Zit je weer aan het bier, LompeHork?quote:
Niet eensquote:Op woensdag 19 december 2012 06:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je weer aan het bier, LompeHork?
Goedemorgen!
Slecht geslapen, maar de post vandaag maakte weer veel goed. Dus mijn middag begon al een stuk beterquote:
Mooizoquote:Op woensdag 19 december 2012 12:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Slecht geslapen, maar de post vandaag maakte weer veel goed. Dus mijn middag begon al een stuk beter
quote:
Whehehe toftof!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Kally het volgende:
Hoi, zo hapjes voor school zijn klaar, op kerstige bordjes, ik heb mijn best weer gedaan
Proberen mezelf wakker te houden. Nog uurtje en dan richting kerstborrel.quote:
Plaatjes!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Kally het volgende:
Hoi, zo hapjes voor school zijn klaar, op kerstige bordjes, ik heb mijn best weer gedaan
Zware nacht gehad?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Proberen mezelf wakker te houden. Nog uurtje en dan richting kerstborrel.
Dodelijk saai werk.quote:
OMNOMNOM!quote:
Ik heb maandag een gesprek bij ING voor een nieuwe baan! Hopen dat het luktquote:Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef Melting het volgende:
Zo.... nou vertellen jullie het maar eens.
Leuk zeg.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb maandag een gesprek bij ING voor een nieuwe baan! Hopen dat het lukt
Absoluut. Het is om half 10, dan krijg ik eerst een presentatie en daarna een MBO+ test. Als ik daar voldoende op scoor, word ik uitgenodigd voor een individueel gesprekquote:Op woensdag 19 december 2012 17:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk zeg.
Zou een mooi kerstcadeau voor je zijn hè?
Hoe laat is het?
En denk je dat dat gaat lukken?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Absoluut. Het is om half 10, dan krijg ik eerst een presentatie en daarna een MBO+ test. Als ik daar voldoende op scoor, word ik uitgenodigd voor een individueel gesprek
Ik ga gewoon enorm mijn best doen, en meer kan ik niet doen toch?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga gewoon enorm mijn best doen, en meer kan ik niet doen toch?
Ja is het ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.
An sich al mooi dat je die test mag doen.
Ik ben in staat tot grrrrrrr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |