SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Foto van het topic:
Nee, ik ook al nauwelijks sinds ik hier werkquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen zak te doen______! Al sinds ik hier zit niet. Zo nu en dan even een werkstationnetje opschonen en dergelijke, dat was het wel
Maak daar maar 5 vanquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het al kwart over 2?
Beter gaan we vrijdag in het midden lunchen van 10 tot 15:00quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ook al nauwelijks sinds ik hier werk
Hehehehequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter gaan we vrijdag in het midden lunchen van 10 tot 15:00
Boh lekker, ik ben pas vrijdagmiddag 17:00 klaar, maar dan wel t/m 1 januari vrijquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik ben blij dat ik donderdagmiddag vrij ben
Snolquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh lekker, ik ben pas vrijdagmiddag 17:00 klaar, maar dan wel t/m 1 januari vrij
hihiquote:
Ach, toch nog maar 4 dagen werken aanwezig zijn na deze weekquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
hihiHet hele bedrijf is hier dicht in die periode, heb ik wel even mazzel aan want normaliter moest ik ook gewoon werken
Nog 10 minuutjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Bahhh heb honger maar ook weer niet
Ik heb over 10 minuten pauzequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet ik alweer de les in, heb nu pauze
sorry schatjequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Houd je mond. Dan moet ik er nog 2,5
Ik erger me aan het woordje 'Karlo', dus dat zal ik zeker niet doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
In plaats jij nou gaat klagen dat Karlo door moet rijden met me schoenen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik erger me aan het woordje 'Karlo', dus dat zal ik zeker niet doen
Miauw ik verstond je nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik erger me aan het woordje 'Karlo', dus dat zal ik zeker niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Miauw ik verstond je nietpestkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
sorryquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Jullie zeggen dat 1000x op een dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef supersof het volgende:
yay fijn gesprek gehad met studiekeuzebegeleider.
Ik zie het leven weer helemaal zitten guys![]()
yes!! Wat word het? Cameravrouw?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef supersof het volgende:
Nice!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef supersof het volgende:
Weten vaak wel wat het beste voor je is ja!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice!!!
Aan zo een mensje heb ik toen de tijd ook veel gehad
hahaa neequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
yes!! Wat word het? Cameravrouw?
Ja is echt heel fijn. Even alles op een rijtje en kijken wat er mogelijk isquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice!!!
Aan zo een mensje heb ik toen de tijd ook veel gehad
Leuk leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaa neeik denk vertaler. Wel helemaal in Maastricht : /
[..]
Ja is echt heel fijn. Even alles op een rijtje en kijken wat er mogelijk is
Jaa, ik ga naar open dagen toe, ook van nog wat andere dingen. Mijn ouders zitten er telkens over te zeuren, maar ik ga niet zomaar iets beslissen wat ik ga doen. Dus even wachten tot open dagen en dan zie ik wel verderquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leuk leukja goed alle mogelijkheden bekijken en niet te snel beslissingen maken... ik had bijna door een overhaaste beslissing ICT gaan doen maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan
![]()
Dus wel goed nadenken, ook over wat er eventueel voor werk te vinden is wat je kan gaan doen met dat diploma en eventuele doorgroei mogelijkheden
yayyyquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef supersof het volgende:
Slimquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, ik ga naar open dagen toe, ook van nog wat andere dingen. Mijn ouders zitten er telkens over te zeuren, maar ik ga niet zomaar iets beslissen wat ik ga doen. Dus even wachten tot open dagen en dan zie ik wel verder
met zoiets kan je ook niet over 1 nachtje ijs gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, ik ga naar open dagen toe, ook van nog wat andere dingen. Mijn ouders zitten er telkens over te zeuren, maar ik ga niet zomaar iets beslissen wat ik ga doen. Dus even wachten tot open dagen en dan zie ik wel verder
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:12 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die hun oren nooit schoonmaken.![]()
juist jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:12 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die hun oren nooit schoonmaken.![]()
Ja, dus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik maak mijn oren nu schoon en alles.
[ afbeelding ]
Idc, dan plakken je handen tenminste niet van het oorsmeer als je met je handen aan je oor zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Met zo'n staafje duw je de troep alleen nog maar verder je oor in
Dat ook nog eens, ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Met zo'n staafje duw je de troep alleen nog maar verder je oor in
Jij douched nooit?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Idc, dan plakken je handen tenminste niet van het oorsmeer als je met je handen aan je oor zit.
busquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik was vergeten wat voor teringherrie middelbare scholieren maken in de bus
Dan doe je iets verkeerd. En trouwens, hoe vaker je het schoonmaakt, hoe meer oorsmeer er aangemaakt wordt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, maar dan gaat het er niet uit.
Maar bussen stinken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik met de brommer ga is mijn benzine zo snel op
Ik doe dat nu een keer in de 3 dagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. En trouwens, hoe vaker je het schoonmaakt, hoe meer oorsmeer er aangemaakt wordt.
nee jij kan alleen met de fiets hahaha loserquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, want ik ga nooit met de bus.
Ik woon 3 minuutjes van de school af, waarom zou ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee jij kan alleen met de fiets hahaha loser
Dan ga je met een pauper busquote:
Ik weet niet hoe vaak normaal is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe dat nu een keer in de 3 dagen.
ja ik woon niet 3 minuutjes van Hoofddorp af dus ik heb geen keusquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik woon 3 minuutjes van de school af, waarom zou ik?
Ook leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef supersof het volgende:
hahaa nee ik denk vertaler. Wel helemaal in Maastricht : /
1 keer in de week is normaal, en die pauperbussen zijn bussen in Turkije.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je met een pauper bus
[..]
Ik weet niet hoe vaak normaal is.
Dan heb je ook geen recht van klagenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
1 keer in de week is normaal, en die pauperbussen zijn bussen in Turkije.
Ik ben nog nooit met de bus geweest in Nederland eigenlijk, behalve met schoolreisjes.
Ga naar Maastricht toe schat!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaa neeik denk vertaler. Wel helemaal in Maastricht : /
Dat zijn touringcars!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
1 keer in de week is normaal, en die pauperbussen zijn bussen in Turkije.
Ik ben nog nooit met de bus geweest in Nederland eigenlijk, behalve met schoolreisjes.
Schoolreisbussen stinken ook...quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen recht van klagen.
True.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Idc, het zijn ook gewoon bussen.
Dat komt door die pauper kinderen die alles ranzig makenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Schoolreisbussen stinken ook...
kinderen en alles...
Met snoepjes gooien etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat komt door die pauper kinderen die alles ranzig maken
inderdaad, ik maak niks ranzigquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of stinken naar zweet omdat niet douchen of stinken uit hun bek door energiedrank en al die troep.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Preciesquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, ik maak niks ranzig
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Of stinken naar zweet omdat niet douchen of stinken uit hun bek door energiedrank en al die troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |