Ja Osnabrück-West was net iets te goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens mij mogen jullie na afgelopen vrijdag wel weer even dimmen daar in Duitsland
Grappenmakerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tegen wie speelt FC Twente in deze ronde dan
Je moeder.quote:
Nee, m'n bed staat in zeeland.quote:
Lage eisen heb jij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, m'n bed staat in zeeland.
Kijk in m'n fobo en je weet waarom.quote:
Waarom vragen ze jouw handtekening?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk in m'n fobo en je weet waarom.
Je larper kapsel en sik zijn iig weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk in m'n fobo en je weet waarom.
Even in m'n fobo kijken wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom vragen ze jouw handtekening?
4e rij en daarvan 4e foto.quote:
Ohquote:
En ik dacht dat je een schrijver was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OhDaar was ik aan het werk in de bieb in Amersfoort, nieuwe klanten inschrijven en alles
Drukke bieb hebben jullie. Was GGMM er ook?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OhDaar was ik aan het werk in de bieb in Amersfoort, nieuwe klanten inschrijven en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |