SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Karina op 22-12-2012 22:50:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Arme JM Beterschapquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef just me het volgende:
Mijn pizza ging met moeite in mijn mond, kan mijn mond niet ver genoeg openkrijgen, net stukje overheerlijke kaas zo klein gesneden dat dát wel ging
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
Kijk eens chufi:Ja ik ken het KT, maar heeft niets met mij te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ken het KT, maar heeft niets met mij te maken
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das de enige overeenkomst dat ik ook lekker ben, maar niet voor jou
Jep,quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen weer pakjesdag? Is het echt zo slecht geregeld trouwens die vergoedingen?
Dat is juist waarom ik je er over vraag.. Bestel best wel vaak online ... Krijg misschien wel medelijden met je.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep,
Verdient echt geen reet...
Ik hoorde trouwens dat er nog iets over in het nieuws was, zo slecht het verdient.
Ik was vandaag bij een mevrouw die betaalde 10 euro aan verzendkosten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik je er over vraag.. Bestel best wel vaak online ... Krijg misschien wel medelijden met je.
En wat verdien jij er dan aan? Of ben je in loondienst?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij een mevrouw die betaalde 10 euro aan verzendkosten.
Dat gaat allemaal naar de handen van de directeur van dat bedrijf dus.
Loondienst bij selektvracht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat verdien jij er dan aan? Of ben je in loondienst?
Loondienst krijg je toch gewoon een vast loon ? Dus ja, ik weet niet hoeveel pakketjes je aflevert per dag,,, Ik ben dagelijks ook bezig met de afhandeling van vele pakketten / pallets, die ik dan wel of niet accepteer en zo ... Bijna een dagtaak naast mn gewone werkzaamhedenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loondienst bij selektvracht.
Laten we zeggen rond de 70 cent voor dat pakje.
Nope,quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Loondienst krijg je toch gewoon een vast loon ? Dus ja, ik weet niet hoeveel pakketjes je aflevert per dag,,, Ik ben dagelijks ook bezig met de afhandeling van vele pakketten / pallets, die ik dan wel of niet accepteer en zo ... Bijna een dagtaak naast mn gewone werkzaamheden
Daar wordt je niet echt vrolijk van ... Dat verdien ik bijna per uur. Hoe zit dat dan met vervoer? Moet je dat dan zelf hebben? Krijg je de km vergoed?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope,
0 uren contract + betaald per pakketje en niet per uur.
Ik zit rond de 60 op het moment...
Dus 70 cent.... 42 euro per dag... En dan ben ik wel 7 uur bezig zomaar denk ik.
Ik ben dan 20 en kan in een auto werken, dat is voor mijn leeftijd toch wel een leuk baantje gewoon.
Maar ik heb genoeg collega's van in de 30-40 die daar dan een gezin mee draaiende moeten houden.
Jep, dus al die mensen moeten ook nog hun auto onderhouden en betalen...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wordt je niet echt vrolijk van ... Dat verdien ik bijna per uur. Hoe zit dat dan met vervoer? Moet je dat dan zelf hebben? Krijg je de km vergoed?
Ik heb met je te doen KT. Je studeerde toch iets? Zorg dat je daar iig goed je best doet !!!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, dus al die mensen moeten ook nog hun auto onderhouden en betalen...
En je krijgt iets van 17 cent per kilometer ofzo, dat is wettelijk geregeld.
Gestopt weer, maar ik ga sowieso een studie afronden, anders is het nogal zonde van mijn denkvermogen.. Ik ben zeker geen domme gast.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen KT. Je studeerde toch iets? Zorg dat je daar iig goed je best doet !!!
Dat emotionele moet je gewoon accepteren .... En ja zorg gewoon dat je een studie afmaakt.. Je kunt het!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gestopt weer, maar ik ga sowieso een studie afronden, anders is het nogal zonde van mijn denkvermogen.. Ik ben zeker geen domme gast.
Beetje jammer dat ik emotioneel af en toe een depressieve lulhammes ben.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat emotionele moet je gewoon accepteren .... En ja zorg gewoon dat je een studie afmaakt.. Je kunt het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks wordt het weer kingtoppie SC
Dankjewel chuuf.Rustig aan.
Het staat nog onder de spoiler hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef chufi het volgende:
Was ik net te laat om je gehele bericht te lezen... Het verdween echt uit mn beeld/ Maak je niet te druk KT!1! Je bent nog jong dus er komt nog veel meer op je af, Concentreer je op wat je later wilt worden. Dat werk is bijzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
Maar je hebt de brains zeg je zelf... Een beetje meer zelfvertrouwen KT Kom Op !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik DM je wel chuuf.
[ Bericht 5% gewijzigd door kingtoppie op 19-12-2012 01:05:41 ]Rustig aan.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gestopt weer, maar ik ga sowieso een studie afronden, anders is het nogal zonde van mijn denkvermogen.. Ik ben zeker geen domme gast.
Beetje jammer dat ik emotioneel af en toe een depressieve lulhammes ben.
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik verneem dat die ouwe azijnpisser jarig is! Feli, golfer.
Hmm, ben benieuwd wat je dan zoal krijgt!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]We zitten nu nog in Neck of all places, straks na een italiaans ontbijt weer lekker to house!
Bij Mario? Nooit geweest, maar ik kom er wel eens langs op weg naar Purmerend.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]We zitten nu nog in Neck of all places, straks na een italiaans ontbijt weer lekker to house!
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:24 schreef Karina het volgende:
Bij Mario? Nooit geweest, maar ik kom er wel eens langs op weg naar Purmerend.
Alweer?quote:
Rot op naar je eilandquote:Op woensdag 19 december 2012 21:36 schreef sacha het volgende:
chufi?
wil jij Soury in de OP een vermelding geven als vaste bezoeker, ze vraagt er om [ afbeelding ]
Ik mag niet meer editten, moet je toch Karina vragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:36 schreef sacha het volgende:
chufi?
wil jij Soury in de OP een vermelding geven als vaste bezoeker, ze vraagt er om [ afbeelding ]
Als je plek hebt voor tussen Kerst en Oud en Nieuw, wie weetquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
kom je ook? het is lekker rustig hier [ afbeelding ]
mag niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag niet meer editten, moet je toch Karina vragen.
ik ben geen hotelquote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je plek hebt voor tussen Kerst en Oud en Nieuw, wie weet
OK Dan niet, moet ik weer via via een suite regelen op Seeduyn .... Als ie nog steeds in handen is vn dezelfde baas van vroeger (15 jaar terug)quote:
Ik zou wel willenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
kom je ook? het is lekker rustig hier [ afbeelding ]
Latersquote:
Je gaat behangen!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik het moet kopen laat ik het weten.
Laat ik het houden voor iets aan de muur
Dat zeg ik pas als ik het ook moet kopen ... Iets voor aan de muur van een jong persoonquote:Op woensdag 19 december 2012 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Meer als dit heeft een muis niet nodig met kerst. Als je paal 9 ingeeft op je navigatie kom je er vanzelf Soury.
Hi Chufi![]()
Waar heb je op geboden?
Jong persoon als in baby?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg ik pas als ik het ook moet kopen ... Iets voor aan de muur van een jong persoon
O, dus ook niet der Monique Sluyter kalender?quote:
Die is meer mijn leeftijd denk ik zoquote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, dus ook niet der Monique Sluyter kalender?
Dat dacht ik ook, dus dat is het ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is meer mijn leeftijd denk ik zo
Geduld Deisyyquote:Op woensdag 19 december 2012 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dus dat is het ook niet
Ik snap de geheimzinnigheid niet of je moet bang zijn dat ik over je bod heen gaquote:
Ja daar ben ik bang voor ....quote:Op woensdag 19 december 2012 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap de geheimzinnigheid niet of je moet bang zijn dat ik over je bod heen ga
En ik krijg eerder juist de indruk dat je bang was dat je het echt MOEST kopenquote:
Mn muren zijnn al bijna vol Leandra, maar wat kleur erbij ... Maar dan weet je ook wat ik geboden henquote:Op woensdag 19 december 2012 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik het gevonden heb.
Staat wel leuk bij jou aan de muur
Ik weet het nog niet .. Investering misschienquote:Op woensdag 19 december 2012 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik krijg eerder juist de indruk dat je bang was dat je het echt MOEST kopen
Wat je zelf al zei: spannend. We zien het wel als het zover is.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn muren zijnn al bijna vol Leandra, maar wat kleur erbij ... Maar dan weet je ook wat ik geboden hen
[..]
Ik weet het nog niet .. Investering misschien
Door deze opmerking weet ik zeker dat ik goed zatquote:Op woensdag 19 december 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn muren zijnn al bijna vol Leandra, maar wat kleur erbij ... Maar dan weet je ook wat ik geboden hen
Denk idd dat je het weetquote:Op woensdag 19 december 2012 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door deze opmerking weet ik zeker dat ik goed zat
Afwachten voor 2 en halve dag of zo .... Of overbieden...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:01 schreef Leandra het volgende:
Grappige is dat het het enige item is dat ik aangeklikt heb om beter te kunnen bekijken
Hou ik je aan! Ik vind het eigenlijk ook al wel best veel.. We zien welquote:Op woensdag 19 december 2012 23:06 schreef Leandra het volgende:
Ik ga zeker niet bieden, dat staat m'n budget even niet toe
beetje laatquote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
Allemaal hartelijk dank voor alle felicitaties en (goede) wensen.
same herequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef sacha het volgende:
[..]
same here [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja tis wat
en er ligt er alwéér eentje !
Ow... jij weet van wie?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Nee, geen Brood, maar wie weet wel net zoveel waard over een paar jaar
Je hebt gelijk denk ik, ik zal in ieder geval even wachten want eigenlijk wil ik die rotzooi niet in mijn haar,quote:
wimpers en wenkbrauwen weer laten verven en alles klopt weer (voor de winter)quote:Op donderdag 20 december 2012 12:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk denk ik, ik zal in ieder geval even wachten want eigenlijk wil ik die rotzooi niet in mijn haar,
maar tis wel wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:12 schreef sacha het volgende:
[..]
wimpers en wenkbrauwen weer laten verven en alles klopt weer (voor de winter)Jah... da's toch standaard bij mij, tenminste... mijn wimpers, mijn wenkbrauwen laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik meestal zo, kan ik niet aan wennen als die donker zijn![]()
dan maak je ze zelf donker(der) met poeder, dan kun je langzaam wennenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
, mijn wenkbrauwen laat
ik meestal zo, kan ik niet aan wennen als die donker zijn
mja... ik vin het wel best zoquote:Op donderdag 20 december 2012 12:19 schreef sacha het volgende:
[..]
dan maak je ze zelf donker(der) met poeder, dan kun je langzaam wennen
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja... ik vin het wel best zohet staat me gewoon niet
Is niet aan mij besteedquote:Op donderdag 20 december 2012 12:22 schreef sacha het volgende:
[..]nah, ik zat helemaal klaar voor een make-up theekransje...
oeh, dan mag je ook naar het nagellakjes topicquote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb wél mijn best gedaan op mijn nagels, want ik beet nagels, en nu zien ze er best mooi uit
écht niet !quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef sacha het volgende:
[..]
oeh, dan mag je ook naar het nagellakjes topic
Pictures !quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Deisyy het volgende:
En speciaal voor kerst heb ik dit jaar glitternagels
dat lijkt mij heel fijn als dat van nature donker isquote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Deisyy het volgende:
En het is koud, brrr![]()
Als ik mijn haar laat verven, laat ik meteen mijn wenkbrauwen meenemen, dan lijken ze net wat voller, maar de kleur veranderd niet echt, omdat ze net als mijn haar donker zijn.
Maar het zou ook heel vreemd zijn als ik wel donker haar had en lichte wenkbrauwen. Ik ken iemand die dacht haar wenkbrauwen af te scheren in de hoop dat ze dan dikker en voller terug zouden groeien, helaas er is geen één wenkbrauwhaar terug gegroeidquote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef sacha het volgende:
[..]
dat lijkt mij heel fijn als dat van nature donker is![]()
*zelf kleurloos is*
Het is in de CAO opgenomen, dus mijn baas moet wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Dat is zeker niet verkeerd, dan was jouw baas gulle dan de mijne![]()
Warme thee
lekker Lien !quote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Het is tweederde van een maandloon erbij. Leuk voor de spaarrekening.
[ afbeelding ]
Jeetje, wat een ding! Ga je 'm uitproberen met je familie?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:18 schreef Deisyy het volgende:
O ja, dan kon je baas niet anders, je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het verdiend had![]()
Ik kreeg wel weer een kerstpakket, deze pizzarette
[ afbeelding ]
Hier ookquote:Op donderdag 20 december 2012 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Loon binnen. Incl. eindejaarsuitkering.
Wat een leuk ding!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:18 schreef Deisyy het volgende:
O ja, dan kon je baas niet anders, je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het verdiend had![]()
Ik kreeg wel weer een kerstpakket, deze pizzarette
[ afbeelding ]
Ah, beroerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook
Bij ons geen kadootjes of bonnen, ZH staat er bar slecht voor, volgend jaar vallen er ontslagen (ja mss ik ook) maar gelukkig staat de eindejaarsuitkering in de CAO.
kunnen we de gaatjes wat opvullen en houden we nog een appel en een ei over
Het is ongeveer net zo groot als een gourmetten, maar voordeel is dat hier je huis niet dagen vergeven is van vette lucht.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jeetje, wat een ding! Ga je 'm uitproberen met je familie?
Het idee is dat je zelf kleine bodems maakt en dan kan iedereen zijn eigen pizza beleggen?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ongeveer net zo groot als een gourmetten, maar voordeel is dat hier je huis niet dagen vergeven is van vette lucht.
Ik ga hem op oudejaarsavond uitproberen met man en kinders.
Je kan de bodems vooraf uitsteken en van allerlei lekkers op tafel zetten om mee te beleggen, zoals garnaaltjes, groentes en dan 5 minuten in die oven en smullen maarquote:Op donderdag 20 december 2012 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het idee is dat je zelf kleine bodems maakt en dan kan iedereen zijn eigen pizza beleggen?
Garnaaltjes en groenten? Salami en kaas!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan de bodems vooraf uitsteken en van allerlei lekkers op tafel zetten om mee te beleggen, zoals garnaaltjes, groentes en dan 5 minuten in die oven en smullen maar![]()
En dan naar FHFquote:Op donderdag 20 december 2012 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ongeveer net zo groot als een gourmetten, maar voordeel is dat hier je huis niet dagen vergeven is van vette lucht.
Ik ga hem op oudejaarsavond uitproberen met man en kinders.
Mooi! Heeft niemand meer geboden?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef chufi het volgende:
nog 38 uur ... en het kunstwerk is van mij
Nee nog steeds niet overbodenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi! Heeft niemand meer geboden?
Dan lijkt het me niet dat dat nog gaat gebeuren, je zal e een vrolijk schilderij aan hebbenquote:
Zo is dat en als het dan mislukt last minute heb ik nog de tijd om iets anders te ondersteunen of om voor te biedenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan lijkt het me niet dat dat nog gaat gebeuren, je zal e een vrolijk schilderij aan hebben![]()
En je steunt ook nog eens het Rode Kruis.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zo ik ben weer een tintje blonder [ afbeelding ]
Ik kon er niet aan wennen !
Ze hebben wel een leuke tour bus, ik gaat er weer even vandoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Verrek het is écht een familie !![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Kelly_Family
Leuk !
Tenminste ...... zo ziet het er uit, maar dat was ook zo bij Michael Jackson en familie
en zo leuk was dat niet in het echt volgens mij
Groeten !quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuke tour bus, ik gaat er weer even vandoor.
groeten
Christenfamilie zeker ook, dan weet ik het welquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Verrek het is écht een familie !![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Kelly_Family
Leuk !
Tenminste ...... zo ziet het er uit, maar dat was ook zo bij Michael Jackson en familie
en zo leuk was dat niet in het echt volgens mij
nou, daar heb je ook ruim de tijd voor genomenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een pakje paarszwart gekocht, g zegt : probeer die eens! Ok, doe es gek. Maar onderweg had ik enorme twijfels.....quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zo ik ben weer een tintje blonder [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:44 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, daar heb je ook ruim de tijd voor genomen
Lekker is dat heh als je de goeie kleur hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had een pakje paarszwart gekocht, g zegt : probeer die eens! Ok, doe es gek. Maar onderweg had ik enorme twijfels.....
Met angst en beven in mn haar gedaan gewoon om te proberen... ril ril uitspoelen drogen niet in de spiegel durven kijken toch gedaan en... tromgeroffel
HARDSTIKKE MOOIOngrijst, Glans, bijna zwart en niet eens een 'paarsche' gloed, maar gewoon Purple Rain! Dit is mijn kleur wel de volgende keren
Ik denk dat jij ook wel iets teveel gezeik op je bord krijgt, ook vanuit het huis af en toe... Als ik zo mag oordelen over de info die jij gegeven hebt.quote:
Het huis? Ik woon alleen dus niemand die tegen me zeiktquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel iets teveel gezeik op je bord krijgt, ook vanuit het huis af en toe... Als ik zo mag oordelen over de info die jij gegeven hebt.
Hmm?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Het huis? Ik woon alleen dus niemand die tegen me zeikt![]()
Ik had wel wat dames over de vloer laatste tijd en morgen avond ook weer ...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm?
Ik ben verward...
Laat maar zitten dan, blijkbaar heb ik niet goed opgelet.
Waar heb je die vandaan getrokken?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had wel wat dames over de vloer laatste tijd en morgen avond ook weer ...
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef chufi het volgende:
Sacha nu boos ... Gaat lekker hier ...
Je weet dat je overboden bent? Of ben je zelf degene die daar nog weer overheen geboden heeft?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Het huis? Ik woon alleen dus niemand die tegen me zeikt![]()
Ja ik weet het ... Ik heb nog even de tijdquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat je overboden bent? Of ben je zelf degene die daar nog weer overheen geboden heeft?
47 minutenquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het ... Ik heb nog even de tijd
quote:Iedere keer dat er in de laatste vijf minuten voor afloop van de veiling wordt geboden, volgt er een automatische verlenging van vijf minuten vanaf het laatste bod.
Pas als ik het aan de muur heb hangenquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leandra houdt het wel voor je bij![]()
Mogen we straks weten wat het is?
Oké !quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas als ik het aan de muur heb hangen
Ik ging alleen maar kijken omdat ik nieuwsgierig was hoelang de veiling nog duurdequote:Op zaterdag 22 december 2012 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leandra houdt het wel voor je bij![]()
Mogen we straks weten wat het is?
ja ja...quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ging alleen maar kijken omdat ik nieuwsgierig was hoelang de veiling nog duurde
die vind ik me daar toch een partij nep!quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zag trouwens gisteren een programma met Eva Jinek, wat een leuk mens is dat zeg !![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:27 schreef sacha het volgende:
[..]
die vind ik me daar toch een partij nep!
oké!quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Dat lees ik altijd over haar !
Maar ik vond van niet hoor
gewoon een gezellig
spontaan mens volgens mij en bloedmooi ook nog !
Nah... was de eerste keer dat ik keek en het was met Gordon, wel een gezellige uitzendingquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:30 schreef sacha het volgende:
[..]
oké!![]()
veel te hoog huppelkut gehalte voor mij
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:38 schreef sacha het volgende:
Jort Kelder daarentegen zou ik zo mee trouwen
Nee, dat begrijp ik dan wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee die ga ik niet afbreken want die vind ik zelf ook best leuk
![]()
Met die bochel? Heel eng mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met die bochel? Heel eng mannetje
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:45 schreef sacha het volgende:
[..]
Vond je het niet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En? Was dat laatste bod van jou??
Ja ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:03 schreef Leandra het volgende:
Gaaf!!
Ik zat die laatste seconden helemaal in de gaten te houden.... kijken of er nog overheen geboden zou worden.
Wat vind je daar leuk aan dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:53 schreef sacha het volgende:
ja, best een mooi koekje maar veel interessanter wat ie doet en zegt
Leuk, tegen welke muur komt hij? De muur van de gang? (in de woonkamer dan natuurlijk, zodat het schilderij op het balkon uitkijktquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
De betaling inmiddels afgerond
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:
Leuk, tegen welke muur komt hij? De muur van de gang? (in de woonkamer dan natuurlijk wel, zodat het schilderij op het balkon uitkijkt)
Nee, als ik het zou beslissen dan zou ik het niet vragen hè....quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat beslis JIJ toch waar dat ding komt te hangen !
![]()
Neeeeeeeee, maar in je vraag zat al verborgen waar jij vind dat hij datquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als ik het zou beslissen dan zou ik het niet vragen hè....
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk, tegen welke muur komt hij? De muur van de gang? (in de woonkamer dan natuurlijk, zodat het schilderij op het balkon uitkijkt)
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef Leandra het volgende:
Ik zie trouwens net dat het kleiner is dan ik dacht.... dat geeft wat meer mogelijkheden.
Okéquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:16 schreef Leandra het volgende:
Nee, als het schilderij zo groot was als ik eerst dacht dat het was dan was er wat minder keuze qua muren waar hij goed zou kunnen hangen, en dus koos ik gevoelsmatig voor de grootste muur.
Nu hij kleiner blijkt dan ik dacht, kan hij op meer plekken hangen.
Kunst ! Investeren !quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Leuk voor chufi. Heeft ie weer gespreksstof voor als hij dames in huis haalt.
Dit heb ik gezienquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zag trouwens gisteren een programma met Eva Jinek, wat een leuk mens is dat zeg !![]()
Zal Bram niet leuk vinden dat ze weg is![]()
Dankjequote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Dus het is toch nog goed gekomen![]()
Het is een vrolijk schilderijWanneer krijg je het?
Met de informatie uit dit topic was het niet zo moeilijk en nieuwsgierig als ik ben ga ik dan toch even op zoekquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
DankjeJij hebt dus ook gevonden welke het was of heb je het stiekem aan Leandra gevraagd? Maar ik heb geen idee wanneer ik het krijg. Afwachten maar
Zal ik hem maar gewoon nu plaatsen zijn we van het gesmeek afquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:01 schreef Leandra het volgende:
Ik heb niets verteld.
N had het trouwens ook zelf gevonden
Jij kent mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de informatie uit dit topic was het niet zo moeilijk en nieuwsgierig als ik ben ga ik dan toch even op zoek![]()
En ik denk niet dat Leandra het aan mij had verteld al had ik het gevraagd, want ze wist dat jij er zelf niet te koop liep.
Ja moest niet zo moeilijk zijn dacht ik zelf al. En dat van Leandra was ook maar een grapje, ik wist dat ze dat toch niet zou vertellenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de informatie uit dit topic was het niet zo moeilijk en nieuwsgierig als ik ben ga ik dan toch even op zoek![]()
En ik denk niet dat Leandra het aan mij had verteld al had ik het gevraagd, want ze wist dat jij er zelf niet te koop liep.
Ik ben toch niet verplicht om het mooi te vinden toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik hem maar gewoon nu plaatsen zijn we van het gesmeek af
[ afbeelding ]
Nee hoor je hoeft het niet mooi te vinden, smaak is persoonlijk toch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben toch niet verplicht om het mooi te vinden toch?![]()
Ik vin er niet zoveel aansorry
Is dat een bekende schilder dan?En hoeveel heb je betaald?
![]()
Dat doe ik ook al jaren en dat levert ook niets op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:37 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt nog beter een staatslot kopen.
Waarschijnlijk wel, maar ben nog een beetje aan het proberen waar wat moet komen te hangenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Niet lelijk, wel erg druk
Ga je het in de kamer hangen?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor je hoeft het niet mooi te vinden, smaak is persoonlijk toch.
Ik heb het gekocht met de hoop dat het nog wel een bekende schilder wordt![]()
Het ging me o.a. ook om de donatie, om zo een steentje bij te dragen aan het Rode Kruis. Misschien is het zelfs wel fiscaal aftrekbaar![]()
Over de prijs kan ik zeggen dat het ong. 2 bruto dag salarissen zijn
Je hoopt dat het een bekend schilder wordt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal voor je duimen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:37 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt nog beter een staatslot kopen.![]()
![]()
![]()
Met het busje?quote:
Quote op poten gezet en lekker verkochtquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat vind je daar leuk aan dan?
Dat was Maarten v.d. Biggelaar toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:50 schreef sacha het volgende:
Quote op poten gezet en lekker verkocht![]()
Sorry zie het nu pas, eruit gehaaldquote:Op woensdag 19 december 2012 21:00 schreef Soury het volgende:
Karina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil uit de OP.
Nog even en we gaan elkaar welterusten wensen.
Dat geslijm over en weer,
Feli Golfer [ afbeelding ]
maar natuurlijk, dat was Big maar who cares (alhier)quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was Maarten v.d. Biggelaar toch?
Jort was alleen maar (hoofd)redacteur.
ik ben tegen, Zuury hoort hierquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry zie het nu pas, eruit gehaaldDm is handiger
hier, ik heb er nog 3 voor je...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Met 1 punt kan ik het niet omschrijven
vertel het danquote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef sacha het volgende:
[..]
hier, ik heb er nog 3 voor je...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef sacha het volgende:
rumboner?Nee een rietsuiker stengelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook Fann.quote:Op zondag 23 december 2012 12:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
o ja.... voordat ik het vergeet...
[ afbeelding ]
Heb ik dat vast gehad
Ligt eraan wie je allemaal volgtquote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Lienekien het volgende:
Twitter is ook vaak zo dodelijk saai.
dodelijk nog welquote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Lienekien het volgende:
Twitter is ook vaak zo dodelijk saai.
precies!quote:Op zondag 23 december 2012 12:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is echt weer om in bed te blijven met een grote zak oliebollen Griek, een fles rode wijn Gluhwein en een paar slechte films de televisie aanof goeie films da's nog beter
Mijn bezoek was ook erg gezellig, maar niet dezelfde als die van vorige week. Alhoewel ze elkaar wel kennen..quote:Op zondag 23 december 2012 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Ja Chufi, dat was het zeker, we vierden de verjaardag van mijn zoon, die is morgen jarig.
Hoe was jouw zaterdagavond? Was je bezoek dezelfde als die van vorige week?
Lucky bastard en welke dag mag dat wel zijn en waarom?quote:Op zondag 23 december 2012 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
1x per week moet ik vroeg opstaan, dat vind ik meer dan genoeg.
Die je niet uit kunt zetten ....?quote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een Aapwekker [ afbeelding ]
Voor die ene dag in de week zou ik zeggen OKquote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op vrijdag ben ik degene die het pand om 7:30u moet openen.
Nee! Donderdag pas weerquote:
Ik ben er ook een paar keer per week om kwart voor 8. Open ik ook de tent... lekker juist!quote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op vrijdag ben ik degene die het pand om 7:30u moet openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |