SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Lambo of Rekt
Mensen probeerden ons te fotograferen toen we knuffelden. Alle toestellen smolten spontaan van de hitte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta niet met Rob op de foto. Hij is daar te geweldig voor.
Verder flickr.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mensen probeerden ons te fotograferen toen we knuffelden. Alle toestellen smolten spontaan van de hitte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer moet ik er zijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb mazzel, de jongens willen gourmetten, lekker makkelijk voor mama
Zo danquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben het nog steeds en ik word er heel vrolijk van.Hihi
quote:
Slecht nieuws?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo dan
Van jouw blijheid word(t) ik dan weer blijOndanks bezoekje aan arts..
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef MsMessy het volgende:
Ik ben flieft, tralalalala![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er van dan!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn super mega enorme ultra speciale babe
Ik wordt een pillenfabriekquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Slecht nieuws?
[..]Geniet er van dan!
Heb je er al zoveel als ik? Per dag slik ik er 9.quote:
Waarom word er bij jou eigenlijk geen operatie gedaan? (misschien heb je dat al gezegd, maar ben wel benieuwd)quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef xBubbles het volgende:
Ik moet een schouderbrace gaan bestellen, maar is duurmaar wel nodig
Holy crapquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je er al zoveel als ik? Per dag slik ik er 9.
Spankbaar bezoek?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:24 schreef Melting het volgende:
Nou gaat deze spankbabe even douchen..... waarschijnlijk zo bezoek.
Ze willen het toch eerst behandelen met therapie, omdat een operatie wel meteen een drastische ingreep zou zijn. Ik zou dan lange tijd moeten revalideren, en de kans is groot dat de operatie geen 100% succes oplevertquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waarom word er bij jou eigenlijk geen operatie gedaan? (misschien heb je dat al gezegd, maar ben wel benieuwd)
Wow en ik vind mijn 5 verschillende al veel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je er al zoveel als ik? Per dag slik ik er 9.
Maar jij was sowieso bezet toch? Of heb ik dat weer verkeerd begrepen?quote:
Hmm oké, maar is therapie zo mogelijk niet een langere periode dan revalidatie dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ze willen het toch eerst behandelen met therapie, omdat een operatie wel meteen een drastische ingreep zou zijn. Ik zou dan lange tijd moeten revalideren, en de kans is groot dat de operatie geen 100% succes oplevert
Haha, ja. Maar ouwehoeren mag altijdquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij was sowieso bezet toch? Of heb ik dat weer verkeerd begrepen?
Ja daar zat ik zelf ook over na te denken. Orthopedisch chirurg leek het verstandiger om eerst de therapie te proberen. Maar misschien eens kijken of ik het er donderdag over kan hebben met de therapeut. Ik wil er alles aan doen om te kunnen blijven functionerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hmm oké, maar is therapie zo mogelijk niet een langere periode dan revalidatie dan?
True, true, moet ook gewoon kunnen vind ik..quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:29 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Haha, ja. Maar ouwehoeren mag altijd
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, true, moet ook gewoon kunnen vind ik..
Ze hebben bij mijn vriend een operatie gedaan nadat zijn schouder weer uit de kom was geschoten. Hij gebruikt hem ook veelvuldig in het dagelijks leven bij gewicht heffen. Maar het duurt al met al zeker een half jaar voordat de revalidatie kan worden afgerond. Nu na drie maanden kan hij wel al weer een aantal normale handelingen maken, maar voor hij weer echt naar de sportschool mag zal nog wel even gaan duren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja daar zat ik zelf ook over na te denken. Orthopedisch chirurg leek het verstandiger om eerst de therapie te proberen. Maar misschien eens kijken of ik het er donderdag over kan hebben met de therapeut. Ik wil er alles aan doen om te kunnen blijven functioneren
Ja, meestal wordt bij de operatie het kapsel strakker gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ze hebben bij mijn vriend een operatie gedaan nadat zijn schouder weer uit de kom was geschoten. Hij gebruikt hem ook veelvuldig in het dagelijks leven bij gewicht heffen. Maar het duurt al met al zeker een half jaar voordat de revalidatie kan worden afgerond. Nu na drie maanden kan hij wel al weer een aantal normale handelingen maken, maar voor hij weer echt naar de sportschool mag zal nog wel even gaan duren.
Klopt, bij hem is zo ver ik me kan herinneren een dubbel ingreep uitgevoerd. De putti-platt en nog één dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, meestal wordt bij de operatie het kapsel strakker gemaakt.
Beste Mona,quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, meestal wordt bij de operatie het kapsel strakker gemaakt.
Dweebquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Beste Mona,
ik ben kaal. Hoe kun je bij mij dan het kapsel strakker maken?
Groetjes,
een onzekere klaphark.
Daarom. Ik ga donderdag eens kijken wat de therapeut daarop zegt. Ik ga nu heel evenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Klopt, bij hem is zo ver ik me kan herinneren een dubbel ingreep uitgevoerd. De putti-platt en nog één dus.
Je gaat nu heel even zwaaien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Daarom. Ik ga donderdag eens kijken wat de therapeut daarop zegt. Ik ga nu heel even
Knurftquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Beste Mona,
Groetjes,
een onzekere klaphark.
Wat heb je eigenlijk getest?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:51 schreef Symphonic het volgende:
Na deze nog 1 nummer en dan ben ik klaar met testpieten
Beste Meltingquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Beste Mona,
Groetjes,
een onzekere klaphark.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beste Melting
Door het gebruik van harspleisters worden ook de kleine onzichtbare haartjes weggehaald zodat alles strak en gladjes zal zijn.
toetjes van Mona
Beste Mona,quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beste Melting
Door het gebruik van harspleisters worden ook de kleine onzichtbare haartjes weggehaald zodat alles strak en gladjes zal zijn.
toetjes van Mona
Gewoon scheren, dat je van die Jason Statham stekelstjes krijgtquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Beste Mona,
onzichtbare haartjes.... is dat net zoiets als onzichtbare vrienden?
Groetjes,
een nu nog onzekerder wordende knurft.
Dat had ik..... daarom schoor ik mezelf... nu ben ik kaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon scheren, dat je van die Jason Statham stekelstjes krijgt
Oh, tmiquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik..... daarom schoor ik mezelf... nu ben ik kaal.
Goed idee!quote:
Haaiquote:
Oh uhhh in dit topic?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kally, er staat nog een vraag voor je open
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik ben er weg van... bezoek kan er elk moment zijn.
Hooiquote:
Dé nieuwe encoder?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de nieuwe encoderen even een banbreedte check
mijn stream PC heeft een update gehad. even kijken of alles nog werkt enzoquote:
En, alles naar wens? Gebruik je MP3 codec of AAC+?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn stream PC heeft een update gehad. even kijken of alles nog werkt enzo
Heb je nu een stijfje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En, alles naar wens? Gebruik je MP3 codec of AAC+?
Goed, iedere kans die je ook dacht te kunnen maken heb je nu eigenhandig volledig en finaal de grond ingestampt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moeten we maar heul vlug trouwen dan!
gewoon mp3, AAC heb ik helemaal niet..quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En, alles naar wens? Gebruik je MP3 codec of AAC+?
Ik leer nog bijquote:
quote:
sommige mensen hebben dat, maar ik heb helemaal niets met hifiquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed, iedere kans die je ook dacht te kunnen maken heb je nu eigenhandig volledig en finaal de grond ingestampt.
Trouwen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sommige mensen hebben dat, maar ik heb helemaal niets met hifi![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet ik het wel horen hè. Tenminste, die oetlul daar beneden
Houden zo, want AAC gaat helemaal mis bij R49. Het duurde even voordat ik erachter wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon mp3, AAC heb ik helemaal niet..
Het werkt, en de grote test of het blijft werken met WoW op dezelfde router
Ja, nou, als hij daar zit.quote:
Echt he? Geen gezeik, gewoon pak die paardestaart en trek haar je grot in, die mannen van nuquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was toen een simpelere tijd, waar meisjes nog op oengaboenga lijstjes stonden.
Niet wat ik bedoelde maarquote:
wacht, wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he? Geen gezeik, gewoon pak die paardestaart en trek haar je grot in, die mannen van nu
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |