Pfff... ben ik blij dat ik niet bij je in de buurt ben....quote:Op woensdag 19 december 2012 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben in staat tot grrrrrrr.
Kinderen hebben schooldiner, hun vader die nog nooit ergens mee naar toe is geweest wat school aangaat brengt nu ineens wel zijn dochter, jongens helemaal blij want hij kwam ook vast nog wel even in de klas kijken, nou niet dus, dochter was aan het huilen dus dan kijk je niet bij de jongens (moet ik er bij zeggen dat hun met 6 volwassenen een peuter naar haar etentje zijn gaan brengen)
En jij doet dat dan ook gewoon.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:41 schreef Kally het volgende:
En prima maar wie mag de boel weer goed praten voor meneer
Aha... ook lekker. Ik eet vis. (weet niet meer welke ik in heb laten pakken) met rauwkost.quote:
Zo vaak gedaan, het heeft geen nut, hij is een ruggegraatloos persoon.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff... ben ik blij dat ik niet bij je in de buurt ben....
Maar dat slaat natuurlijk nergens op.
[..]
En jij doet dat dan ook gewoon.
Je geeft hem toch ook wel eens flink op z'n donder voor dat, of niet?
Ook lekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 17:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha... ook lekker. Ik eet vis. (weet niet meer welke ik in heb laten pakken) met rauwkost.
quote:
Je zoontjes? Zo oud zijn ze toch nog niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:48 schreef Kally het volgende:
God wat een baasjes trouwens, beide met stropdas
Nee, maar kerstdiner, kijk maar op FBquote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zoontjes? Zo oud zijn ze toch nog niet?
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar kerstdiner, kijk maar op FB
Die ene is wel een heuse spiderman stropdas toevallig
Ja hij dacht meteen dat hij James Bond was ookquote:
Lekker snel tochquote:
Ik hoop het ook. En ik ben benieuwd hoe het morgenmiddag bij de therapeut looptquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:50 schreef ToT het volgende:
De werkelijke neuk, kerel??????
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTT????????????????
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik ook wel eens last van na een avondje Chinees met veel sambal...
Smakelijk dan..... lekker hotsenklotsen!quote:
Hij was ook tegen asielzoekers.... maar dat hoorde je al.quote:
Vergaat me de eetlust van.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Smakelijk dan..... lekker hotsenklotsen!
Inderdaad....... deze is...... gewoon anders.quote:
Nee ik bedoelde de vorige.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad....... deze is...... gewoon anders.
Dubbele bodem.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef ToT het volgende:
Er zaten mooie baby's bij, maar niet zo kaal als jij.....gabber!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |