Tsja, voor het oog hèquote:Op woensdag 19 december 2012 04:06 schreef waxmask het volgende:
Blijft ook dom dat deur dicht principe, terwijl aan de achterkant iedere gast in en uit kan lopen....
Gaat om het idee.quote:Op woensdag 19 december 2012 04:06 schreef waxmask het volgende:
Blijft ook dom dat deur dicht principe, terwijl aan de achterkant iedere gast in en uit kan lopen....
Ze zouden er een eigenlijk een luchtdicht hok van moeten maken ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 04:06 schreef waxmask het volgende:
Da's helemaal waar... ze zijn er nog wel hoor, goede rappers, maar die zijn erg underground...quote:Op woensdag 19 december 2012 04:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik luister dan ook gewoon geen rap meer. Het slaat nergens meer op de laatste tijd.
met duikpakken en water...quote:Op woensdag 19 december 2012 04:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze zouden er een eigenlijk een luchtdicht hok van moeten maken ja.
..riiiiightquote:Op woensdag 19 december 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die staart je zo erg aan..zo met die donker gemaakte ogen en mond.
En ook schandalig dat er mensen kapotte kleding in die inzamelboxen hebben gegooid... zie die kindjes er eens versloft bijlopen....quote:Op woensdag 19 december 2012 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
Die donatie is niet nodig, overbevolking is ook een serieus probleem, daarom moet je niet doneren
Bij een gegeven broek moet je niet naar het gat kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 04:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ook schandalig dat er mensen kapotte kleding in die inzamelboxen hebben gegooid... zie die kindjes er eens versloft bijlopen....
Ja hous op met staren... daar word ik nerveus van...quote:
Het is er toch warm.quote:Op woensdag 19 december 2012 04:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ook schandalig dat er mensen kapotte kleding in die inzamelboxen hebben gegooid... zie die kindjes er eens versloft bijlopen....
Het is echt nog een kindquote:Op woensdag 19 december 2012 04:10 schreef Snowballed het volgende:
Frans heeft het speelgoed van zn zoontje gejat...
Klopt, maar dat heeft er niet zoveel mee te maken?quote:Op woensdag 19 december 2012 04:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zijn bikini's die duurder zijn dat wat al die kinderen in die rij bij elkaar aanhadden...
Zou dat helpen dan..?quote:
Nee klopt, geen hol....quote:Op woensdag 19 december 2012 04:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft er niet zoveel mee te maken?
Yepquote:
Nahh, ik duik zometeen toch een keer mijn bed in.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 04:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nahh, ik duik zometeen toch een keer mijn bed in.
Zolang duurt de nacht niet meer... maar ik ga zo wel ff plat...quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 04:12 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar toch even een paar uurtje slapen, tschuss.
quote:
Trustenquote:Op woensdag 19 december 2012 04:12 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar toch even een paar uurtje slapen, tschuss.
Vind het dit jaar erg rustigquote:Op woensdag 19 december 2012 04:13 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga zo ook denk ik, ben benieuwd hoeveel topics we verder zijn als ik wakker ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |