Zo leer ik ook nog eens watquote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
De ene biedt zichzelf aan (hoe fout klinkt dit) en de ander gaat erop in.
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 21:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je klikt op speeddate en dan zie je een balk oplopen die wat potentiële kandidaten afgaat, daarbij ziet de aanvrager wel de namen van degenen die het verzoek binnenkrijgen maar je hebt niet in de hand wie hem accepteert. Meen ik. Ik gebruik dat ding eigenlijk nooit meer.
Ah zo inderdaad. Dat heb ik inderdaad niet zo vaak gebruiktquote:Op woensdag 19 december 2012 21:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je klikt op speeddate en dan zie je een balk oplopen die wat potentiële kandidaten afgaat, daarbij ziet de aanvrager wel de namen van degenen die het verzoek binnenkrijgen maar je hebt niet in de hand wie hem accepteert. Meen ik. Ik gebruik dat ding eigenlijk nooit meer.
Klopt, heb er ook een paar die al weken dood zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Mark-J het volgende:
Via speeddates vaak de leukste contacten, die door Paiq aan je gekoppeld worden zijn al weken inactief vaak
Ik gebruik het eigenlijk ook nooit. Concept is leuk maar het is idd maar afwachten wat je voor je kiezen krijgtquote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah zo inderdaad. Dat heb ik inderdaad niet zo vaak gebruiktMaar gebeurt andersom dus vrij veel kennelijk, althans in de buurt van waar ik woon.
Nou, ik vind speeddates juist leukquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk ook nooit. Concept is leuk maar het is idd maar afwachten wat je voor je kiezen krijgt
Doel je op wat ik zei? Dan; Nee. Anders; Geen idee.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef Dizorn het volgende:
Ik weet niet zeker, maar zit iemand mij nou te denigreren hier? alsof ik niet een perfect totaalplaatje zou zijn
Hallo.. hou dat lekker privé...quote:
Jaja meneer jurkjequote:Op woensdag 19 december 2012 22:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hallo.. hou dat lekker privé...
Als in daten op 2e kerstdag?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:44 schreef Spezza19 het volgende:
Zo. Mijn oproep aangepast voor hopelijk nog een gezellige tweede kerstdag
Dat eenzaam voelen valt dan nog wel mee (met een date), maar het is meer dat ik het erg jammer zou vinden als de date helemaal niets zou zijn. Ga ik liever gewoon zelf de kroeg in of gewoon de dag alleen spenderen.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit ondanks de geen-lovah-situatie volledig volgeboekt met kerst, maar anders zou ik het ws niet kunnen om met iemand die ik (na) donderdag leer kennen, woensdag een hele kerstdag door te brengen
Wel bijvoorbeeld met iemand waar ik al mee zou daten maar (nog) geen relatie mee zou hebben, maar met een volledig onbekende zou ik me er ws. alleen maar eenzaam door gaan voelen. Boeh. Hoeh.
Dan moet ik dit weekend wel een hele leuke vindenquote:Op donderdag 20 december 2012 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit ondanks de geen-lovah-situatie volledig volgeboekt met kerst, maar anders zou ik het ws niet kunnen om met iemand die ik (na) donderdag leer kennen, woensdag een hele kerstdag door te brengen
Wel bijvoorbeeld met iemand waar ik al mee zou daten maar (nog) geen relatie mee zou hebben, maar met een volledig onbekende zou ik me er ws. alleen maar eenzaam door gaan voelen. Boeh. Hoeh.
Haha, precies. Alleen met kerst is helemaal niet zo kut (in principe gewoon hetzelfde als alleen op zondag...dan zitten vriendjes namelijk ook gewoon met hun vriendinnetjes)...maar een kut-date met kerst. Dat is echt zwaar kut.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eenzaam voelen valt dan nog wel mee (met een date), maar het is meer dat ik het erg jammer zou vinden als de date helemaal niets zou zijn. Ga ik liever gewoon zelf de kroeg in of gewoon de dag alleen spenderen.
+1. Een relatie kan iets toevoegen maar als je je alleen maar eenzaam voelt omdat je geen relatie hebt dan moet je eerst eens flink aan je eigen leven werken.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:28 schreef ook_gek het volgende:
Je eenzaam voelen met kerst wegens geen relatie, dan gaat er echt iets fout in je leven vind ik
Ligt er maar net aan. Vrienden met relaties zitten vaak beide kerstdagen bij de ouders. die met kinderen vaak iets met de kids.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:52 schreef ook_gek het volgende:
Als je een beetje sociaal leven hebt is er altijd wel wat te doen toch? Met vrienden gezellig eten, met z'n alle. Op stap enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |