Zag het ook ja. Was het 3e nummer ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef PG18 het volgende:
Zag ik nou nog een sms over Queen voorbij komen?
Dat is toch nog van een uur geleden?
Daarom is m'n sms dus nog niet voorbij gekomen..
Denk het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Als je eigenlijk een plaat aanvraagt voor een redelijk bedrag, heb je dan de zekerheid dat ze hem draaien?
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Als je eigenlijk een plaat aanvraagt voor een redelijk bedrag, heb je dan de zekerheid dat ze hem draaien?
Nee, niet bepaald.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik zie het deelnummer van dit topicdeel, en bedenk me... Fuck, wij krijgen deze week binnen notime het 4000ste SR@3FM topic.![]()
![]()
![]()
Sms-en is zonde. 0,1% van de smsjes ziet je voorbij komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef PG18 het volgende:
Zag ik nou nog een sms over Queen voorbij komen?
Dat is toch nog van een uur geleden?
Daarom is m'n sms dus nog niet voorbij gekomen..
Niks is zeker. Het komt in ieder geval voorbij in de Top Serious Request tussen Kerst en Oud & Nieuw, tenzij je 3rdrock heet en voor 100 Euro Waltari neertelt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Neequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Ze draaien enkel wat ze leuk vinden, foute platen komen ergens om 4 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
301 topics? Moet kunnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik zie het deelnummer van dit topicdeel, en bedenk me... Fuck, wij krijgen deze week binnen notime het 4000ste SR@3FM topic.![]()
![]()
![]()
Wat is een redelijk bedrag?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
de week erna draaien ze alle overgebleven verzoekjes wegquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |