Sowieso die titel, en ook in het Engels.quote:
Alleen al de poging krijgt mijn zegen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen gaan er dankzij dat geld niet verkracht worden in een oorlogsgebied?
Gaat niet gebeuren want:quote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef jediah het volgende:
't wordt tijd voor een actie waarbij mensen in eigen land "geholpen" worden..
Wie bedoel je met 'we'?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)us-request~a3817297/
we doen het voor het goede doel uhuh
Mensen die een groot evenement gericht op inzameling van geld benutten om zelf winst te maken. (bijna iedereen die bijdraagt aan SR dus, 3FM, standhouders, de gemeente haarlem, bedrijven die gratis sponsoring krijgen op landelijke radio/tv). Als je als gemeente haarlem standhouders al ¤5000 laat betalen om er uberhaupt te staan dan zie je toch ook wel in dat dit hele evenement een exponent is van de graaicultuur (slecht) vermomd als iets liefdadigs.quote:
Mij staat bij (editie Leeuwarden) dat serious request voor ee deelnemende gemeente geld kost en niet oplevert, ongeacht de standhouders die een bizar bedrag moeten betalen. Wel levert het een hoop toekomstige baten op, voor de gemeente en de plaatselijke ondernemers. Wat dit gevoel onderbouwt is dat gemeentes die zich aanbieden als toekomstige locatie beperkt is.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mensen die een groot evenement gericht op inzameling van geld benutten om zelf winst te maken. (bijna iedereen die bijdraagt aan SR dus, 3FM, standhouders, de gemeente haarlem, bedrijven die gratis sponsoring krijgen op landelijke radio/tv). Als je als gemeente haarlem standhouders al ¤5000 laat betalen om er uberhaupt te staan dan zie je toch ook wel in dat dit hele evenement een exponent is van de graaicultuur (slecht) vermomd als iets liefdadigs.
Tja het is volgensmij ook bekend dat het markt aandeel van 3FM de pan uit reist na deze periodequote:Op woensdag 24 december 2014 11:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mij staat bij (editie Leeuwarden) dat serious request voor ee deelnemende gemeente geld kost en niet oplevert, ongeacht de standhouders die een bizar bedrag moeten betalen. Wel levert het een hoop toekomstige baten op, voor de gemeente en de plaatselijke ondernemers. Wat dit gevoel onderbouwt is dat gemeentes die zich aanbieden als toekomstige locatie beperkt is.
De cijfers mbt 3FM zou ik maar wat graag weten. Geen idee wat ee gebeurt met de extra reclame inkomsten tijdens en na SR maar 3FM betaalt geloof ik een bedrag aan de gemeente.
Dat de plaatselijke ondernemers geld proberen te verdienen, daar lijkt mij niks op tegen, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |