Die heb ik wel... maar daar mag jij niet met een vork in de buurt komen....quote:
Bij dat huis niet nee, ik was waarschijnlijk de enige.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
In Leiden was het weinig allochtoon.
Ik kom uit Nijmegen.quote:
Berovingen, verkrachtingen en moorden zeker.....quote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef De_Nater het volgende:
Buiten de Randstad ben je zo ver weg van alles. Vind ik. Ik ben nu binnen een uur in Utrecht/R'dam/Den Haag/A'dam en dat zijn toch de steden waar 'het' normaal gebeurt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef Enzyme0546 het volgende:
Zal ik nu ook zielig gaan doen dat ik het topic moest hebben..
Nou als het glazen huis in Rotterdam komt worden de ramen ingegooid denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij dat huis niet nee, ik was waarschijnlijk de enige.
Maar in de stad zelf zitten er best wel veel.
Allochtonen geven gewoon geen reet om SR. Het is ook meer een ding van de autochtonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik studeer in Leiden indd.. Toch was de weg naar de beestenmarkt wel door de turkenbuurt.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij dat huis niet nee, ik was waarschijnlijk de enige.
Maar in de stad zelf zitten er best wel veel.
Allochtonen geven gewoon geen reet om SR. Het is ook meer een ding van de autochtonen.
Obvious troll is obvious...quote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Berovingen, verkrachtingen en moorden zeker.....
Ach, niets wat een paar gewapende agenten niet kunnen oplossen lijkt me zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou als het glazen huis in Rotterdam komt worden de ramen ingegooid denk ik
klopt, marianne vaatstra woonde ook in hartje amsterdamquote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Amsterdam ook hoor. En flink rellen bij het eind optreden!quote:Op woensdag 19 december 2012 01:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dit lied heeft te weinig springfactor om de anthem te worden....Is ook wel weer zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love it dan.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Kan je doen, alleen is het nu een SR-TTquote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef Enzyme0546 het volgende:
Zal ik nu ook zielig gaan doen dat ik het topic moest hebben..
De ramen van het glazen huis zijn niet van glas...quote:Op woensdag 19 december 2012 01:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Geef ik idd een goede kans...quote:Op woensdag 19 december 2012 01:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo..
I love it dan.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dit lied heeft te weinig springfactor om de anthem te worden....Wel mee eens ja. Niks overtreft bouncer imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor krijgen we dat weer.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doe ik nietquote:Op woensdag 19 december 2012 01:14 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Kan je doen, alleen is het nu een SR-TT
Kan inderdaad ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Geef ik idd een goede kans...
Leukste blijft toch als het een spontaan nummer wordt, wat nu nog niet bekend is....
Binnen 3 kwartier zijn Tukkers in grotere steden dan in de Randstad. Zonder in de file te staan of overdreven veel te betalen voor een muf flatjequote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef De_Nater het volgende:
Buiten de Randstad ben je zo ver weg van alles. Vind ik. Ik ben nu binnen een uur in Utrecht/R'dam/Den Haag/A'dam en dat zijn toch de steden waar 'het' normaal gebeurt.
Hello was beterquote:Op woensdag 19 december 2012 01:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wel mee eens ja. Niks overtreft bouncer imo.
Bouncer vond ik niet leuk.... Omdat hij al zo lang bekend was.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niets overtreft The Wombats...quote:Op woensdag 19 december 2012 01:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Uitzondering...incident.... AT5 doet daar niet eens meer melding van. Behalve als er een dag niks is gebeurt, dan is het groot nieuws, maar is al sinds 1987 niet meer aan de orde.....quote:Op woensdag 19 december 2012 01:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
klopt, marianne vaatstra woonde ook in hartje amsterdam
Nijmegenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom uit Nijmegen.
Wel ironisch trouwens dat een Haags nummer de hit van SR12 wordt. Met de aversie die ze daar hebben jegens de randstad.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:15 schreef De_Nater het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOHH!!! JUMP JUMP JUMP
quote:
quote:
Ik was lyrics kwijt, dus bedankt.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Binnen 3 kwartier zijn Tukkers in grotere steden dan in de Randstad. Zonder in de file te staan of overdreven veel te betalen voor een muf flatje
Leiden en Den Haag, roomblanke steden idd. Man het is hier 1 grote bende.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Ze kiezen vaak voor allochtoon vrije steden. Althans een dusdanige kleine groep die er woont dat ze het onmogelijk kunnen verpesten voor de rest. Het is en moet een Nederlands feestje blijven zo lijkt het wel.
Zie nu ook Frans bv. Nooit op 3FM en nu ineens wel. Maar al die rappers die normaliter op 3FM komen die zie je deze week niet. Ja die babyrappert Gers die wel ja.
Mwah, Nijmegen heeft in tegenstelling tot Enschede wel iets van een eigen identiteit.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Nijmegen
En dan afgeven op Enschede. Een vergelijkbare stad.
Klein wereldje dus.
Het is ook heel anders als je er woont. Tante heeft ook in Bijlmer gewoond en nooit iets meegemaakt, en zelf heb ik in Woensel-West gewoond en ook nooit wat meegemaakt. Wil niet zeggen dat er niks gebeurd.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor krijgen we dat weer.
12 jaar in de Bijlmer gewoond, ik heb er niet eens een vechtpartij gezien. Laat staan dat ik me bedreigd voelde.
De eerste keer in mijn leven dat ik bedreigd werd, was ik in Naarden-Bussum.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Binnen 3 kwartier zijn Tukkers in grotere steden dan in de Randstad. Zonder in de file te staan of overdreven veel te betalen voor een muf flatje
fixedquote:Op woensdag 19 december 2012 01:17 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ze hebben het NOG prima naar hun zin
Of chelsea dagger!quote:Op woensdag 19 december 2012 01:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Bouncer vond ik niet leuk.... Omdat hij al zo lang bekend was.
De leukste vond ik toch The Wombats of Hello
Toen Den Haag de stad was had SR toch ook nog niet zo;'n enorm bereik als nu toch? Ik kan me eigenlijk Breda nog herinneren. Toen werd het pas huge geloof ik. Kan het ook helemaal mis hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Leiden en Den Haag, roomblanke steden idd. Man het is hier 1 grote bende.
Zeker.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
Over de sfeer kan ik maar een ding zeggen: FuckingfantastischveelbeterdanLeiden
Die identiteit is? Ik als Enschedeer ken Nijmegen van de Vierdaagse en NEC. En verder?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Nijmegen heeft in tegenstelling tot Enschede wel iets van een eigen identiteit.
Al zal het qua grootte vergelijkbaar zijn.
Soberzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
Over de sfeer kan ik maar een ding zeggen: FuckingfantastischveelbeterdanLeiden
In Groningen was het -15 met een dik pak sneeuw en glazenwas meisjes met enkel een schort voor....quote:Op woensdag 19 december 2012 01:18 schreef Melleyn het volgende:
Het scheelt ook wel dat het nu niet vriest en sneeuwt
Ja je hebt wel gelijk, ik woon zelf in Den Haag maar kan me maar heel vaag herinneren dat ze hier waren :S Nu wordt je er mee dood gegooid en is het niet te missen.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen Den Haag de stad was had SR toch ook nog niet zo;'n enorm bereik als nu toch? Ik kan me eigenlijk Breda nog herinneren. Toen werd het pas huge geloof ik. Kan het ook helemaal mis hebben.
Nijmegen is een tofu-vretende bende Groenlinksers......quote:Op woensdag 19 december 2012 01:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Die identiteit is? Ik als Enschedeer ken Nijmegen van de Vierdaagse en NEC. En verder?
Beetje willekeur allemaal. Maar dat zal je zelf ook wel weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |