abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 december 2012 @ 11:27:06 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120501063
De enige vraag die in mij opkomt is, hoe ziet ze er uit dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 19 december 2012 @ 11:29:46 #77
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120501161
Ze heeft niet eens een verschrikkelijk hoofd ofzo. (vlees noch vis, maar niet spuuglelijk)

Wel redelijk groot/fors gebouwd, maargoed..Komt zo wanhopig over allemaal.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 19 december 2012 @ 11:51:09 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120501863
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Silenus het volgende:
Ze heeft niet eens een verschrikkelijk hoofd ofzo. (vlees noch vis, maar niet spuuglelijk)

Klinkt inderdaad wel als iemand die na 1 date niet meer los laat en je blijft stalken :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 december 2012 @ 12:00:54 #79
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120502126
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:18 schreef Silenus het volgende:
Haha, 1,5 maand geleden kreeg ik echt een standaardbericht op e-matching, had 'm toen hier ook al gepost:

[..]

Toen dacht ik al 'biatch, pleur toch op met je 'persoonlijke' berichtje'. :') Had dus ook niet gereageerd.

Maar wat krijg ik gisterenavond in mijn inbox?

[..]

:|W Zou ze dit nu naar iedereen sturen van wie ze nooit iets heeft gehoord?
Sjezus :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 19 december 2012 @ 12:01:13 #80
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120502134
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Silenus het volgende:

ga jij nou serieus dit analyseren enzo?.Laat gaan joh, zou Gijp zeggen.
pi_120503317
Als ik kan kiezen voor iemand met een goed figuur dan ga ik niet settlen voor een ander die mij toch niet aantrekt onder het mom van "oh ja maar bij die andere breek ik hem misschien wel". Als je zou kunnen kiezen ga je toch voor iets waar je écht op valt?

Al kunnen mannen die mijn kledingmaat vragen ook opzouten, leer eens goed inschatten :')
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 19 december 2012 @ 13:03:32 #82
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120504132
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:11 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Typisch fok! :D
Sturen ze je geen berichtje dan? Geen verzoeken tot daten?
Gewoon een beetje lafjes reageren in de hoop dat jij dat berichtje zal sturen?

Dat is pas typisch Fok!.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 19 december 2012 @ 13:04:44 #83
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120504181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
ben al even met een datingsiteman aan het heen en weer smsen om een afspraak te maken, errug moeizaam.... als het eind volgende week niet meer lukt laat ik het helemaal zitten, hij kan toch wel ergens een uurtje vrij maken?

dan doet de andere datemeneer het beter, die spreekt gewoon binnen een week ff een kort drankje met me af, na avonddienst en voor bedtijd. zo mag ik dat wel, beetje spontaan hoor :) vrijdag update!
Dat eerste hoor je vaker ja.... apart.
Veel plezier op je date met de 2e!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 december 2012 @ 13:13:15 #84
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120504489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Perzephone het volgende:
Als ik kan kiezen voor iemand met een goed figuur dan ga ik niet settlen voor een ander die mij toch niet aantrekt onder het mom van "oh ja maar bij die andere breek ik hem misschien wel". Als je zou kunnen kiezen ga je toch voor iets waar je écht op valt?

Al kunnen mannen die mijn kledingmaat vragen ook opzouten, leer eens goed inschatten :')
Allicht, er moet toch wel een bepaalde klik zijn natuurlijk. En stiekem komt daar toch een heleboel bij kijken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 19 december 2012 @ 13:40:16 #85
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120505488
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Perzephone het volgende:

Identieke mensen bestaan toch niet. Je kiest w.s. voor degene met wie het het meeste klikt. Of ga je voor degene met wie het minder klikt maar die wel een beter figuur heeft?
pi_120505641
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Identieke mensen bestaan toch niet. Je kiest w.s. voor degene met wie het het meeste klikt. Of ga je voor degene met wie het minder klikt maar die wel een beter figuur heeft?
Tsja, bij mij gaan klik en aantrekkingskracht hand in hand. Het een is er niet zonder het ander.
Gelukkig nog nooit zo'n dilemma meegemaakt ;)
  woensdag 19 december 2012 @ 13:46:47 #87
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120505762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:43 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Tsja, bij mij gaan klik en aantrekkingskracht hand in hand. Het een is er niet zonder het ander.
Gelukkig nog nooit zo'n dilemma meegemaakt ;)
Bij iedereen hoor....
Maar waar jij op doelt is dat je vaak fysieke aantrekkingskracht voelt. ;)
pi_120506019
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Bij iedereen hoor....
Maar waar jij op doelt is dat je vaak fysieke aantrekkingskracht voelt. ;)
Discussie ging over de waarde die je aan een lichaam van een date kunt hangen he ;)....

Vind het altijd zo jammer om achteraf "ja maar het gaat om het innerlijk, en ze/hij is hartstikke lief hoooor" te horen. Dan ben je dus stiekem niet zo happy en dat is voor je date ook niet leuk. Waarom zou je anders die verontschuldiging toevoegen?

Gelukkig zijn er genoeg mensen waarbij zowel mentale en fysieke aantrekkingskracht mogelijk is.
pi_120506251
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:53 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Discussie ging over de waarde die je aan een lichaam van een date kunt hangen he ;)....

Vind het altijd zo jammer om achteraf "ja maar het gaat om het innerlijk, en ze/hij is hartstikke lief hoooor" te horen. Dan ben je dus stiekem niet zo happy en dat is voor je date ook niet leuk. Waarom zou je anders die verontschuldiging toevoegen?

Gelukkig zijn er genoeg mensen waarbij zowel mentale en fysieke aantrekkingskracht mogelijk is.
Volgens mij mis jij het punt van zijn vraag.

Letterlijk vraagt ie of je uiterlijk boven klik verkiest.
Dus een minder knap persoon waar het onwijs gezellig, fijn etc. Mee is
Of ga je voor uiterlijk met iemand die qua gezelschap en eigenschappen minder bij je past
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120506303
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Of ga je voor uiterlijk met iemand die qua gezelschap en eigenschappen minder bij je past
En toen zei ik, gaat hand in hand. Ik ga geen ontzettende 'off my feet' klik ervaren als niet alles leuk is.

Dus een knap iemand zonder klik/lelijk iemand met klik, heb ik nog nooit gehad gelukkig :)
  woensdag 19 december 2012 @ 14:06:02 #91
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120506515
Alles moet wat in balans zijn. En dan balans vanaf het gemiddelde tot leuk/knap e.d.
we dan
  woensdag 19 december 2012 @ 14:41:05 #92
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120507748
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef Perzephone het volgende:

[..]

En toen zei ik, gaat hand in hand. Ik ga geen ontzettende 'off my feet' klik ervaren als niet alles leuk is.

Dus een knap iemand zonder klik/lelijk iemand met klik, heb ik nog nooit gehad gelukkig :)
Gelukkig heb je Dizorn en is die je bloemen, bijtjes en alles. Dus hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.
  woensdag 19 december 2012 @ 14:42:27 #93
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120507819
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja! Dat was mijn vraag. Maar goed, het antwoord is dus het 2e. :)
Want als het oog het niet leuk vindt is het voor het hart ook niks. (en dat is natuurlijk altijd wel zo, laten we eerlijk zijn)
  woensdag 19 december 2012 @ 14:46:09 #94
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120508008
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef peleetje het volgende:

[..]

Goddank zit ik in de catagorie! :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Coco98 het volgende:

[..]

:@
Gelukkig kunnen jullie samen met dit apparaat spiertjes kweeken. Een revolutie in fitness land en wie weet vindt je zo de liefde van je leven.

/off-topic, maar... ik probeer ze te helpen met daten.
pi_120508553
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:41 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Gelukkig heb je Dizorn en is die je bloemen, bijtjes en alles. Dus hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.
Goed he?! Bijna net zo goed als jij gefixt hebt! O+ O+ O+
  woensdag 19 december 2012 @ 14:59:47 #96
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120508670
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:57 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Goed he?! Bijna net zo goed als jij gefixt hebt! O+ O+ O+
Pfff en dat is een exemplaar. :9 Haalde haar gisteren op bij haar werk... had ze wel een erg leuk jurkje aan. Hou je dan maar in. }:| We boffen maar he Perze! ;)
pi_120509000
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Pfff en dat is een exemplaar. :9 Haalde haar gisteren op bij haar werk... had ze wel een erg leuk jurkje aan. Hou je dan maar in. }:| We boffen maar he Perze! ;)
Nou dan, je snapt me stiekem wel ;)! Niet via een datingsite trouwens toch?

Om dan ook maar te linken, nog even over innerlijk.. O+
  woensdag 19 december 2012 @ 15:18:07 #98
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120509440
Ff totaal off-topic, maar niet helemaal: wilde gisteren ook eens de romanticus uithangen.
Ik kwam op het idee om een briefje met lieve tekst onder de ruitenwisser te verstoppen ( moest nog a la sherlock holmes haar auto zoeken). Uiteindelijk toevallig gevonden. Dus ik dat ding eronder en weer naar huis.
Echt heel toevallig schreef ze toen ze naar huis ging iets van dat ze moe was en snel naar bedje ging.
Dus ik mijn telefoon in de gaten houden, want nu kon ieder moment mijn telefoon afgaan...

Half uur later nog niks. Dus ik maar appen: beetje jammer dit..
Kreeg ik een heel pissed verhaal terug, met als afsluiter: dus BoL wat wil je nou eigenlijk?
Ik weer: dat je ff onder je ruitenwisser kijkt..
Zij: daar zit niks, nie kutten, ik lig al in bed...
5 minuten later: sry sry sry, ik voel me stom, sry en nog 100 van dat spul meer.

Zal nog es wa verzinnen...
  woensdag 19 december 2012 @ 15:20:30 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120509551
vaag verhaal zoals je het neerzet :+
  woensdag 19 december 2012 @ 15:21:08 #100
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120509579
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef -Splash- het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig kunnen jullie samen met dit apparaat spiertjes kweeken. Een revolutie in fitness land en wie weet vindt je zo de liefde van je leven.

/off-topic, maar... ik probeer ze te helpen met daten.
Wow bedankt man!
Echt tof ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')