Klinkt inderdaad wel als iemand die na 1 date niet meer los laat en je blijft stalkenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Silenus het volgende:
Ze heeft niet eens een verschrikkelijk hoofd ofzo. (vlees noch vis, maar niet spuuglelijk)
Wel redelijk groot/fors gebouwd, maargoed..Komt zo wanhopig over allemaal.
Sjezusquote:Op woensdag 19 december 2012 11:18 schreef Silenus het volgende:
Haha, 1,5 maand geleden kreeg ik echt een standaardbericht op e-matching, had 'm toen hier ook al gepost:
[..]
Toen dacht ik al 'biatch, pleur toch op met je 'persoonlijke' berichtje'.Had dus ook niet gereageerd.
Maar wat krijg ik gisterenavond in mijn inbox?
[..]Zou ze dit nu naar iedereen sturen van wie ze nooit iets heeft gehoord?
ga jij nou serieus dit analyseren enzo?.Laat gaan joh, zou Gijp zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Silenus het volgende:
Ze heeft niet eens een verschrikkelijk hoofd ofzo. (vlees noch vis, maar niet spuuglelijk)
Wel redelijk groot/fors gebouwd, maargoed..Komt zo wanhopig over allemaal.
Sturen ze je geen berichtje dan? Geen verzoeken tot daten?quote:
Dat eerste hoor je vaker ja.... apart.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Andromache het volgende:
ben al even met een datingsiteman aan het heen en weer smsen om een afspraak te maken, errug moeizaam.... als het eind volgende week niet meer lukt laat ik het helemaal zitten, hij kan toch wel ergens een uurtje vrij maken?
dan doet de andere datemeneer het beter, die spreekt gewoon binnen een week ff een kort drankje met me af, na avonddienst en voor bedtijd. zo mag ik dat wel, beetje spontaan hoorvrijdag update!
Allicht, er moet toch wel een bepaalde klik zijn natuurlijk. En stiekem komt daar toch een heleboel bij kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Perzephone het volgende:
Als ik kan kiezen voor iemand met een goed figuur dan ga ik niet settlen voor een ander die mij toch niet aantrekt onder het mom van "oh ja maar bij die andere breek ik hem misschien wel". Als je zou kunnen kiezen ga je toch voor iets waar je écht op valt?
Al kunnen mannen die mijn kledingmaat vragen ook opzouten, leer eens goed inschatten
Identieke mensen bestaan toch niet. Je kiest w.s. voor degene met wie het het meeste klikt. Of ga je voor degene met wie het minder klikt maar die wel een beter figuur heeft?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Perzephone het volgende:
Als ik kan kiezen voor iemand met een goed figuur dan ga ik niet settlen voor een ander die mij toch niet aantrekt onder het mom van "oh ja maar bij die andere breek ik hem misschien wel". Als je zou kunnen kiezen ga je toch voor iets waar je écht op valt?
Al kunnen mannen die mijn kledingmaat vragen ook opzouten, leer eens goed inschatten
Tsja, bij mij gaan klik en aantrekkingskracht hand in hand. Het een is er niet zonder het ander.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Identieke mensen bestaan toch niet. Je kiest w.s. voor degene met wie het het meeste klikt. Of ga je voor degene met wie het minder klikt maar die wel een beter figuur heeft?
Bij iedereen hoor....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tsja, bij mij gaan klik en aantrekkingskracht hand in hand. Het een is er niet zonder het ander.
Gelukkig nog nooit zo'n dilemma meegemaakt
Discussie ging over de waarde die je aan een lichaam van een date kunt hangen hequote:Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bij iedereen hoor....
Maar waar jij op doelt is dat je vaak fysieke aantrekkingskracht voelt.
Volgens mij mis jij het punt van zijn vraag.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:53 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Discussie ging over de waarde die je aan een lichaam van een date kunt hangen he....
Vind het altijd zo jammer om achteraf "ja maar het gaat om het innerlijk, en ze/hij is hartstikke lief hoooor" te horen. Dan ben je dus stiekem niet zo happy en dat is voor je date ook niet leuk. Waarom zou je anders die verontschuldiging toevoegen?
Gelukkig zijn er genoeg mensen waarbij zowel mentale en fysieke aantrekkingskracht mogelijk is.
En toen zei ik, gaat hand in hand. Ik ga geen ontzettende 'off my feet' klik ervaren als niet alles leuk is.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij het punt van zijn vraag.
Letterlijk vraagt ie of je uiterlijk boven klik verkiest.
Dus een minder knap persoon waar het onwijs gezellig, fijn etc. Mee is
Of ga je voor uiterlijk met iemand die qua gezelschap en eigenschappen minder bij je past
Gelukkig heb je Dizorn en is die je bloemen, bijtjes en alles. Dus hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
En toen zei ik, gaat hand in hand. Ik ga geen ontzettende 'off my feet' klik ervaren als niet alles leuk is.
Dus een knap iemand zonder klik/lelijk iemand met klik, heb ik nog nooit gehad gelukkig
Ja! Dat was mijn vraag. Maar goed, het antwoord is dus het 2e.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij het punt van zijn vraag.
Letterlijk vraagt ie of je uiterlijk boven klik verkiest.
Dus een minder knap persoon waar het onwijs gezellig, fijn etc. Mee is
Of ga je voor uiterlijk met iemand die qua gezelschap en eigenschappen minder bij je past
quote:
Gelukkig kunnen jullie samen met dit apparaat spiertjes kweeken. Een revolutie in fitness land en wie weet vindt je zo de liefde van je leven.quote:
Goed he?! Bijna net zo goed als jij gefixt hebt!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Dizorn en is die je bloemen, bijtjes en alles. Dus hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.
Pfff en dat is een exemplaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:57 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Goed he?! Bijna net zo goed als jij gefixt hebt!![]()
![]()
Nou dan, je snapt me stiekem welquote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Pfff en dat is een exemplaar.Haalde haar gisteren op bij haar werk... had ze wel een erg leuk jurkje aan. Hou je dan maar in.
We boffen maar he Perze!
Wow bedankt man!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kunnen jullie samen met dit apparaat spiertjes kweeken. Een revolutie in fitness land en wie weet vindt je zo de liefde van je leven.
/off-topic, maar... ik probeer ze te helpen met daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |