In het weekend toch wel?quote:Op woensdag 19 december 2012 04:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou dit jaar niet 4x tot 6 uur opblijven heb ik gezegd ..
Ja, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 19 december 2012 04:13 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga zo ook denk ik, ben benieuwd hoeveel topics we verder zijn als ik wakker ben
Maak mij eens (nog) beroemderquote:
Ook wel neusspray... flink aan ruiken terwijl je in je neus spuit...quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 04:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was vergeten hoe saai Serious Request eigenlijk wel niet is, de entertainment waarde zou 10x groter zijn als dit alles door 538 zou worden georganiseerd.
Het is een herhaling van zetten. Het is vaak het publiek wat er iets leuks van maakt.quote:Op woensdag 19 december 2012 04:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was vergeten hoe saai Serious Request eigenlijk wel niet is, de entertainment waarde zou 10x groter zijn als dit alles door 538 zou worden georganiseerd.
Ja, maar mij nietquote:Op woensdag 19 december 2012 04:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd niet meer te smsen
quote:Op woensdag 19 december 2012 04:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt je tel ook inleveren...quote:
Gemistquote:
quote:
wat stond er dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 04:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jouw naam stond er ook in, nu zijn we samen beroemd
Iets met bukkake of gangbangs?quote:Op woensdag 19 december 2012 04:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jouw naam stond er ook in, nu zijn we samen beroemd
JaneDoe en Melleyn Hot FOK! GIRLS ofzoquote:Op woensdag 19 december 2012 04:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Iets met hot Fok girls ofzoging snel
Hebbie ook een Panasonic TV?quote:Op woensdag 19 december 2012 04:19 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer 28 dingen tegelijkertijd te doen en maar 1 ding lukt
Goed idee....we moeten wakker blijvenquote:
Loewe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |