SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Foto van het topic:
Nee, ik ook al nauwelijks sinds ik hier werkquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen zak te doen______! Al sinds ik hier zit niet. Zo nu en dan even een werkstationnetje opschonen en dergelijke, dat was het wel
Maak daar maar 5 vanquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het al kwart over 2?
Beter gaan we vrijdag in het midden lunchen van 10 tot 15:00quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ook al nauwelijks sinds ik hier werk
Hehehehequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter gaan we vrijdag in het midden lunchen van 10 tot 15:00
Boh lekker, ik ben pas vrijdagmiddag 17:00 klaar, maar dan wel t/m 1 januari vrijquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik ben blij dat ik donderdagmiddag vrij ben
Snolquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh lekker, ik ben pas vrijdagmiddag 17:00 klaar, maar dan wel t/m 1 januari vrij
hihiquote:
Ach, toch nog maar 4 dagen werken aanwezig zijn na deze weekquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
hihiHet hele bedrijf is hier dicht in die periode, heb ik wel even mazzel aan want normaliter moest ik ook gewoon werken
Nog 10 minuutjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Bahhh heb honger maar ook weer niet
Ik heb over 10 minuten pauzequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet ik alweer de les in, heb nu pauze
sorry schatjequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Houd je mond. Dan moet ik er nog 2,5
Ik erger me aan het woordje 'Karlo', dus dat zal ik zeker niet doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
In plaats jij nou gaat klagen dat Karlo door moet rijden met me schoenen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik erger me aan het woordje 'Karlo', dus dat zal ik zeker niet doen
Miauw ik verstond je nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik erger me aan het woordje 'Karlo', dus dat zal ik zeker niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Miauw ik verstond je nietpestkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
sorryquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Jullie zeggen dat 1000x op een dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef supersof het volgende:
yay fijn gesprek gehad met studiekeuzebegeleider.
Ik zie het leven weer helemaal zitten guys![]()
yes!! Wat word het? Cameravrouw?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef supersof het volgende:
Nice!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef supersof het volgende:
Weten vaak wel wat het beste voor je is ja!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice!!!
Aan zo een mensje heb ik toen de tijd ook veel gehad
hahaa neequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
yes!! Wat word het? Cameravrouw?
Ja is echt heel fijn. Even alles op een rijtje en kijken wat er mogelijk isquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice!!!
Aan zo een mensje heb ik toen de tijd ook veel gehad
Leuk leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaa neeik denk vertaler. Wel helemaal in Maastricht : /
[..]
Ja is echt heel fijn. Even alles op een rijtje en kijken wat er mogelijk is
Jaa, ik ga naar open dagen toe, ook van nog wat andere dingen. Mijn ouders zitten er telkens over te zeuren, maar ik ga niet zomaar iets beslissen wat ik ga doen. Dus even wachten tot open dagen en dan zie ik wel verderquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leuk leukja goed alle mogelijkheden bekijken en niet te snel beslissingen maken... ik had bijna door een overhaaste beslissing ICT gaan doen maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan
![]()
Dus wel goed nadenken, ook over wat er eventueel voor werk te vinden is wat je kan gaan doen met dat diploma en eventuele doorgroei mogelijkheden
yayyyquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef supersof het volgende:
Slimquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, ik ga naar open dagen toe, ook van nog wat andere dingen. Mijn ouders zitten er telkens over te zeuren, maar ik ga niet zomaar iets beslissen wat ik ga doen. Dus even wachten tot open dagen en dan zie ik wel verder
met zoiets kan je ook niet over 1 nachtje ijs gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, ik ga naar open dagen toe, ook van nog wat andere dingen. Mijn ouders zitten er telkens over te zeuren, maar ik ga niet zomaar iets beslissen wat ik ga doen. Dus even wachten tot open dagen en dan zie ik wel verder
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:12 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die hun oren nooit schoonmaken.![]()
juist jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:12 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die hun oren nooit schoonmaken.![]()
Ja, dus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik maak mijn oren nu schoon en alles.
[ afbeelding ]
Idc, dan plakken je handen tenminste niet van het oorsmeer als je met je handen aan je oor zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Met zo'n staafje duw je de troep alleen nog maar verder je oor in
Dat ook nog eens, ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Met zo'n staafje duw je de troep alleen nog maar verder je oor in
Jij douched nooit?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Idc, dan plakken je handen tenminste niet van het oorsmeer als je met je handen aan je oor zit.
busquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik was vergeten wat voor teringherrie middelbare scholieren maken in de bus
Dan doe je iets verkeerd. En trouwens, hoe vaker je het schoonmaakt, hoe meer oorsmeer er aangemaakt wordt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, maar dan gaat het er niet uit.
Maar bussen stinken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik met de brommer ga is mijn benzine zo snel op
Ik doe dat nu een keer in de 3 dagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. En trouwens, hoe vaker je het schoonmaakt, hoe meer oorsmeer er aangemaakt wordt.
nee jij kan alleen met de fiets hahaha loserquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, want ik ga nooit met de bus.
Ik woon 3 minuutjes van de school af, waarom zou ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee jij kan alleen met de fiets hahaha loser
Dan ga je met een pauper busquote:
Ik weet niet hoe vaak normaal is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe dat nu een keer in de 3 dagen.
ja ik woon niet 3 minuutjes van Hoofddorp af dus ik heb geen keusquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik woon 3 minuutjes van de school af, waarom zou ik?
Ook leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef supersof het volgende:
hahaa nee ik denk vertaler. Wel helemaal in Maastricht : /
1 keer in de week is normaal, en die pauperbussen zijn bussen in Turkije.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je met een pauper bus
[..]
Ik weet niet hoe vaak normaal is.
Dan heb je ook geen recht van klagenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
1 keer in de week is normaal, en die pauperbussen zijn bussen in Turkije.
Ik ben nog nooit met de bus geweest in Nederland eigenlijk, behalve met schoolreisjes.
Ga naar Maastricht toe schat!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaa neeik denk vertaler. Wel helemaal in Maastricht : /
Dat zijn touringcars!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
1 keer in de week is normaal, en die pauperbussen zijn bussen in Turkije.
Ik ben nog nooit met de bus geweest in Nederland eigenlijk, behalve met schoolreisjes.
Schoolreisbussen stinken ook...quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen recht van klagen.
True.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Idc, het zijn ook gewoon bussen.
Dat komt door die pauper kinderen die alles ranzig makenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Schoolreisbussen stinken ook...
kinderen en alles...
Met snoepjes gooien etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat komt door die pauper kinderen die alles ranzig maken
inderdaad, ik maak niks ranzigquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of stinken naar zweet omdat niet douchen of stinken uit hun bek door energiedrank en al die troep.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Preciesquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, ik maak niks ranzig
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Of stinken naar zweet omdat niet douchen of stinken uit hun bek door energiedrank en al die troep.
heb net m'n tanden nog gepoetst dus dat is niet voor mij van toepassingquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Of stinken naar zweet omdat niet douchen of stinken uit hun bek door energiedrank en al die troep.
Jij bent ook geen kind meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb net m'n tanden nog gepoetst dus dat is niet voor mij van toepassing
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb net m'n tanden nog gepoetst dus dat is niet voor mij van toepassing
ohja?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Anders hadden we allang iets gedaan, schat!
Goed plan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik nog 1x misselijk word dan stop ik
Gewoon paddo's ja toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik nog 1x misselijk word dan stop ik
Maar die zijn wel leuker dan joints hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga geen hard drugs gebruiken.
Kom je naar Amsterdam sgat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true true, achja jammer dan
We gaan het sws niet over drugs hebben in dit topic.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga geen hard drugs gebruiken.
Jonge ik heb 1x speed gebruikt en vanaf dat moment besloten nooit meer harddrugs te doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar die zijn wel leuker dan joints hoor.
Liever een paddo dan een joint.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jonge ik heb 1x speed gebruikt en vanaf dat moment besloten nooit meer harddrugs te doen
doeiquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Nee ik ben in Hoofddorp, doei
Lekker boeiequote:Op dinsdag 18 december 2012 15:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Liever een paddo dan een joint.
Jammer, ik kwam net lekker op gang.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lekker boeie
ander gesprek weer
Have funquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Nee ik ben in Hoofddorp, doei
Ik weet hetquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:35 schreef Rockiejj het volgende:
Ahh smerige smaak in mn bek door die randen dichtlikken
wie ben jijquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jammer, ik kwam net lekker op gang.
Ik vind dat altijd lekker, laat me denken aan de hostie voor hij goor werd gemaakt omdat we nu een andere soort in de kerk krijgen. De hostie die er nu is is zo goor dat ik er gewoon van moet kotsen, stomme crisis weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:35 schreef Rockiejj het volgende:
Ahh smerige smaak in mn bek door die randen dichtlikken
jij gaat naar de kerk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd lekker, laat me denken aan de hostie voor hij goor werd gemaakt omdat we nu een andere soort in de kerk krijgen. De hostie die er nu is is zo goor dat ik er gewoon van moet kotsen, stomme crisis weer.
Tot zover mijn bericht.
Omdat ik het vroeger deed voor het wijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom haat jij op de kerk/mensen die naar de kerk gaan?
het wijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat ik het vroeger deed voor het wijn
Of, eigenlijk maar 3x gegaan
Dus omdat je maar 3x voor het wijn ging, haat je op de kerk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat ik het vroeger deed voor het wijn
Of, eigenlijk maar 3x gegaan
Oh, maar dan hoezo ''het wijn''?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wij krijgen zo'n soort van rare brood die moet je dan in wijn dopen
Ik haat op de kerk omdat als je in god gelooft niet stoer bentquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus omdat je maar 3x voor het wijn ging, haat je op de kerk?
soms kreeg je een glas dusjaquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oh, maar dan hoezo ''het wijn''?
Laat mensen eens in hun waarde en respecteer dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik haat op de kerk omdat als je in god gelooft niet stoer bent
Doe jij dat ook eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat mensen eens in hun waarde en respecteer dat.
Nope, kon wel goed franse teksten omzetten in nederlands en duits en engels gaat me ook goed afquote:
Nou en?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
soms kreeg je een glas dusja
Je bent niet stoer als je oude oma's probeert te dissen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij snapt je nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou en?
Het blijft toch de wijn, hoor.
Ik ben zijn vriend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je hebt geen eens vrienden?
Wat heeft dat met het respecteren van mensen te maken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je hebt geen eens vrienden?
Sommige mensen vinden troost in hun geloof.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je kan niet ervaren hoe het bij de real life isquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het respecteren van mensen te maken?
En waarom niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je kan niet ervaren hoe het bij de real life is
Dan zou het ook het patat zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij denkt dat ''de wijn'' ''het wijn'' wordt als de wijn in ''het glas'' zit.
Deze manquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je vrienden beïnvloeden jou gedrag
Helemaal niet. Dan heb je gewoon pauper vrienden, of jij kan niet opkomen voor jezelf.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je vrienden beïnvloeden jou gedrag
dit zal het wel zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dan heb je gewoon pauper vrienden, of jij kan niet opkomen voor jezelf.
Maar dit heeft niks meer met het respecteren van mensen te maken.
Ik heb gewoon respect voor mensen, jij echter niet. Dus inderdaad, jij kan niet opkomen voor jezelf.quote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon respect voor mensen, jij echter niet. Dus inderdaad, jij kan niet opkomen voor jezelf.
Had even je PI veranderd, dan had ik het duidelijker gezienquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
NeeJij bent gek!
Zijn uitspraken, ik kan er om lachen
Dat iemand zo autistisch kan zijn!
Heuheu, hoe zou dat gebrek aan respect toch komen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon respect voor mensen, jij echter niet. Dus inderdaad, jij kan niet opkomen voor jezelf.
SWJ en ik hebben allebei deze PI standaard.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had even je PI veranderd, dan had ik het duidelijker gezien.
Slechte opvoeding.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heuheu, hoe zou dat gebrek aan respect toch komen?
Slechte opvoeding, en geen verantwoordelijkheid nemen voor je gedrag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heuheu, hoe zou dat gebrek aan respect toch komen?
Standaard PI'squote:Op dinsdag 18 december 2012 15:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
SWJ en ik hebben allebei deze PI standaard.
Tot over 15 minuten!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
Onder het moto slechte films, ga ik nu sandsharks kijken.
Hoezo?quote:
Tucker & Dale vs Evil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
Onder het moto slechte films, ga ik nu sandsharks kijken.
Och, ik zie 't wel.quote:
Dus? Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
...
SuperwormJim
Heel lang mod geweest van ONZ.
Hoiquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef supersof het volgende:
Mensen, niet onaardig doen tegen elkaar.
Ik ben ook lief!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef supersof het volgende:
Mensen, niet onaardig doen tegen elkaar.
En wat hij zegt.quote:
Weet ik nog nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben ook lief!
Maar ga je nou naar Maastricht?
Dan kom ik je opzoeken samen met woezel!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik nog nietkans is wel heel groot haha.
Onder elke post -SH?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En wat hij zegt.
Standaard PI
Ondertekenen met -SH
Proberen om uniek te zijn op FOK! met zoiets onzinnigs
Dit is mijn standaard PI.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef LompeHork het volgende:
Dit is mijn standaard PI, om verwarring en chaos te brengen. Pakt soms redelijk fout uit.
Bij jou pakt het altijd goed uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef LompeHork het volgende:
Dit is mijn standaard PI, om verwarring en chaos te brengen. Pakt soms redelijk fout uit.
Dit is de mijnequote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef LompeHork het volgende:
SherlockHolmes ja.quote:
Komt veel voor.quote:
Gelukkig neemt men mij inderdaad niet vaak serieusquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij jou pakt het altijd goed uit
quote:
Dat is je konijn toch? Dan mag het wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan kom ik je opzoeken samen met woezel!
Kloptquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig neemt men mij inderdaad niet vaak serieus
Iedere gezichtsuitdrukking is een emotie.quote:
Dat was rapquote:
Ja, maat van me komt straks meekijken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Iedere gezichtsuitdrukking is een emotie.
[..]
Dat was rap.
En een pokerface dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Iedere gezichtsuitdrukking is een emotie.
[..]
Dat was rap.
Oh, misschien wordt het dan nog watquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maat van me komt straks meekijken.
Ik heb nu al vakantie!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hebben jullie zin in de vakantie
-OF
Straks weer verderkjiken hoor!quote:
Jij met je racismequote:Op dinsdag 18 december 2012 16:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom? zeker alleen omdat jij uit limburg komt!
RACISME!
-OF
Ik had vandaag nog school en nu ben ik vrij voor een paar weken fzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom? zeker alleen omdat jij uit limburg komt!
RACISME!
-OF
Het is niet eens een grapquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Slechte grap van mij
Die afkorting gaf je post trouwens iets anders, een andere opvatting
-OF
oooh okee!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Straks weer verderkjiken hoor!
-KV
Ik meen het toch niet serieus. Ik vind het pas racisme als mensen gaan zeggen: Finnen mogen niet mee doen of iets van die strekkingquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is niet eens een grap.
-V aka K.
Dan is het niet per definitie racisme.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik meen het toch niet serieus. Ik vind het pas racisme als mensen gaan zeggen: Finnen mogen niet mee doen of iets van die strekking
-OF
Het gebeurd toch zelden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het niet per definitie racisme.
-V aka K.
Die afkortingen zijn annoying.quote:
Inderdaad! je hebt helemaal gelijk!quote:
Ik, anders doet hij het wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]wie zegt dat ik het illegaal doe.
-R
joah en chocolademelkquote:
Ok.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rot eens op met je jersey shore plaatjes
-R
maar is wel hardquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, een steen heeft geen hersens.
Ligt er aan wat voor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een steen kan ook heel breekbaar zijn, hoor.
Softdrugs ook niet. Want ik rook wiet, dus dat valt onder roken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Roken en alcohol tellen dus niet meer?
Goed voor je hersenontwikkeling.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Softdrugs ook niet. Want ik rook wiet, dus dat valt onder roken.
Waarom kun je dat dan niet in de winkel kopen waar ze ook sigaretten verkopen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
door de wetquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom kun je dat dan niet in de winkel kopen waar ze ook sigaretten verkopen?
Heeft hij dat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed voor je hersenontwikkeling.
Drugs: Alle genotsmiddelen die het gevoel, stemming en denken zodanig kunnen veranderen dat gedurende een bepaalde tijd een onterecht lichamelijke en/of geestelijk geluksgevoel (= euforie) ontstaat. Dit geluksgevoel heeft niets van doen met de werkelijkheid en kan daarom worden beschouwd als een kunstmatig opgewekte psychose.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Klopt. Daar staat in dat het softdrugs is, en dat het daarom niet verkocht mag worden in supermarkten e.d.quote:
Ongetwijfeld. Zie het wel vaker trouwens, dat het steeds jonger geaccepteerd wordt. Jammer wel IMHO.quote:
Jammer? Ronduit triest vind ik het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zie het wel vaker trouwens, dat het steeds jonger geaccepteerd wordt. Jammer wel IMHO.
Hahahaha!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, een steen heeft geen hersens.
Meh nee, jammer. Ik dronk op m'n 14e ook gewoon een biertje, dat dat aspect nu verschoven is naar softdrugs als wiet: mêh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer? Ronduit triest vind ik het.
Bier is wel wat anders he..quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh nee, jammer. Ik dronk op m'n 14e ook gewoon een biertje, dat dat aspect nu verschoven is naar softdrugs als wiet: mêh.
Het komt ook wel door mijn moeder, ik mag van haar een wietplant in me kamerquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zie het wel vaker trouwens, dat het steeds jonger geaccepteerd wordt. Jammer wel IMHO.
Ik dronk voor het eerst pas toen ik 16 was. En niet eens regelmatig, eerder sporadisch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh nee, jammer. Ik dronk op m'n 14e ook gewoon een biertje, dat dat aspect nu verschoven is naar softdrugs als wiet: mêh.
Dus als je moeder zegt dat je van een flat af mag springen, doe jij het ook?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het komt ook wel door mijn moeder, ik mag van haar een wietplant in me kamer
Vermaak jequote:Op dinsdag 18 december 2012 16:35 schreef supersof het volgende:
Ok ik kom wel weer terug als de discussie over alcohol en drugs over is.
jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als je moeder zegt dat je van een flat af mag springen, doe jij het ook?
Schadelijker dan wiet, als ik de artikelen mag geloven (maar die zijn voornamelijk gebaseerd op meningen). Maar och.quote:
Dat is natuurlijk lang niet de oorzaak. Als je een parkiet neemt heb je ook wiet in huis. Hoewel niet rookbaar. (ja, dat zit in vogelzaad)quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het komt ook wel door mijn moeder, ik mag van haar een wietplant in me kamer
Mja, ik ben ook bekend met keten enzo, andere omgevingquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dronk voor het eerst pas toen ik 16 was. En niet eens regelmatig, eerder sporadisch.
True thatquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook bekend met keten enzo, andere omgeving
Bier is echt niet schadelijker dan wiet, no no. Anders ga ik wel wiet roken ipv bier drinkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Schadelijker dan wiet, als ik de artikelen mag geloven (maar die zijn voornamelijk gebaseerd op meningen). Maar och.
[..]
Dat is natuurlijk lang niet de oorzaak. Als je een parkiet neemt heb je ook wiet in huis. Hoewel niet rookbaar. (ja, dat zit in vogelzaad)
[..]
Ligt ook een beetje aan kwantiteit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:36 schreef LompeHork het volgende:
Schadelijker dan wiet, als ik de artikelen mag geloven (maar die zijn voornamelijk gebaseerd op meningen). Maar och.
wow, dat is echt apart.quote:
Ik mis hem.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dat is natuurlijk lang niet de oorzaak. Als je een parkiet neemt heb je ook wiet in huis. Hoewel niet rookbaar. (ja, dat zit in vogelzaad)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |