Mede namens mij ook! Niet schuldig voelen PS, hij doet het uit liefde en voor je toekomst!quote:Op dinsdag 18 december 2012 06:39 schreef iamredleader het volgende:
En hierbij eenvoor Soempie en een
voor PS
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En niemand mist hem/ ze hebben niet geteld hoeveel mensen er uit het vliegtuig sprongen
Parachutist lag week in weiland
Ik heb nog nooit wortelnotentaart gegeten, maar die taart lijkt me wel heel lekker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:29 schreef Etcetera het volgende:
En ik vind worteltaart/wortelnotentaart vies.
Wat hij zegt en daar voeg ik nog eenquote:Op dinsdag 18 december 2012 06:39 schreef iamredleader het volgende:
En hierbij eenvoor Soempie en een
voor PS
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wortelnotentaart gegeten, maar die taart lijkt me wel heel lekker.
Wiebel heeft z'n oude gitaar neergezet voor M. en nu krijg ik elke morgen een minioptreden. Elke keer na het aanslaan van wat snaren kijkt hij zo trots en blij om naar me.![]()
En eenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat hij zegt en daar voeg ik nog eenvoor de vader van PS aan toe.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft z'n oude gitaar neergezet voor M. en nu krijg ik elke morgen een minioptreden. Elke keer na het aanslaan van wat snaren kijkt hij zo trots en blij om naar me.![]()
Hm,vanaf 16-1 dus. Fascinerend dat het recht om mijn foto's te gebruiken hen helpt spam te voorkomenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:50 schreef Etcetera het volgende:
Nog Instagrammers hier? De voorwaarden veranderen nogal, wordt je volgens mij niet blij van http://bits.blogs.nytimes(...)ervice-mean-for-you/
Ik ben er nooit mee begonnen, vond het allemaal maar omslachtig...quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
Que?
Ik voorspel een daling in het aantal instagrammers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |