Dat is toch een prima actie. Manolevbaasquote:
Messi had het niet beter gedaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch een prima actie. Manolevbaas![]()
![]()
zoow dat doet ie lekkerquote:
Misschien moet jij eens iemand uit elkaar gaan trekkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
Verdediging van PSV wordt uit elkaar getrokken.
Hint begrepen, ben onderweg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens iemand uit elkaar gaan trekken
quote:
Die commentator had het over een amteurteam dat 2 eredivisieclubs had verslagen, en toen zei hij iets van "nu willen jullie natuurlijk weten welk team dat was" en toen hield hij z'n bekquote:
http://www.fcupdate.nl/pr(...)nvb-beker-2012-2013/quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Die commentator had het over een amteurteam dat 2 eredivisieclubs had verslagen, en toen zei hij iets van "nu willen jullie natuurlijk weten welk team dat was" en toen hield hij z'n bekof ik hoorde het niet goed
God, Strootgod is het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
Denk dat die strootidioot zo een rode kaart pakt
Godverquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Raar dat ze zich tegen Rijnsburgse Boys wel inzetten.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Engelaar zal je maar vervangen.. dan weet je dat je echt slecht bezig bent
Ik mis Toivonenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch, talent moet zo veel mogelijk minuten maken.
Jij kan ook alleen maar zeiken in dit topic of watquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch, talent moet zo veel mogelijk minuten maken.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar zeiken in dit topic of wat
Nee hoor, daar heb ik elk topic last van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar zeiken in dit topic of wat
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik elk topic last van.
Maar serieus; ik snap dat gewoon nietWaarom Engelaar laten spelen tegen Rijnburgse Boys ?
We moeten wel meest productieve club van Europa blijven. Met Gini lukt dat niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus; ik snap dat gewoon nietWaarom Engelaar laten spelen tegen Rijnburgse Boys ?
Ik snap het sowieso niet waarom je Engelaar in zet, die vent wil niet weg hij wil liever uitzitten met zijn dikke salaris.. dat is zijn goed recht maar dan moet je gewoon een andere speler of jeugd talent er in zetten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel een derby aankomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Den Bosch naar kwartfinale!1-0 gewonnen van Cambuur.
Jammer, Feyenoord - Cambuur had me wel leuk geleken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Den Bosch naar kwartfinale!1-0 gewonnen van Cambuur.
De C keus in de jeugd van Ajax kennen niet zoveel mensen, ik ben bang dat er dus niemand gaat happen man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef aight1 het volgende:
Altijd mooi om eigen jeugd te zien debuteren
ja jmrquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De C keus in de jeugd van Ajax kennen niet zoveel mensen, ik ben bang dat er dus niemand gaat happen man.
Tegen wie speelt FC Twente in deze ronde danquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je weet gewoon nu al dat Ajax in de volgende ronde thuis tegen Den Bosch of ADO '20 moet (als die laatste door een wonder wint)
Volgens mij mogen jullie na afgelopen vrijdag wel weer even dimmen daar in Duitslandquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tegen wie speelt FC Twente in deze ronde dan
Ja Osnabrück-West was net iets te goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens mij mogen jullie na afgelopen vrijdag wel weer even dimmen daar in Duitsland
Grappenmakerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tegen wie speelt FC Twente in deze ronde dan
Je moeder.quote:
Nee, m'n bed staat in zeeland.quote:
Lage eisen heb jij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, m'n bed staat in zeeland.
Kijk in m'n fobo en je weet waarom.quote:
Waarom vragen ze jouw handtekening?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk in m'n fobo en je weet waarom.
Je larper kapsel en sik zijn iig weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk in m'n fobo en je weet waarom.
Even in m'n fobo kijken wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom vragen ze jouw handtekening?
4e rij en daarvan 4e foto.quote:
Ohquote:
En ik dacht dat je een schrijver was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OhDaar was ik aan het werk in de bieb in Amersfoort, nieuwe klanten inschrijven en alles
Drukke bieb hebben jullie. Was GGMM er ook?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OhDaar was ik aan het werk in de bieb in Amersfoort, nieuwe klanten inschrijven en alles
Dag van de opening, dan heb je datquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Drukke bieb hebben jullie. Was GGMM er ook?
Oh hij was er dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dag van de opening, dan heb je datGeen idee of GGMM er was, al heb ik er wel eens een kleine anderhalf uur met een zwaar autistische metalgast staan ouwehoeren.
Ik heb gewoon een mod ontmoetquote:
Ja en GAE - ZWO zenden ze niet uitquote:
Ik verwacht wel een stuntje van Heerenveen eigenlijk. Avondje Heerenveen, ter compensatie van het kloteseizoen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:05 schreef Grifte het volgende:
Ik verwacht wel een stuntje van NAC eigenlijk. Avondje NAC, ter compensatie van het kloteseizoen.
(Sorry MarkoAlmelo)
Ik heb het er nu bijgezetquote:Op woensdag 19 december 2012 18:15 schreef Grifte het volgende:
Je mist trouwens het avondje Heerenveen in je argumentatie, daarom: vergelijking ongegrond.
gr gr
Ik hoop het, we hebben echter 2 schorsingen waarvan 1 een basisspeler is, en dan zet Ten Hag zijn vervanger centraal omdat onze basisspits een blessure heeftquote:Op woensdag 19 december 2012 18:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik denk voor vanavond:
Heracles door, gae door, vitesse door en feijenoord door.
Avondje Heerenveen: 404 event not found.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb het er nu bijgezet
Nu wel gegrond?
Hahaquote:Op woensdag 19 december 2012 18:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Avondje Heerenveen: 404 event not found.
Gaat niet gebeuren. GAE heeft al 3 jaar niet meer van PEC gewonnen... Sowieso heeft GAE slechts 5 keer gewonnen in de laatste 22 jaarquote:Op woensdag 19 december 2012 18:17 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik hoop het, we hebben echter 2 schorsingen waarvan 1 een basisspeler is, en dan zet Ten Hag zijn vervanger centraal omdat onze basisspits een blessure heeft
We zullen het wel weer zien zo.
Om elke dag een redelijk aantal kijkcijfers te hebben. Verder is het ook niet zo handig om Ajax in Groningen en Feyenoord in Heerenveen te laten spelen op dezelfde dag me dunkt.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Gro-Aja morgen is en niet vandaag of gisteren?
Ze hadden het ook op gisteren kunnen zettenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Om elke dag een redelijk aantal kijkcijfers te hebben. Verder is het ook niet zo handig om Ajax in Groningen en Feyenoord in Heerenveen te laten spelen op dezelfde dag me dunkt.
Eredivisie Livequote:Op woensdag 19 december 2012 18:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV was ook gisteren, die had ook EL verplichtingen
Ja had gekund inderdaad. Lekker boeiend ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hadden het ook op gisteren kunnen zetten
Niet heel erg boeiend, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 19 december 2012 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja had gekund inderdaad. Lekker boeiend ook.
Geen enkele mogelijkheid laten liggen om het over Ebecilio te hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar verband trek je, maar daar heb je inderdaad volledig gelijk in.
Serieus waar dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele mogelijkheid laten liggen om het over Ebecilio te hebben.Ik heb een Ebecilio-topic geopend.
VBL / Het grote Lorenzo Ebecilio topic #1: Het kan nog alle kanten op.quote:
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Drama van een speler al ligt dat voornamelijk aan het hoge niveau van zijn medespelers.
Oh als in ooit. Behoorlijke tegenvaller dit, gelukkig is Steven er niet om ons terecht te wijzen om vervolgens offtopic te gaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Het grote Lorenzo Ebecilio topic #1: Het kan nog alle kanten op.
Ik ben een meeloperquote:Op woensdag 19 december 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Het grote Lorenzo Ebecilio topic #1: Het kan nog alle kanten op.
[..]
Waar slaat dit op?
Oh iemand schreeuwde dat vanuit het publiek ofzoquote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig, Heracles maakt de 1-1 nog wel.
Dat schreeuwde één van de missende-chromosomen-brigadequote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig, Heracles maakt de 1-1 nog wel.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat schreeuwde één van de missende-chromosomen-brigade
Oh, oke.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh iemand schreeuwde dat vanuit het publiek ofzo
Doei.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze winnen.
Dat was mijn mening. Tot later.
King - Winstanley nog gezien?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze winnen.
"opinions are like assholes, everybody has one and most of them stink"quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze winnen.
Stijn leeft op het randje. Hij heeft ook een keer op Barcelona gewed toen ze pas 4-0 voorstonden.quote:
Mua, en Overtoom en Armenteros en Duarte...quote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
Zou Everton niet vertrekken in de winterstiop?
Dat zijn er wel erg veelquote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua, en Overtoom en Armenteros en Duarte...
Ja, het lijkt me moeilijk om dat een beetje gelijkwaardig op te vangen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en ook nog eens alle belangrijke spelers lijkt me...
Als dat niet gebeurt, zul je PEC Heracles voorbij zien gaan in de ranglijstquote:Op woensdag 19 december 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me moeilijk om dat een beetje gelijkwaardig op te vangen.
Klopt, anders lopen ze transfervrij aan het einde seizoen weg.quote:
Ook als ze straks zo uitgedund zijn?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het voordeel is dat Heracles in de financiële positie zit dat ze spelers nieten hoeven te verkopen. Het belangrijkste is dat ze boven de degradatiestreep blijven
En met deze selectie zal dat wel moeten lukken
Ik denk niet dat ze alle 3 in de winterstop weggaan. In ieder geval 1.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook als ze straks zo uitgedund zijn?
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het voordeel is dat Heracles in de financiële positie zit dat ze spelers nieten hoeven te verkopen. Het belangrijkste is dat ze boven de degradatiestreep blijven
En met deze selectie zal dat wel moeten lukken
Eredivisie Live 2 !quote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef Tchock het volgende:
Is er iemand die een stream heeft van GAO-PEC?Mijne heeft Arabisch commentaar, erg hinderlijk
DM wordt gewaardeerd
Aangezien ik alleen analoge TV heb zou dat nogal verspilling van mijn geld zijn. Wil het wel graagquote:
Je kan daar ook online kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangezien ik alleen analoge TV heb zou dat nogal verspilling van mijn geld zijn. Wil het wel graag
Deze stream is perfectquote:Op woensdag 19 december 2012 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het. Blijf toch bij mijn vorige vraag
Gelukkig check ik die links altijd voor ik klik, anders was het bijna grappig geweest. Bedankt voor de behulpzaamheid.quote:
Zing de Feyenoord gozers maar naar de overwinningquote:Op woensdag 19 december 2012 20:11 schreef alors het volgende:
Hangt wel een prima sfeertje in het ALS volgens mij, hoorde ze op afstand al zingenzo die kant maar op.
Op welke EDL komt Fey?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zing de Feyenoord gozers maar naar de overwinning
Dat is de zus van Stijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
Moeten jullie kijken wat er net gebeurde.
[ afbeelding ]
Humberto handelt dit wel evenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
Moeten jullie kijken wat er net gebeurde.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
Heracles komt nog wel terug denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |