Beetje op het SMS nivo blijven héquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 07:26 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was em, en was trending topic vannacht op twitter.....
Hahaha zo werkt dat dus niet bij SR he.... Het best werkt om er heen te gaan en op het juiste moment je plaat aan te vragen bij het huis. Met een beetje geluk draaien ze hem meteen.quote:Op woensdag 19 december 2012 07:28 schreef Kaat38 het volgende:
ns (nee niet die spoorwegen) en nu wil ik mijn verzoekje wel even horen!
2 uur geleden aangevraagd.
quote:
Hier nog een half uur langerquote:Op woensdag 19 december 2012 07:32 schreef Kaat38 het volgende:
Heen gaan? eeeeh Alkmaar en Enschede is een stukkie rijden he
Dat kan eerder dan dat de sneekweek samen zal vallen. Zowel met SR als met de elfstedentocht....quote:Op woensdag 19 december 2012 07:35 schreef HiDiHo het volgende:
Als de Elfstedentocht en SR samen komen ga ik volgend jaar![]()
Yup, al geprobeerd?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:41 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat dit het beste tijdstip is om op tv te komen met een sms
Jep... ik ken leukere manieren om jezelf op internet terug te vinden...quote:
Morgen!quote:
Hahaha was jij dat?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:43 schreef Casboy het volgende:
[..]
Jep... ik ken leukere manieren om jezelf op internet terug te vinden...
Anyhow, fantastische nacht gehad daar!
Lol....quote:Op woensdag 19 december 2012 07:43 schreef Casboy het volgende:
[..]
Jazeker... nachtje (redelijk best wel heel erg aangeschoten) doorgehaald, zit nu al weer koffie te hakken op de UT :-)quote:
Mooie hoedquote:Op woensdag 19 december 2012 07:43 schreef Casboy het volgende:
[..]
Door de one-and-only Ekdom erkend te worden als een van de weinigen die "Useless Man" mee kan 'zingen'... ik ben trots hoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 07:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol....![]()
![]()
![]()
Ik zag dat je het naar je zin had ja
Preciesquote:Op woensdag 19 december 2012 07:45 schreef Casboy het volgende:
[..]
Door de one-and-only Ekdom erkend te worden als een van de weinigen die "Useless Man" mee kan 'zingen'... ik ben trots hoor!
quote:Op woensdag 19 december 2012 07:43 schreef Casboy het volgende:
[..]
Was wel leuk hoor en niet heeel erg beschamend. Er waren ergere.....quote:Op woensdag 19 december 2012 07:44 schreef Casboy het volgende:
[..]
Jazeker... nachtje (redelijk best wel heel erg aangeschoten) doorgehaald, zit nu al weer koffie te hakken op de UT :-)
ok...quote:Op woensdag 19 december 2012 07:48 schreef waxmask het volgende:
HiDi let ff op kan sms van mij langskomen...
Net "Goedemorgen"quote:Op woensdag 19 december 2012 07:48 schreef Nattekat het volgende:
Nog geen enkele sms gezien deze ochtend.
quote:
Haha, vet! Heb(ben) jij/jullie enig idee of ik dit soort dingen die over de stream zijn gepompt nog ergens terug kan kijken/vinden?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was wel leuk hoor en niet heeel erg beschamend. Er waren ergere.....
Had je vantevoren ff moeten zeggen, had ik het opgenomenquote:Op woensdag 19 december 2012 07:52 schreef Casboy het volgende:
[..]
Haha, vet! Heb(ben) jij/jullie enig idee of ik dit soort dingen die over de stream zijn gepompt nog ergens terug kan kijken/vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |