Heb jij dit weleens geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:47 schreef ludicrous_monk het volgende:
Kan heel goed gaan, als je het gesprek maar bewust extreem kort houdt en een nummer vraagt om elkaar nog eens te zien. Het lijkt namelijk idioot als je een wildvreemd iemand aanspreekt en vervolgens een kwartier tegen haar aan blijft lullen.
Ja. Heeft ook nog wel eens iets opgeleverd, maar het blijft extreem lastig. Heel vaak lukt het ook niet. Daar moet je tegen kunnen denk ik. Uiteindelijk weer een stabiele relatie gevonden met een via-via bekende, dat ligt me gewoon beter. Het hangt er ook wel vanaf wat je wilt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:49 schreef maxburger het volgende:
[..]
Heb jij dit weleens geprobeerd dan?
Hangt er van af wie je bentquote:Op dinsdag 18 december 2012 03:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Op die manier meiden aanspreken is voor wanhopigen die niet via normale wegen een vriendin kunnen krijgen. Meen ik serieus. Willekeurige meiden aanspreken op straat.. kom op zeg. Disco, zwembad, poolingcentrum.. alles oke. Maar op straat is gewoon als last resort en val je vaker mensen lastig.
Moest ook direct aan die wanhopigen denken die er speciaal boeken voor kopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 03:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Op die manier meiden aanspreken is voor wanhopigen die niet via normale wegen een vriendin kunnen krijgen. Meen ik serieus. Willekeurige meiden aanspreken op straat.. kom op zeg. Disco, zwembad, poolingcentrum.. alles oke. Maar op straat is gewoon als last resort en val je vaker mensen lastig.
Aanleiding kun je zo creeeren.. laat r bv struikelen..quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef fathank het volgende:
Je moet wel van hele goeie huize komen wil je zo succes hebben. Als er geen aanleiding is om een gesprekje aan te knopen zul je al heel snel als een freak gezien worden...
Ja goeie binnenkomer om dr op dr murf te laten gaan. Dalijk klapt ze voorover en verliest ze dr voortandenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Aanleiding kun je zo creeeren.. laat r bv struikelen..
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja goeie binnenkomer om dr op dr murf te laten gaan. Dalijk klapt ze voorover en verliest ze dr voortanden
Die reclameman van de NLE staat anders mooi alleen:quote:Op dinsdag 18 december 2012 04:07 schreef superdrufus het volgende:
Word energieverkoper. Dan kan je iedereen op straat aanspreken en hun nummer vragen.
En ze dan na werktijd opbellenquote:Op dinsdag 18 december 2012 04:07 schreef superdrufus het volgende:
Word energieverkoper. Dan kan je iedereen op straat aanspreken en hun nummer vragen.
R&P / Het Officiële Pua Topic #3quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:14 schreef Fes1-2 het volgende:
We hebben toch een PUA topic hier op fok?:D
Weer een risico minder tijdens het pijpen, gewoon positief blijven denken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja goeie binnenkomer om dr op dr murf te laten gaan. Dalijk klapt ze voorover en verliest ze dr voortanden
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Miss.X het volgende:
Zo'n hekel aan mannelijk aandacht op straat. Ik heb het liefst dat ze me allemaal negeren...dus geen gefluit of heee meisje, gezwaai...niks nada noppes aub en mijn nummer geef ik sowieso niet
Maar daar beschrijf je ook wel de 'smerige manier'.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Miss.X het volgende:
Zo'n hekel aan mannelijk aandacht op straat. Ik heb het liefst dat ze me allemaal negeren...dus geen gefluit of heee meisje, gezwaai...niks nada noppes aub en mijn nummer geef ik sowieso niet
Zo is het. Wel absurd eigenlijk, dat we in een samenleving leven waarbij je raar wordt gevonden als je gewoon een praatje met een medemens wilt aanknopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef fathank het volgende:
Je moet wel van hele goeie huize komen wil je zo succes hebben. Als er geen aanleiding is om een gesprekje aan te knopen zul je al heel snel als een freak gezien worden...
Hier, en ze is momenteel alweer 2 jaar mijn vriendin. Het was in de trein en ik had zoiets 'die zie ik anders nooit meer' en heb de gok genomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:41 schreef maxburger het volgende:
Wie doet dit weleens? Gewoon wildvreemde knappe meiden aanspreken op straat en hoe loopt dit af? Iemand leuke ervaringen?
Dat ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef kedge het volgende:
[..]
Moest ook direct aan die wanhopigen denken die er speciaal boeken voor kopen.
ik durfde jou niet aan te sprekenquote:
Gewoon zeggen 'hey Lisa'quote:Op donderdag 20 december 2012 13:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik durfde jou niet aan te spreken
Zou dat bij jou werken?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik durfde jou niet aan te spreken
Hahaha dat is zo dom, ik had laatst ook dat er een jongen naar mij toe kwam: 'hoi euh jij bent toch Marit?!' was dat dan een versierpoging of dacht hij echt dat ik ene Marit was?quote:
ik was geintimideerd door je schoonheidquote:
Van verwarring kan geen sprake zijn; zoals jij is er geen anderquote:[..]
Hahaha dat is zo dom, ik had laatst ook dat er een jongen naar mij toe kwam: 'hoi euh jij bent toch Marit?!' was dat dan een versierpoging of dacht hij echt dat ik ene Marit was?
Nou als je Joost heet ofzo dan was het waarschijnlijk een versierpoging jaquote:Op donderdag 20 december 2012 13:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Hahaha dat is zo dom, ik had laatst ook dat er een jongen naar mij toe kwam: 'hoi euh jij bent toch Marit?!' was dat dan een versierpoging of dacht hij echt dat ik ene Marit was?
JAAA, ze hapt in op de aandacht! sla je slag jongens!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Slijmbal.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik was geintimideerd door je schoonheid
[..]
Van verwarring kan geen sprake zijn; zoals jij is er geen ander
Geen hoge eisen aan een man?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Jawel maar heb dan ook geen hoge eisen
Kom je vaker in dit topic?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Jawel maar heb dan ook geen hoge eisen
De meeste vrouwen vinden een beetje aandacht juist leuk, zolang het niet creepy is.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:04 schreef Anyanka het volgende:
Hmmm, daygame. Eerlijk gezegd is dat geen ontwikkeling waar ik enthousiast over ben, gewoon omdat het me enorm irritant lijkt voor mooie meisjes om constant aangesproken te worden door jongens die zichzelf ervan overtuigd hebben dat ze gewoon het lef moeten hebben om op elk meisje af te stappen.
Die van ik ken jou ergens van heb ik ook heel vaak gehoord, ik trap er eigenlijk ook altijd in.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kom je vaker in dit topic?
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:02 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Om met een man in gesprek te gaan niet.
quote:
Geen excuses nodig. Je kan het nog omdraaien...quote:Op donderdag 20 december 2012 14:10 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
srry man
[..]
0909 8844 bel me snel
Ben jij Sappige Sieta van 52 jaar?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:10 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
srry man
[..]
0909 8844 bel me snel
De meeste vrouwen vinden aandacht leuk van leuke mannen, in elk geval even leuk als zijzelf. Om de een of andere reden moedigen pick-up artists mannen aan om vooral achter extreem knappe vrouwen aan te gaan (en nooit wordt hen het advies gegeven om eens in de spiegel te kijken en zichzelf ook een cijfer voor het uiterlijk te geven).quote:Op donderdag 20 december 2012 13:58 schreef Toolshed het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden een beetje aandacht juist leuk, zolang het niet creepy is.
hahaha.. zo dacht ik eens een meisje te herkennen maar wist het niet zeker, met de gedachte dat zij het kon zien als een versierpoging en mijn twijfels of ze het werkelijk was toch maar niet gedaan..quote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Die van ik ken jou ergens van heb ik ook heel vaak gehoord, ik trap er eigenlijk ook altijd in.
Als je er echt boeken voor moet kopen en het puur een obsessie is waar je totaal geen aanleg voor hebt is het gewoon ronduit triest. Zie het type sportschool figuur die denkt dat wanneer hij spieren heeft gekweekt de dames vanzelf komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ja.Daar loopt ook een topic van hier, volgens mij.
Kijk dat is de misvatting die chicks vaak makenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:43 schreef Anyanka het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden aandacht leuk van leuke mannen, in elk geval even leuk als zijzelf. Om de een of andere reden moedigen pick-up artists mannen aan om vooral achter extreem knappe vrouwen aan te gaan (en nooit wordt hen het advies gegeven om eens in de spiegel te kijken en zichzelf ook een cijfer voor het uiterlijk te geven).
In de praktijk zal het wel loslopen, maar ik stel me dan voor dat 10% van de vrouwen 90% van de aandacht krijgt, en dus niet alleen van leuke mannen. In de kroeg is dat natuurlijk ook zo, maar dat valt te vermijden. Lijkt me verschrikkelijk als je onder het boodschappen doen om de haverklap wordt aangesproken door een of andere idioot die zijn 'game' aan het perfectioneren is. Dat oefenen gebeurt dan weer wel op minder aantrekkelijke dames. Erg vleiend is het hoe dan ook niet voor de vrouwen: je bent alleen maar oefenmateriaal en/of neukbaar. Jippie. Persoonlijke interesse komt er niet aan te pas.
Dat betekent niet dat ik per definitie iets heb tegen iemand op straat aanspreken. Stel, je bent in alle stilte verliefd op het meisje dat vaak haar hond uitlaat in het park waar jij hardloopt, dan moet je daar vooral voor gaan!
Dat laatste is dan ook gewoon een feit.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je er echt boeken voor moet kopen en het puur een obsessie is waar je totaal geen aanleg voor hebt is het gewoon ronduit triest. Zie het type sportschool figuur die denkt dat wanneer hij spieren heeft gekweekt de dames vanzelf komen.
Wat is dan precies de misvatting? Want volgens mij is dat ongeveer wat ts wil/doet.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:27 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Kijk dat is de misvatting die chicks vaak maken
je hebt casa nova's en don juan's
verwar ze niet met elkaar
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Wat is dan precies de misvatting? Want volgens mij is dat ongeveer wat ts wil/doet.
en jij zeiquote:Maar haal beide heren/types niet door elkaar! Er zit zeker een verschil tussen een Casanova en een Don Juan.
Casanova houdt oprecht van vrouwen , hij respecteert ze, ook al heeft hij soms meerdere vrouwen tegelijkertijd.
Don Juan daarentegen heeft geen/weinig respect voor vrouwen . Hij ziet ze eerder als een object dan als een vrouw. Hij 'gebruikt' ze om zijn ego te strelen, om zichzelf beter te voelen.
Er zit dus duidelijk een verschil tussen een Casanova en een Don Juan, maar oordeel zelf of het wel zo verstandig is een relatie met zo'n type te beginnen!
quote:Erg vleiend is het hoe dan ook niet voor de vrouwen: je bent alleen maar oefenmateriaal en/of neukbaar. Jippie. Persoonlijke interesse komt er niet aan te pas.
En ts zei:quote:
Neigt meer naar de Don Juan in mijn ogen.quote:Wie doet dit weleens? Gewoon wildvreemde knappe meiden aanspreken op straat en hoe loopt dit af? Iemand leuke ervaringen?
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:13 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En ts zei:
[..]
Neigt meer naar de Don Juan in mijn ogen.
Hoe dan ook is het onderscheid niet makkelijk te maken als je op straat wordt aangesproken. De meeste vrouwen zullen immers niet voor een Don Juan willen gaan als ze zich ervan bewust zijn dat hij dat is, en daarom gebruikt-ie mooie woorden om zich als Casanova voor te doen. Dat is het hele punt van daygame: vrouwen 'pakken' als ze minder op hun hoede zijn voor zulke types dan in een uitgaanssetting.
Maar zelfs als zouden het vooral Casanova's zijn, dan moeten die zich alsnog realiseren dat lang niet elke vrouw behoefte heeft aan zomaar ongevraagde aandacht (met voornamelijke seksuele motieven). Fijn dat zo iemand oprecht van vrouwen houdt en ze respecteert, maar dat betekent niet dat hij recht heeft op waardering voor zijn toenaderingspogingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |