abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120554313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 01:57 schreef VanishedEntity het volgende:

De kop laat aan duidelijkheid niets te wensen over ("Filmen sex met 15-jarige stiefdochter" kan ik al 3 delicten uit halen) dus zelfs Henk& Ingrid kunnen zien dat zo'n oordeel waarbij stiefvader en stiefdochter in hetzelfde huis mogen blijven zitten er eentje waarbij toch echt niet voldoende in het belang van de laatste gedacht en geoordeeld is.
Er is een goede reden dat weldenkend Nederland schijt heeft aan de mening van Henk & Ingrid...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_120586072
quote:
16s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef DS4 het volgende:
Er is een goede reden dat weldenkend Nederland schijt heeft aan de mening van Henk & Ingrid...
:|W:|W

Wat snap jij niet aan de term "zelfs"?

Trouwens, mooie manier om een hedendaasge drogreden van "weldenkend" NL ten toon te spreiden ^O^ :')
pi_120589467
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 05:03 schreef VanishedEntity het volgende:

:|W:|W

Wat snap jij niet aan de term "zelfs"?

Trouwens, mooie manier om een hedendaasge drogreden van "weldenkend" NL ten toon te spreiden ^O^ :')
Ik ben het beu om naar het gezeik te luisteren van een stel figuren die de moeite niet wil nemen om kennis te nemen van zaken en alleen maar wil zeuren, zeiken en fiepen.

Punt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_120589610
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:31 schreef betyar het volgende:

De verdediging stelde echter dat dit zou betekenen dat de man zijn baan kwijtraakt, waardoor het gezin uit elkaar zou vallen.
Alsof het wenselijk zou zijn dat dat gezin bij elkaar blijft 8)7

Pa heeft sex met zijn 15jarige stiefdochter, maar... ze moeten wel bijelkaar blijven 8)7
pi_120589665
Kennis van zaken heb je niet nodig bij een viespeuk die door mag gaan met zijn leven leiden terwijl hij ondertussen zijn stiefdochter keihard in haar punani neukt onder toeziend oog van haar sufgerukte moeder en dit en passant ook nog even filmt. Iedereen met een ziel en een beetje verstand snapt dat dat niet 'wenselijk' is en dat deze uitspraak belachelijk is. Alleen moreel failliete advocaten proberen dat nog enigzins goed te praten. Oh hallo DS4, jij ook hier?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 10:43:09 ]
pi_120590227
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:42 schreef Scorpie het volgende:
Kennis van zaken heb je niet nodig bij een viespeuk die door mag gaan met zijn leven leiden terwijl hij ondertussen zijn stiefdochter keihard in haar punani neukt onder toeziend oog van haar sufgerukte moeder en dit en passant ook nog even filmt. Iedereen met een ziel en een beetje verstand snapt dat dat niet 'wenselijk' is en dat deze uitspraak belachelijk is. Alleen moreel failliete advocaten proberen dat nog enigzins goed te praten. Oh hallo DS4, jij ook hier?
Zeg, ben je soms voor de shariah of zo, Tokkie Henk?
Jij moet niet gaan denken dat de rechtstaat bedoeld is om rechtvaardigheid te waarborgen. Uurtje factuurtje is wat er toe doet en wie dat niet snapt moet zijn bek houden en de Telegraaf lezen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120590529
Ik heb een stukje teruggelezen :o maar daar is dus een hele dicussie over? :o

Wie denk dat het goed is om die dochter weer in één huis met die stiefvader te zetten
is niet goed bij zijn hoofd 8)7
pi_120590552
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb een stukje teruggelezen :o maar daar is dus een hele dicussie over? :o

Wie denk dat het goed is om die dochter weer in één huis met die stiefvader te zetten
is niet goed bij zijn hoofd 8)7
Ho ho, hoe dúrf je je twijfelen aan het intellect en het gezag van onze Heilige Rechtspraak! Je bent gewoon dom dat je het niet snapt.
pi_120590609
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ho ho, hoe dúrf je je twijfelen aan het intellect en het gezag van onze Heilige Rechtspraak! Je bent gewoon dom dat je het niet snapt.
Ja zal best :P er zijn er hier dus een paar die het niet snappen?

Schokkend best wel ! :o of gewoon harstikke stom
pi_120590627
Geef je kind rauwkost te eten en Bureau Jeugdzorg danwel de rechter weten je te vinden!

Neuk je minderjarige stiefdochter en Bureau Jeugdzorg danwel de rechter zeggen: "meh"

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 11:19:25 ]
pi_120590698
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef Nielsch het volgende:
Geef je kind rauwkost te eten en Bureau Jeugdzorg danwel de rechter weten je te vinden!

Neuk je minderjarige schoondochter en Bureau Jeugdzorg danwel de rechter zeggen: "meh"
:') triest, maar waar :'(
pi_120590752
quote:

Neuk je minderjarige schoondochter en Bureau Jeugdzorg danwel de rechter zeggen: "meh"
'Uw punani is gepenetreerd door uw stiefvader zegt u? En nu voelt u zich in uw eer geschonden zegt u? En dat is op film opgenomen zegt u ? En nu wilt u dat we hem straffen?

Maar u snapt toch wel dat deze man voor de kost zorgt, we kunnen hem toch niet zo hard straffen dat hij zijn baan verliest? Weet u wat, gaat u maar weer gezellig naar huis samen met hem en uw moeder en maak er een gezellig Kerstfeest van. Wat zegt u, de kans op herhaling is heel groot? Ach meisje toch, we hebben hem een stevige taakstraf gegeven dus hij zal het in het vervolg wel uit zijn hoofd laten hoor, ook al zeggen de deskundigen van niet!

Nou heel veel sterkte met je verwerking van dit trauma terwijl je stiefvader geil naar je zit te kijken als je aan het douchen bent, groetjes!'

- Meneer de rechter in het vonnis.
pi_120590774
quote:

Neuk je minderjarige stiefdochter en Bureau Jeugdzorg danwel de rechter zeggen: "meh"
Hahahahaha ja dit dus :').
pi_120591045
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

'Uw punani is gepenetreerd door uw stiefvader zegt u? En nu voelt u zich in uw eer geschonden zegt u? En dat is op film opgenomen zegt u ? En nu wilt u dat we hem straffen?

Maar u snapt toch wel dat deze man voor de kost zorgt, we kunnen hem toch niet zo hard straffen dat hij zijn baan verliest? Weet u wat, gaat u maar weer gezellig naar huis samen met hem en uw moeder en maak er een gezellig Kerstfeest van. Wat zegt u, de kans op herhaling is heel groot? Ach meisje toch, we hebben hem een stevige taakstraf gegeven dus hij zal het in het vervolg wel uit zijn hoofd laten hoor, ook al zeggen de deskundigen van niet!

Nou heel veel sterkte met je verwerking van dit trauma terwijl je stiefvader geil naar je zit te kijken als je aan het douchen bent, groetjes!'

- Meneer de rechter in het vonnis.
Nou ja.... één troost.... als die moeder van dat meisje een beetje verstand in d'r harses
heeft gaat ze weg bij die vent en wonen stiefpa en dochter niet meer in één huis..

Of de dochter daarna nog hulp nodig heeft moet blijken.
pi_120591416
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef Luigi het volgende:

[..]

Hahahahaha ja dit dus :').
Voor zover ik weet heeft de rechter geoordeeld dat rauw voedsel eten geen reden was om die 15 jarige jongen uit huis te plaatsen hoor.
De rol van Bureau Jeugdzorg in de zaak van het meisje is mij dan ook weer niet bekend, dus eigenlijk slaat de vergelijking als een lul op een drumstel.

Ik ken wat mensen die werkzaam zijn of zijn geweest bij Bureau Jeugdzorg en die krijgen te maken met situaties waar je echt niet vrolijk van wordt. Het is al heel lastig om juridisch gezien kinderen uit een gezin geplaatst te krijgen. Ouders die hun kinderen mishandelen / verwaarlozen / enz kunnen vaak vrij manipulatief en overtuigend zijn, waardoor het in een rechtszaal gewoon het woord van de ouders tegen het woord van de gezinsvoogd is en de ouders in het gelijk worden gesteld.

Daarnaast klinkt dat keihard aanpakken allemaal heel schattig en hebben mensen de illusie dat daarmee het slachtoffer geholpen wordt en de dader gepakt, maar juist in dit soort ingewikkelde situaties kan het slachtoffer nog eens extra geslachtofferd worden door de dader keihard aan te pakken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:42:54 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120591552
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou ja.... één troost.... als die moeder van dat meisje een beetje verstand in d'r harses
heeft gaat ze weg bij die vent en wonen stiefpa en dochter niet meer in één huis..

Of de dochter daarna nog hulp nodig heeft moet blijken.
Laat die hoop maar varen, dit is al sinds augustus 2010 bekend.... kleine kans dat die moeder nu nog gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_120591583
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

maar juist in dit soort ingewikkelde situaties kan het slachtoffer nog eens extra geslachtofferd worden door de dader keihard aan te pakken.
dat komt omdat heel veel mensen al zijn gewend aan dat softe beleid en als er dan eens
flink gestraft wordt is iedereen over de rooie :')
pi_120591604
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat die hoop maar varen, dit is al sinds augustus 2010 bekend.... kleine kans dat die moeder nu nog gaat.
ow... :o

wat een Trut :@
pi_120591616
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

dat komt omdat heel veel mensen al zijn gewend aan dat softe beleid en als er dan eens
flink gestraft wordt is iedereen over de rooie :')
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt, geloof ik.
pi_120591627
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet je sterkste punt, geloof ik.
wat nou weer ! :o
pi_120591799
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daarnaast klinkt dat keihard aanpakken allemaal heel schattig en hebben mensen de illusie dat daarmee het slachtoffer geholpen wordt en de dader gepakt, maar juist in dit soort ingewikkelde situaties kan het slachtoffer nog eens extra geslachtofferd worden door de dader keihard aan te pakken.
Precies! Dus dan is het absoluut van belang dat je de kans op herhaling zo klein mogelijk maakt, dat wil zeggen je haalt haar uit de gevaarlijke situatie weg en dan kan het behandelproces gaan beginnen.......o nee wacht, je laat haar gewoon daar blijven en over een jaar tijd kunnen we geschokt gaan zijn omdat het landelijk nieuws is dat hij doodgemoedeerd verder mag gaan met zijn praktijken.

Dit is toch een belachelijke uitspraak? Het slachtoffer heeft nu keihard een middelvinger gekregen van de rechtspraak en mag het verder uitzoeken maar mag wel elke dag tegen die rotkop van die vent aan kijken, je weet wel, de man die FILMDE hoe hij sex had met zijn stiefdochter. Hoe kan je nou in hemelsnaam dit in het belang van alle partijen vinden? Dat klopt toch niet? Die stiefvader is ziek in zijn harses, die moeder ook en dat kind is het slachtoffer die door niemand geholpen wordt. Zum kotsen dit :r
pi_120591809
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

wat nou weer ! :o
Het gaat om het belang van het slachtoffer, in dit geval het 15 jarige meisje.
Nou ken ik deze specifieke situatie niet en lees ik in dit topic verder weinig details, maar het is heel goed mogelijk dat de stiefvader 25 jaar in de cel gooien nog erger uitpakt voor het meisje dan de seksuele relatie die, ondanks dat ze minderjarig is en een stiefouder - stiefkind relatie waarschijnlijk geen gelijkwaardige relatie zal zijn, voor zover ik het kan lezen vrijwillig was en geen verkrachting tegen haar zin betrof.

Mensen die maar zaniken over keihard aanpakken hebben vaak het idee dat een slachtoffer ermee gebaat is. Nou kan dat in veel gevallen best zo zijn, zeker wanneer er geen dader en slachtoffer elkaar verder niet kennen, maar in dit soort situaties ligt dat toch vaak iets complexer.
pi_120591992
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ken ik deze specifieke situatie niet en lees ik in dit topic verder weinig details, maar het is heel goed mogelijk dat de stiefvader 25 jaar in de cel gooien nog erger uitpakt voor het meisje dan de seksuele relatie die, ondanks dat ze minderjarig is en een stiefouder - stiefkind relatie waarschijnlijk geen gelijkwaardige relatie zal zijn, voor zover ik het kan lezen vrijwillig was en geen verkrachting tegen haar zin betrof.

Mensen die maar zaniken over keihard aanpakken hebben vaak het idee dat een slachtoffer ermee gebaat is. Nou kan dat in veel gevallen best zo zijn, zeker wanneer er geen dader en slachtoffer elkaar verder niet kennen, maar in dit soort situaties ligt dat toch vaak iets complexer.
hmmm 25 jaar cel schiet je ook weinig mee op :{ kost kapitalen en na X jaar staat
hij op straat, want 25 jaar in Nederland is misschien 10 jaar in de praktijk.

Ik ben geen rechter, maar ik zou toch wel iets verzinnen dat die man én psygisch onderzocht
wordt én niet meer in de buurt van zijn stiefdochter kon komen.

lijkt mij wel zo gezond voor dat meisje, als ze op latere leeftijd weer contact met die vent
zou willen, ja dan moet ze het zelf weten natuurlijk, maar dat lijkt mij sterk hoor, dat ze weer
contact zou willen hebben bedoel ik,
pi_120592051
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef Monolith het volgende:
Precies! En dat belang vergeet de rechter maar eventjes. Haal haar daar weg en geef haar kans op een normaal leven, met normale mensen om zich heen. Maar neeee, we laten de situatie lekker voortduren en sterker nog, we doen helemaal NIKS om herhaling te voorkomen.
pi_120592071
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

hmmm 25 jaar cel schiet je ook weinig mee op :{ kost kapitalen en na X jaar staat
hij op straat, want 25 jaar in Nederland is misschien 10 jaar in de praktijk.

Ik ben geen rechter, maar ik zou toch wel iets verzinnen dat die man én psygisch onderzocht
wordt én niet meer in de buurt van zijn stiefdochter kon komen.

lijkt mij wel zo gezond voor dat meisje, als ze op latere leeftijd weer contact met die vent
zou willen, ja dan moet ze het zelf weten natuurlijk, maar dat lijkt mij sterk hoor, dat ze weer
contact zou willen hebben bedoel ik,
Het zou kunnen dat uithuisplaatsing wenselijk is voor het meisje, dat durf het niet te zeggen.
Daarvoor zou je de inhoud van het dossier moeten kennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')