Ja en die inhoud ken ik niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat uithuisplaatsing wenselijk is voor het meisje, dat durf het niet te zeggen.
Daarvoor zou je de inhoud van het dossier moeten kennen.
Nee, daarom stel ik ook dat ik niet durf te zeggen of uithuisplaatsing wenselijk is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en die inhoud ken ik niet.
Jij wel?
hmmm wat zegt je gevoel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, daarom stel ik ook dat ik niet durf te zeggen of uithuisplaatsing wenselijk is.
Mijn gevoel zegt dat het volkomen stompzinnig is om hier een oordeel over te vellen zonder inhoudelijk meer over de situatie te weten. Mijn gevoel minacht klapjosti's als Scorpie dan ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm wat zegt je gevoel?
En als je dit leest:quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, daarom stel ik ook dat ik niet durf te zeggen of uithuisplaatsing wenselijk is.
Wat zegt je gevoel dan?quote:Omdat er volgens de rechtbank ernstig rekening mee moet worden gehouden dat de man opnieuw in de fout gaat, is een proeftijd van vijf jaar opgelegd.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het volkomen stompzinnig is om hier een oordeel over te vellen zonder inhoudelijk meer over de situatie te weten. Mijn gevoel minacht klapjosti's als Scorpie dan ook.
Ik merk dat je je gezond verstand ook kwijt bent geraakt onderweg, toen je je gevoel ging 'ontwikkelen'.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het volkomen stompzinnig is om hier een oordeel over te vellen zonder inhoudelijk meer over de situatie te weten. Mijn gevoel minacht klapjosti's als Scorpie dan ook.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En als je dit leest:
[..]
Wat zegt je gevoel dan?
Ja, laten we dat filmen ook niet vergetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:05 schreef Scorpie het volgende:
En natuurlijk kan je hier wel een oordeel over vellen, de feiten zijn simpel en verzachtende omstandigheden zijn er niet. Man neukt stiefdochter en filmt het ook en krijgt geen gevangenisstraf maar mag in zijn huis blijven zitten met diezelfde stiefdochter zodat hij hetzelfde met haar kan blijven doen. Dat zijn de feiten, niets meer, niets minder.
Maar je mag er geen oordeel over vellen hoor!! Echt niet!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, laten we dat filmen ook niet vergeten![]()
best een vieze rat die vent
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar je mag er geen oordeel over vellen hoor!! Echt niet!!
Over die moeder valt ook wel wat te zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja hij kan me wat dat zie ik ook wel zonder de inhoud van het dossier uit mijn hoofd te kennen.
Ja, die is ook die goed bij d'r hoofd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Over die moeder valt ook wel wat te zeggen.Mijngod zulke vrouwen zijn doodeng.
Oh ik vind de man ook een immorele smeerlap hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar je mag er geen oordeel over vellen hoor!! Echt niet!!
Maar dat betekent ook zeker niet dat ze weer onder één dak moeten gaan wonen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik vind de man ook een immorele smeerlap hoor.
Maar dat betekent nog niet dat de man keihard straffen voor het meisje de beste keus is.
Het is best mogelijk dat het uit elkaar trekken van dat gezin voor het meisje heel vervelende gevolgen heeft. Zoals ik aangaf kan ik daar niet over oordelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar dat betekent ook zeker niet dat ze weer onder één dak moeten gaan wonen.
Toch?
Je hebt gelijk, das vast veel erger dan elke dinsdag, donderdag en zondagavond je stiefvader oraal moeten bevredigen voor de cameraquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is best mogelijk dat het uit elkaar trekken van dat gezin voor het meisje heel vervelende gevolgen heeft. Zoals ik aangaf kan ik daar niet over oordelen.
Nou jah als die moeder bij die vent blijft, klopt er iets niet, ook bij die moeder zal dan welquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is best mogelijk dat het uit elkaar trekken van dat gezin voor het meisje heel vervelende gevolgen heeft. Zoals ik aangaf kan ik daar niet over oordelen.
Dat is dan ook niet wat ik zeg. Ik zeg dat dat meisje daar weg moet, uit die ongezonde familie (daar zijn we het toch wel over eens he, dat die familie niet spoort?)quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik vind de man ook een immorele smeerlap hoor.
Maar dat betekent nog niet dat de man keihard straffen voor het meisje de beste keus is.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, das vast veel erger dan elke dinsdag, donderdag en zondagavond je stiefvader oraal moeten bevredigen voor de camera
Zelfs dat is lang niet altijd het beste voor zo'n kind.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat ik zeg. Ik zeg dat dat meisje daar weg moet, uit die ongezonde familie (daar zijn we het toch wel over eens he, dat die familie niet spoort?)
Genoeg 15-jarige meisjes die geilen op 40-jarigen, en daar hoeft het geen bekende zanger of acteur voor te zijn. Een docent, een buurman, de hockeytrainer, etc. En ja, een stiefvader kan ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
In een situatie verzorgende (ouder) <-> 15 jarige moet het wel heel gek zitten wil er geen sprake zijn van machtsmisbruik door de ouder. Maar hey, wellicht is dit de uitzondering en is dit die ene 15 jarige die echt heel graag sex heeft met een 40 jarige bierbuik zonder dat er op haar ingepraat is en misbruik is gemaakt van de ouderrol die hij heeft (had)....
Ik heb anders nog geen enkel argument gehoord waardoor het voor zo`n kind goed is om te blijven zitten in deze situatie. We hebben al vastgesteld dat de kans op herhaling groot is, haar stiefvader niet spoort, haar moeder niet helpt en ze geen hulp krijgt van anderen. Ik snap niet wat voor voordelen er zitten aan daar te moeten blijven onder 1 dak met de man die elke keer weer over je moeder en over jou heen gaat, en het ook nog eens filmt. Een man die met een sociale stoornis kampt en die zich niet in zijn slachtoffers kan verplaatsen en waarbij de kans op herhaling heel erg groot is. Echt, ik zie geen enkel voordeel whatsoever.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs dat is lang niet altijd het beste voor zo'n kind.
Niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef Anyanka het volgende:
[..]
maar laten we niet doen alsof 15-jarige meisjes per definitie romantische liefde met een vriendje van dezelfde leeftijd voor ogen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |