Beste straatmuzikanten.
Na een paar momenten goed nadenken, ga ik actie ondernemen. Het kan niet langer zo, ik verloor de grip ik liet me gaan. Misschien kom ik in een rolstoel terecht maar ik moet nu de dingen doen die belangrijk voor me zijn. Ik heb honderde euro's aan een camhoer besteed dat gaat stoppen. Ik ga serieus leuke dingen met mijn geld doen, suggesties zijn welkom.
Na alle feedback ga ik proberen mijn problemen aan te pakken en daar komt de klacht om de hoek. Ik heb voor 80 euro aan drank door de gootsteen gegoten. Later besefte ik pas dat ik het ook cadeau had kunnen doen aan anderen... Maar goed nu wordt het goed kijken naar wat ik wil doen, en zal ik geen slaaf meer zijn van de duistere gevoelens die mijn hart herbergt. Wellicht voel ik me nu als een nieuwe superheld en zal ik morgen neerbrokkelen tot niets, maar het wordt tijd dat ik me veerkrachtig opstel. Verandering komt met grote offers en eentje heb ik al gemaakt! Bedankt voor de steun allemaal. En ik ga eraan werken ik hoop echter dat jullie me nog goed gezind zijn.
Terug naar de klacht, ik heb dus voor 80 euro aan drank door de gootsteen gekieperd. En ik zal nu korte metten moeten maken met dat wat mijn veiligheid bedreigd, daarmee bedoel ik uit de comfortzone komen. In medelijden verzwelgt zijn was heerlijk voor me ik genoot misschien wel van de aandacht nu nog af en toe. Maar het wordt misschien tijd dat ik serieus nog eens een poging waag eruit te komen. Maar goed de klacht is duidelijk om te veranderen moet je grote offers maken en een symbolische dood sterven wellicht.
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.