Ik schijt op Giel en Sander Lquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie vinden iedereen wel een held he ..grappig en schattig
Ja dan komt Jeroen van Inkelquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Als er iemand komt te overlijden in het Glazen Huis. Komt er dan een vervangende DJ?
Wist niet dat Giel zo'n sleutelrol had... Ik vind Gerard leuker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Omdat Giel met zn ochtendshow gewoon zijn vaste publiek blijft trekken. Denk gewoon puur voor de luistercijfers, als het vaste Giel publiek de radio op 3 zet 's ochtends grote kans dat ze de rest van de dag blijven hangen.
Ik heb net Frank Dane en Roosmarijn de grond in gestampt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie vinden iedereen wel een held he ..grappig en schattig
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef IPA het volgende:
[..]
Wist niet dat Giel zo'n sleutelrol had... Ik vind Gerard leuker.
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef IPA het volgende:
[..]
Wist niet dat Giel zo'n sleutelrol had... Ik vind Gerard leuker.
Ah nice, al 7 plekken gestegen tov vanochtend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Nee, dan gaan ze een krans kopen van het geld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Als er iemand komt te overlijden in het Glazen Huis. Komt er dan een vervangende DJ?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah nice, al 7 plekken gestegen tov vanochtend.
en je luistert dagelijks naar 3fm ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb net Frank Dane en Roosmarijn de grond in gestampt.
Verder vind ik Herman Hofman, Wijnand Speelman en Domien Verschuuren kut.
Dus niet iedereen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |