Klopt. Maar het feit dat er meer gestoorden zijn, praat geen enkel geval goed.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, nee, ik vind het mens ook geschift. Maar dat vind ik ook van zwartekousen uit de bible belt, van tokkie's die alleen maar euroshopper frikandellen eten en van voetbalhooligans.
Dat is wel sneu, inderdaad. Op zich zou ik het wel steunen als ze zelf zou stoppen met eten bij elke infectie die ze oploopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:38 schreef tong80 het volgende:
'Ik geef mijn hond nu een paar dagen niks te eten wegens zijn oorontsteking. Ik denk dat ie het na 2 dagen wel begint te begrijpen.'
Need to say more ?
Daaraan kon je herkennen dat het een goede advocaat is. Hij kwam er zonder kleerscheuren er door zonder de vraag concreet te hebben beantwoord.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:39 schreef tong80 het volgende:
'Ik ben toch een intelligent weldenkend goed sprekend persoon ?'
'Zeg nou zelf ?'
Dat soort vragen stelt ze ook aan haar zoon.
Helemaal mee eens. Maar verder is dit gewoon apies kijken en allemaal in koor verontwaardigd oeh-en-aah roepen. Telegraaf sensatie zeg maar. Lekker veilig van een grote afstand schande spreken en niet zien wat er in je directe omgeving allemaal gebeurt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Klopt. Maar het feit dat er meer gestoorden zijn, praat geen enkel geval goed.
Beetje generaliserend. Wellicht dat zoiets als dit juist ogen opent voor de omgeving. Of het iets bespreekbaarder maakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar verder is dit gewoon apies kijken en allemaal in koor verontwaardigd oeh-en-aah roepen. Telegraaf sensatie zeg maar. Lekker veilig van een grote afstand schande spreken en niet zien wat er in je directe omgeving allemaal gebeurt.
Leg dit eens uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar verder is dit gewoon apies kijken en allemaal in koor verontwaardigd oeh-en-aah roepen. Telegraaf sensatie zeg maar. Lekker veilig van een grote afstand schande spreken en niet zien wat er in je directe omgeving allemaal gebeurt.
Mwoch. Zou kunnen, dan ben ik maar een pessimist op dit vlak. Maar het past prima in de sensatiebelustheid van mensen tegenwoordig. Stille tochten voor een bultrug organiseren uit dierenliefde maar wel naar de kiloknaller voor je volgespoten kippenvlees.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Beetje generaliserend. Wellicht dat zoiets als dit juist ogen opent voor de omgeving. Of het iets bespreekbaarder maakt.
Echt veel te makkelijk tong. Nu lijk JIJ die moeder wel. Iedereen die niet mee-oeh-en-aaht heeft het kennelijk niet begrepen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg dit eens uitFok! is toch een discussieforum. Waar je geachten en meningen uitwisselt.
Je lijkt die moeder wel. Mijn mening telt en de rest geloof ik niet of ben het er niet mee eens. Punt.
En dit soort nonsens maar posten en het erbij betrekken tijdens een serieuse discussie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mwoch. Zou kunnen, dan ben ik maar een pessimist op dit vlak. Maar het past prima in de sensatiebelustheid van mensen tegenwoordig. Stille tochten voor een bultrug organiseren uit dierenliefde maar wel naar de kiloknaller voor je volgespoten kippenvlees.
Ok, ga vooral verder met massaal verontwaardigd zijn. Ik wist niet dat je niet op tegengas zat te wachten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dit soort nonsens maar posten en het erbij betrekken tijdens een serieuse discussie.
Leer begrijpend lezen. Jij verwijt de users in dit topic een mening te hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt veel te makkelijk tong. Nu lijk JIJ die moeder wel. Iedereen die niet mee-oeh-en-aaht heeft het kennelijk niet begrepen.
Ik hou van discussiëren. Maar wel met argumenten. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar je deed disrespectvol.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok, ga vooral verder met massaal verontwaardigd zijn. Ik wist niet dat je niet op tegengas zat te wachten.
Outta here.
Nou, wel als het van dit nivo is:quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen. Jij verwijt de users in dit topic een mening te hebben.
Maar goed. Ik zie het volksgericht wel verschijnen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:07 schreef tong80 het volgende:
Wat triest dit. Die Noord-Koreaanse indoctrinatie van het kind.
Ze stelt vragen aan haar zoon die hij alleen maar met ja kan beantwoorden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, wel als het van dit nivo is:
[..]
Maar goed. Ik zie het volksgericht wel verschijnen....
Wat is hier geen mening aan? Ik lees dit toch voornamelijk als een mening van de persoon die dit zegt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, wel als het van dit nivo is:
[..]
Maar goed. Ik zie het volksgericht wel verschijnen....
Dit dus. Kinderen de hemelse smaak van vissticks ontnemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:14 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi. Moeten ze ook doen met mensen die hun kind opvoeden als vegetariër. Kindermishandeling is het.
Mijn vrouw is vegetarisch maar eet wél visquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit dus. Kinderen de hemelse smaak van vissticks ontnemen.Absurd!
M'n zus is zo'n vega-teef en haar kleine mannetje krijgt derhalve ook geen vlees/vis.Altijd als het ventje bij Oom Tukker komt logeren gooi ik zo'n 20-pack Iglo in de frituurketel. En smikkelen dat ie doet. Ik zeg dan altijd maar dat het gepaneerde witlof is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |