Als je Satan aanbidt dan aanbid je je zelfvernietiging.quote:
En als die god echt blijkt te bestaan (ik geloof er dus op dat moment in, ja echt), dan zal ik hem inderdaad fanatiek bestrijden.quote:
En als je God aanbindt, dan aanbid je zelfverheerlijking?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Als je Satan aanbidt dan aanbid je je zelfvernietiging.
God aanbidden staat voor het dienen van anderen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En als je God aanbindt, dan aanbid je zelfverheerlijking?
Oei, da's nog erger...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef Rawberry het volgende:
[..]
God aanbidden staat voor het dienen van anderen.
Jij bent al een slaaf.quote:
En hoe stel je je precies een oorlog voor waarbij de ene partij niet in de andere gelooft?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef man1986 het volgende:
Als er een God bestaat (volgens jouw hypothese), dan zal jij en andere atheisten (met hun oneindige regressie van randvoorwaarden) niet in Hem gaan geloven, maar oorlog tegen Hem voeren.
Zij zullen oorlog voeren tegen het Lam, maar het Lam zal hen overwinnen.
Ongeloof is de afwezigheid van vertrouwen in Hem, en dat is precies waar die bijbelprofetie rondom de toekomstige oorlog om draait.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En hoe stel je je precies een oorlog voor waarbij de ene partij niet in de andere gelooft?
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Niet als je het uit jezelf doet.
Dus... Ik heb geen vertrouwen in Wilders, dus ik geloof niet in zijn bestaan? Is dat de kern van je betoog?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ongeloof is de afwezigheid van vertrouwen in Hem, en dat is precies waar die bijbelprofetie rondom de toekomstige oorlog om draait.
Oorlog?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ongeloof is de afwezigheid van vertrouwen in Hem, en dat is precies waar die bijbelprofetie rondom de toekomstige oorlog om draait.
Ik mag geen links plaatsen naar van Dale om mezelf te kunnen onderbouwen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus... Ik heb geen vertrouwen in Wilders, dus ik geloof niet in zijn bestaan? Is dat de kern van je betoog?
Ah, kijk, dan zijn we eruit. Zelfs als de entiteit 'God' zou blijken te bestaan, dan 'geloof' ik nog steeds niet in hem. Klopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ik mag geen links plaatsen naar van Dale om mezelf te kunnen onderbouwen.
Maar 'geloof' heeft natuurlijk verschillende definities. Een geloof in Wilders is van een andere definitie dan waar ik naar wees.
De oorlog tussen het Lam is gebaseerd in afwezigheid van vertrouwen in Jezus als jou Heer en Koning.
lolquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, kijk, dan zijn we eruit. Zelfs als de entiteit 'God' zou blijken te bestaan, dan 'geloof' ik nog steeds niet in hem. Klopt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, kijk, dan zijn we eruit. Zelfs als de entiteit 'God' zou blijken te bestaan, dan 'geloof' ik nog steeds niet in hem. Klopt.
Atheïsten = wolven in schaapsklerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Jigzoz het volgende:
als ik bewijs voor het bestaan van een god vind, dan zal ik in die god geloven. Echt.
Nee, natuurlijk niet. Ik ben er toch eerlijk over? Hoogstens gewoon een wolf in wolfskleren dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef man1986 het volgende:
[..]
[..]
Atheisten = wolven in schaapskleren
Mooi dat tenminste één atheïst zijn positie als wolf erkent. Nu nog de restquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik ben er toch eerlijk over? Hoogstens gewoon een wolf in wolfskleren dus.
Nu we elkaar toch dierennaampjes gaan geven: ben jij dan een schaap?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef man1986 het volgende:
[..]
Mooi dat tenminste één atheïst zijn positie als wolf erkent. Nu nog de rest
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu we elkaar toch dierennaampjes gaan geven: ben jij dan een schaap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet meer een verloren schaap
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |