abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120592100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat uithuisplaatsing wenselijk is voor het meisje, dat durf het niet te zeggen.
Daarvoor zou je de inhoud van het dossier moeten kennen.
Ja en die inhoud ken ik niet.

Jij wel? :o
pi_120592142
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja en die inhoud ken ik niet.

Jij wel? :o
Nee, daarom stel ik ook dat ik niet durf te zeggen of uithuisplaatsing wenselijk is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_120592154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, daarom stel ik ook dat ik niet durf te zeggen of uithuisplaatsing wenselijk is.
hmmm wat zegt je gevoel?
pi_120592203
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

hmmm wat zegt je gevoel?
Mijn gevoel zegt dat het volkomen stompzinnig is om hier een oordeel over te vellen zonder inhoudelijk meer over de situatie te weten. Mijn gevoel minacht klapjosti's als Scorpie dan ook.
pi_120592232
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

En als je dit leest:

quote:
Omdat er volgens de rechtbank ernstig rekening mee moet worden gehouden dat de man opnieuw in de fout gaat, is een proeftijd van vijf jaar opgelegd.
Wat zegt je gevoel dan?
pi_120592253
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat het volkomen stompzinnig is om hier een oordeel over te vellen zonder inhoudelijk meer over de situatie te weten. Mijn gevoel minacht klapjosti's als Scorpie dan ook.
:o ow........ oké :o

:D ik ga niet het hele topic teruglezen hoor :+
pi_120592265
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik merk dat je je gezond verstand ook kwijt bent geraakt onderweg, toen je je gevoel ging 'ontwikkelen'.
pi_120592291
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En als je dit leest:

[..]

Wat zegt je gevoel dan?
:(

Heel raar. Ik denk (!) dat hij heel sympathiek overkomt. Overkomt alsof hij wil veranderen.
pi_120592304
En natuurlijk kan je hier wel een oordeel over vellen, de feiten zijn simpel en verzachtende omstandigheden zijn er niet. Man neukt stiefdochter en filmt het ook en krijgt geen gevangenisstraf maar mag in zijn huis blijven zitten met diezelfde stiefdochter zodat hij hetzelfde met haar kan blijven doen. Dat zijn de feiten, niets meer, niets minder.
pi_120592348
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:05 schreef Scorpie het volgende:
En natuurlijk kan je hier wel een oordeel over vellen, de feiten zijn simpel en verzachtende omstandigheden zijn er niet. Man neukt stiefdochter en filmt het ook en krijgt geen gevangenisstraf maar mag in zijn huis blijven zitten met diezelfde stiefdochter zodat hij hetzelfde met haar kan blijven doen. Dat zijn de feiten, niets meer, niets minder.
Ja, laten we dat filmen ook niet vergeten :{

best een vieze rat die vent :r
pi_120592365
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, laten we dat filmen ook niet vergeten :{

best een vieze rat die vent :r
Maar je mag er geen oordeel over vellen hoor!! Echt niet!!
pi_120592427
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') ja hij kan me wat dat zie ik ook wel zonder de inhoud van het dossier uit mijn hoofd te kennen. (8>
pi_120592468
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:') ja hij kan me wat dat zie ik ook wel zonder de inhoud van het dossier uit mijn hoofd te kennen. (8>
Over die moeder valt ook wel wat te zeggen. :o Mijngod zulke vrouwen zijn doodeng.
pi_120592516
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:10 schreef Ziba het volgende:

[..]

Over die moeder valt ook wel wat te zeggen. :o Mijngod zulke vrouwen zijn doodeng.
Ja, die is ook die goed bij d'r hoofd.

Arm kind -O-
pi_120592596
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh ik vind de man ook een immorele smeerlap hoor.
Maar dat betekent nog niet dat de man keihard straffen voor het meisje de beste keus is.
pi_120592679
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar dat betekent nog niet dat de man keihard straffen voor het meisje de beste keus is.
Maar dat betekent ook zeker niet dat ze weer onder één dak moeten gaan wonen.

Toch? :o
pi_120592718
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar dat betekent ook zeker niet dat ze weer onder één dak moeten gaan wonen.

Toch? :o
Het is best mogelijk dat het uit elkaar trekken van dat gezin voor het meisje heel vervelende gevolgen heeft. Zoals ik aangaf kan ik daar niet over oordelen.
pi_120592772
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is best mogelijk dat het uit elkaar trekken van dat gezin voor het meisje heel vervelende gevolgen heeft. Zoals ik aangaf kan ik daar niet over oordelen.
Je hebt gelijk, das vast veel erger dan elke dinsdag, donderdag en zondagavond je stiefvader oraal moeten bevredigen voor de camera :'(
pi_120592792
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou jah als die moeder bij die vent blijft, klopt er iets niet, ook bij die moeder zal dan wel
een steekje los zijn :')

Het is te hopen dat zij en misschien nog eventuele broers of zusjes ongeschonden uit dat gezin
komen.
pi_120592800
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet wat ik zeg. Ik zeg dat dat meisje daar weg moet, uit die ongezonde familie (daar zijn we het toch wel over eens he, dat die familie niet spoort?)
pi_120592821
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, das vast veel erger dan elke dinsdag, donderdag en zondagavond je stiefvader oraal moeten bevredigen voor de camera :'(
:')

tja dit vat het wel samen eigenlijk :+
pi_120592862
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet wat ik zeg. Ik zeg dat dat meisje daar weg moet, uit die ongezonde familie (daar zijn we het toch wel over eens he, dat die familie niet spoort?)
Zelfs dat is lang niet altijd het beste voor zo'n kind.
Je denkt nog steeds te kunnen bepalen wat goed is voor het meisje op basis van het feit dat die stiefvader een smeerlap is.

Dat is ook het hele manco bij mensen die zo zaniken over keihard aanpakken. Het is een blinde daderobsessie zonder enig oog voor het slachtoffer.
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:23:27 #223
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_120592935
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:42 schreef Luigi het volgende:

[..]

In een situatie verzorgende (ouder) <-> 15 jarige moet het wel heel gek zitten wil er geen sprake zijn van machtsmisbruik door de ouder. Maar hey, wellicht is dit de uitzondering en is dit die ene 15 jarige die echt heel graag sex heeft met een 40 jarige bierbuik zonder dat er op haar ingepraat is en misbruik is gemaakt van de ouderrol die hij heeft (had)... :').
Genoeg 15-jarige meisjes die geilen op 40-jarigen, en daar hoeft het geen bekende zanger of acteur voor te zijn. Een docent, een buurman, de hockeytrainer, etc. En ja, een stiefvader kan ook.

Terecht dat dit verboden is, maar laten we niet doen alsof 15-jarige meisjes per definitie romantische liefde met een vriendje van dezelfde leeftijd voor ogen hebben.
...as always
pi_120592941
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zelfs dat is lang niet altijd het beste voor zo'n kind.
Ik heb anders nog geen enkel argument gehoord waardoor het voor zo`n kind goed is om te blijven zitten in deze situatie. We hebben al vastgesteld dat de kans op herhaling groot is, haar stiefvader niet spoort, haar moeder niet helpt en ze geen hulp krijgt van anderen. Ik snap niet wat voor voordelen er zitten aan daar te moeten blijven onder 1 dak met de man die elke keer weer over je moeder en over jou heen gaat, en het ook nog eens filmt. Een man die met een sociale stoornis kampt en die zich niet in zijn slachtoffers kan verplaatsen en waarbij de kans op herhaling heel erg groot is. Echt, ik zie geen enkel voordeel whatsoever.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 12:27:31 ]
pi_120592988
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef Anyanka het volgende:

[..]

maar laten we niet doen alsof 15-jarige meisjes per definitie romantische liefde met een vriendje van dezelfde leeftijd voor ogen hebben.
Niet? :o vreemd soort 15jarige meisjes heb jij dan om je heen :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')