abonnement Unibet Coolblue
pi_120452887


usericon.jpgAnimal6060.jpgblind1.gifflag_mexico.gifaap.jpg
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:06:14 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_120452901
Helemaal eens met de TT.
pi_120453071
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bij ons floten we niet zelfs al liep het zooitje zo lamlendig als het maar kon over het veld. Op de trainingsvelden genoeg "werken voor je kankergeld" over zich heen gehad, maar tijdens de wedstrijd 90 minuten steunen, zoals het hoort.

[..]

^O^. Directe plaatsing is onmogelijk, je hebt sowieso altijd een voorronde (vEL4 of vCL3), zolang je geen kampioen wordt tenminste.

Ik zou Vitesse eerder een 'topper' noemen, maar het is (net als Twente, net als AZ) véél te vroeg om jezelf een 'topclub' te betitelen. Dat mag als je een keer een landskampioenschap of 8 in kas hebt staan, waarbij aangenomen wordt dat PSV, Ajax en Feyenoord niet tegen die tijd op 30, 40 en 20 landstitels staan. ;).
Ik ben zelf niet voor het fluiten, maar ik ben van mening dat Theo zich niet heeft gedragen als een professional. Volle 100% inzet op het veld wordt gewaardeerd, 50% niet. Al geven ze 50% op die training als ze verdomme maar 100% geven wanneer het er echt toe doet!

Daarom zeg ik ook het liefst 'directe plaatsing' en dus kampioen. Maar iedereen met een gezond verstand weet dat de kans enorm klein is. :P
okeokeoke
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:13:47 #4
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120453118
Het gaat mij niet om wat er bij Ajax gebeurd. Sterker nog, het gaat me er niets eens om wat er bij Feyenoord gebeurd. Ik ben voor Vitesse en dat is de club die ik volg, maar omdat jij en vele met jou de fout maken om te denken dat Feyenoorders de meest geweldige supporters van Nederland heeft en dit willen benadrukken ten nadele van Vitesse, voel ik me toch geroepen er op te reageren.

Dat jij zegt dat er gestompt wordt op het moment dat je fluit, zegt al weer genoeg over de primitieve houding van de havenwerkers die het liever met de vuisten oplossen dan iemand met woorden tot de orde te roepen. Wees er maar trots op.
In die categorie nog een mooi verhaal uit eigen ervaring. Bekerfinale Jong Vitesse/AGOVV - Jong Feyenoord/Excelsior in het Kasteel in Rotterdam. Stond oorspronkelijk gepland in Waalwijk, maar de burgemeester aldaar wilde geen Feyenoordsupporters ontvangen. En gelijk heeft ie. Wegens volstrek onduidelijke redenen werden wij (+/- 150 Vitessenaren) pal naast de groep Feyenoordsupporters gezet. Je moet je voorstellen dat één korte zijde helemaal vol zat (en daar in de hoek zaten wij weggestopt) en de rest van het stadion leeg was. Al voor de wedstrijd wordt er gegooid met vuurwerk (levensgevaarlijk), aanstekers, muntjes en andere projectielen. En dan hebben we het over een wedstrijd van de beloften, een wedstrijd waar de belangen minimaal zijn in vergelijking waar het bij het eerste om zou gaan. Dat er vervolgens ME bij komt om die idioten te verwijderen uit het stadion vinden ze in Rotterdam dan gek.

Maar nogmaals: heel leuk dat jullie er waren toen jullie 16e stonden. Neemt niet weg dat jullie er niet waren toen jullie 6e werden.

En over je bij de feiten houden gesproken: er werd niet gefloten omdat er slecht gepresteerd wordt. Want 'we' staan nog steeds vierde op twee punten. Dat is ontzettend knap, gezien het feit dat we anderhalf jaar geleden nog één doelpunt boven de nacompetitie eindigden. Er werd gefloten omdat de instelling kut was en er geen passie of beleving bij de spelers te zien was.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_120453161
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Ik ben zelf niet voor het fluiten, maar ik ben van mening dat Theo zich niet heeft gedragen als een professional. Volle 100% inzet op het veld wordt gewaardeerd, 50% niet. Al geven ze 50% op die training als ze verdomme maar 100% geven wanneer het er echt toe doet!

Daarom zeg ik ook het liefst 'directe plaatsing' en dus kampioen. Maar iedereen met een gezond verstand weet dat de kans enorm klein is. :P
Theo is zo belangrijk voor jullie, het laatste wat je moet doen is hem tartten.

Wij hadden ooit Hofland als een zoutzak rondlopen. Niemand begreep dat die gozer zijn best niet deed, de hoeveelheid 'klootzakken' op de tribunes waren niet van de lucht. Toch waren we achteraf ontzettend blij dat we hem nooit hadden uitgefloten: de jongen zijn kind bleek ernstig ziek en hij had het koppie er niet 100% bij. Nee zeg, zou je je dan kapotschamen dat je een speler nog extra de grond in getrapt hebt...

Alsof Theo zelf niet snapt dat hij staat te kutten. Je weet niet wat de oorzaak er van is, maar je kan hem dan beter luidskeels toezingen, heeft hij meer aan. ^O^
pi_120453368
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het gaat mij niet om wat er bij Ajax gebeurd. Sterker nog, het gaat me er niets eens om wat er bij Feyenoord gebeurd. Ik ben voor Vitesse en dat is de club die ik volg, maar omdat jij en vele met jou de fout maken om te denken dat Feyenoorders de meest geweldige supporters van Nederland heeft en dit willen benadrukken ten nadele van Vitesse, voel ik me toch geroepen er op te reageren.
Ik vind mijzelf helemaal niet superieur t.o.v. Vitesse supporters. Tenminste, ja, de sfeer bij ons is wel beter, zuiver objectief (en ook vanuit mijn persoon). Maar daar reageer ik niet op. Ik reageer op het feit dat jullie fluiten.

quote:
Dat jij zegt dat er gestompt wordt op het moment dat je fluit, zegt al weer genoeg over de primitieve houding van de havenwerkers die het liever met de vuisten oplossen dan iemand met woorden tot de orde te roepen. Wees er maar trots op.
Je leest dus blijkbaar niet goed. Er werd niet 'gestompt' vanwege de prestaties (iets waarvoor jullie floten), maar vanwege het beleid jegens de Harde Kern. Verder zijn er geen klappen gevallen, enkel wat ruiten gesneuveld.

Jullie fluiten vanwege het spel, bij ons werden ruiten ingegooid wegens de schandalige houding van de club naar de HK toe. Nee, ik spreek de acties van de HK niet goed, maar nogmaals: het heeft niets met de prestaties te maken gehad. Jullie gefluit wel. Je elftal wordt daar niet beter van.

quote:
In die categorie nog een mooi verhaal uit eigen ervaring. Bekerfinale Jong Vitesse/AGOVV - Jong Feyenoord/Excelsior in het Kasteel in Rotterdam. Stond oorspronkelijk gepland in Waalwijk, maar de burgemeester aldaar wilde geen Feyenoordsupporters ontvangen. En gelijk heeft ie. Wegens volstrek onduidelijke redenen werden wij (+/- 150 Vitessenaren) pal naast de groep Feyenoordsupporters gezet. Je moet je voorstellen dat één korte zijde helemaal vol zat (en daar in de hoek zaten wij weggestopt) en de rest van het stadion leeg was. Al voor de wedstrijd wordt er gegooid met vuurwerk (levensgevaarlijk), aanstekers, muntjes en andere projectielen. En dan hebben we het over een wedstrijd van de beloften, een wedstrijd waar de belangen minimaal zijn in vergelijking waar het bij het eerste om zou gaan. Dat er vervolgens ME bij komt om die idioten te verwijderen uit het stadion vinden ze in Rotterdam dan gek.
Ik zie de relevantie van dit verhaal t.o.v. fluiten wegens slechte prestaties niet.

quote:
Maar nogmaals: heel leuk dat jullie er waren toen jullie 16e stonden. Neemt niet weg dat jullie er niet waren toen jullie 6e werden.
Net als heel Nederland niet. ^O^. Als je jouw cijfers uit de jaren 80 wél significant noemt voor de fanatiekheid van de supporters, maar RECENTE cijfers met NOG treurigere prestaties die VOOR de supporters spelen NIET, dan heb je een stoornis.

quote:
En over je bij de feiten houden gesproken: er werd niet gefloten omdat er slecht gepresteerd wordt. Want 'we' staan nog steeds vierde op twee punten. Dat is ontzettend knap, gezien het feit dat we anderhalf jaar geleden nog één doelpunt boven de nacompetitie eindigden. Er werd gefloten omdat de instelling kut was en er geen passie of beleving bij de spelers te zien was.
Ook dan fluit je niet, de prestaties worden daar niet beter van.
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:25:21 #7
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120453562
Dat stompen ging over dat je een stomp krijgt als je fluit naar de spelers. Van de zotte. Je moet gewoon met je poten van elkaar afblijven. Dat dit soort gedrag wordt getolereerd binnen het leuke hondstrouwe legioen is werkelijk belachelijk.
De relevantie van dat verhaal staat in verband met bovenstaande, en geeft de mentaliteit van de Feyenoord hooligans nog maar eens weer.

En laat ik duidelijk zijn: ik fluit zelf ook niet. Maar ik vind dat voor beide kanten (zowel voor de supporters als voor Theo) iets te zeggen valt: zij verwachten inzet en beleving, hij verwacht steun en krediet.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_120453742
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat stompen ging over dat je een stomp krijgt als je fluit naar de spelers. Van de zotte.
Elkaar opvoeden heet dat.

Overigens werd er niet echt geslagen: de fluitende supporters werden zelf 10 keer harder uitgefloten, dat is wat er gebeurde.

quote:
Je moet gewoon met je poten van elkaar afblijven. Dat dit soort gedrag wordt getolereerd binnen het leuke hondstrouwe legioen is werkelijk belachelijk.
Nee hoor. Mensen een beetje opvoeden is niet zoveel mis mee. Erg voorstander van de corrigerende tik.

quote:
De relevantie van dat verhaal staat in verband met bovenstaande, en geeft de mentaliteit van de Feyenoord hooligans nog maar eens weer.
Lol ik ben een hoolie :').

quote:
En laat ik duidelijk zijn: ik fluit zelf ook niet. Maar ik vind dat voor beide kanten (zowel voor de supporters als voor Theo) iets te zeggen valt: zij verwachten inzet en beleving, hij verwacht steun en krediet.
Inzet en beleving geeft die gozer jullie elke week, lukt het niet kan je zo'n jongen niet gaan uitfluiten. Schan-da-lig. Juist dan moet je ze er doorheen trekken, als een man achter je speler staan. Zijn naam schreeuwen tot je schor ben en zelfs dan nog een tikje verder.

Fluiten op zo'n jongen :N. Wat een publiek.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2012 11:30:55 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:36:34 #9
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120453905
Mooiste van dit alles is nog wel dat het nu lijkt alsof het hele stadion de vingers blauw stond te fluiten. Natuurlijk ook onzin. Als Theo niet had gereageerd in de wedstrijd was er niet naar gevraagd en had niemand het gehoord.

Voorstander van de corrigerende tik? Dus als er iemand op straat loopt en die gooit zijn blikje fris op de grond en zijn frietbakje ernaast, vind jij dat dit als een ware opvoeder mag worden opgelost door hem een corrigerende tik te geven? Typisch.
En die walgelijke arrogantie van je dat er bij Feyenoord niet gefloten wordt :r
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_120453956
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mooiste van dit alles is nog wel dat het nu lijkt alsof het hele stadion de vingers blauw stond te fluiten. Natuurlijk ook onzin. Als Theo niet had gereageerd in de wedstrijd was er niet naar gevraagd en had niemand het gehoord.
Ik had het al gehoord toen ik de wedstrijd keek :) En ik vond het belachelijk.

quote:
Voorstander van de corrigerende tik? Dus als er iemand op straat loopt en die gooit zijn blikje fris op de grond en zijn frietbakje ernaast, vind jij dat dit als een ware opvoeder mag worden opgelost door hem een corrigerende tik te geven? Typisch.
Die situatie is echt totaal hetzelfde he. Maar ja hoor, als ze het na vriendelijk vragen niet doen dan ben ik best bereid op wat minder vriendelijke wijze duidelijk te maken dat dit soort gedrag niet getolereerd wordt.

quote:
En die walgelijke arrogantie van je dat er bij Feyenoord niet gefloten wordt :r
Het. Gebeurt. Niet. Punt. Accepteer. Het. Nou. Maar.
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:39:58 #11
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120453999
Gehoord ja. Maar je zou er geen seconde over na hebben gedacht om hier je mening te komen verkondigen. Of heb je dat ook in de andere 17e topics van de eredivisieclubs gedaan waar de afgelopen tijd gefloten is?

Situatie is niet hetzelfde. Ik ben alleen benieuwd wanneer jij vindt dat het geoorloofd is dat je met je poten aan een ander gaat zitten.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_120454071
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gehoord ja. Maar je zou er geen seconde over na hebben gedacht om hier je mening te komen verkondigen.
Ik was tot 3 dagen geleden permanent gebanned gek :').

quote:
Of heb je dat ook in de andere 17e topics van de eredivisieclubs gedaan waar de afgelopen tijd gefloten is?
Ik zou zeggen, vraag eens de PSV'ertjes hoe ik reageerde op hun gang naar de Herdgang _O-. Jij kent mij dus overduidelijk niet.

quote:
Situatie is niet hetzelfde. Ik ben alleen benieuwd wanneer jij vindt dat het geoorloofd is dat je met je poten aan een ander gaat zitten.
Is niet relevant, vind ik de energie voor deze discussie niet waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2012 11:42:43 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:44:30 #13
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120454137
Was nogal permanent ja, getuige je aanwezigheid hier.

En het ontwijken van een opmerking door het als niet relevant af te doen. Denk dat we inderdaad wel klaar zijn met deze discussie.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_120454234
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was nogal permanent ja, getuige je aanwezigheid hier.
Kerstgratie. Maar het was een permban.

quote:
En het ontwijken van een opmerking door het als niet relevant af te doen. Denk dat we inderdaad wel klaar zijn met deze discussie.
Nee, het plegen van fysiek geweld heeft gewoon geen relevantie t.o.v. mijn mening over het uitfluiten van een speler. Ik denk niet dat de noodzaak bestaat twee individuele discussies te voeren. Ik blijf bij mijn punt: spelers steun je, fluit je niet uit. Dat doen we in De Kuip al jaren zo. Uitfluiten van je spelers is het lafste en kutste soort supporter wat er is.

Om die reden heb ik als Feyenoorder de laatste tijd ook zo'n hekel aan PSV, met hun zakdoekjes, gefluit en het betreden van de herdgang omdat ze derde staan en gewoon nog alles in eigen hand hadden (hadden ze de wedstrijd tegen Ajax gewonnen, stond PSV 'gewoon' weer eerste).
pi_120454467
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kerstgratie. Maar het was een permban.

[..]

Nee, het plegen van fysiek geweld heeft gewoon geen relevantie t.o.v. mijn mening over het uitfluiten van een speler. Ik denk niet dat de noodzaak bestaat twee individuele discussies te voeren. Ik blijf bij mijn punt: spelers steun je, fluit je niet uit. Dat doen we in De Kuip al jaren zo. Uitfluiten van je spelers is het lafste en kutste soort supporter wat er is.

Om die reden heb ik als Feyenoorder de laatste tijd ook zo'n hekel aan PSV, met hun zakdoekjes, gefluit en het betreden van de herdgang omdat ze derde staan en gewoon nog alles in eigen hand hadden (hadden ze de wedstrijd tegen Ajax gewonnen, stond PSV 'gewoon' weer eerste).
Dat is gedaan, zelfs na de nederlaag tegen VVV bij de aankomst op Papendal. Vervolgens wordt er niet op gereageert (bang), begrijpelijk. Maar ga dan niet lopen janken als er een keer gefloten wordt.
okeokeoke
pi_120454528
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:57 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Dat is gedaan, zelfs na de nederlaag tegen VVV bij de aankomst op Papendal. Vervolgens wordt er niet op gereageert (bang), begrijpelijk. Maar ga dan niet lopen janken als er een keer gefloten wordt.
Je verwacht serieus dat één keer steunen een 180graden draaiende functie heeft? :D.

Nogmaals, die actie na VVV vond ik juist geweldig. Maar zoiets moet je een langere periode volhouden wil het resultaten opleveren.
pi_120454679
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je verwacht serieus dat één keer steunen een 180graden draaiende functie heeft? :D.

Nogmaals, die actie na VVV vond ik juist geweldig. Maar zoiets moet je een langere periode volhouden wil het resultaten opleveren.
Natuurlijk niet.. Ik bedoel dat Vitesse gewoon gesteund wordt, ook bij tegenvallers. En ik vind dat een team ook negatieve reacties moet kunnen incasseren, het zijn profs. Dat er mensen fluiten is nu eenmaal niet de beste manier om een team te ondersteunen, maar Theo reageert zich af op de aanwezige 18000 supporters, terwijl het misschien over een groepje van 100 man gaat.
okeokeoke
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:09:13 #18
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120454847
Het waren er inderdaad niet zo heel erg veel volgens mij want zo overheersend was dat gefluit nou ook weer niet. Komende 2 wedstrijden voor de winterstop winnen en dan kunnen de jongens even lekker op vakantie.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_120454855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:03 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.. Ik bedoel dat Vitesse gewoon gesteund wordt, ook bij tegenvallers. En ik vind dat een team ook negatieve reacties moet kunnen incasseren, het zijn profs. Dat er mensen fluiten is nu eenmaal niet de beste manier om een team te ondersteunen, maar Theo reageert zich af op de aanwezige 18000 supporters, terwijl het misschien over een groepje van 100 man gaat.
Hij kan ze dan ook moeilijk persoonlijk aan gaan spreken ;).

Maar ja, ik snap Theo wel. Hopen dat de overige supporters hier iets mee doen en komende week 90 minuten lang zijn naam brullen. :).
pi_120454909
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij kan ze dan ook moeilijk persoonlijk aan gaan spreken ;).

Maar ja, ik snap Theo wel. Hopen dat de overige supporters hier iets mee doen en komende week 90 minuten lang zijn naam brullen. :).
Ik kan voor beide partijen enige symphatie opbrengen, maar goed, ik ben er woensdag en zaterdag gewoon weer bij! ^O^
okeokeoke
pi_120454933
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:11 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Ik kan voor beide partijen enige symphatie opbrengen, maar goed, ik ben er woensdag en zaterdag gewoon weer bij! ^O^
Zoals het hoort ^O^.

;).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2012 12:11:59 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:30:54 #22
104871 remlof
Europees federalist
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 december 2012 @ 16:43:56 #23
186611 Haags
pi_120464870
Eigenlijk is het ook gewoon een kut club ook hé, waar nooit rust is. Lijkt Den Haag wel.
Wat gebeurd er als die suikeroom zich ineens terugtrekt? Met 20 mln verlies..
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:45:30 #24
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_120464930
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eigenlijk is het ook gewoon een kut club ook hé, waar nooit rust is. Lijkt Den Haag wel.
Wat gebeurd er als die suikeroom zich ineens terugtrekt? Met 20 mln verlies..
Zo wat een frustraties.
Jaloers op t succes?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 december 2012 @ 16:46:32 #25
186611 Haags
pi_120464972
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Zo wat een frustraties.
Jaloers op t succes?
Nee, in tegendeel..
Maar doelde meer op het publiek, stelletje paupers met dat gefluit.. daar irriteer ik me aan!
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:51:23 #26
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120465174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nee, in tegendeel..
Maar doelde meer op het publiek, stelletje paupers met dat gefluit.. daar irriteer ik me aan!
Want kankeren doen ze op de Haagse tribunes niet hè?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 december 2012 @ 16:53:16 #27
186611 Haags
pi_120465253
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Want kankeren doen ze op de Haagse tribunes niet hè?
Is nogal een verschil of je acterstaat en het spel kut is en daarom kankert of dat je 1-0 voorstaat, op dat moment bovenaan staat en dan je spelers gaat uitfluiten.. dat is gewoon triest te noemen
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:56:02 #28
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120465379
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Is nogal een verschil of je acterstaat en het spel kut is en daarom kankert of dat je 1-0 voorstaat, op dat moment bovenaan staat en dan je spelers gaat uitfluiten.. dat is gewoon triest te noemen
Lees het topic nog eens door en kijk gerust eens verder dan de media je verteld, voor je het nodig vindt om je mening te verkondigen.

De spelers werden niet uitgefloten omdat ze slecht presteren. Zie het ontvangst op Papendal vorige week na het verlies tegen VVV Venlo. De spelers werden uitgefloten omdat ze tegen RKC Waalwijk geen inzet toonden en niet vochten voor een goed resultaat, maar het lieten lopen en er van uitgingen dat het wel goed zou komen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 december 2012 @ 16:57:18 #29
186611 Haags
pi_120465430
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Lees het topic nog eens door en kijk gerust eens verder dan de media je verteld, voor je het nodig vindt om je mening te verkondigen.

De spelers werden niet uitgefloten omdat ze slecht presteren. Zie het ontvangst op Papendal vorige week na het verlies tegen VVV Venlo. De spelers werden uitgefloten omdat ze tegen RKC Waalwijk geen inzet toonden en niet vochten voor een goed resultaat, maar het lieten lopen en er van uitgingen dat het wel goed zou komen.
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Lees het topic nog eens door en kijk gerust eens verder dan de media je verteld, voor je het nodig vindt om je mening te verkondigen.

De spelers werden niet uitgefloten omdat ze slecht presteren. Zie het ontvangst op Papendal vorige week na het verlies tegen VVV Venlo. De spelers werden uitgefloten omdat ze tegen RKC Waalwijk geen inzet toonden en niet vochten voor een goed resultaat, maar het lieten lopen en er van uitgingen dat het wel goed zou komen.
Dan nog blijft het triest ;)
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:59:05 #30
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120465522
Het is ook niet mijn manier om de spelers aan te sporen hun best te doen. Ik wil alleen het misverstand dat er werd gefloten omdat ze niet presteren uit de weg ruimen, omdat mensen als jij het halve verhaal horen, een oordeel vellen en die vervolgens ongevraagd gaan verkondigen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 december 2012 @ 17:02:01 #31
186611 Haags
pi_120465657
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het is ook niet mijn manier om de spelers aan te sporen hun best te doen. Ik wil alleen het misverstand dat er werd gefloten omdat ze niet presteren uit de weg ruimen, omdat mensen als jij het halve verhaal horen, een oordeel vellen en die vervolgens ongevraagd gaan verkondigen.
Dat kan, en dat mag.

Wat me gewoon bij blijft is dat vitesse jarenlang onderaan heeft geklungelt, met de vraag blijven we voortbestaan of niet, dan komt er iemand die geld heeft en de resultaten beginnen er naar te lijken en dan krijg je dit. Daar kan ik met mijn verstand niet bij...

Ik snap dat de onvrede toe neemt als de spelers erbij lopen als zandzakken met een instelling van, we doen dit wel even..
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:41:13 #32
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120467203
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat kan, en dat mag.

Wat me gewoon bij blijft is dat vitesse jarenlang onderaan heeft geklungelt, met de vraag blijven we voortbestaan of niet, dan komt er iemand die geld heeft en de resultaten beginnen er naar te lijken en dan krijg je dit. Daar kan ik met mijn verstand niet bij...

Ik snap dat de onvrede toe neemt als de spelers erbij lopen als zandzakken met een instelling van, we doen dit wel even..
Kijk, en wat je nu zegt geeft precies aan dat je de wedstrijd waarschijnlijk niet live gezien hebt maar wel de commentaren achteraf hebt gehoord/gelezen. Het viel allemaal wel mee. Het is echt niet zo dat er vanaf minuut 1 tot minuut 90 door 95% van het stadion gefloten werd. Het waren misschien een man of 200 die hier en daar hun onvrede toonden.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_120469586
Op naar ADO'20
Zal Theo ook een respect bandje gaan dragen? ;)
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:55:33 #34
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_120469909
wil iedereen nu ff kappen over het gefluit wat zogenaamd in volle tallen aanwezig was zondag.
het is nu al genoeg uitgekauwd op internet en de media.

op naar de bekerwedstrijd morgen
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_120475184
Helpmefok :') Zou die al schaamhaar hebben?
pi_120475428
quote:
En iedereen maar hopen dat Bony ging bijtekenen :P

Volgt iemand goed de jeugd eigenlijk? Voorgaande jaren deed ik het nog wel eens via het redactiewerk van Zwart op Geel, maar daar ben ik mee gestopt. Zit er nog iets aan te komen en hoe goed is deze peuter eigenlijk?
pi_120482092
kan het zelf helaas niet Volgen, maar darri is wel een van de spelers die mogelijkheden heeft zover ik dingen meekrijg. Lopen nog wel wat spelers rond wat ik zo hoor, maar krijg zelf het idee dat de echte stappen gemaakt worden als trainingscomplex klaar is.

Geduld hebben dus..
pi_120484260
TT had moeten zijn: KUT THEO OPTIEFEN STOP MET VOETBAL, LUL!
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_120530743
Havenaar was lekker in vorm vandaag
pi_120536699
Sowieso prima revanche op zondag. Amateurs of niet.
pi_120540334
Enagrootste overwinning ooit in de beker.
Ik ben tevreden en Janssen die zijn voeten laat spreken. Verstandige zet!
  donderdag 20 december 2012 @ 09:02:38 #42
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_120541356
Volgens mij zijn de Randstedelijke sneuhansen weer verdwenen uit het topic. Rust....

Goede overwinning van Vitas! Ik zie het niet vaak dat een profclub ook bij 4-1 nog vol voor de 10 gaat. Nice!
  donderdag 20 december 2012 @ 15:02:02 #43
104871 remlof
Europees federalist
  donderdag 20 december 2012 @ 17:27:13 #44
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_120558082
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:40 schreef CaptainCookie het volgende:
Havenaar was lekker in vorm vandaag
Wel sneu voor hem tot aan zn doelpunt laat In de wedstrijd had iedereen byna al gescoord, terwijl hij juist spits stond!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_120579372
Ajax thuis in de beker dus, gelukkig thuis :P
  donderdag 20 december 2012 @ 23:59:29 #46
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_120579674
Pies of keek
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zaterdag 22 december 2012 @ 06:30:26 #47
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120626563
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef DeVinger het volgende:
Ajax thuis in de beker dus, gelukkig thuis :P
Dit seizoen gaat het uit beter dan thuis :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:31:05 #48
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_120644723
nou we kunnen wel stellen dat vitesse in een dipje verkeerd. verschrikkelijk veel balverlies en passjes komen niet aan etc.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_120644981
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef DeVinger het volgende:
Ajax thuis in de beker dus, gelukkig thuis :P
Ajax gaat over Vitesse heen walsen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:02:34 #50
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_120646033
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef Devv het volgende:

[..]

Ajax gaat over Vitesse heen walsen.
jaja lekker rellen in het vitesse topic, we zullen zien.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_120646296
Staan de supporters alweer klaar met vuurwerk? :)
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:58:16 #52
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_120648448
naah denk t niet te slecht weer
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zaterdag 22 december 2012 @ 22:14:56 #53
104871 remlof
Europees federalist
pi_120649125
Godverdegodverdegodver.
pi_120649361
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef DeVinger het volgende:
Helpmefok :') Zou die al schaamhaar hebben?
:W
pi_120649402
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 06:30 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Dit seizoen gaat het uit beter dan thuis :P
Niet gek als je thuis je spelers uitfluit terwijl je virtueel eerste staat :').
pi_120656934
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niet gek als je thuis je spelers uitfluit terwijl je virtueel eerste staat :').
Dat heeft er gvd niks mee te maken, iedereen roept maar wat zonder er wat van te weten.
Je staat dan wel eerste op dat moment, maar het fluiten ging om de wedstrijd die toen gespeeld werd. Er was helemaal geen inzet te bekennen. Je kan best een keer verliezen, dat maakt ons niet uit. Je kan ook een keer heel slecht spelen, maar dan moet er wel hard gewerkt worden en dat kon er tegen RKC niet eens vanaf. Net als tegen VVV en nu ook tegen Heerenveen.
HAR!!! HAR!!11!!!1
  zondag 23 december 2012 @ 00:54:40 #57
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120657085
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:51 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:

[..]

Dat heeft er gvd niks mee te maken, iedereen roept maar wat zonder er wat van te weten.
Je staat dan wel eerste op dat moment, maar het fluiten ging om de wedstrijd die toen gespeeld werd. Er was helemaal geen inzet te bekennen. Je kan best een keer verliezen, dat maakt ons niet uit. Je kan ook een keer heel slecht spelen, maar dan moet er wel hard gewerkt worden en dat kon er tegen RKC niet eens vanaf. Net als tegen VVV en nu ook tegen Heerenveen.
koop er gewoon nog een paar dan. Wil Fredje ook. Hebben jullie al houdoe gezegd tegen BonyM trouwens?
pi_120657288
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

koop er gewoon nog een paar dan. Wil Fredje ook. Hebben jullie al houdoe gezegd tegen BonyM trouwens?
Veel supporters zijn wel klaar met hem, voor een goed bod mag hij weg. Mits een enigszins waardige vervanger, want Reis is natuurlijk waardeloos, die heeft al zijn krediet allang verloren.
Het enigste is nog dat we niet zo veel vertrouwen hebben dat er een hoog bod komt voor Bony na de afgelopen paar wedstrijden.
HAR!!! HAR!!11!!!1
  zondag 23 december 2012 @ 01:03:51 #59
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120657478
Geld is toch geen probleem, maffiaroebels genoeg? Veel supporters is trouwens onbedoeld grappig gebruikt. Veel supporters...kàn feitelijk niet nl.
pi_120657612
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef BeamofLight het volgende:
Geld is toch geen probleem, maffiaroebels genoeg? Veel supporters is trouwens onbedoeld grappig gebruikt. Veel supporters...kàn feitelijk niet nl.
Laatste reactie op jou:

Jordania is zuinig met zijn geld, er word niet met geld gesmeten dus of we echte versterkingen krijgen is maar de vraag. En dat laatste, heel grappig
HAR!!! HAR!!11!!!1
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 12:39:39 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120665740
Begint de Rutten-dip nu al voor de winterstop?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120690988
Want?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:15:49 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120692601
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef DeVinger het volgende:
Want?
de laatste twee wedstrijden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120697596
Ach, de winterstop komt inderdaad wel op een goed moment. Ze staan nu in ieder geval met beide benen op de grond na de laatste weken. Maar verder natuurlijk een prachtige eerste seizoenshelft en een keurige rangschikking.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 23:48:22 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120698785
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef DeVinger het volgende:
Ach, de winterstop komt inderdaad wel op een goed moment. Ze staan nu in ieder geval met beide benen op de grond na de laatste weken. Maar verder natuurlijk een prachtige eerste seizoenshelft en een keurige rangschikking.
dat zeker, en als je meedoet om de titel doet dat ook wat met een groep. Dat is ook een soort status waar spelers aan moeten wennen. Kijk maar naar Twente en AZ in de aanloop naar de hun titels (de jaren daarvoor).
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120759941
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het gaat mij niet om wat er bij Ajax gebeurd. Sterker nog, het gaat me er niets eens om wat er bij Feyenoord gebeurd. Ik ben voor Vitesse en dat is de club die ik volg, maar omdat jij en vele met jou de fout maken om te denken dat Feyenoorders de meest geweldige supporters van Nederland heeft en dit willen benadrukken ten nadele van Vitesse, voel ik me toch geroepen er op te reageren.

Dat jij zegt dat er gestompt wordt op het moment dat je fluit, zegt al weer genoeg over de primitieve houding van de havenwerkers die het liever met de vuisten oplossen dan iemand met woorden tot de orde te roepen. Wees er maar trots op.
In die categorie nog een mooi verhaal uit eigen ervaring. Bekerfinale Jong Vitesse/AGOVV - Jong Feyenoord/Excelsior in het Kasteel in Rotterdam. Stond oorspronkelijk gepland in Waalwijk, maar de burgemeester aldaar wilde geen Feyenoordsupporters ontvangen. En gelijk heeft ie. Wegens volstrek onduidelijke redenen werden wij (+/- 150 Vitessenaren) pal naast de groep Feyenoordsupporters gezet. Je moet je voorstellen dat één korte zijde helemaal vol zat (en daar in de hoek zaten wij weggestopt) en de rest van het stadion leeg was. Al voor de wedstrijd wordt er gegooid met vuurwerk (levensgevaarlijk), aanstekers, muntjes en andere projectielen. En dan hebben we het over een wedstrijd van de beloften, een wedstrijd waar de belangen minimaal zijn in vergelijking waar het bij het eerste om zou gaan. Dat er vervolgens ME bij komt om die idioten te verwijderen uit het stadion vinden ze in Rotterdam dan gek.

Maar nogmaals: heel leuk dat jullie er waren toen jullie 16e stonden. Neemt niet weg dat jullie er niet waren toen jullie 6e werden.

En over je bij de feiten houden gesproken: er werd niet gefloten omdat er slecht gepresteerd wordt. Want 'we' staan nog steeds vierde op twee punten. Dat is ontzettend knap, gezien het feit dat we anderhalf jaar geleden nog één doelpunt boven de nacompetitie eindigden. Er werd gefloten omdat de instelling kut was en er geen passie of beleving bij de spelers te zien was.
Hee waar woon jij dan?
ik woon in arnhem :P
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 25 december 2012 @ 16:18:28 #67
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_120759994
Erg grappig hoe wanhopige die ''ajacieden'' nu op FB en diverse fora moeten verkondigen dat ze over Vitesse heen gaat walsen. Dat was toch zo vanzelfsprekend? Ze zijn nu zelfs trots op een 3e plek, zolang ze maar boven Vitesse staan.

Als je echt een topper bent hou je je mond pas tot je op de 1e plaats staat, maar daar heb ik ze nog niet gezien.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 25 december 2012 @ 16:56:55 #68
104871 remlof
Europees federalist
pi_120760792
Wanneer is die bekerwedstrijd tegen Ajax eigenlijk?
  dinsdag 25 december 2012 @ 16:58:49 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_120760829
Oh al gevonden. Dat wordt een leuk weekje :D

  Forum Admin dinsdag 25 december 2012 @ 17:00:23 #70
35723 crew  GGMM
pi_120760860
Plus dat Bony dan weg is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120823582
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  donderdag 27 december 2012 @ 23:09:35 #73
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120842848
Was al bekend op het moment dat het competitieprogramma bekend werd gemaakt hoor :)

Wordt zeker lastig, maar de Bony van de wedstrijden tegen VVV Venlo, RKC Waalwijk en sc Heerenveen gaan we niet missen hoor.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121069404
Ik vind het eigenlijk wel goed zo (deels ook omdat als ik het niet goed zou vinden het geen reet zal uitmaken, dus de mens dan automatisch vrede krijgt met de situatie :+ ). Maar mijn punt is het volgende:

Kampioen geloof ik niet in. Een zo hoog mogelijke klassering is denk ik achter Twente, PSV, Ajax en Feyenoord in willekeurige volgorde, voordat daar ruzie over komt, dus op plek 5. Je kunt nooit te ver vooruit kijken, maar op papier staan die er gewoon beter voor.

Zo ontzettend veel concurrentie van onder is er niet voor ons, alleen Utrecht en NEC staan enigzins in de buurt en de andere teams moeten wel een hele zieke tweede seizoenshelft spelen willen ze ons nog benaderen. Met andere woorden: ik wil nou wel eens zien hoe goed Vitesse is zonder Bony. Met Bony speelde we laatste wedstrijden inderdaad ook ruk, maar je kunt er niet omheen dat hij meer dan belangrijk is geweest de eerste seizoenshelft. Laat een Reis, een Janssen of een misschien het collectief maar eens opstaan! :) Je moet natuurlijk niet al die topduels verliezen, want dan heb je gewoon dikke imagoschade en is het vertrouwen pleiten, maar mits goed spel, zal de uitslag mij de komende maand om het even zijn.

Nu kunnen we pas echt zien hoe goed Vitesse eigenlijk is, wat mij betreft.
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:48:03 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121069513
Wat was eigenlijk Jordania's doelstelling voor dit jaar, neem,t hij genoegen met een plek vrij duidelijk achter de top?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121070493
Directe plaatsing voor Europees voetbal volgens mij. Maargoed, als je de beker wint en degradeerd is hij vast niet helemaal happy.
pi_121097382
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:44 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed zo (deels ook omdat als ik het niet goed zou vinden het geen reet zal uitmaken, dus de mens dan automatisch vrede krijgt met de situatie :+ ). Maar mijn punt is het volgende:

Kampioen geloof ik niet in. Een zo hoog mogelijke klassering is denk ik achter Twente, PSV, Ajax en Feyenoord in willekeurige volgorde, voordat daar ruzie over komt, dus op plek 5. Je kunt nooit te ver vooruit kijken, maar op papier staan die er gewoon beter voor.

Zo ontzettend veel concurrentie van onder is er niet voor ons, alleen Utrecht en NEC staan enigzins in de buurt en de andere teams moeten wel een hele zieke tweede seizoenshelft spelen willen ze ons nog benaderen. Met andere woorden: ik wil nou wel eens zien hoe goed Vitesse is zonder Bony. Met Bony speelde we laatste wedstrijden inderdaad ook ruk, maar je kunt er niet omheen dat hij meer dan belangrijk is geweest de eerste seizoenshelft. Laat een Reis, een Janssen of een misschien het collectief maar eens opstaan! :) Je moet natuurlijk niet al die topduels verliezen, want dan heb je gewoon dikke imagoschade en is het vertrouwen pleiten, maar mits goed spel, zal de uitslag mij de komende maand om het even zijn.

Nu kunnen we pas echt zien hoe goed Vitesse eigenlijk is, wat mij betreft.
Als je naar de selecties kijkt komt nek of utrecht totaal niet in de buurt. Als je 5e eindigt heb je het eigenlijk slecht gedaan, omdat je dan achter alle concurrentie eindigt.
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_121100320
De teams die 1-4 eindigen zijn geen concurrentie. Het probleem is (denk ik) dat we beter zijn dan de teams onder ons, maar minder zijn dan de teams boven ons. Kan zomaar eens -7 en +7 verschil worden met teams boven en onder ons aan het einde van de rit.
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:34:12 #79
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121101917
Was dat vorig jaar ook niet?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_121138601
Ik schat ons sowieso hoger in dan feijenoord
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_121148387
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:03 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Ik schat ons sowieso hoger in dan feijenoord
Op basis waarvan?
pi_121148419
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:03 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Ik schat ons sowieso hoger in dan feijenoord
Dan schat je dat toch aardig verkeerd in.
pi_121181239
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Op basis waarvan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dan schat je dat toch aardig verkeerd in.
Op basis van onze selectie
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_121184110
quote:
Ach joh, de Arena is toch ook gezellig?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 5 januari 2013 @ 10:31:11 #87
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_121185419
Zal inderdaad wel de Arena worden denk ik. Of ze moeten de wedstrijd kunnen verplaatsen.
Anonieme tievesclown
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:13:16 #88
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_121185978
Daar mag Vitesse dan toch tegen in beroep gaan? Loting heeft bepaald dat het in Arnhem plaats moet vinden. Ze lopen anders inkomsten en thuisvoordeel mis. Je kan die wedstrijd ook een week later spelen volgens mij...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_121186031
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:13 schreef INViCTuS het volgende:
Daar mag Vitesse dan toch tegen in beroep gaan? Loting heeft bepaald dat het in Arnhem plaats moet vinden. Ze lopen anders inkomsten en thuisvoordeel mis. Je kan die wedstrijd ook een week later spelen volgens mij...
Het is waarschijnlijk niet het probleem van knvb dat vitesse het stadion niet beschikbaar heeft. Data waarop bekerwedstrijden gespeeld worden zijn allang bekend.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_121188901
Ik speel liever in de Arena dan in het Gelredome. Thuis bakken we er niets van :D
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:07:25 #91
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_121190208
Gezellig uitwijken naar Apeldoorn of zo... volle bak is het toch bijna nooit bij bekerpotjes :P.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_121190236
Is er al wat nieuws over Bony?
pi_121191018
Ja, hij is inmiddels geland in Ivoorkust en heeft net ontbeten met zijn ouders.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:00:12 #94
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121196063
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:07 schreef JDude het volgende:
Gezellig uitwijken naar Apeldoorn of zo... volle bak is het toch bijna nooit bij bekerpotjes :P.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_121198157
Als het niet verschoven word zal het wel Apeldoorn, Doetinchem of Enschede worden
HAR!!! HAR!!11!!!1
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:52:34 #96
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121198244
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 10:31 schreef Crimyclown het volgende:
Zal inderdaad wel de Arena worden denk ik. Of ze moeten de wedstrijd kunnen verplaatsen.
Verplaatsen kan niet ivm volle schema Ajax.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 januari 2013 @ 17:54:08 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121198301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Als het niet verschoven word zal het wel Apeldoorn, Doetinchem of Enschede worden
die gemeentes zitten te springen om een risicoduel.

Ik gok dat het gewoon de Arena wordt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 januari 2013 @ 17:54:33 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121198324
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_121198542
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die gemeentes zitten te springen om een risicoduel.

Ik gok dat het gewoon de Arena wordt
Heb je gelijk in. Dan blijft alleen Enschede over, omdat Twente in het Gelredome mocht spelen
HAR!!! HAR!!11!!!1
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 januari 2013 @ 18:01:15 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121198597
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:59 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Dan blijft alleen Enschede over, omdat Twente in het Gelredome mocht spelen
Ik denk ook niet dat de gemeente Enschede ineens een peloton agenten overheeft binnen een paar weken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:04:05 #101
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121198740
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat de gemeente Enschede ineens een peloton agenten overheeft binnen een paar weken.
Sinds wanneer is Vitesse- Ajax een risiscowedstrijd?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 januari 2013 @ 20:10:45 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121204112
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Vitesse- Ajax een risiscowedstrijd?
ik denk dat als je twee supportersgroepen naar een derde stad brengt dat dat al snel als risicowedstrijd wordt bestempeld. Hoeveel van de uit wedstrijden van Ajax zijn geen risicowedstrijd?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:07:32 #103
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_121266269
Ik heb gehoord dat het in odw ook gespeeld kan worden :')_____!
pi_121295958
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef Amplifier het volgende:
Ik heb gehoord dat het in odw ook gespeeld kan worden :')_____!
Volgens welke partij?
HAR!!! HAR!!11!!!1
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:13:07 #105
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121297201
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef Amplifier het volgende:
Ik heb gehoord dat het in odw ook gespeeld kan worden :')_____!
Lijkt me niet.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:49:37 #106
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_121302436
Grolsch veste
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_121302525
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef Amplifier het volgende:
Ik heb gehoord dat het in odw ook gespeeld kan worden :')_____!
zou kunnen... Theoretisch
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:15:57 #108
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_121307769
Bekerwedstrijd Vitesse - Ajax op neutraal terrein

ARNHEM - Het bekerduel tussen Vitesse en Ajax wordt donderdag 31 januari op neutraal terrein afgewerkt. Dat heeft de KNVB dinsdag bekendgemaakt.

De voetbalbond honoreerde een verzoek van de club uit Arnhem die volgens de loting eigenlijk als gastheer van de kampioen uit Amsterdam mocht optreden.
De voorzieningenrechter in Arnhem oordeelde afgelopen vrijdag echter dat Vitesse niet op 31 januari voor eigen publiek in de kwartfinale van de KNVB-beker tegen Ajax mag voetballen
De rechter stelde tijdens een kort geding organisatie Q-dance in het gelijk. Het bedrijf houdt op zaterdag 2 februari het dancefeest Hard Bass in het Gelredome. Q-dance heeft een aantal dagen nodig om het stadion van Vitesse in een grote discotheek te laten veranderen.
Uitgesloten

De KNVB geeft Vitesse tot uiterlijk 21 januari de tijd een geschikte locatie voor de bekerwedstrijd te vinden. De bond benadrukt dat het voorstel van de club uit Arnhem om de wedstrijd in de Amsterdam Arena te spelen geen optie is.
Dat zou in strijd met de reglementen van de KNVB zijn. Vitesse wordt uitgesloten voor het bekertoernooi als het voor 21 januari niet met een beschikbare accommodatie komt.


Speel je is thuis als je zo ver bent gevordert in de beker.... Ik verwacht dat ze niet zo snel naar Nijmegen zullen gaan dus dan zal het wel weer de Grolsch Veste worden. Zou trouwens nog leuker zijn als ze het lukt om te spelen in de Veltins Arena :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:17:24 #109
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121307822
Galgenwaard? Is een stuk dichterbij, groot genoeg maar dan kom je wel de Ajacieden wat meer tegemoet dan je zou moeten willen... ;)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121307947
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Galgenwaard? Is een stuk dichterbij, groot genoeg maar dan kom je wel de Ajacieden wat meer tegemoet dan je zou moeten willen... ;)
Vitesse wou eerst zelfs in de Arena spelen als alternatief dus wat dat betreft...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 januari 2013 @ 13:33:19 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121308484
Ah Munsterman wil graag gastheer zijn voor Vitesse.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:39:21 #112
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121308746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:33 schreef rubbereend het volgende:
Ah Munsterman wil graag gastheer zijn voor Vitesse.
Waar zegt hij dat?

FC Twente heeft trouwens nog eens in het Gelredome gespeeld, als ik me niet vergis. Wat dat betreft hebben we nog iets tegoed ;)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121308889
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat?

FC Twente heeft trouwens nog eens in het Gelredome gespeeld, als ik me niet vergis. Wat dat betreft hebben we nog iets tegoed ;)
Klopt, was als gevolg van het bouwongeluk
pi_121309910
En daarvoor nog een keer.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:33:16 #115
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121310899
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:10 schreef DeVinger het volgende:
En daarvoor nog een keer.
Ja, die bedoelde ik. Tegen Arsenal?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:33:30 #116
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121310903
En PSV een keer tegen een Turkse club?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121311522
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ja, die bedoelde ik. Tegen Arsenal?
Ja, toen het (toen nog) Arke-stadion werd verbouwd met die tweede ring.
pi_121428686
Twente valt dus af.. ben bang dat deze wedstrijd niet meer gespeeld gaat worden. Des te meer redenen voor Jordania om een nieuw stadion te realiseren want dit werkt niet.
okeokeoke
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:28:56 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_121429834
Bekerduel Vitesse - Ajax niet in Grolsch Veste

HOOFDDORP - De bekerwedstrijd tussen Vitesse en Ajax vindt op donderdag 31 januari niet plaats in De Grolsch Veste.

Vitesse is op zoek naar een geschikte locatie om het kwartfinaleduel in de KNVB-beker af te werken, aangezien het eigen Gelredome op de betreffende datum niet beschikbaar is.
Het stadion van FC Twente werd als mogelijke alternatieve locatie genoemd, maar dat gaat nu dus niet door. De club uit Enschede is zuinig op de eigen grasmat en weigert deze beschikbaar te stellen voor Vitesse - Ajax.

"Twente heeft een voetballende ploeg en heeft baat bij een goede mat", verklaart Vitesse-woordvoerster Ester Bal de beslissing van de Tukkers tegenover De Gelderlander. Het veld in De Grolsch Veste ligt er momenteel niet goed bij.
Hard Bass

De rechter oordeelde onlangs dat het evenement Hard Bass op 31 januari voorrang krijgt, omdat dit eerder gepland stond dan de wedstrijd tussen Vitesse en Ajax.
Vitesse heeft nog tot 21 januari de tijd om een beschikbaar stadion te vinden voor het bekerduel. Mocht dat niet lukken, dan dreigt volgens de KNVB uitsluiting van het bekertoernooi voor de Arnhemmers.

Veld van Arnhemse Boys dan maar :P?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:30:22 #120
3185 Adelante
To let it go now
pi_121429888
Is er geen hoofdklasser in de buurt: Lienden of Babberich? :-P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 12 januari 2013 @ 23:31:43 #121
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_121488202
De Graafschap wil ook al niet hun stadion uitlenen..
Zodrekt wordt Vitas nog uit de beker geknikkerd omdat er geen accomodatie is.. Zou lullig zijn.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zaterdag 12 januari 2013 @ 23:32:26 #122
104871 remlof
Europees federalist
pi_121488216
Heeft AGOVV geen veldje over?
  zondag 13 januari 2013 @ 00:21:48 #123
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_121489769
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:32 schreef remlof het volgende:
Heeft AGOVV geen veldje over?
Ja maar is te klein :')
  zondag 13 januari 2013 @ 00:48:45 #124
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121490556
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 13 januari 2013 @ 01:07:40 #125
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_121491168
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:21 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ja maar is te klein :')
En als het exelsior tegen agovv was geweest in de beker. Waar gaan ze dan spelen? Die hebben beide tribunes waar maar rond de 3000 man op kunnen.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zondag 13 januari 2013 @ 01:20:32 #126
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121491548
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:07 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

En als het exelsior tegen agovv was geweest in de beker. Waar gaan ze dan spelen? Die hebben beide tribunes waar maar rond de 3000 man op kunnen.
Te klein voor Vitesse - Ajax aangezien daar veel meer dan 3000 toeschouwers voor verwacht worden.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 13 januari 2013 @ 09:58:00 #127
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_121495554
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:07 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

En als het exelsior tegen agovv was geweest in de beker. Waar gaan ze dan spelen? Die hebben beide tribunes waar maar rond de 3000 man op kunnen.
Daar komt toch veel minder man op af :')
pi_121504333
Nac, Willem II of Roda dus als stadion voor de beker. Kerkrade! :')
pi_121506164
Doe dan maar lekker Nac.
okeokeoke
  zondag 13 januari 2013 @ 16:10:57 #131
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_121506738
KNVB werkt ook lekker mee... Wanneer Ajax dit probleem had gehad waren ze waarschijnlijk wel behulpzaam geweest.
Anonieme tievesclown
pi_121508276
Zolang de pot maar doorgaat, als je Ajax pakt ben je al heel ver..
okeokeoke
  zondag 13 januari 2013 @ 19:19:39 #133
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121515460
quote:
13s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:10 schreef Crimyclown het volgende:
KNVB werkt ook lekker mee... Wanneer Ajax dit probleem had gehad waren ze waarschijnlijk wel behulpzaam geweest.
Iedere andere club heeft zelf een stadion
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 13 januari 2013 @ 19:21:32 #134
3185 Adelante
To let it go now
pi_121515555
Roda heeft de goede shirts al, dus doe maar daar :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 13 januari 2013 @ 19:21:43 #135
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_121515565
quote:
13s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:10 schreef Crimyclown het volgende:
KNVB werkt ook lekker mee... Wanneer Ajax dit probleem had gehad waren ze waarschijnlijk wel behulpzaam geweest.
KNJB :r
  maandag 14 januari 2013 @ 09:13:22 #137
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_121536472
Doe Zwolle maar :D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 13:13:55 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121543369
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 14 januari 2013 @ 18:51:16 #139
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_121557488
Wat een gelul zeg, het is 16 km naar de Goffert
https://maps.google.nl/ma(...)552,0.52803&t=h&z=11
Wie dit leest is gek
  maandag 14 januari 2013 @ 18:56:50 #140
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_121557713
Mkrabby twitterde op maandag 14-01-2013 om 15:52:11 Kelvin Leerdam heeft overeenstemming bereikt met Vitesse, gaat per 1 juli voor 4 jaar naar Arnhem. Zie http://t.co/cAr8Gzob reageer retweet
pi_121559057
Dikke doei naar Feyeneoord, Vitesse is de top nu! Als dat soort getalenteerde spelers al eerder voor Vitesse dan Feyenoord kiezen _O_

Bedenk dit: mijn reactie kan ook sarcasme zijn
pi_121585617
Als verdedigende middenvelder leuk voor de breedte, vooral omdat Janssen en Cziommer al op leeftijd zijn, verder ben ik er niet erg van gecharmeerd. ;(
okeokeoke
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:39:52 #143
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_121586013
Ze hebben wel lekkere kaas in Leerdam
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_121587157
Hij heeft iig meer waarde dan Cziommer idd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2013 @ 12:20:34 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121587429
straks ook bijna een jaar niet of nauwelijks meer op niveau gebald
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:21:03 #146
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_121587442
quote:
99s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat een gelul zeg, het is 16 km naar de Goffert
https://maps.google.nl/ma(...)552,0.52803&t=h&z=11
In de Goffert voetballen met Vitesse en Ajax is denk ik vragen om problemen.
Anonieme tievesclown
pi_121587618
En het wordt......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:27:48 #148
104871 remlof
Europees federalist
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2013 @ 12:38:15 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121588032
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:38:46 #150
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121588046
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:27 schreef Amplifier het volgende:
En het wordt......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet bevestigd toch?

Zou wel drama zijn, meer dan 2 uur rijden voor een thuiswedstrijd, zullen niet veel supporters zin in hebben. Zeker niet voor een wedstrijd om kwart voor 9, met misschien wel een verlenging en penaltyserie.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2013 @ 12:39:16 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121588066
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Nog niet bevestigd toch?

Zou wel drama zijn, meer dan 2 uur rijden voor een thuiswedstrijd, zullen niet veel supporters zin in hebben. Zeker niet voor een wedstrijd om kwart voor 9, met misschien wel een verlenging en penaltyserie.
komt mooi uit, zoveel kunnen er ook niet in
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_121588089
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Nog niet bevestigd toch?

Zou wel drama zijn, meer dan 2 uur rijden voor een thuiswedstrijd, zullen niet veel supporters zin in hebben. Zeker niet voor een wedstrijd om kwart voor 9, met misschien wel een verlenging en penaltyserie.
Nee maar is wel de meest realistische kans op het moment. Denk ook dat er weinig man uit 020 komen :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:40:01 #153
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121588099
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

komt mooi uit, zoveel kunnen er ook niet in
Las 8000. Of was dat een ander stadion waar naar gekeken werd? Ik denk dat je blij mag zijn als Vitesse er 4000 meeneemt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:40:15 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121588110
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Nog niet bevestigd toch?

Zou wel drama zijn, meer dan 2 uur rijden voor een thuiswedstrijd, zullen niet veel supporters zin in hebben. Zeker niet voor een wedstrijd om kwart voor 9, met misschien wel een verlenging en penaltyserie.
Tsja, die thuiswedstrijden hebben ook niet zoveel supporters zin in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2013 @ 12:40:34 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121588122
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, die thuiswedstrijden hebben ook niet zoveel supporters zin in.
:D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_121588168
Capaciteit van 8600 supporters. Dan maar mooi met de auto,zolang het maar doorgaat.
okeokeoke
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2013 @ 12:42:07 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121588189
Heeft Emmen kunstgras?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_121588248
Volgens mij niet
okeokeoke
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:17:43 #159
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121589586
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, die thuiswedstrijden hebben ook niet zoveel supporters zin in.
Ja.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:29:05 #160
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_121643182
Bekerwedstrijd Vitesse - Ajax in stadion Emmen

Burgemeester Cees Bijl van Emmen heeft dat woensdagmiddag bekendgemaakt. Vitesse moet wel zorgen voor voldoende beveiliging en begeleiding van supporters, benadrukte Bijl.
Een woordvoerster van Vitesse liet weten dat er nog wat puntjes op de i moeten worden gezet, maar "dat de zaak nu voor 95 procent beklonken is''.
De club uit Arnhem kan niet in het eigen Gelredome terecht, omdat daar twee dagen later een dancefeest wordt gehouden. Het stadion in Emmen heeft een capaciteit van een kleine negenduizend plaatsen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_121655685
Nu hopen dat we mooi met de auto kunnen.. ben iig blij dat de pot door gaat.
okeokeoke
pi_121661814
Busvervoer zal wel gratis zijn, maar dat zal er ook niet voor zorgen dat het vol gaat worden
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_121662352
ik verwacht dat het bezocht gaat worden als een normale uitwedstrijd..
helaas
okeokeoke
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:07:31 #164
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_121718467
Kijkend naar de weersverwachting voor de komende twee weken kan het zomaar gebeuren: het hele circus rond de bekerwedstrijd tussen Vitesse en Ajax kan best eens van voren af aan beginnen. Want in tegenstelling tot alle Eredivisieclubs heeft gastheer FC Emmen géén verwarmd veld, dus bij de voorspelde, aanhoudende vorst lijkt het onmogelijk om het duel daar af te werken. Op een later tijdstip lijkt stadion Gelredome het meest voor de hand liggend.
Desgevraagd meldt de KNVB dat Vitesse als thuisspelende ploeg ook in Emmen verantwoordelijk is voor een speelklaar veld. Maar de Arnhemmers hebben de natuur uiteraard niet in de hand.

'Als het onverhoopt niet doorgaat, dan zal de KNVB op basis van de reglementen bezien wat de mogelijkheden zijn', laat een woordvoerder weten. Wat die reglementen dan voorschrijven, kan hij niet zeggen. Verklaarbaar, want dan ontstaat er een zeer uitzonderlijke situatie.

Een volgend probleem doemt op bij eventuele afgelasting eind januari. De speelkalender zit vanwege de Europese beslommeringen van Ajax zo vol dat er eigenlijk geen moment meer is om de wedstrijd in te halen. Als er een nieuwe datum wordt vastgesteld, dan zal Vitesse er alles aan doen gewoon in het Gelredome terecht te kunnen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 19 januari 2013 @ 22:19:27 #165
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_121779598
ja iedereen
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  maandag 21 januari 2013 @ 11:38:19 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_121837440
Zomg, wat heb ik me weer lopen ergeren zaterdagavond.
pi_121837695
Tegen dit AZ is niemand opgewassen.
pi_121837734
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:44 schreef DeVinger het volgende:
Tegen dit AZ is niemand opgewassen.
Teams met een werkende buitenspelval maken wel wat meer kans. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:50:51 #169
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121837904
En teams die een aanvaller dekken ipv een paar meter ervanaf gaan staan kijken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 21 januari 2013 @ 11:53:24 #170
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_121837999
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:44 schreef DeVinger het volgende:
Tegen dit AZ is niemand opgewassen.
Zo goed vond ik ze anders niet, wel dodelijk effectief met de geboden ruimte en positioneel goed in de aanval. Maar als je dusdanig verdedigd ...
pi_121838057
Oh sorry, ik bedoelde natuurlijk: Tegen dit Vitesse is iedereen opgewassen.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:57:03 #172
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_121842705
Als de velden groen zijn en de bal die rolt..
Gaan we er weer met zn allen tegenaan...
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  maandag 21 januari 2013 @ 13:57:52 #173
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_121842734
Dan komt die echte club eraan, die laat je niet int hempie staan...
We zijn dan als vitesse niet te verslaan...
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  maandag 21 januari 2013 @ 14:06:05 #174
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121843125
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef dikkedaniel het volgende:
Als de velden groen zijn en de bal die rolt..
Gaan we er weer met zn allen tegenaan...
Dat kan dus nog wel even duren
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_121848160
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef dikkedaniel het volgende:
Dan komt die echte club eraan, die laat je niet int hempie staan...
We zijn dan als vitesse niet te verslaan...
Geel en zwart zijn onze kleuren! daar kan echt niets mee gebeuren *O*
  maandag 21 januari 2013 @ 15:53:09 #176
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121848314
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef technicalx het volgende:

[..]

Geel en zwart zijn onze kleuren! daar kan echt niets mee gebeuren *O*
HEE JIJ HEBT MIJN OUDE UI GESTOLEN
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121848406
Ik zit trouwens op noord 127 :@
pi_121874859
En hoe laat gaan jullie woensdag al in de rij staan?
HAR!!! HAR!!11!!!1
  dinsdag 22 januari 2013 @ 01:38:57 #179
104871 remlof
Europees federalist
pi_121875453
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
En hoe laat gaan jullie woensdag al in de rij staan?
Is het vrije verkoop tegen Ajax?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 02:14:57 #180
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121875620
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Is het vrije verkoop tegen Ajax?
Hij bedoelt denk ik de bekerwedstrijd? Start de verkoop daarvoor woensdag? Heb er nog niks over kunnen vinden...

http://www.vitesse.nl/vitessenl/tickets/nuindeverkoop

Ga er overigens zelf niet heen. Wel naar de competitie, dat is 2 (extra) kaarten per seizoenskaart of clubcard.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121895137
Ik heb het over NEK uit, voor servicekaarthouders gaat straks de verkoop open en voor seizoenskaarthouders morgen van 18.00 tot 20.00

Beker is nog niks over bekent
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_121951548
om 16:45 in de rij, 18:45 had ik hem, koud, maar heb het er voor over!
okeokeoke
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:16:27 #183
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_121952789
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef dikkedaniel het volgende:
Als de velden groen zijn en de bal die rolt..
Gaan we er weer met zn allen tegenaan...
Boh, daar had ik ooit een CDtje van. Stond de Sirtaki ook op :D :')
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_121965699
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef JDude het volgende:

[..]

Boh, daar had ik ooit een CDtje van. Stond de Sirtaki ook op :D :')
Die heb ik nog ergens liggen, ooit gekregen bij een kinderfeestje door het Gelredome :D
okeokeoke
pi_122039220
Mensen die volgende week donderdag naar Emmen gaan voor het bekerduel ?
okeokeoke
pi_122042305
Peins er niet over.
pi_122047723
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Mensen die volgende week donderdag naar Emmen gaan voor het bekerduel ?
Jep
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:56:44 #188
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_122049507
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef JDude het volgende:

[..]

Boh, daar had ik ooit een CDtje van. Stond de Sirtaki ook op :D :')
De cd heet "Forza Vitesse" :D
pi_122058818
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Mensen die volgende week donderdag naar Emmen gaan voor het bekerduel ?
Ik
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_122067470
Ik ga ook met een groepje donderdag, vraag me af wat de bezetting wordt.. }:|
okeokeoke
pi_122070701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Ik ga ook met een groepje donderdag, vraag me af wat de bezetting wordt.. }:|
Ik hoop op 1000 man en dan hopen dat er meer dan de helft zingen, anders komen die 400 neuzen er steeds bovenuit
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_122072181
410 boycot Emmen hoorde ik, dus dat moeten we kunnen overstemmen..
okeokeoke
pi_122078834
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
410 boycot Emmen hoorde ik, dus dat moeten we kunnen overstemmen..
Is dat hun ''nieuwe sfeervak'', de jongelui?
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_122097487
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:

[..]

Is dat hun ''nieuwe sfeervak'', de jongelui?
Daar zit de harde kern van Ajax, F-side is volgens mij hun opkomende tribune
okeokeoke
pi_122098093
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Daar zit de harde kern van Ajax, F-side is volgens mij hun opkomende tribune
:')

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
410 boycot Emmen hoorde ik, dus dat moeten we kunnen overstemmen..
Ja die boycotten we...maar ben je dan trots dat je alleen dan het kleinere uitvak kan overstemmen? ;(
pi_122102521
Vandaag is voor ons Ajacieden. Jullie mogen donderdag winnen, de beker kan me gestolen worden
pi_122102847
Ajax is kansloos vandaag. Hup Vitesse!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 27 januari 2013 @ 09:58:31 #198
356891 Abed
hooggeleid
pi_122103267
Boterham in mn mik en op naar de grote Fischer show.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_122103418
Fischer is een soort Mertens... de eerste maandjes leuk en dan zakt hij door het ijs.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_122108254
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:07 schreef -J-D- het volgende:
Fischer is een soort Mertens... de eerste maandjes leuk en dan zakt hij door het ijs.
ja.....serieus? :') Mertens mag de tenen van Fischer niet eens neuken.
pi_122108314
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:07 schreef -J-D- het volgende:
Fischer is een soort Mertens... de eerste maandjes leuk en dan zakt hij door het ijs.
:D _O- :'( :')!
Narf!
pi_122108538
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:59 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

ja.....serieus? :') Mertens mag de tenen van Fischer niet eens neuken.
Van iemand met een AFCA-plaatje kan ik niet verwachten dat hij realistisch over Fischer kan praten. Die praten liever het volk na dat het zo'n geweldig talent is.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_122108613
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Van iemand met een AFCA-plaatje kan ik niet verwachten dat hij realistisch over Fischer kan praten. Die praten liever het volk na dat het zo'n geweldig talent is.
Of die hebben gezien wat Fischer kan bij jeugdwedstrijden en weten daarom hoe goed hij is..
pi_122108641
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Of die hebben gezien wat Fischer kan bij jeugdwedstrijden en weten daarom hoe goed hij is..
90% van de Ajax-supporters komen daar nooit.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 27 januari 2013 @ 13:21:34 #205
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122109289
mazzel goaltje weer voor ajax. vitesse voetbalt niet slecht. gewoon zo doorgaan en hopen dat de bal ook een keer de andere kant op valt.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zondag 27 januari 2013 @ 14:24:35 #206
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_122112437
*O* *O*
Anonieme tievesclown
pi_122112981
Mijn hele week kan niet meer stuk ^O^

Zelfs als ik mijn tentamens verkloot.
Incelfrikandel
  zondag 27 januari 2013 @ 14:33:56 #208
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122113005
jaaa jaa jaaa...
geel en zwert zijn ONZEE kleurreeen...
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_122113844
_O_
  zondag 27 januari 2013 @ 15:00:52 #210
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122114435
als we de laatste 10 minuten geconcentreerd waren gebleven had er (minimaal) nog wel 1 in gekund!
Wat viel Ajaks na de 2-2 in elkaar zeg, als een kaartenhuis. Klasse als je van een (onverdiende) 0-2 achterstand uiteindelijk toch nog kan winnen! Dit kan alleen bij fifa en in de CL.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zondag 27 januari 2013 @ 15:01:56 #211
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_122114495
Vitesse, helden van de dag! ^O^ _O_

w/ op Nederland
♔ KoningenUitGroningen ♔
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 27 januari 2013 @ 15:09:03 #212
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_122114837
Dit is ronduit geweldig _O_ _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_122115609
Bony zegt hoi

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_122117029




Hahahaha, Bony. :') _O-
pi_122117186
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Hahahaha, Bony. :') _O-
:D _O-
pi_122117216
_O- _O- _O-
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_122117226
_O- _O- _O- :') _O-
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 27 januari 2013 @ 15:58:16 #218
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122117277
haha wtf hoe kom je daar aan
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_122117284
Dafuq _O-
pi_122117330
hahahahahaha _O- _O_ _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_122117370
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef dikkedaniel het volgende:
haha wtf hoe kom je daar aan
Trol actie van http://forum.dutchbodybui(...)x42.html#post7405324

Zijn piemel staat op pagina 19 in een spoiler.
pi_122117555
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Trol actie van http://forum.dutchbodybui(...)x42.html#post7405324

Zijn piemel staat op pagina 19 in een spoiler.
godverdomme _O- _O- _O- _O- _O-
  zondag 27 januari 2013 @ 16:03:26 #224
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_122117587
Tering _O- _O- _O-
Snelle Egel
pi_122117672

"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 27 januari 2013 @ 16:07:17 #226
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122117754
WTFFFF
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_122117775
_O-
pi_122117808
quote:
jaja dat kan niet man
  zondag 27 januari 2013 @ 16:12:37 #229
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122117980
lul van bony?

alleen 18+!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 27 januari 2013 @ 16:13:48 #230
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_122118027
wtf is dit, even serieus :')

je bent wel een flinke kasthomo als je zo'n rol op kan zetten trouwens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 27 januari 2013 @ 16:17:11 #231
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122118188
Hahahah wat een gek die Bony

Maar goed wel 3-2 gewonnen, twee keer in een seizoen van Ajax winnen. Hoe lang is dat geleden?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 27 januari 2013 @ 16:43:36 #232
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122119358
Heeft iemand van jullie em weer doorgestuurd naar Geenstijl he :')
http://www.geenstijl.nl/m(...)rapt_in_interne.html
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zondag 27 januari 2013 @ 16:52:34 #233
104871 remlof
Europees federalist
pi_122119743
Wat een geweldige wedstrijd tegen Ajax *O*

En Bony durft nu zeker helemaal niet meer naar Nederland te komen? :')
  zondag 27 januari 2013 @ 21:00:21 #234
3185 Adelante
To let it go now
pi_122133131
Bony heeft daar schijt aan, alleen z'n lul is al groter dan Dries Mertens :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_122150173
Ajax twee keer verloren, beiden van Vitesse *O*
pi_122152127
Prachtige overwinning! Feli!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_122153813
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

:')

[..]

Ja die boycotten we...maar ben je dan trots dat je alleen dan het kleinere uitvak kan overstemmen? ;(
Nee hoor.
okeokeoke
  maandag 28 januari 2013 @ 11:20:08 #238
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122155063
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 08:35 schreef plesner het volgende:
Vandaag is voor ons Ajacieden. Jullie mogen donderdag winnen, de beker kan me gestolen worden
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 09:58 schreef Abed het volgende:
Boterham in mn mik en op naar de grote Fischer show.
_O-
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_122155110
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Of die hebben gezien wat Fischer kan bij jeugdwedstrijden en weten daarom hoe goed hij is..
En je hebt alle jeugdwedstrijden van Mertens ook gezien en met elkaar vergeleken? Tuurlijk, lekker objectief :')
U MAD?
  maandag 28 januari 2013 @ 11:25:39 #240
380471 Nicson
hedde druksop?
pi_122155300
Goeie pik wel die van Bony.

Alleen heeft hij nu een condoom om of wat? Ziet er een beetje vreemd uit.
pi_122155488
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:25 schreef Nicson het volgende:
Goeie pik wel die van Bony.

Alleen heeft hij nu een condoom om of wat? Ziet er een beetje vreemd uit.
Is zijn maagdenvliesje. Iemand die zoiets doms doet kan alleen maar maagd zijn nl.
U MAD?
pi_122156776
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En je hebt alle jeugdwedstrijden van Mertens ook gezien en met elkaar vergeleken? Tuurlijk, lekker objectief :')
Nee, die komt gewoon niet in de buurt van Victor :')
pi_122168732
Bus vertrekt donderdag om 17.30
HAR!!! HAR!!11!!!1
  maandag 28 januari 2013 @ 17:35:51 #244
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122171155
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Bus vertrekt donderdag om 17.30
De tering. En tegen 1 uur snachts ben je pas terug?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_122173050
Als alles tegen zet met verlenging en pingels haal je dat niet ;)
pi_122176646
Ohja en Bony :')!
  maandag 28 januari 2013 @ 20:44:49 #247
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122185273
Vanavond wilfried's boner bij VI?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_122195574
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

De tering. En tegen 1 uur snachts ben je pas terug?
Pas veel later. Als de wedstrijd om 22.30-22.45 is afgelopen moeten we eerst wachten tot de ajaxieden weg zijn, waarschijnlijk rij je dan pas driekwartier/uur na de wedstrijd weg. Busreis duurt minimaal 2 uur, met omrijden 2,5 uur. En het kan alleen maar later worden als het gelijk blijft.
HAR!!! HAR!!11!!!1
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:48:02 #249
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122225645
Dan ga ik denk ik maar niet :') lekker 2 uur snachts thuis en volgende dag gewoon een werkdag.

Weet iemand al iets over versterkingen voor de 30e?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 29 januari 2013 @ 20:53:12 #250
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_122229844
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Dan ga ik denk ik maar niet :') lekker 2 uur snachts thuis en volgende dag gewoon een werkdag.

Weet iemand al iets over versterkingen voor de 30e?
Ik woon in Zwolle, op een uur rijden van Emmen. Zonde dat ik deze wedstrijd moet missen omdat ik via Arnhem moet reizen :')
pi_122230152
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Dan ga ik denk ik maar niet :') lekker 2 uur snachts thuis en volgende dag gewoon een werkdag.

Weet iemand al iets over versterkingen voor de 30e?
Niet meer dan dat Vitesse bezig is met Leerdam.. en een of andere back van brondby IF, maar dat is allemaal niet zo concreet enzo :N
okeokeoke
pi_122243888
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
410 boycot Emmen hoorde ik, dus dat moeten we kunnen overstemmen..
Komen toch wel, jullie kunnen die kelen wel gesloten houden...qua volume zal het toch niet van Vitesse komen..
pi_122244058
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Komen toch wel, jullie kunnen die kelen wel gesloten houden...qua volume zal het toch niet van Vitesse komen..
Zwakzinnige.
  woensdag 30 januari 2013 @ 03:01:18 #254
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122244137
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Komen toch wel, jullie kunnen die kelen wel gesloten houden...qua volume zal het toch niet van Vitesse komen..
:')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 30 januari 2013 @ 08:10:34 #255
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_122245054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Komen toch wel, jullie kunnen die kelen wel gesloten houden...qua volume zal het toch niet van Vitesse komen..
Net als die sneuhanzerij in Arnhem zeker. Ik was vergeten dat er überhaupt Ajaxsupporters mee waren tot Kashia een eigen goal maakte. Weleens mee geweest naar een uitwedstrijd, of is dit een coole internetridder die wat Youtubefilmpjes heeft gezien?
pi_122245383
Buscombi :r
pi_122250756
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 08:10 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Net als die sneuhanzerij in Arnhem zeker. Ik was vergeten dat er überhaupt Ajaxsupporters mee waren tot Kashia een eigen goal maakte. Weleens mee geweest naar een uitwedstrijd, of is dit een coole internetridder die wat Youtubefilmpjes heeft gezien?
Vaak genoeg geweest, Vitesse afgelopen 3 jaar ook maar dit jaar klaar met die combi's. Herken niet wat jij zegt, zag deze wedstrijd thui en hoorde alleen maar Ajax, ook voor die eerste goal.
pi_122251794
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Komen toch wel, jullie kunnen die kelen wel gesloten houden...qua volume zal het toch niet van Vitesse komen..
Met 200 man van de 400 toegestane plaatsen, waarvan 60 of 70 van 410.. 850 van Vitesse we zullen het allemaal wel zien donderdag. De sfeer was zondag allerminst goed in het Gelredome, het uitvak heeft ook maar weinig bijgedragen.. terechte overwinning, dat dan weer wel, heerlijk.
okeokeoke
  woensdag 30 januari 2013 @ 19:03:14 #259
3185 Adelante
To let it go now
pi_122265927
Hofs naar Willem II :X :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 30 januari 2013 @ 19:47:08 #260
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122268018
Prima, wat mij betreft.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 januari 2013 @ 19:52:15 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122268295
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:03 schreef Adelante het volgende:
Hofs naar Willem II :X :')
maar is dat na de contractverlenging? Want ik las ergens het bizarre bericht dat hij eerst zou verlengen dan verhuurd zou worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_122274933
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar is dat na de contractverlenging? Want ik las ergens het bizarre bericht dat hij eerst zou verlengen dan verhuurd zou worden
Dat omdat hij wel aan Vitesse verbonden zou blijven, maar dan in een andere functie. Achter de bar in de kantine bijvoorbeeld, of als chauffeur voor de jeugdteams. Eerlijk gezegd zou ik niet weten welke andere functie hij zou kunnen vervullen?
  woensdag 30 januari 2013 @ 22:30:47 #263
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_122277897
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:42 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat omdat hij wel aan Vitesse verbonden zou blijven, maar dan in een andere functie. Achter de bar in de kantine bijvoorbeeld, of als chauffeur voor de jeugdteams. Eerlijk gezegd zou ik niet weten welke andere functie hij zou kunnen vervullen?
Ballenjongen? Hij heeft er de lengre voor...
  woensdag 30 januari 2013 @ 22:51:02 #264
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122279147
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar is dat na de contractverlenging? Want ik las ergens het bizarre bericht dat hij eerst zou verlengen dan verhuurd zou worden
Hij had op basis van het aantal gespeelde wedstrijden een contractverlenging verdiend als ik me niet vergis. Dat zou dan betekenen dat hij ook 2013-2014 nog bij Vitesse zou zitten. Ging daar niet het gedoe over toen?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 31 januari 2013 @ 01:46:48 #265
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122285293
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Hij had op basis van het aantal gespeelde wedstrijden een contractverlenging verdiend als ik me niet vergis. Dat zou dan betekenen dat hij ook 2013-2014 nog bij Vitesse zou zitten. Ging daar niet het gedoe over toen?
Dat was vorig seizoen
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_122285538
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 08:35 schreef plesner het volgende:
Vandaag is voor ons Ajacieden. Jullie mogen donderdag winnen, de beker kan me gestolen worden
Ja.
  donderdag 31 januari 2013 @ 02:33:48 #267
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122285918
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 01:46 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Dat was vorig seizoen
En dat 'verdiende' seizoennis het huidige?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 31 januari 2013 @ 09:45:58 #268
356891 Abed
hooggeleid
pi_122288533
Theo begint wel wat babbels te krijgen, afgezien van dat sprintje en de schitterende goal speelde hij vrij dramatisch. Erg lui, balverlies, moeilijke oplossingen zoeken die niet lukten, obligate passjes geven.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  donderdag 31 januari 2013 @ 16:30:39 #269
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122303366
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:45 schreef Abed het volgende:
Theo begint wel wat babbels te krijgen, afgezien van dat sprintje en de schitterende goal speelde hij vrij dramatisch. Erg lui, balverlies, moeilijke oplossingen zoeken die niet lukten, obligate passjes geven.
je snapt wel dat die opmerking over dat hij "beter is dan poulsen en de jong", compleet uit zijn verband is gerukt?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 31 januari 2013 @ 16:35:44 #270
356891 Abed
hooggeleid
pi_122303601
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

je snapt wel dat die opmerking over dat hij "beter is dan poulsen en de jong", compleet uit zijn verband is gerukt?
'Dat soort dingen worden allemaal wel opgeblazen, hoor. Het hoort een beetje bij het spel. Misschien maak ik zo'n opmerking wel expres, dat ontken ik niet.''
Theo :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  donderdag 31 januari 2013 @ 16:45:29 #271
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122304059
Sowieso heeft hij niet gezegd dat hij beter is dan De Jong en Poulsen.

Dit is wat er letterlijk in het artikel van de AD stond:

quote:
'Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld', tekende VI op uit de mond van Janssen. Naast Eriksen zijn Siem de Jong en Christian Poulsen basisspelers.
Hij noemt dus niet de namen van Siem de Jong en Poulsen, maar heeft het over de twee andere middenvelders naast Eriksen. Dat zijn Schöne en Poulsen, aangezien De Jong in de spits speelt.

En de opmerking dat hij beter is dan Schöne en Poulsen is echt zo gek nog niet.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_122304706
quote:
7s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Sowieso heeft hij niet gezegd dat hij beter is dan De Jong en Poulsen.

Dit is wat er letterlijk in het artikel van de AD stond:

[..]

Hij noemt dus niet de namen van Siem de Jong en Poulsen, maar heeft het over de twee andere middenvelders naast Eriksen. Dat zijn Schöne en Poulsen, aangezien De Jong in de spits speelt.

En de opmerking dat hij beter is dan Schöne en Poulsen is echt zo gek nog niet.
Hij is beter misschien.
Maar past gewoon niet bij Ajax. :)
Gino ♥
  donderdag 31 januari 2013 @ 17:17:56 #273
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_122305501
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hij is beter misschien.
Maar past gewoon niet bij Ajax. :)
In dit Ajax, bij de club past die prima.
Anonieme tievesclown
  donderdag 31 januari 2013 @ 18:20:24 #274
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_122307834
Arrogant en een beetje vadsig?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:53:35 #275
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122318541
wat een saai wedstrijdje..
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:27:53 #276
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_122321031
Zou leuk zijn als Vitesse ook probeert te winnen..
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:34:23 #277
356891 Abed
hooggeleid
pi_122321419
Lekker Vitesse
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:43:16 #278
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122321941
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zou leuk zijn als Vitesse ook probeert te winnen..
totaal geen vuur in de ploeg. en na afloop gewoon grapjes maken met elkaar en met de ajax spelers. ik snap dat het een troostprijs is maar een beetje vechtlust had wel gemogen.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_122322104
Knvb beker is toch geen troostprijs? Al helemaal niet voor een ploeg die normaliter voetbalt om de Europa League te halen.
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:51:14 #280
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122322401
nee het is idd voor vitesse wel een hoofdprijs. ik hoop dat merabje geschrokken is en 2 redelijke spelers binnen haalt voor 12 uur!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_122324489
Wat is er bij jullie allemaal aan de hand?
Gino ♥
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:41:39 #282
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_122325171
Fredje wil ineens weg?

De club die half december nog een titelkandidaat was, dreigt als een kruimelkoek uit elkaar te vallen. Volgens Eredivisie Live heeft Fred Rutten vanavond tegen Omroep Gelderland gezegd dat hij na dit seizoen opstapt bij Vitesse. De trainer van de Arnhemse club, die ook niet mee terug reed in de bdus van Emmen naar Arnhem, was vanavond diep gekrenkt dat eigenaar Merab Zjordania toezeggingen op de transfermarkt niet is nagekomen. Zo moest Rutten van een journalist horen dat Kelvin Leerdam het seizoen bij Feyenoord afmaakt.

Rutten, tegen Eredivisie Live: 'Ik ben teleurgesteld in de eigenaar die van de daken schreeuwt dat we moeten meedoen om het kampioenschap. Dan moet je dat ook waarmaken en niet supporters voor de gek houden, want dat gebeurt nu en daar houd ik niet van. Ik pas daarvoor.' Rutten zegt niet boos te zijn. 'Daarvoor heb ik namelijk al te veel meegemaakt in dit half jaar. Ik zit namelijk in een film. Kelvin Leerdam komt ook niet tussentijds heb ik net van een journalist begrepen. Dit is heel slecht voor ons. Zo kun je je ambitie niet waarmaken.'

aldus het ad
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:53:00 #283
356891 Abed
hooggeleid
pi_122325763
Hollywood aan de Rijn.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  vrijdag 1 februari 2013 @ 01:28:26 #284
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_122328425
kutclub godverdomme
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 03:25:41 #285
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_122329068
Vitesse soap gaat weer beginnen, Rutten heeft wel een punt. Er moet versterking bij komen, helemaal als bony weg gaat.
Anonieme tievesclown
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:54:19 #286
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122333590
Nu hofs en chanturia zijn uitgeleens is de aanval en het middenveld wel erg dun bezaaid. Ik had echt wel verwacht dat er minimaal 2 spelers geleend werden (van chelsea bijvoorbeeld) om de selectie nog breed te houden.
En waarom is leerdam niet voor een paar ton eerder overgekomen?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:56:36 #287
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122333675
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:54 schreef dikkedaniel het volgende:
En waarom is leerdam niet voor een paar ton eerder overgekomen?
Heb je hem echt zo hard nodig? Toch makkelijk verdiend als je een paar maanden wacht.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:02:43 #288
104871 remlof
Europees federalist
pi_122333869
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 03:25 schreef Crimyclown het volgende:
Vitesse soap gaat weer beginnen, Rutten heeft wel een punt. Er moet versterking bij komen, helemaal als bony weg gaat.
Als Bony weg zou gaan hadden we dat toch ondertussen ook wel gehoord?

En btw, afgelopen zondag ging het ook prima zonder Bony.
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 11:03:16 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122333882
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Als Bony weg zou gaan hadden we dat toch ondertussen ook wel gehoord?

En btw, afgelopen zondag ging het ook prima zonder Bony.
Ja, alleen gister wat minder :P
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:03:59 #290
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122333902
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Als Bony weg zou gaan hadden we dat toch ondertussen ook wel gehoord?

En btw, afgelopen zondag ging het ook prima zonder Bony.
Rusland
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:11:04 #291
3185 Adelante
To let it go now
pi_122334143
Contractbreuk met de Russen doe je niet, dat weet zelfs een Afrikaan :X
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:12:04 #292
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122334170
Ik bedoel: de transfermarkt is in Rusland nog gewoon open. Daar zal ook nog wel belangstelling zijn voor hem.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:13:32 #293
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122334222
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef Adelante het volgende:
Contractbreuk met de Russen doe je niet, dat weet zelfs een Afrikaan :X
Vraag maar aan Buttner hoe het dan met je af kan lopen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_122335054
Volgens mij is Rutten geliquideerd op de terugweg van Emmen.
U MAD?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:29:40 #295
104871 remlof
Europees federalist
pi_122336856
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:12 schreef BeamofLight het volgende:
Ik bedoel: de transfermarkt is in Rusland nog gewoon open. Daar zal ook nog wel belangstelling zijn voor hem.
Ik denk niet dat Bony naar Rusland wil als ie ook naar Engeland zou kunnen :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 februari 2013 @ 12:31:55 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122336920
Rutten ziek, Van Leeuwen ziek, Van Leerdam niet getekend........ echte Vitesse chaos O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:32:58 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_122336955
Hollywood am Rhein :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_122337057
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Bony naar Rusland wil als ie ook naar Engeland zou kunnen :P
:')
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:30:50 #299
14505 OProg
A Life in Music
pi_122344126
Na het griepvirus volgt in sommige gevallen wel eens het ontslagvirus. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_122345364
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef rubbereend het volgende:
Rutten ziek, Van Leeuwen ziek, Van Leerdam niet getekend........ echte Vitesse chaos O+
Wie is Van Leerdam?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_122345652
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:58 schreef Muto het volgende:

[..]

Wie is Van Leerdam?
:D
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')