Goedemorgenquote:
Hoi.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef robdriessen het volgende:
MsMessy en LoLa samen in één kamer
Niet haten op mijn fantasieënquote:
In één kamer zijn is toch niet zo boeiendquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Niet haten op mijn fantasieën
Saaie fantasie.. 2 vrouwen in 1 kamer.. Dan moet er wel wat gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Niet haten op mijn fantasieën
Een goed gesprek!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Saaie fantasie.. 2 vrouwen in 1 kamer.. Dan moet er wel wat gebeuren natuurlijk
Hier scoor je minpunten meequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef robdriessen het volgende:
MsMessy en LoLa samen in één kamer
Heb je zo'n hekel aan haar?quote:
Dat ik minpunten scoor door jou en MsMessy samen in één kamer in te beelden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar hoor je mij dat zeggen dan?
Ja of misschien voelde ik me beledigd doordat ik liever niet gedeeld wordquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat ik minpunten scoor door jou en MsMessy samen in één kamer in te beelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of misschien voelde ik me beledigd doordat ik liever niet gedeeld word
Of jij wil Rob liever niet delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of misschien voelde ik me beledigd doordat ik liever niet gedeeld word
Dat had je moeten bedenken voordat je een kindje kocht met Die Ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of jij wil Rob liever niet delen
Moest ik nou de plumeau of de Tarzan meenemen? Ik ben ook zo vergeetachtig af en toe.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:06 schreef MsMessy het volgende:
Oké nu kan die datum van de geheime orgie ook wel in het topic, er is nu toch al niets meer te verbergen.
sucks to be youquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:36 schreef Kally het volgende:
Pfff pas dinsdag, en ik moet zaterdag ook werken, kwart over 5 op
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat had je moeten bedenken voordat je een kindje kocht met Die Ander.
Dat dat altijd tussen ons in komt staan... Vind ik zo jammer héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:
Ik ben te geweldig om slechts als minnaar door het leven te gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dat altijd tussen ons in komt staan... Vind ik zo jammer hé
Kally, zocht je nog inspiratie voor een tattoo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kally, zocht je nog inspiratie voor een tattoo?das gene tattoo jonguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb er ook niet voor gekozen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:48 schreef Kally het volgende:
2 weken![]()
Enne Rob das geen tattoo
En is Bubbles spontaan mama?
Ik zeg niet DAT het een tattoo is, ik zeg dat het inspiratie voor een tattoo kan zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:48 schreef Kally het volgende:
2 weken![]()
Enne Rob das geen tattoo
En is Bubbles spontaan mama?
Het is nu eenmaal mijn werk, gaat ook met de kerst doorquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ook niet voor gekozen hoor
Het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg niet DAT het een tattoo is, ik zeg dat het inspiratie voor een tattoo kan zijn
voor een aantal van onze monteurs ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal mijn werk, gaat ook met de kerst door
14 januari ben ik lekker weekje vrij, nou ja van het werk.
Kerst zelf werk ik nooit, maar de voorplanning moet wel gedaan worden, dus daar mag ik bij helpen, whoeptiedoequote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een aantal van onze monteurs ook
Ik heb mazzel, de jongens willen gourmetten, lekker makkelijk voor mamaquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:56 schreef robdriessen het volgende:
Vanaf zaterdag 5 dagen vrij. Precies genoeg tijd om op die vijfde dag een Kerstmenu volledig de soep in te laten lopen
vreselijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb mazzel, de jongens willen gourmetten, lekker makkelijk voor mama
Lang leve de planningquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Kerst zelf werk ik nooit, maar de voorplanning moet wel gedaan worden, dus daar mag ik bij helpen, whoeptiedoe
Maar anders had ik maandag moeten werken dus dit is wel beter geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |