Aah, de vlotte babbel, tja, die zit er niet in voor mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik heb al mijn banen eigenlijk gekregen op basis van mijn ervaring, enthousiasme en vlotte babbel tijdens sollicitatiegesprekken.
Moest lachen, herkenningquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik heb al mijn banen eigenlijk gekregen op basis van mijn ervaring, enthousiasme en vlotte babbel tijdens sollicitatiegesprekken.
Smalltalk heb ik dan WEL weer vaak moeite mee!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aah, de vlotte babbel, tja, die zit er niet in voor mij
Ik hoop maar dat als dit niet lukt ik iets kan beginnen waar ik m'n geld mee kan verdienen. Pineapple Computer Inc of zo.
quote:
Tekenfilms inspreken of zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork gaat Hasbro maar eens mailen over die voice-acting carrière
Auditie doen was gaaf.
Oh dat valt nog wel mee. Bij mijn laatste interview vroegen ze mij mijn zwakke en sterke punten. Ik ben een discussie aangegaan waarom dat een ontzettend irrelevante vraag is tijdens een sollicitatie. Daarna kreeg ik de baan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]Zelfs een keer tijdens een sollicitatiegesprek tegen een interim-manager gezegd dat ik interim-managers altijd zwaar kut vind omdat die geen band met de zaak hebben en zo weer aftaaien, en ik ben aangenomen!
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee. Bij mijn laatste interview vroegen ze mij mijn zwakke en sterke punten. Ik ben een discussie aangegaan waarom dat een ontzettend irrelevante vraag is tijdens een sollicitatie. Daarna kreeg ik de baan.
Toftof!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]animatie. Paar weken terug ook dingen ingesproken en heb ze al in levende lijven ontmoet, ze waren onder de indruk van mijn rokersstem
awesomequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]animatie. Paar weken terug ook dingen ingesproken en heb ze al in levende lijven ontmoet, ze waren onder de indruk van mijn rokersstem
Gaaf man!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit soort duswel tof inderdaad, ben wel benieuwd!
Ik mocht auditie doen in alles wat ik wilde, dus heb ik maar auditie gedaan als Optimus Prime, dat kan ik nog wel soort van nabootsenquote:
Beter man!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mocht auditie doen in alles wat ik wilde, dus heb ik maar auditie gedaan als Optimus Prime, dat kan ik nog wel soort van nabootsen
Ho, niet haten op Peter Cullenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf man!Heeft die snorremans soms een kunstgebit of zo?
Oh dat is wel een goed ideequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter man!Moet je een keer live op de radio hier laten horen!
Kun je met de S-klanken behoorlijk horen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, niet haten op Peter Cullenoriginele stem van de series van vroegah!
ja, volgens mij wel een kunstgebit
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee"This...is Radio 49"
"I am.....Lompehork Prime!"quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Before time began...there was....Radio 49
Boh, dat moest ik maar eens opnemen eik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |