abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147846440
Hands off our girls :')
  maandag 22 december 2014 @ 16:45:53 #202
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_147846922
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hands off our girls :')
Sowieso die titel, en ook in het Engels.

Een jaar of 10 terug wemelde het plotseling van de hoetsies of toetsies bij ons in Vlaardingen en die kwamen van de hel in de hemel want in Afrika werd ze een arm afgehakt en hier neukten ze elke 14/15 jarige vmbo snol die er in 10 kilometer omtrek te vinden was want die wilden allemaal wel eens een 22cm dropstaaf proberen.
Toen was er ook een groepje die zich Hands of our girls noemde en met gewelddadig ingrijpen dreigde omdat ze zelf te veel droog stonden.
Wie dit leest is gek
pi_147863226
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

En hoeveel vrouwen gaan er dankzij dat geld niet verkracht worden in een oorlogsgebied?
Alleen al de poging krijgt mijn zegen.
pi_147868780
quote:
16s.gif Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef jediah het volgende:
't wordt tijd voor een actie waarbij mensen in eigen land "geholpen" worden..
Gaat niet gebeuren want:

Eric Corton legt uit waarom er geen SER voor Nederland komt want..het format laat dat niet toe,dus alleen maar buitenlandse (fictieve) armoe bestrijding.
  Moderator woensdag 24 december 2014 @ 10:46:42 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_147911912
http://www.volkskrant.nl/(...)us-request~a3817297/

we doen het voor het goede doel uhuh :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_147912026
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)us-request~a3817297/

we doen het voor het goede doel uhuh :Y
Wie bedoel je met 'we'?
  Moderator woensdag 24 december 2014 @ 10:54:31 #207
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_147912121
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wie bedoel je met 'we'?
Mensen die een groot evenement gericht op inzameling van geld benutten om zelf winst te maken. (bijna iedereen die bijdraagt aan SR dus, 3FM, standhouders, de gemeente haarlem, bedrijven die gratis sponsoring krijgen op landelijke radio/tv). Als je als gemeente haarlem standhouders al ¤5000 laat betalen om er uberhaupt te staan dan zie je toch ook wel in dat dit hele evenement een exponent is van de graaicultuur (slecht) vermomd als iets liefdadigs.
pi_147912408
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Mensen die een groot evenement gericht op inzameling van geld benutten om zelf winst te maken. (bijna iedereen die bijdraagt aan SR dus, 3FM, standhouders, de gemeente haarlem, bedrijven die gratis sponsoring krijgen op landelijke radio/tv). Als je als gemeente haarlem standhouders al ¤5000 laat betalen om er uberhaupt te staan dan zie je toch ook wel in dat dit hele evenement een exponent is van de graaicultuur (slecht) vermomd als iets liefdadigs.
Mij staat bij (editie Leeuwarden) dat serious request voor ee deelnemende gemeente geld kost en niet oplevert, ongeacht de standhouders die een bizar bedrag moeten betalen. Wel levert het een hoop toekomstige baten op, voor de gemeente en de plaatselijke ondernemers. Wat dit gevoel onderbouwt is dat gemeentes die zich aanbieden als toekomstige locatie beperkt is.

De cijfers mbt 3FM zou ik maar wat graag weten. Geen idee wat ee gebeurt met de extra reclame inkomsten tijdens en na SR maar 3FM betaalt geloof ik een bedrag aan de gemeente.

Dat de plaatselijke ondernemers geld proberen te verdienen, daar lijkt mij niks op tegen, toch?
  Moderator woensdag 24 december 2014 @ 11:08:59 #209
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_147912465
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Mij staat bij (editie Leeuwarden) dat serious request voor ee deelnemende gemeente geld kost en niet oplevert, ongeacht de standhouders die een bizar bedrag moeten betalen. Wel levert het een hoop toekomstige baten op, voor de gemeente en de plaatselijke ondernemers. Wat dit gevoel onderbouwt is dat gemeentes die zich aanbieden als toekomstige locatie beperkt is.

De cijfers mbt 3FM zou ik maar wat graag weten. Geen idee wat ee gebeurt met de extra reclame inkomsten tijdens en na SR maar 3FM betaalt geloof ik een bedrag aan de gemeente.

Dat de plaatselijke ondernemers geld proberen te verdienen, daar lijkt mij niks op tegen, toch?
Tja het is volgensmij ook bekend dat het markt aandeel van 3FM de pan uit reist na deze periode

Het is opzich niet erg maar wel een beetje schijnheilig.
pi_147912583
Ik luister sowieso liever naar de zuiderburen, maar ook de eindjaarsactie is veel sympathieker.
http://stubru.be/musicforlife
De warmste week, geld mag naar door publiek gekozen doelen dus binnen- en buitenland, slapen in tentjes, Linde klinkt en moment echt vertieft, de muziek is fijn en gezellig en de acties zijn heerlijk kneuterig. Geen spannende of vernieuwende radio, maar wel leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')