Necrofilie is niet mijn dingquote:Op woensdag 19 december 2012 04:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ben blij dat jullie mij over t hoofd zien
Ja b.v. niet mijn favo. Maar uit de koker van D.R. Dre die al aan het rappen was met NWA en waar ook Ice T in die tijd bijna maandelijks een album uitpoepte zonder commercieel belang....quote:
Ik heb besloten er dit jaar niet over te klagenquote:
effe gecheckt: 21 decemberquote:Op woensdag 19 december 2012 03:59 schreef TwenteFC het volgende:
Hoelaat gaat jullie wekker eigenlijk?
Je UI trilt anders best hard...quote:Op woensdag 19 december 2012 04:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ben blij dat jullie mij over t hoofd zien
En je ligt er nog niet eens inquote:Op woensdag 19 december 2012 04:01 schreef TwenteFC het volgende:
Eikels, ik moet er om 6:30 weer uit
Loopt ie dan af of bestaat ie dan niet meer?quote:
Goed voornemen welquote:Op woensdag 19 december 2012 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb besloten er dit jaar niet over te klagen
Ik denk dat je brakker gaat zijn als je nog gaat slapen. beter trek je gewoon door op wat koffie en redbull...quote:Op woensdag 19 december 2012 04:01 schreef TwenteFC het volgende:
Eikels, ik moet er om 6:30 weer uit
quote:Op woensdag 19 december 2012 04:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat je brakker gaat zijn als je nog gaat slapen. beter trek je gewoon door op wat koffie en redbull...
Die heeft het wel naar zijn zin zo te zienquote:
Biologische wekker ?quote:
dan loopt ie voor ons allemaal afquote:Op woensdag 19 december 2012 04:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Loopt ie dan af of bestaat ie dan niet meer?
Ritme..?quote:Op woensdag 19 december 2012 04:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Heb van 16:00 - 23:00 geslapen ofzo .. mijn slaapritme is weer eens verneukt.
Over Roos valt altijd wel te klagen. Godgeklaagd dat die zeug überhaupt nog op de radio mag.... echt niks voegt dat mens toe...quote:Op woensdag 19 december 2012 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb besloten er dit jaar niet over te klagen
8:30quote:Op woensdag 19 december 2012 03:59 schreef TwenteFC het volgende:
Hoelaat gaat jullie wekker eigenlijk?
Soms moet ik ervan huilen..quote:
Ik luister dan ook gewoon geen rap meer. Het slaat nergens meer op de laatste tijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 04:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja b.v. niet mijn favo. Maar uit de koker van D.R. Dre die al aan het rappen was met NWA en waar ook Ice T in die tijd bijna maandelijks een album uitpoepte zonder commercieel belang....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |