Het is rotzooi meer niet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef CafeRoker het volgende:
Ik hoop trouwens dat je in je afterlife gestraft wordt voor je alcoholmisbruik. De gootsteen, tss.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef chroestjov het volgende:
Ze zouden je tegen de muur moeten zetten
Het is maar drank hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef blek het volgende:
Morgen heb je al spijt van deze impulsieve debiele aktie. Welke klapmongool gooit er drank in de gootsteen ??????
En waarom in godsnaam honderden euro's aan een camhoer uitgeven als je voor 40 euro een wijf van 18 kan neuken op de wallen ???? En voor een paar euro meer in haar reet !!!
Man, doe eens even normaal. Het lijkt wel of je zo'n debiel zelfhulphandboek hebt gelezen. Of een groep jehova's bent tegengekomen die je niet aan kon.
TS noemt het zelf grote offers. Die 80 euro aan drank die hij door de gootsteen heeft geflikkerd had hij natuurlijk beter gewoon kunnen opzuipen. Want daar is drank voor bedoelt.quote:
Echt, ik heb voedingswaarde-tabellen gelezen die achterop producten stonden die een beter verhaal en plot-twist hadden. Een gesprek tussen twee alzheimer patiënten is nog duidelijker van structuur. Ik denk dat TS berichten in het Nederlands dicteert tegen een computer die voorzien is van Russische software en Russische spraakherkenning. Het enige excuus voor zo'n slecht verhaal is een goede poging tot trollen.quote:
Deze man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt, ik heb voedingswaarde-tabellen gelezen die achterop producten stonden die een beter verhaal en plot-twist hadden. Een gesprek tussen twee alzheimer patiënten is nog duidelijker van structuur. Ik denk dat TS berichten in het Nederlands dicteert tegen een computer die voorzien is van Russische software en Russische spraakherkenning. Het enige excuus voor zo'n slecht verhaal is een goede poging tot trollen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Deze man.![]()
Ook als je kijkt naar zijn post-trieststorie...
[..]
Deze man.![]()
Ook als je kijkt naar zijn post-historie...
Alleen echte stroggles, niks geen kunstmatig getroll.quote:
Hij zoekt alleen op de verkeerde plek.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Sinosappel het volgende:
Jij moet echt een leuk vriendinnetje krijgen
Zou dat zn enige probleem zijn ja?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hij zoekt alleen op de verkeerde plek.
Er zijn vast wel meisjes te vinden die geestelijk net zo in de war zijn, dus dat moet geen probleem zijn verder.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou dat zn enige probleem zijn ja?
Beter gaat hij gewoon een keer langs bij die vrouw die haar kind alleen rauw eten voert. 2 handen op 1 buik lijkt me.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meisjes te vinden die geestelijk net zo in de war zijn, dus dat moet geen probleem zijn verder.
Waar zoekt ie nu dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meisjes te vinden die geestelijk net zo in de war zijn, dus dat moet geen probleem zijn verder.
Hier op FOK! zo te zien.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar zoekt ie nu dan?
(OP niet gelezen sry)
Echt? Vertel me meer.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou daar zitten genoeg labiela's anders
Inderdaad, Viva forumquote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou daar zitten genoeg labiela's anders
Check toradora, meloewa, rosepetals, xlily, fascination, vaseline, tliciouz etcquote:
Oooh shiiiit!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Check toradora, meloewa, rosepetals, xlily, fascination, vaseline, tliciouz etc
Allemaal wel steekje los, onzeker en/of daddy issues. Dus.
Mooi. Even de hosselbox opengooien.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Not gonna happenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oooh shiiiit!
Inb4 bitchfight.
Zoals elke meid, ofja 99% danquote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik quote je even zodat de resultaten gemakkelijker te vinden zijn met de spy-tool!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De waarheid.quote:
Beter dm je die wijfjes ffquote:Op woensdag 19 december 2012 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik quote je even zodat de resultaten gemakkelijker te vinden zijn met de spy-tool!
Kan mij die wijfjes wat schelen.quote:
Moest wel lachen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Deze man.![]()
Ook als je kijkt naar zijn post-historie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |