Nee? Volkomen 'normaal', ik weet zelfs nog heel goed hoe gefrustreerd ik altijd was toen alle lekkere chicks uit mijn klas van rond de 16 vielen op 21+'ersquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet?vreemd soort 15jarige meisjes heb jij dan om je heen
Je zat op vmbo, zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee? Volkomen 'normaal', ik weet zelfs nog heel goed hoe gefrustreerd ik altijd was toen alle lekkere chicks uit mijn klas van rond de 16 vielen op 21+'ers
Nee niet eens! Het was gewoon hip.quote:
mja dan nog... 16 en 21 jaar is niet te vergelijken met 15 en 40 jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee? Volkomen 'normaal', ik weet zelfs nog heel goed hoe gefrustreerd ik altijd was toen alle lekkere chicks uit mijn klas van rond de 16 vielen op 21+'ers
Daar ging het dan ook niet om in de quote die werd aangehaald. "per definitie met leeftijdsgenoten willen ravotten", was de stelling.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja dan nog... 16 en 21 jaar is niet te vergelijk met 15 en 40 jaar.
en hij was de stiefvader én hij heeft d boel gefilmd, niet écht normaal hoor...
Wanneer was dat hip? Ik heb nog nooit gehoord op die leeftijd dat iemand hip was als 'ie ouder was. Ik had toen ik 14 was een vriendin van 15 die een relatie had met een man van 28, ik weet nog - zelfs toen ik 14 was - hoe fout ik dat toen al vond en iedereen met mij. :p misschien ligt het aan je school.quote:
ja goed goed een paar jaar ouder vriendje is toch iets anders dan je 40 jarigequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daar ging het dan ook niet om in de quote die werd aangehaald. "per definitie met leeftijdsgenoten willen ravotten", was de stelling.
Tsja, met een goed gesprekje en een kopje thee kun je klaarblijkblijk de meest ernstige situaties oplossen... Geweldig, al die PvdA-rechters!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies! Dus dan is het absoluut van belang dat je de kans op herhaling zo klein mogelijk maakt, dat wil zeggen je haalt haar uit de gevaarlijke situatie weg en dan kan het behandelproces gaan beginnen.......o nee wacht, je laat haar gewoon daar blijven en over een jaar tijd kunnen we geschokt gaan zijn omdat het landelijk nieuws is dat hij doodgemoedeerd verder mag gaan met zijn praktijken.
Omdat het kan zijn dat betreffend meisje behoefte heeft aan een stabiele situatie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen enkel argument gehoord waardoor het voor zo`n kind goed is om te blijven zitten in deze situatie. We hebben al vastgesteld dat de kans op herhaling groot is, haar stiefvader niet spoort, haar moeder niet helpt en ze geen hulp krijgt van anderen. Ik snap niet wat voor voordelen er zitten aan daar te moeten blijven onder 1 dak met de man die elke keer weer over je moeder en over jou heen gaat, en het ook nog eens filmt. Een man die met een sociale stoornis kampt en die zich niet in zijn slachtoffers kan verplaatsen en waarbij de kans op herhaling heel erg groot is. Echt, ik zie geen enkel voordeel whatsoever.
In dit geval is het ook heel goed mogelijk dat het aan jou ligt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wanneer was dat hip? Ik heb nog nooit gehoord op die leeftijd dat iemand hip was als 'ie ouder was. Ik had toen ik 14 was een vriendin van 15 die een relatie had met een man van 28, ik weet nog - zelfs toen ik 14 was - hoe fout ik dat toen al vond en iedereen met mij. :p misschien ligt het aan je school.
Welk geval en wat aan mij ligt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In dit geval is het ook heel goed mogelijk dat het aan jou ligt.
Zou kunnen. Ik heb het in ieder geval vaak zo ervaren, in alle kringen, dat het voor meisjes erg stoer was om met mannen die een stuk ouder waren te daten. Maargoed we dwalen af omdat dat vrij weinig te maken heeft met het verschil 40 <> 15..quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wanneer was dat hip? Ik heb nog nooit gehoord op die leeftijd dat iemand hip was als 'ie ouder was. Ik had toen ik 14 was een vriendin van 15 die een relatie had met een man van 28, ik weet nog - zelfs toen ik 14 was - hoe fout ik dat toen al vond en iedereen met mij. :p misschien ligt het aan je school.
Eensch.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja goed goed een paar jaar ouder vriendje is toch iets anders dan je 40 jarige
stiefvader, echt hoor.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, met een goed gesprekje en een kopje thee kun je klaarblijkblijk de meest ernstige situaties oplossen... Geweldig, al die PvdA-rechters!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/11/pvdajustitie.html
quote:Wat de PvdA wil, is dat The Joker na een jaar weer Gotham City kan verwoesten omdat hij met Batman bij Dr. Phil is langs geweest.
Seks hebben met je stiefvader is niet normaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja dan nog... 16 en 21 jaar is niet te vergelijken met 15 en 40 jaar.
en hij was de stiefvader én hij heeft de boel gefilmd, niet écht normaal hoor...
Oke. Ik niet. Ik ken wel meiden die met ouder gingen maar meestal toch wel gewoon eigen leeftijd op die leeftijd. Ik denk dat het vooral bepaalde meiden zijn, eerlijk gezegd. Maargoed, inderdaad, 15 en 42 is triestig. Er zijn ook mannen van die leeftijd die relaties aangaan met meiden van die leeftijd, haha.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb het in ieder geval vaak zo ervaren, in alle kringen, dat het voor meisjes erg stoer was om met mannen die een stuk ouder waren te daten. Maargoed we dwalen af omdat dat vrij weinig te maken heeft met het verschil 40 <> 15..
[..]
Eensch.
Tja. Sloop Haren tijdens een rel en krijg minder boete dan een paar km te hard rijden op een 5 baans snelweg midden in de nacht waar het onduidelijk aangegeven staat dat je er 120 ipv 130 magquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef Nielsch het volgende:
Geef je kind rauwkost te eten en Bureau Jeugdzorg danwel de rechter weten je te vinden!
Neuk je minderjarige stiefdochter en Bureau Jeugdzorg danwel de rechter zeggen: "meh"
Hahahaha. Dat zijn nooit normale mannen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Op de middelbare school zaten mijn toenmalige beste vriendin en ik te kwijlen over Alan Rickman, die toen al dik in de 50 was.Een andere vriendin had op die leeftijd alleen maar relaties met 30+'ers. Ik zal niet direct beweren dat dat normaal of gezond was, maar ze wilde het beslist zelf.
Of prettig zijn...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat het kan zijn dat betreffend meisje behoefte heeft aan een stabiele situatie.
Haar uit zo'n gezin plaatsen en ergens anders onderbrengen met allen nieuwe invloeden, een nieuwe omgeving, wellicht nieuwe woonplaats, enzovoort kan voor het meisje heel [s]vervelend [/s]zijn. Het lijkt me ook niet ondenkbaar dat zo'n meisje toch al wel het nodige heeft meegemaakt en haar leven min of meer op de rit had ondanks een ongepaste seksuele relatie.
Ik zou je aanraden om eens met mensen te gaan praten die in dit veld werkzaam zijn en dagelijks met dit soort gezinnen te maken krijgen, kan heel verhelderend werken.
Ja nou ik ben van de vorige eeuwquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Op de middelbare school zaten mijn toenmalige beste vriendin en ik te kwijlen over Alan Rickman, die toen al dik in de 50 was.Een andere vriendin had op die leeftijd alleen maar relaties met 30+'ers. Ik zal niet direct beweren dat dat normaal of gezond was, maar ze wilde het beslist zelf.
Of heeft de rechter wellicht rekening gehouden met met wat het meisje zelf wil? Zou die het haar gevraagd hebben? Zou zij misschien gepraat hebben met zedenrechercheurs en/of psychologen, wier rapporten door de rechter uitvoerig is gelezen? Om maar een rare veronderstelling te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of prettig zijn...
Wie moet dat dan bepalen? Dat meisje zelf?
Of hebben we daar rechters voor?
Ja daar hebben we rechters voor en die achterlijke gladiolen hebben dus bepaald dat
stiefpa gewoon weer terug mag naar dat gezin want zijn baan is belangrijker dan het
welzijn van dat meisje (en eventuele andere kinderen daar aanwezig).
Scherp gezien. Je bent gewoon een viespeuk als je niet met je vingers van een minderjarig kind af kan blijven. Zulke mensen verdienen gewoon een spuitje imo, maar in ieder geval hoort die rechter ervoor te zorgen dat deze man niet bij het meisje in huis mag blijven wonen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:05 schreef Scorpie het volgende:
En natuurlijk kan je hier wel een oordeel over vellen, de feiten zijn simpel en verzachtende omstandigheden zijn er niet. Man neukt stiefdochter en filmt het ook en krijgt geen gevangenisstraf maar mag in zijn huis blijven zitten met diezelfde stiefdochter zodat hij hetzelfde met haar kan blijven doen. Dat zijn de feiten, niets meer, niets minder.
http://binnenland.nieuws.(...)ucht_met_ponymeisjesquote:Vijf jaar cel voor ontucht met ponymeisjes
(Novum) - Een 43-jarige man uit Tiel moet vijf jaar de cel in voor ontucht met minderjarige meisjes. De rechtbank in Arnhem acht bewezen dat hij vier meisjes die zijn pony's verzorgden meerdere keren heeft misbruikt en verkracht. De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie.
De meisjes hielpen de man met het verzorgen van zijn pony's en het organiseren van kinderfeestjes. In zijn woning heeft hij zich meerdere keren aan de meisjes vergrepen. Hij werd in augustus opgepakt nadat de ouders van de meisjes aangifte hadden gedaan.
De rechtbank rekent het de man zwaar aan dat hij inbreuk heeft gemaakt op de 'lichamelijke integriteit' van de meisjes door toe te geven aan zijn seksuele lusten. Ook weegt de rechtbank bij de strafmaat mee dat de man de slachtoffers heeft aangezet om tegen hun ouders en de politie te liegen. Toen de slachtoffers uiteindelijk toch een belastende verklaring over hem aflegden, verklaarde de man dat het initiatief voor de seksuele handelingen vanuit de meisjes kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |