jeugdsentiment tijdens zijn krantenwijk... ( ja ja ik heb goed opgelet) Denk dat hij em al jaren kent en dit is zijn trucje voor de chickies....quote:Op woensdag 19 december 2012 07:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoelang heb je op die text gestudeerd?![]()
Had ie toch een beter tijdstip moeten nemen, was nu een beetje rustigquote:Op woensdag 19 december 2012 07:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het was jeugdsentiment tijdens zijn krantenwijk... ( ja ja ik heb goed opgelet) Denk dat hij em al jaren kent en dit is zijn trucje voor de chickies....
Half 5 is ook echt een fantastisch tijdstip! :pquote:Op woensdag 19 december 2012 07:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ie toch een beter tijdstip moeten nemen, was nu een beetje rustig
Ik verwacht dat Casboy nog wel voor tweede keer erheen gaat en ons doet verbazen...Toch Cas?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ie toch een beter tijdstip moeten nemen, was nu een beetje rustig
quote:Op woensdag 19 december 2012 07:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Casboy nog wel voor tweede keer erheen gaat en ons doet verbazen...Toch Cas?
Ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 19 december 2012 07:58 schreef Casboy het volgende:
[..]
Half 5 is ook echt een fantastisch tijdstip! :p
Daar kwam je natuurlijk speciaal voorquote:Op woensdag 19 december 2012 08:00 schreef Casboy het volgende:
Ik heb de rest van deze week al ten dode opgeschreven...
Also... die Frans is me toch een potje dik in real life!
Wil je onze SR FOK! stalker zijn dan? Leuk als we je heel de week te pas en on pas langs zien komen. Mag ook verkleed...quote:Op woensdag 19 december 2012 08:00 schreef Casboy het volgende:
Ik heb de rest van deze week al ten dode opgeschreven...
Also... die Frans is me toch een potje dik in real life!
En met Fok! spandoek natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 08:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wil je onze SR FOK! stalker zijn dan? Leuk als we je heel de week te pas en on pas langs zien komen. Mag ook verkleed...
Ik ben zeker de hele week (vooral 's nachts) bij het Glazen Huis te vinden... maar gezien ik me deze week vooral bezig houd met mijn studentenvereniging (Audentis) ben ik misschien een beetje biasedquote:Op woensdag 19 december 2012 08:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wil je onze SR FOK! stalker zijn dan? Leuk als we je heel de week te pas en on pas langs zien komen. Mag ook verkleed...
Meeste van Audentis kon ik niet zo velen moet ik eerlijk zeggen. Jij sprong er wat dat betreft uit. Fuck je vereniging en doe je eigen ding!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 08:02 schreef Casboy het volgende:
Haha, ik ben zeker de hele week 's nachts te vinden.
[..]
Ik ben zeker de hele week (vooral 's nachts) bij het Glazen Huis te vinden... maar gezien ik me deze week vooral bezig houd met mijn studentenvereniging (Audentis) ben ik misschien een beetje biased
quote:
Nu al? Lag toch echt van 5.30 tot 7.30 in het water hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 08:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sodeju nu al je zwemles achter de rug?
Die studentenvereniging heb ik nog wel gezien toen ik stond te wachten. Hadden jullie roze mutsen op?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:02 schreef Casboy het volgende:
Haha, ik ben zeker de hele week 's nachts te vinden.
[..]
Ik ben zeker de hele week (vooral 's nachts) bij het Glazen Huis te vinden... maar gezien ik me deze week vooral bezig houd met mijn studentenvereniging (Audentis) ben ik misschien een beetje biased
Ja en is de enige in de stad dus ben bang dat we ze elke dag gaan zien die koorballen... (Excl Casboy)quote:Op woensdag 19 december 2012 08:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die studentenvereniging heb ik nog wel gezien toen ik stond te wachten. Hadden jullie roze mutsen op?
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja en is de enige in de stad dus ben bang dat we ze elke dag gaan zien die koorballen... (Excl Casboy)
Haha, ik ben absoluut niet de enige uitzondering hoor - alhoewel er idd minder leuke figuren bij Audentis zitten.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja en is de enige in de stad dus ben bang dat we ze elke dag gaan zien die koorballen... (Excl Casboy)
Ik heb nog een leuke avatar voor jequote:Op woensdag 19 december 2012 08:07 schreef Casboy het volgende:
[..]
Haha, ik ben absoluut niet de enige uitzondering hoor - alhoewel er idd minder leuke figuren bij Audentis zitten.
Verzin anders wat ludieks met een groepje wel leuke lui... (bv allemaal verkleed als Giel?)quote:Op woensdag 19 december 2012 08:07 schreef Casboy het volgende:
[..]
Haha, ik ben absoluut niet de enige uitzondering hoor - alhoewel er idd minder leuke figuren bij Audentis zitten.
Hahahah heb je zijn dansje gegift?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke avatar voor je
Nee heb helaas geen bewegende beelden, was wel leuk geweest iddquote:Op woensdag 19 december 2012 08:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahah heb je zijn dansje gegift?
Voorheen wel...heb bij deze SR nog geen mutsjes van 3FM gezien... maar zal vast wel...quote:Op woensdag 19 december 2012 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je ook merchandise kopen bij het Glazen Huis of alleen online??
Uhh.... "zijn dansje"? :-)quote:Op woensdag 19 december 2012 08:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee heb helaas geen bewegende beelden, was wel leuk geweest idd
Ik moet zo toch naar apotheek/bloed prikken. Loop ik meteen even richting Glazen Huis. Kan ik even rustig kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voorheen wel...heb bij deze SR nog geen mutsjes van 3FM gezien... maar zal vast wel...
Hahaha niet alleen je mic moment was in beeld hoor... Tijdens het nummer hebben we je zien dansen met een gast met plat/nat haar....quote:
Bij deze verklaar ik bier tot de nieuwe X dan maar.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha niet alleen je mic moment was in beeld hoor... Tijdens het nummer hebben we je zien dansen met een gast met plat/nat haar....We dachten dat je aan de X zat hahaha
Ik zie de mutjses van dit jaar volgens mij, saai zo te zien...geen lampies....quote:Op woensdag 19 december 2012 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet zo toch naar apotheek/bloed prikken. Loop ik meteen even richting Glazen Huis. Kan ik even rustig kijken.
[/quote]quote:Op woensdag 19 december 2012 08:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zie de mutjses van dit jaar volgens mij, saai zo te zien...geen lampies....
Tja je moet ergens op kunnen rukbunkeren he...quote:Op woensdag 19 december 2012 08:15 schreef Casboy het volgende:
[..]
Die, en de andere 11 dames hangen op de pleedeur van mijn huis
Op dat soort momenten heeft schijten toch iets meer prioriteitquote:Op woensdag 19 december 2012 08:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja je moet ergens op kunnen rukbunkeren he...
Zullen die dames ook leuk vinden dat er wordt gescheten terwijl er naar ze gekeken wordt... Ga je ze dat ook in de kroeg zeggen? Zo van "Ik schijt het best bij maart..."quote:Op woensdag 19 december 2012 08:16 schreef Casboy het volgende:
[..]
Op dat soort momenten heeft schijten toch iets meer prioriteit
Hahaha jij zou dat in de gaten houden lol, ik kijk niet heel de tijd op de tv nu...Maar lijkt of ze blijven hangen bij Succes na het Goedemorgen SMSjequote:
Wel lastig als je papier op is....zo glad hé een kalender....quote:Op woensdag 19 december 2012 08:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zullen die dames ook leuk vinden dat er wordt gescheten terwijl er naar ze gekeken wordt... Ga je ze dat ook in de kroeg zeggen? Zo van "Ik schijt het best bij maart..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |