Dankjewel. Vind ik sportief van je.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Excuses voor mijn "rot op" een paar posts terug lieve mensenWas het ff beu
Die is er niet, omdat er niet zoveel mensen kan schelen wat er mee gebeurt. Mij toevallig wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een functioneel topic heb ik het over, een waar net zoveel users reageren als hier voor maximale uitdieping van het onderwerp.
Welke bonussen precies? De directeur krijgt om precies te zijn 135k per jaar (inclusief vakantiegelden is dat). Zie ook: SER / De zin en onzin van Serious Requestquote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dikke lul drie bier. Zoveel geld hebben ze opgehaald ja en dat is vertaald naar deze cijfers, minus alle bonussen, strijkplank etc.
Dat bleek tegen te vallen.. zie casus Johannes (Johanna).quote:Op woensdag 19 december 2012 00:24 schreef tralalala het volgende:
Walvis gestrand...daar is toch een nieuwe procedure voor?!?
Ik vind het ook op zijn minst twijfelachtig te noemen dat de heren DJ's voor dit hele gebeuren een hele vette bonus opstrijken. Laat dat niet eten dan ook achterwege.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:24 schreef Qunix het volgende:
Letterlijk genomen: "De één zijn dood, de ander zijn brood."
Wat is er mis mee dan? En dat bedoel ik neit 'grappig' ofzo, ik zie serieus niet wat er kapot is?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Mooie topickaap.
Fix je nu ook de OP even?
Dat is jouw mening en omdat je de macht hebt door te kunnen bannen ga je nu zelf een sfeer verpesten door mensen te verbieden gewoon zichzelf te zijn. Niet iedereen is het met de actie eens en FOK! is de plek om daar over te discussiëren. Zoals ik al zei, haal Danny er bij en laat hem deze statement maken. Het is zijn site en hij is de baas!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hou toch op man. Storend gedrag is gewoon niet welkom.
Er mist nog een kopje.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? En dat bedoel ik neit 'grappig' ofzo, ik zie serieus niet wat er kapot is?
Ik vind dat ook heel raar. Alleen al die optredens in DWDD die Beelen extra heeft hierdoor. Wat doet hij met dat geld? Is overheisgeld notabene. Steek dát dan maar 100% in de SR-actie.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook op zijn minst twijfelachtig te noemen dat de heren DJ's voor dit hele gebeuren een hele vette bonus opstrijken. Laat dat niet eten dan ook achterwege.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook op zijn minst twijfelachtig te noemen dat de heren DJ's voor dit hele gebeuren een hele vette bonus opstrijken. Laat dat niet eten dan ook achterwege.
Hij kan niet bannen. Als je het niet eens bent met de actie, zie ik niet in waarom je over de actie mee zou willen praten. Als je een discussie wil aangaan, maak je toch lekker je eigen topics aan?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en omdat je de macht hebt door te kunnen bannen ga je nu zelf een sfeer verpesten door mensen gewoon zichzelf te zijn. Niet iedereen is het met de actie eens en FOK! is de plek om daar over te discussiëren. Zoals ik al zei, haal Danny er bij en laat hem deze statement maken. Het is zijn site en hij is de baas!
+ kopjes (plaatjes) staan niet in het midden.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er mist nog een kopje.
Er staat een tekst niet goed.
Humberto.
Denk je eraan je band te plakken??quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer VBLers
dit lijkt met toch allemaal niet nodig
welterusten
Oke, als je even specifieker bent want hier kan ik niets meequote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er mist nog een kopje.
Er staat een tekst niet goed.
Humberto.
Matige troll. 2/10quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en omdat je de macht hebt door te kunnen bannen ga je nu zelf een sfeer verpesten door mensen te verbieden gewoon zichzelf te zijn. Niet iedereen is het met de actie eens en FOK! is de plek om daar over te discussiëren. Zoals ik al zei, haal Danny er bij en laat hem deze statement maken. Het is zijn site en hij is de baas!
En terecht. Net als al die andere BN'ers.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wouter Bos werd even boos toen Tim ineens voor zijn deur stond met camera en al
Ja ik vind het niet erg verder, het is hun werk en ze zitten opgesloten enzo. Maar laat dat hypocriete niet eten gewoon achterwege, maak radio en laat mensen hun schuldgevoel afkopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind dat ook heel raar. Alleen al die optredens in DWDD die Beelen extra heeft hierdoor. Wat doet hij met dat geld? Is overheisgeld notabene. Steek dát dan maar 100% in de SR-actie.
Ga lekker zielig doen....quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en omdat je de macht hebt door te kunnen bannen ga je nu zelf een sfeer verpesten door mensen gewoon zichzelf te zijn. Niet iedereen is het met de actie eens en FOK! is de plek om daar over te discussiëren. Zoals ik al zei, haal Danny er bij en laat hem deze statement maken. Het is zijn site en hij is de baas!
Nee hoor, ik zit ook te kijken, en lever commentaar....quote:Op woensdag 19 december 2012 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij kan niet bannen. Als je het niet eens bent met de actie, zie ik niet in waarom je over de actie mee zou willen praten. Als je een discussie wil aangaan, maak je toch lekker je eigen topics aan?
Neequote:Op woensdag 19 december 2012 00:27 schreef R-woud88 het volgende:
Meer mensen last van een slechte verbinding met stream?
Stopt bij mij om de 20 minuten maar dat ligt meer aan mijn browser volgens mij.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:27 schreef R-woud88 het volgende:
Meer mensen last van een slechte verbinding met stream?
Ach je lult. Ik vraag een modje wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, als je even specifieker bent want hier kan ik niets mee. Kan je het missende kopje even als link posten, even de foute tekst aanduiden en aanduiden wat de goede tekst is?
En wat is een humberto?
Wat is dit voor domme reactie dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:27 schreef DaMook het volgende:
Ik haat hooligans, offline, maar nu ook online, wat een nietsnutten zijn het.
Hij is al weer hersteld hoor grapjasquote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Helpmefok het volgende:
De OP is geblokkeerd jongens. Ik probeerde hem te wijzigen maar hij is door een mod afgesloten.
Sorry dat ik jullie niet kan helpen, een mod zal even moeten ingrijpen..
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS FRANS
Och joh wat maken die titels nou uit....quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Helpmefok het volgende:
De OP is geblokkeerd jongens. Ik probeerde hem te wijzigen maar hij is door een mod afgesloten.
Sorry dat ik jullie niet kan helpen, een mod zal even moeten ingrijpen..
nou ja zeg!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik moet wel, mijn vriendin heeft het bed nog niet opgemaakt.
Te druk met koken?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
doe niet alsof je achterlijk bentquote:Op woensdag 19 december 2012 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, als je even specifieker bent want hier kan ik niets mee. Kan je het missende kopje even als link posten, even de foute tekst aanduiden en aanduiden wat de goede tekst is?
En wat is een humberto?
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij is al weer hersteld hoor grapjas
Dat zien we vanavond in het bijzonder!quote:
Ga eens helpen joh.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja...quote:
Dan zit je naar de verkeerde stream te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zie alleen een schreeuwende menigte en Raccoon? Dus geen Bauer?
WTF? Nee ik ben serieus:quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach je lult. Ik vraag een modje wel.
Aju.
Ja, die wel ja. Er mist nog meer.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh de TT niet nee, maar Humberto is al weg
Mirjam heeft de OP geëdit, dan zit er een autolock op.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach je lult. Ik vraag een modje wel.
Aju.
Want?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef waxmask het volgende:
Voorheen kon Frans wel spontan lachen , maar je ziet nu dat het een masker is geworden. Hij probeerd wel te lachen maar "echt' komt het niet meer over. Te veel ellende gehad laatste jaren denk ik!
Kijk eens welke post ik van je quotedequote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF? Nee ik ben serieus:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Genoeg wanneer ze worden gebruikt om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Och joh wat maken die titels nou uit....
De modjes gaan hier verder op in gok ikquote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme reactie dan?
Goede verdelingquote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb de vaatwasser al uitgepakt vandaag.
Als je de kans hebt kun je beter 101tv aanzetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Kijken jullie wel naar dezelfde shit? Of is dat op NL3 niet live?
Ik quotede een andere post dan wat jij bedoelt.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mirjam heeft de OP geëdit, dan zit er een autolock op.
Ben je nou nog steeds bezig joh.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Genoeg wanneer ze worden gebruikt om reacties uit te lokken.
Ik kan niet bannen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef waxmask het volgende:
Dat is jouw mening en omdat je de macht hebt door te kunnen bannen ga je nu zelf een sfeer verpesten door mensen gewoon zichzelf te zijn.
Dat doe je niet in een reeks zelf. Ik kom bijvoorbeeld ook de OUD-SC niet in binnenvallen met de mededeling dat ik kinderen haat om daar vervolgens een discussie te starten.quote:Niet iedereen is het met de actie eens en FOK! is de plek om daar over te discussiëren.
Ja kom, laten we Danny overal bij gaan roepen.quote:Zoals ik al zei, haal Danny er bij en laat hem deze statement maken. Het is zijn site en hij is de baas!
Fransje eet gewoon 7 dagen per week Babi Pangang met Bamiquote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk eens welke post ik van je quotede
Ahok.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik quotede een andere post dan wat jij bedoelt.
Dan nog niet duidelijk wat je bedoelde. Maargoed, ik ben een oeliken dus mij geloof je toch nietquote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk eens welke post ik van je quotede
Zijn vader leeft nog.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die zelfmoord? Pa verloren? Midlife crisis?
En jouw nick en ava doen dat natuurlijk niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Genoeg wanneer ze worden gebruikt om reacties uit te lokken.
Uhm... Nee? Deze staan al sinds ik hier registreerde zo ingesteldquote:Op woensdag 19 december 2012 00:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
En jouw nick en ava doen dat natuurlijk niet?
Zelfmoord? En iedereen verliest z'n vader toch ooit. Waarom is dat voor Frans dan zoveel erger?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die zelfmoord? Pa verloren? Midlife crisis?
Okee, leuk dat je me dat laat weten. Nog meer te melden?quote:
Ga er gewoon niet op in man. Daar zijn die gasten op uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uhm... Nee? Deze staan al sinds ik hier registreerde zo ingesteld
Ach, dan hebben ze hierna het ergste in ieder geval al gehadquote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef IPA het volgende:
Zit je als DJ opgesloten in een glazen huis waar honderden mensen je half dol staan aan te kijken.. moet je nog een week.. gaat Frans Bauer zingen.
Nu valt het nog te overleven.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef IPA het volgende:
Zit je als DJ opgesloten in een glazen huis waar honderden mensen je half dol staan aan te kijken.. moet je nog een week.. gaat Frans Bauer zingen.
Nijmegen idd.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
Wat een klein pleintje trouwens, hadden ze het niet in een echte stad kunnen doen?
Sfeertje joh.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef Typisch het volgende:
Waarom trouwens Frans? Godverdomme zeg.
Whehehe, goeie grap man.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het een blanke was had je niet zo gereageerd he, vuile racist.
Weet ik. Onze paden zijn al meermalen gekruist afgelopen jaren, vooral waar streams te vinden zijn....quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uhm... Nee? Deze staan al sinds ik hier registreerde zo ingesteld
Daarom zitten er scheermesjes in die Rode Kruis pakketten zeker?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu valt het nog te overleven.
Komt hij op dag 4 gaan ze zichzelf snijden met briefpapier.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef IPA het volgende:
[..]
Daarom zitten er scheermesjes in die Rode Kruis pakketten zeker?
Ik geloof dat Nijmegen is afgehaakt omdat die mafkezen van 3FM een half miljoen vragen. Wellicht Arnhem.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelderland sowieso over 2 jaar neem ik aan.
Zou mooi zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelderland sowieso over 2 jaar neem ik aan.
Ook nog in de maat...quote:
Sorry dat ik het zeg, maar het is toch te bekrompen voor woorden om een 3FM-topic in handen van trollende voetbalfans te zien vallen?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ga er gewoon niet op in man. Daar zijn die gasten op uit.
...Secret Story?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Weet ik. Onze paden zijn al meermalen gekruist afgelopen jaren, vooral waar streams te vinden zijn....
Je kan je er maar druk over maken zeg. Meid, het is wat.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar het is toch te bekrompen voor woorden om een 3FM-topic in handen van trollende voetbalfans te zien vallen?
Negeren -> Is het niet meer leuk -> Gaan ze weg -> Is het weer gezellig.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar het is toch te bekrompen voor woorden om een 3FM-topic in handen van trollende voetbalfans te zien vallen?
Dat kan ook alleen tijdens SR, dat maakt SR.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef waxmask het volgende:
Normaliter gebanned van 3FM, maar als hij slaapgast is mag hij wel heel zijn album pluggen...
Er kunnen er 15.000 op. Er werden er minstens zoveel geweerd op het plein.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
Wat een klein pleintje trouwens, hadden ze het niet in een echte stad kunnen doen?
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ga er gewoon niet op in man. Daar zijn die gasten op uit.
Pfoeee... Ik denk De Bunker.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook ja hahaha. En volgens mij was je er ook al bij DGK....
maak je niet dik johquote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
Edwin had weer decollete op beeld hoor mensen.
Groter is niet altijd beterquote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
Een half miljoen en verplichte marketing eisen. Delft wist ook niet hoe snel ze moesten afhaken.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof dat Nijmegen is afgehaakt omdat die mafkezen van 3FM een half miljoen vragen. Wellicht Arnhem.
O jammer. Volgend jaar in Leeuwarden toch? Hopelijk is het voor de bezoekers daar beter geregeld dan in dit gehucht.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Er kunnen er 15.000 op. Er werden er minstens zoveel geweerd op het plein.
Ze hadden het beter op het grotere plein (Van Heek Plein) kunnen houden idd.
Maar zo bescheiden als Tukkers zijn, kiezen ze voor de gezelligheid ipv de grootschaligheid.
Whahahaha, dan noem je al helemaal een extreem geval ja. Nevermind in that case.quote:
DOEN!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:37 schreef R-woud88 het volgende:
Ik ga in het weekend denk ik ook even heen, dan maar 2 uur rijden..
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Sjezus wat een polonaiseDoe toch gezellig mee....
Boven de rivieren weten ze niet wat carnaval is laat staan een goede polonaise....quote:Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Sjezus wat een polonaiseDoe toch gezellig mee....
Je studeert zelf in Nijmegen tochquote:Op woensdag 19 december 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
O jammer. Volgend jaar in Leeuwarden toch? Hopelijk is het voor de bezoekers daar beter geregeld dan in dit gehucht.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 december 2012 00:37 schreef De_Nater het volgende:
Ja, ik zie het heloef. Edwin de huisneger is weer van de partij
Edwin was toch weg?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
Edwin had weer decollete op beeld hoor mensen.
Ja terecht ook wel toch. Al levert het je wel als stad wat op natuurlijk, het is te belachelijk voor woorden dat ze een half miljoen vragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een half miljoen en verplichte marketing eisen. Delft wist ook niet hoe snel ze moesten afhaken.
In Rotterdam.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je studeert zelf in Nijmegen toch
Dat heeft zichzelf opgelost. Zeg maar.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan is er een andere geillaard voor in de plaats.quote:
Terechte klacht.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
Geen Edwin
Geen lekkere chicks
Geen lekkere kontjes
Geen tetten
Geen SR
Nee hoor, niet alweerquote:
Half miljoen heeft de horeca er alleen al uit na een week bier schenken.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een half miljoen en verplichte marketing eisen. Delft wist ook niet hoe snel ze moesten afhaken.
Hij heeft het werk goed overgedragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan is er een andere geillaard voor in de plaats.
Jij gaat elke dag op en neer?quote:
Okee, als het dan gewoon verder rustig blijft is wat mij betreft de kous af, thanks voor het oogje in het zeil in ieder gevalquote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat heeft zichzelf opgelost. Zeg maar.
nee man.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij gaat elke dag op en neer?
Zo gaat het altijd hoor. Het komt en gaat. Zodra je daar als mod teveel tegen ingaat wordt vaak alleen maar erger. Daarbij is de nachtploeg vaak ook veel relaxter!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat heeft zichzelf opgelost. Zeg maar.
Tyf op, in leeuwarden komen er nooit 10.000 bij het begin! Als er meer kwamen kwamen de mensen in gevaar. En ik kan het weten want ik woon hier en er zijn al diverse evenementen geweest, zoals kampioenschap Twente, Koninginnedag bijvoorbeeld en dan is er op een gegeven moment een limiet. Zulke evenementen werken als een magneet hier in Enschede.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
O jammer. Volgend jaar in Leeuwarden toch? Hopelijk is het voor de bezoekers daar beter geregeld dan in dit gehucht.
Leeuwarden is 2x klein als Enschedequote:Op woensdag 19 december 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
mee eensquote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef Rockiejj het volgende:
Gewoon in Utrecht of Lelystad, beetje midden van het land.
Lelystad? LELYSTAD?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef Rockiejj het volgende:
Gewoon in Utrecht of Lelystad, beetje midden van het land.
Hij loopt weer te trollen die hilarische Calandquote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Tyf op, in leeuwarden komen er nooit 10.000 bij het begin! Als er meer kwamen kwamen de mensen in gevaar. En ik kan het weten want ik woon hier en er zijn al diverse evenementen geweest, zoals kampioenschap Twente, Koninginnedag bijvoorbeeld en dan is er op een gegeven moment een limiet. Zulke evenementen werken als een magneet hier in Enschede.
Even checken.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef Snowballed het volgende:
360 cam is wel leuk voor de inkijk trouwens.....![]()
![]()
Ehm. Ik bedoelde het nèt iets anders.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd hoor. Het komt en gaat. Zodra je daar als mod teveel tegen ingaat wordt vaak alleen maar erger. Daarbij is de nachtploeg vaak ook veel relaxter!
Dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef Snowballed het volgende:
![]()
Dank jequote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan haal ik je door de war met iemand anders
Welterusten dan maar
Ja, wellicht is het plein in Leeuwarden groter. Daar had ik het over.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Tyf op, in leeuwarden komen er nooit 10.000 bij het begin! Als er meer kwamen kwamen de mensen in gevaar. En ik kan het weten want ik woon hier en er zijn al diverse evenementen geweest, zoals kampioenschap Twente, Koninginnedag bijvoorbeeld en dan is er op een gegeven moment een limiet. Zulke evenementen werken als een magneet hier in Enschede.
Ja kan ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Lelystad? LELYSTAD?
Dan kan je het net zo goed hier in Hoofddorp neerplempen joh.
Wedden dat het aangepast gaat worden..?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook!
Net toen ze precies onder die cam stonden
Alleen maar kerelsquote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef Snowballed het volgende:
![]()
Ik weet even niet meer welke film, maar hij werd gedraaid in de titelscroll. Sinds die tijd het album gekocht en helemaal grijs gedraaid.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb helaas alleen haast niks met deze plaat die nu gedraaid wordt...
Bordje:quote:Op woensdag 19 december 2012 00:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wedden dat het aangepast gaat worden..?
10.000 stonden er vanavond, kun je lezen?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wellicht is het plein in Leeuwarden groter. Daar had ik het over.
Hier kunnen net 10 man en een paardenkop op.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:42 schreef Stefanovich het volgende:
Niet waar, minstens 10.000 man is niet 10 man en een paardenkop. En inderdaad, er zijn wel grotere pleinen hier in Enschede, maar dit is hét plein. Gezellig, alle kroegen centraal, het middelpunt van ENSKE!
Naja, wel het makkelijkste te bereiken denk ik..quote:Op woensdag 19 december 2012 00:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Utrecht en Lelystad het midden van het land?
Google Maps wel eens bekeken?
Flevoland is niet lekker bereikbaar.quote:
Otterlo is volgens mij het middenpunt van Nederland.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Utrecht en Lelystad het midden van het land?
Google Maps wel eens bekeken?
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bordje:
Met tieten hier niet lopen.
Ja en dat is gelijk de max. blijkbaar. Best een flater als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
10.000 stonden er vanavond, kun je lezen?
Eens, wordt wat op de laatste avond.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat is gelijk de max. blijkbaar. Best een flater als je het mij vraagt.
Dat wordt nog gezellig op de laatste dag.
De finale komt op een ander plein.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
De finale komt op een ander plein.
Zoiets noemen ze nou traag van begrip.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ooh, ik snap wat er word bedoeld met 'het lost zichzelf vanzelf op', ik werd er net via DM vriendelijk op gewezen.
Was natuurlijk vorig jaar al Leiden..quote:Op woensdag 19 december 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Flevoland is niet lekker bereikbaar.
Doe dan maar Utrecht dat is het knooppunt van Nederland.
Ik zou Haarlem op zich wel een goede keuze vinden.
Oh je bedoeld dat de banhamer is uitgedeeld, da's dan niet helemaal uit zichzelf opgelost dan he? Dat probleem?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ehm. Ik bedoelde het nèt iets anders.
twitter:PeaceDiaan twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 21:06:48@DeNater we hebben de oude markt ( aaneengesloten terras met cafées) en nog een groot plein met winkels. Daar is de finale. reageer retweet
De grote optredens op de laatste dag zijn op het Van Heekplein, wat een stuk groter is. Geen probleem dus...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij ooit andere mensen op FOK! gespot..?quote:
Huis heeft nog nooit in Noord-Holland gestaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Was natuurlijk vorig jaar al Leiden..
Utrecht is al zovaak geweest, Gelderland graag.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:44 schreef Rockiejj het volgende:
Amersfoort wordt vaak geografisch middelpunt van Nederland genoemd, of kadastraal middelpunt, omdat de Onze Lieve Vrouwetoren het centrale punt is van de stereografische projectie van de Nederlandse topografische kaarten en van de Rijksdriehoekscoördinaten. Amersfoort was bovendien het nulpunt van de Rijksdriehoekscoördinaten, tot dat verplaatst werd rond 1970.
Ja, maargoed. De stapavonden zonder finale moeten nog komen en het plein zit nu al aan zijn max.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De grote optredens op de laatste dag zijn op het Van Heekplein, wat een stuk groter is. Geen probleem dus...
had t over wat de 3 dj's besprakenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Heb jij ooit andere mensen op FOK! gespot..?
Ja van mij mag het ook wel naar NH komen..quote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Huis heeft nog nooit in Noord-Holland gestaan.
Mja. Nu weer even SR volgen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Oh je bedoeld dat de banhamer is uitgedeeld, da's dan niet helemaal uit zichzelf opgelost dan he? Dat probleem?
Meeste mensen op de openingsdag van SR. Hadden ze er 50.000 moeten trekken op een doordeweekse dag?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, mij een raadsel waarom die ArnieAlberts daar niet bij zit.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:46 schreef Pino112 het volgende:
Ah, ik lees dat er een aantal gebanned zijn. Prima.
Dit is wel waar..quote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef Enzyme0546 het volgende:
Van mij mag alles als het maar niet Limburg wordt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:44 schreef Ties02 het volgende:
Er is 100 meter verder een veeeul groter plein
Mwah, ik moet zeggen dat ik er niet rouwig om kan zijn; Het afgelopen uur heeft het vijf minuten gegaan over wat er gedraaid of gedaan werd.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Oh je bedoeld dat de banhamer is uitgedeeld, da's dan niet helemaal uit zichzelf opgelost dan he? Dat probleem?
Waarom blijf je hier op terug komen? Echt serieus, wat ben jij dom. Je wilde er toch niks meer over lezen in dit topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:46 schreef Pino112 het volgende:
Ah, ik lees dat er een aantal gebanned zijn. Prima.
Ja die hebben ook een FOK! account....quote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
had t over wat de 3 dj's bespraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |