Als ik muziek wil horen draai ik mijn eigen platen. Als ik entertaint wil worden is ie uniek.quote:
Ik word vrolijk van 'm. De meeste DJ's doen me braken.quote:
Juist, het is een entertainer. Geen dj. Maar dat wordt wel weer lachen idd de komende dagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik muziek wil horen draai ik mijn eigen platen. Als ik entertaint wil worden is ie uniek.
Playbackt ie de achterkant vol van een singeltje van Jody Bernalquote:
Er zijn op dit moment 3 goede dj's. Edwin Evers, Jeroen van Inkel en Gerard Ekdom. Evers en Inkel zitten al wat langer in het vak en Ekdom is echt van deze eeuw. Van zijn generatie ongetwijfeld de allerbeste. Op tv vindt ik 'm minder, schoenmaker blijf bij je leest zou ik willen zeggen. Zijn muziekkennis is subliem. Daar kunnen zijn generatiegenoten bij SLAM, 538 en Q music een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word vrolijk van 'm. De meeste DJ's doen me braken.
Jeroen van Inkel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment 3 goede dj's. Edwin Evers, Jeroen van Inkel en Gerard Ekdom. Evers en Inkel zitten al wat langer in het vak en Ekdom is echt van deze eeuw. Van zijn generatie ongetwijfeld de allerbeste. Op tv vindt ik 'm minder, schoenmaker blijf bij je leest zou ik willen zeggen. Zijn muziekkennis is subliem. Daar kunnen zijn generatiegenoten bij SLAM, 538 en Q music een puntje aan zuigen.
Patriek lodiersquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef John5 het volgende:
Meh, zo lang hij met Patrick Lodiers praat ipv 'm voor z'n bek mept, vindt ik ook hem een ongelofelijke lul.
Waar moet ik hem van kennen ? Toch niet die mislukte BNNert ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef Haque het volgende:
[..]
Patriek lodiersgrootste eindbaas van de televisie
jah diequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar moet ik hem van kennen ? Toch niet die mislukte BNNert ?
Vreemd dat de naam me niks zegt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Haque het volgende:
[..]
jah die
van meuk als nederlandse iq quiz :p
altijd lachen met lodier
Mijn cavia is onlangs gestorven aan lodiers. Hij heeft nog chemo gehad en is bestraald, maar het mocht niet baten.. slopende ziekte.quote:
Mijn hamster overleden door de lopende ziekte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef John5 het volgende:
[..]
Mijn cavia is onlangs gestorven aan lodiers. Hij heeft nog chemo gehad en is bestraald, maar het mocht niet baten.. slopende ziekte.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik irriteer me altijd aan dat "Bye bye man, bye bye man"... Echt een enorme slechte oneliner.
Nee, nee, iets meer respect is wel op z'n plaats. Veel dj's van de nieuwe generatie zullen hem als een held bestempelen. Curry & van Inkel was radio waar je voor thuis bleef en dat is er nadien nooit meer geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeroen van Inkel.![]()
![]()
Dat is echt een loser.
Komisch... Evers en van Inkel vind ik het slechtste en op een na slechtste op Nederlandse radio en Ekdom bij de besten. En jij vergelijkt die drie met elkaar...quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment 3 goede dj's. Edwin Evers, Jeroen van Inkel en Gerard Ekdom. Evers en Inkel zitten al wat langer in het vak en Ekdom is echt van deze eeuw. Van zijn generatie ongetwijfeld de allerbeste. Op tv vindt ik 'm minder, schoenmaker blijf bij je leest zou ik willen zeggen. Zijn muziekkennis is subliem. Daar kunnen zijn generatiegenoten bij SLAM, 538 en Q music een puntje aan zuigen.
Ik heb Curry & van Inkel nooit meegemaakt, maar wat hij nu maakt is echt ruk.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Nee, nee, iets meer respect is wel op z'n plaats. Veel dj's van de nieuwe generatie zullen hem als een held bestempelen. Curry & van Inkel was radio waar je voor thuis bleef en dat is er nadien nooit meer geweest.
Ekdom mocht willen dat ie de luistercijfers van Evers had.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:14 schreef XL het volgende:
[..]
Komisch... Evers en van Inkel vind ik het slechtste en op een na slechtste op Nederlandse radio en Ekdom bij de besten. En jij vergelijkt die drie met elkaar...
Dat's wel een belangrijk minpunt, ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:37 schreef AgeEll het volgende:
Hij heeft wel veel muziekkennis, maar het zijn allemaal van die slijmballen die alles goed vinden. Dat kan toch niet. Er zit toch ook genoeg bagger tussen. Wie wordt er nou enthousiast van Miss Montreal of Go Back tot the Zoo.
'Dat kan toch niet mensen!!'. (dit moet je horen met een echo geluidseffectje waarvan Gerard er zoveel heeft)
Isabelle was echt goed trouwensquote:Op woensdag 19 december 2012 11:50 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat's wel een belangrijk minpunt, ja.
In ieder geval zéggen ze al die dingen goed te vinden, maar of dat echt zo is zullen we nooit weten. Er zijn bij 3FM op een gegeven moment mensen uit geflikkerd (o.a. Isabelle Brinkman) omdat ze te kritisch overkwamen. Daarna startte de huidige versie van de zender zo'n beetje.
Zijn ze toch allemaal bij 3fm?quote:
Die vind ik wel prettig ja. Die is dan niet overdreven kritisch op artiesten, maar hij niet zeggen dat ie een artiest goed vind als ie dat dus niet vind. Dan houd ie zich op de vlakte, en weet je eigenlijk wel genoeg.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens uit een ctrl-f op dit topic blijkt datStenders nog niet genoemd is, en dat is schandaligStenders
Wel typisch dat zijn partners later miljonair werden en een eigen programma kregen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Nee, nee, iets meer respect is wel op z'n plaats. Veel dj's van de nieuwe generatie zullen hem als een held bestempelen. Curry & van Inkel was radio waar je voor thuis bleef en dat is er nadien nooit meer geweest.
Er kijken 2 miljoen mensen naar Ik Hou Van Holland.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:48 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Ekdom mocht willen dat ie de luistercijfers van Evers had.
Eenschquote:Op woensdag 19 december 2012 12:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens uit een ctrl-f op dit topic blijkt datStenders nog niet genoemd is, en dat is schandaligStenders
Frits Spitsquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg maar het rijtje Herman Stok, Joost den Draaier, Frits Spits, Ad Visser, Edwin Evers......
....en dan komt er plots de Messi.
Gerard Ekdom.
Wordt weer vijf dagen genieten.
Of hij geeft wel kritiek, maar dan zo subtiel dat je het tussen de regels door moet lezen. Dan gebeurt het voornamelijk door middel van de toon van de stem, of zo. Die dan opeens iets cynisch krijgt. Of met slechts een paar perfect geplaatste woordjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Die vind ik wel prettig ja. Die is dan niet overdreven kritisch op artiesten, maar hij niet zeggen dat ie een artiest goed vind als ie dat dus niet vind. Dan houd ie zich op de vlakte, en weet je eigenlijk wel genoeg.
Elke vrijdag 5 uur op 3fm?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:21 schreef female81 het volgende:
[..]
Of hij geeft wel kritiek, maar dan zo subtiel dat je het tussen de regels door moet lezen. Dan gebeurt het voornamelijk door middel van de toon van de stem, of zo. Die dan opeens iets cynisch krijgt. Of met slechts een paar perfect geplaatste woordjes.
Heerlijke dj, jammer dat je hem amper meer hoort.
Mee opgegroeid. Zeg niet dat het mijn favoriet is. Ik noem namen die iets hebben betekent.quote:
Het is spannend denk ik, Ekdom heeft ook echt veel muziekkennis, maar Stenders ook iddquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ekdom heeft vooral veel tekstkennis. Ik denk dat Stenders meer muziekkennis heeft dan Ekdom.
Ze hebben wel eens de popquiz van rabbering gedaan volgensmij heeft stenders die nog nooit gewonnen maar ekdom wel.. maar het hangt natuurlijk ook heel erg van de vragen af.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ekdom heeft vooral veel tekstkennis. Ik denk dat Stenders meer muziekkennis heeft dan Ekdom.
Klopt. Ekdom en Stenders deden vorig jaar ook allebei aan een Top2000 quiz mee, maar Stenders was daar toch weer een stuk indrukwekkender.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze hebben wel eens de popquiz van rabbering gedaan volgensmij heeft stenders die nog nooit gewonnen maar ekdom wel.. maar het hangt natuurlijk ook heel erg van de vragen af.
(wel beide finalisten geweest)
Winnaars DJ Duelquote:Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Ekdom en Stenders deden vorig jaar ook allebei aan een Top2000 quiz mee, maar Stenders was daar toch weer een stuk indrukwekkender.
maar jij bent geen dj tochquote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Michiel Veenstra en Roosmarijn Reijmer versloeg ik bijna 10 jaar geleden al met grote voorsprong in de kroegquizzen
Waarmee maar weer aangetoond is dat dat niet zoveel zegt over muziekkennis.quote:
kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarmee maar weer aangetoond is dat dat niet zoveel zegt over muziekkennis.
Dat zijn ook normale mensen, en niet zulke autisten als Ekdom en Stendersquote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Michiel Veenstra en Roosmarijn Reijmer versloeg ik bijna 10 jaar geleden al met grote voorsprong in de kroegquizzen
Ik durf de strijd wel aan met een Ekdom, Stenders of Blokhuis.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn ook normale mensen, en niet zulke autisten als Ekdom en Stenders
Waarom ?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Knip het volgende:
Alfred Lagarde (in de tijd van Betonuur)
Frits Spits. De Avondspits met steeds leuke ideeën om de luisteraar te vermaken en op zondagmiddag de Nationale Hitparade, waarin hij de platen helemaal draaide zonder er doorheen te praten (in die tijd zat Knip nog klaar met cassetterecorder in de aanslag
Theo Stokkink. Op woendagmiddag altijd een special over een band en op zondagnacht Eldoradio
Correctie: Felix Meurders draaide de platen helemaal. Toen Spits het ging doen, werd er juist doorheen geluld.quote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Knip het volgende:
Frits Spits. De Avondspits met steeds leuke ideeën om de luisteraar te vermaken en op zondagmiddag de Nationale Hitparade, waarin hij de platen helemaal draaide zonder er doorheen te praten (in die tijd zat Knip nog klaar met cassetterecorder in de aanslag
Wim T. Schippers deed dat geniaalquote:Op maandag 24 december 2012 00:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Correctie: Felix Meurders draaide de platen helemaal. Toen Spits het ging doen, werd er juist doorheen geluld.
Oepsquote:Op maandag 24 december 2012 00:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Correctie: Felix Meurders draaide de platen helemaal. Toen Spits het ging doen, werd er juist doorheen geluld.
Toevallig is de platenhoes van The Rousers van Joost Swarte.quote:Op maandag 24 december 2012 00:12 schreef Knip het volgende:
En natuurlijk Koos Zwart van Popdonder Plus op dinsdagavond.
Volgens mij was dat het idee van Spijkerman, ze deden samen het programma Paviljoen 13(?), de voorloper van de Steen en Been Show.quote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig is de platenhoes van The Rousers van Joost Swarte.
En Jack Spijkerman had de truc om onschuldige mensen te bellen gejat van Dolf Brouwers. De ultieme parlementaire journalist.
Wat n00b zegt..., Ekdom miste een aantal inkoppertjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Ekdom en Stenders deden vorig jaar ook allebei aan een Top2000 quiz mee, maar Stenders was daar toch weer een stuk indrukwekkender.
Ik ook, alleen van Tommetje Blomberg in een quiz van voor 1990 is te verliezen...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik durf de strijd wel aan met een Ekdom, Stenders of Blokhuis.
De dikke van Blomberg zoals Frits Spits hem noemde.quote:Op maandag 24 december 2012 08:42 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik ook, alleen van Tommetje Blomberg in een quiz van voor 1990 is te verliezen...
Tong80 neem jij eens je temperatuur op en wat van hieronder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg maar het rijtje Herman Stok, Joost den Draaier, Frits Spits, Ad Visser, Edwin Evers......
....en dan komt er plots de Messi.
Gerard Ekdom.
Wordt weer vijf dagen genieten.
Frits Spits was leuk bij de Avondspits. Is daarna blijven hangen in het verleden. Noemde Nirvana een bandje dat niet lang zou beklijven.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tong80 neem jij eens je temperatuur op en wat van hieronder.
[ afbeelding ]
Ekdom is wel de meest overrated zelfingenomen idioot van de radio![]()
En hem in 1 adem noemen met Frit Spits, hoe durf je...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |