Ik mis Toivonenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch, talent moet zo veel mogelijk minuten maken.
Jij kan ook alleen maar zeiken in dit topic of watquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch, talent moet zo veel mogelijk minuten maken.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar zeiken in dit topic of wat
Nee hoor, daar heb ik elk topic last van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar zeiken in dit topic of wat
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik elk topic last van.
Maar serieus; ik snap dat gewoon nietWaarom Engelaar laten spelen tegen Rijnburgse Boys ?
We moeten wel meest productieve club van Europa blijven. Met Gini lukt dat niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus; ik snap dat gewoon nietWaarom Engelaar laten spelen tegen Rijnburgse Boys ?
Ik snap het sowieso niet waarom je Engelaar in zet, die vent wil niet weg hij wil liever uitzitten met zijn dikke salaris.. dat is zijn goed recht maar dan moet je gewoon een andere speler of jeugd talent er in zetten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel een derby aankomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Den Bosch naar kwartfinale!1-0 gewonnen van Cambuur.
Jammer, Feyenoord - Cambuur had me wel leuk geleken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Den Bosch naar kwartfinale!1-0 gewonnen van Cambuur.
De C keus in de jeugd van Ajax kennen niet zoveel mensen, ik ben bang dat er dus niemand gaat happen man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef aight1 het volgende:
Altijd mooi om eigen jeugd te zien debuteren
ja jmrquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De C keus in de jeugd van Ajax kennen niet zoveel mensen, ik ben bang dat er dus niemand gaat happen man.
Tegen wie speelt FC Twente in deze ronde danquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je weet gewoon nu al dat Ajax in de volgende ronde thuis tegen Den Bosch of ADO '20 moet (als die laatste door een wonder wint)
Volgens mij mogen jullie na afgelopen vrijdag wel weer even dimmen daar in Duitslandquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tegen wie speelt FC Twente in deze ronde dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |